Świstak Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jeżeli są całe i nie sparciałe, to nie widzę powodu dla którego miałbyś je wymieniać. A smar jakiś się tam ostał - zielony, czarny czy brązowy? Domyślam się, że jak wyciągnąłeś kolumnę i zamontowałeś ponownie to jazdę próbną wykonałeś. Wykonałeś, stuka bez zmian Chwytam się wszystkiego bo qurwicy dostaję. Skończy się na tym że po świętach wymienię wszystko w tym zawieszeniu. I niema cudów, ani ASO ani mechanik nie pomogą bo trzymałem KAŻDY element w ręku i tam po prostu niema co stukać. BTW w wahaczu mi wykorodowała dziurka co kwalifikuje go do zmiany.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jeżeli są całe i nie sparciałe, to nie widzę powodu dla którego miałbyś je wymieniać. A smar jakiś się tam ostał - zielony, czarny czy brązowy? Domyślam się, że jak wyciągnąłeś kolumnę i zamontowałeś ponownie to jazdę próbną wykonałeś. Wykonałeś, stuka bez zmian Chwytam się wszystkiego bo qurwicy dostaję. Skończy się na tym że po świętach wymienię wszystko w tym zawieszeniu. I niema cudów, ani ASO ani mechanik nie pomogą bo trzymałem KAŻDY element w ręku i tam po prostu niema co stukać. BTW w wahaczu mi wykorodowała dziurka co kwalifikuje go do zmiany.... Może faktycznie kup te amorki... Zmienisz ten stukajacy i zrobisz krótki sprawdzian. I albo założysz stary, albo wymienisz drugi... A jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś spotkałem sie z pęknietą sprężyna amortyzatora w jakimś małym wozidełku, która wg opowieści użyszkodniczki, stukała nakpierw cicho, a potem jak już pękła całkiem, to "strzelała" dość mocno. Oglądałeś sprężynę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Chwytam się wszystkiego bo qurwicy dostaję. Skończy się na tym że po świętach wymienię wszystko w tym zawieszeniu. I niema cudów, ani ASO ani mechanik nie pomogą bo trzymałem KAŻDY element w ręku i tam po prostu niema co stukać. Witaj w klubie, też walczę z takim upierdliwym stukaniem prawego koła. Pojawia się zwłaszcza na drobnych nierównościach i przy skręconych kołach, przy jeździe na wprost cisza. Wymieniłem już całkiem sporo elementów zawieszenia i dalej nic. Dosyć ogarnięty serwis też ręce rozłożył. Przestałem zwracać na to uwagę, ale zżera mnie ciekawość, może Ty coś wykombinujesz. Edytowane 22 Grudnia 2014 przez szamann1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Chwytam się wszystkiego bo qurwicy dostaję. Skończy się na tym że po świętach wymienię wszystko w tym zawieszeniu. I niema cudów, ani ASO ani mechanik nie pomogą bo trzymałem KAŻDY element w ręku i tam po prostu niema co stukać. Witaj w klubie, też walczę z takim upierdliwym stukaniem prawego koła. Pojawia się zwłaszcza na drobnych nierównościach i przy skręconych kołach, przy jeździe na wprost cisza. Wymieniłem już całkiem sporo elementów zawieszenia i dalej nic. Dosyć ogarnięty serwis też ręce rozłożył. Przestałem zwracać na to uwagę, ale zżera mnie ciekawość, może Ty coś wykombinujesz. Z tym, że u Ciebie jeżeli stuk występuje jedynie przy skręconych kołach to by wskazywało na przegub zewnętrzny. A sprawdź czy stuka zawsze tzn. niezależnie od kierunku skrętu czy tylko przy skręcie w jedną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Hamulce zrobione... Stuka Hamulce na pewno nie na darmo. Na dolnych prowadnicach brak było gumek w ogóle!!! Jakiś mymlon wcześniej posmarował miedzianym smarem i gumki się anihilowały do postaci czarnej tłustej maziai. Teraz zawieszenie z przodu pracuje jak w nowym samochodzie i wybiera z takim miękim puch - puch* zamiast kakofonii dźwięków. Myślałem że przy tym przebiegu tttm. *a echo odpowiada stuk-puk.... stuk-puk... Edytowane 23 Grudnia 2014 przez Świstak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 A może to maglownica? Na drobnych nierównościach, kostce brukowej, dobrze ją słychać. Często się odzywa, ale nic jej nie jest. TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jam mam trzy 25 letnie fordy, uwierz mi że jestem odporny na dziwne dźwięki ale ten doprowadza mnie do szału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Z tym, że u Ciebie jeżeli stuk występuje jedynie przy skręconych kołach to by wskazywało na przegub zewnętrzny. A sprawdź czy stuka zawsze