castrol Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Panowie wiadomo nie od dzis ze motorsport nie jest tani i zeby byc w czolowce trzeba wpakowac w auto furmanke kasy i pracy. Seryjne sti po programie niestety ale nie ma zadnych szans powalczyc z doinwestowanymi miskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Nie ma się co bardzo podniecać mocą aut,bo nie o to w tym chodzi. Wystarczy spojrzeć na pozycję w generalce dwóch aut z klasy 4 w BMW 318. Duże brawa i gratulacje się należą kierownikom. Nie wiem jakimi autami jechali Sobczak i Lisowski,ale nie sądzę żeby ich moc przekraczała 400KM. Misiek DaftRacing może oscyluje gdzieś w okolicach tych mocy,auto Lelka i Wieromiejczyka to zdrowe 370-380KM.Misiek Grześka Soji to ma chyba lekko mniej niż wcześniej wymienione. Jedynym Evo sporo powyżej 400KM jest auto Kajmana,ale jak widać starczyło koni na 11 miejsce. 17 miejsce w generalce auta z klasy 3,też zasługuje na sporą uwagę. Moc auta zaczyna się liczyć dopiero,gdy umiejętności kierownika za nią nadążają,choć jak widać po wynikach,dobry kierownik i bez dużej mocy zrobi bardzo dobry wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) +1 Nikt nie mówi że Evo to złe auto, seryjne STI i EVO to bardzo podobne furmanki, oba bardzo dobre, ale kto się ściga dzisiaj nie modzonymi autami. Wczoraj tak sobie rozmawialiśmy i 10 lat temu przyjeżdżał kolega uwaga! Alfą na Poznański SuperOES i wygrywał. Trzeba by zapytać bębna ile wpakował w auto, a ile chłopaki w swoje miśki. Chwała mu za to, chłopak się nie poddaje i jest przynajmniej o czym tutaj pisać Karol Wiza jedzie odelżonym na maksa ISem z seryjną mocą, Karol Piątek to też bardzo dobry kierowca, ale jak on jedzie to nuda Za to jak Chojny jedzie to zapina takie boki, że opony fruwają Edytowane 8 Marca 2015 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 choć jak widać po wynikach,dobry kierownik i bez dużej mocy zrobi bardzo dobry wynik. i na odwrot ale dziekuje, ze tak to dyplomatycznie ujales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Ja nie mowie o mocy bo to najmniej istotny parametr. W grudniu uczestniczylem w ciekawym tescie a mianowicie: dwa auta ( lancer evo 9 pierwszy seria i podstawowe modyfikacje 360hp i 510nm drugi grupa n na zwezce 32mm 280hp 490nm)ten sam kierowca taka sama trasa 2350m przejazdy pomiarowe zaczelismy od jazd na takich samych oponach cywilnych, seryjnych hamulcach, i zawieszeniu czasy przejazdow bardzo zblizone do siebie (roznica ok 1s na km) nastepnie w nce zalozylismy wyczynowe hamulce i rajdowego slika roznica ponad 6s/km ostatnie przejazdy nka jechala w top specu czyli jeszcze na zawieszeniu riegera i sportowym paliwie (290hp i 530nm) roznica srednio wyszla 8s na km dla nki czyli ponad 16s na calym odcinku a to mega duzo. Samochod teoretycznie slabszy ale doinwestowany w profi szpej za ktory spokojnie kupi sie drugiego seryjnego lancera evo 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 @@castrol nie ma nawet co porównywać auta "pomodzonego" z autem w pełnej specyfikacji N-grupowej.Wiadomo,że dzieli je niejedna przepaść. Ale koszty budowy i utrzymania takiego auta,zabijają,potrzebny budżet "małej gminy" wraz z dotacjami unijnymi. Niestety czasy "pełnej amatorki",szczególnie w tego typu zawodach,dawno się skończyły. Ale czy Ci,którzy mają auta mniej czy więcej dłubnięte,mają się poddać? Bez walki?! Alex jedziemy na te Bednary? W piątek zawalczymy? Wyników z tego nie będzie,ale zabawa przednia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Poddac sie? W zyciu nigdy ( sam mam przeciez subaraka i nie zamierzam przesiadac sie do jakoegos efo ) chodzi mi jedynie o to zeby byc w czolowce niestety ttzeba miec dosc spory budzet i dotacje na modyfikacje auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Romek, chyba będzie będzie trzeba wzmocnić lożę szyderców. Oczywiście wcześniej temat obgadamy już w piątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Może na to nie wygląda ale isy Piątka, Smorawińskiego czy Wizy dzieli od seryjnego isa tyle co auto Bębna od seryjnego STI. Ich moc jest dużo, dużo niższa od aut klasy 6 ale kierownicy to starzy wyjadacze, mistrzowie różnych pucharów BMW tak rajdowych jak i wyścigowych. Niedostatki mocy nadrabiają umiejętnościami i wyjątkową zwinnością swoich is'ów co bardzo dobra widać w wynikach. Co do naszych boków to walczymy aby ich było jak najmniej, niestety nie zawsze się udaje odpowiednią kreską pojechać, co kończy się niestety soczystym powerslidem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Arek Bałdyga / Kasia Bałdyga Subaru Impreza 4 Motors (III Power Stage Bednary) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Ło Boziu ale ten samochód przyśpiesza, piękna karuzela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Wariat jest to fakt !!! Samo powożenie nim to meeeeega frajda, wynik tez istotny ale gdzies z boku. Wszystko dzieje sie naprawde bardzo szybko, byle prosta po nawrocie i juz jest czwarty bieg. Skrzynia naprawde dostaje po dupsku !!! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Pierwsze przejazdy, kiedy było wilgotno dla Bębna. Poza tym, obojętne miejsca zabawa i trasa dla mnie przednie, a jeszcze fajne emocje:). Udało się wyprzedzić jakieś EVO i dać się wyprzedzić chyba jakiemuś sejowi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 i dać się wyprzedzić chyba jakiemuś sejowi:) To nie jakiś sej, tylko sej kierowany przez Prof. Kubickiego. Żadna ujma na honorze, gość jest niesamowity za kółkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Szkielet, jeszcze raz gratulacje za jazdę cywilem, poprawa wyników z przejazdu na przejazd imponująca, 400 konne evo objechane a najważniejsze, że permanentny banan w trakcie całych zawodów Jestem mega zadowolony z jazdy. 11 w generalce , 9 w klasie. 2-gi Subarak po Bębna potworze, spory progres, poprawki sprzętu zadziałały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Wariat jest to fakt !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Drifter Edytowane 9 Marca 2015 przez beben Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 boże, ale sprzęgło pali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 boże, ale sprzęgło pali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zawsze myślałem, że z Diesla idzie czarny dym ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Szkielet, jeszcze raz gratulacje za jazdę cywilem, poprawa wyników z przejazdu na przejazd imponująca, 400 konne evo objechane a najważniejsze, że permanentny banan w trakcie całych zawodów Jestem mega zadowolony z jazdy. 11 w generalce , 9 w klasie. 2-gi Subarak po Bębna potworze, spory progres, poprawki sprzętu zadziałały Brawo. No i regularność pokazuje, że ogarniacie (załoga) samochód zajebiście. Jednak co by nie mówić, to na twarzach załóg Subarakowych zawsze było dużo uśmiechu:) Wariat jest to fakt !!! Miałem okazję być kilka razy na starcie Bębna. Niestety opinie jakie padały po jego odpaleniu nie nadają się do cytowania:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Mam to nagrane live, zapodam wieczorkiem. Jest moc!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Miałem okazję być kilka razy na starcie Bębna. Niestety opinie jakie padały po jego odpaleniu nie nadają się do cytowania:)Cytuj, pasek jest tego wart Gryka, wrzuć jak możesz. Bardzo jestem ciekaw jak to wyglada Edytowane 9 Marca 2015 przez beben Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Miałem okazję być kilka razy na starcie Bębna. Niestety opinie jakie padały po jego odpaleniu nie nadają się do cytowania:)Cytuj, pasek jest tego wart Gryka, wrzuć jak możesz. Bardzo jestem ciekaw jak to wyglada Łożesz q...aaa, ja pi...lee, jak to żre! o q...a! Panowie, tu są dzieci. Matkooooo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_r Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Bardzo przyjemne zawody i kolejna lekcja za mną. Maszyna cało na kołach wróciła więc nie jest źle. Szkielet i Śliwa dzięki jak zwykle na mega feeling... Przejazd przez górkę bardzo ciekawe doświadczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Sarenka (mistrzyni drugiego planu) Oberek (oglądać głośno) Edytowane 9 Marca 2015 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się