tzn. niezależnie od kierunku skrętu czy tylko przy skręcie w jedną stronę. Nie jest to przegub, na równym nic nie stuka, tylko przy jeździe po nierównościach przy skręconych kołach(np. parking z kostką granitową) nie ważne w którą stronę. A może to maglownica? Na drobnych nierównościach, kostce brukowej, dobrze ją słychać. Często się odzywa, ale nic jej nie jest. TTTM Maglownica niby w porządku, ale chyba to będzie to, TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Odświeżę temat. Zrobione: -amory -sworzeń -stabilizator -zaciski -końcówka jest ok - gumy na wahaczu nie wskazują stukalności Stuka.... Edytowane 16 Stycznia 2015 przez Świstak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Odświeżę temat. Zrobione: -amory -sworzeń -stabilizator -zaciski -końcówka jest ok - gumy na wahaczu nie wskazują stukalności Stuka.... Ja też tak myślałem ze guma na stabie jest dobra ale po wymianie na nową naprawdę zrobiło się cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) gumy na stabie wymienione. Zostały tylko przyśrodkowe gumy na wahaczu. Stukanie tempe wskazujące na luz jakichś elementów, ciche rytmiczne Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Świstak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rederyk Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Podłączę się do tematu. Niedawno też borykałem się z dokładnie takimi stukami w zawieszeniu. Podejrzenia padły też na prowadnice zacisków hamulcowych. Jednak pomogło dokręcenie śruby amortyzatora na górze w kielichu pod zaślepką. Amortyzator był dokręcony, ale przekręciłem ją jeszcze w kierunku dokręcania aż stuknęła sprężyna (nie złamała się zmieniłem położenie tłoka amortyzatora) i cisza Nie wiem czy to wina łożyska czy zużywającego się amorka (tłumienie jeszcze ma dobre i nie cieknie) ale pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zazdraszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zazdraszczam A Ty w końcu kopiłeś amorka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Nom Stare zostaly tylko wahacze i tuleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Nom Stare zostaly tylko wahacze i tuleje. I jak czytam słabo pomogło...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Stukaczka ma sie wysmienicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja się poddałem, stuka już 2 rok i będzie dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Ja nie odpuszczę. W ramach testów poluzowałem tylne łączniki żeby sprawdzić czy nie sa wybite.... oba są ok.... w jednym stanął gwint... kolejna sprawna część wymieniona na nową... Stuka Edytowane 21 Stycznia 2015 przez Świstak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Witam temat ogarnięty???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 U mnie tak stukały przednie łożyska na górze amortyzatora,luzy miały ledwo wyczuwalne a dzwoniło na nierównościach . Po wymianie cisza i spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 No i mnie te z dopadło "stuk - puk". Na szarpakach nic nie wyszło. Amorki 84%. Słowa diagnosty " Panie tu się nie ma czego czepić" Najgorsze jest to że czasami puknie na dziurze, a na następnej już nie. Nie wiadomo czego się czepić, jak mawia diagnosta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Qurcze. U mnie tez stuka od 3 miesięcy. Samochód przeszedł przegląd, na szarpakach wszystko ok. Łączniki i gumy staba ok, a stuka czasem na małych nierównościach. Zabiore się za wymianę amorów bo hamulce byłby robione w sierpniu. Sam już nie wiem o co cho... Nie tak dawno , miałem sytuacje że coś zgrzytało z tyłu w zawieszeniu. Okazało się że roczny amor się zatarł, jakaś nieczystośc dostała się do środka podczas czesania po za asfaltem. Dam znać co z postępami u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Jak widzę stukacz nie tylko mnie dopadł. Wymiana sprawnych elementów również.... Inwencja mi się skończyła. Czy może to być wahacz, a raczej jego gumowe wyciszenie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Jak widzę stukacz nie tylko mnie dopadł. Wymiana sprawnych elementów również.... Inwencja mi się skończyła. Czy może to być wahacz, a raczej jego gumowe wyciszenie??A może to maglownica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się