Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

7 minut temu, Kapsel93 napisał:

Za duża rzeźba z przekładką, zostanie ori to i tak auto na weekendy a mam nadzieję przyszłościowo inwestycja :P

A jak zamierzasz to zarejestrować w PL? 

Krótki VIN i kiera nie po tej stronie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Neutrino33 napisał:

:coffee:

Wszystkim zajmują się chłopaki z firmy która ściąga mi auto, będzie na żółtych blachach niestety jest to kosztowne ale da się, przykład subaru właściciela firmy mam nadzieję że się nie obrazi za udostępnienie fotki.

received_4442385385869081.jpeg

Edytowane przez Kapsel93
  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Kapsel93 napisał:

Wszystkim zajmują się chłopaki z firmy która ściąga mi auto, będzie na żółtych blachach niestety jest to kosztowne ale da się,

No to kibicuję, żeby się udało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Xathrin napisał:

No to kibicuję, żeby się udało 

Zapewnili mnie że się uda dlatego się zdecydowałem, nie mała kasę za to płacę także powinno być ok, mam dostać wszystkie potrzebne dokumenty jadę na przegląd, ubezpieczenie i normalnie rejestruję na żółte, plus jest taki że nie trzyma na tym ręki konserwator i można dowolnie modyfikować auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Kapsel93 napisał:

Wszystkim zajmują się chłopaki z firmy która ściąga mi auto, będzie na żółtych blachach niestety jest to kosztowne ale da się, przykład subaru właściciela firmy mam nadzieję że się nie obrazi za udostępnienie fotki.

received_4442385385869081.jpeg

 

Ooo, z Łodzi! A któż to taki i dlaczego nie ma go na forum...a może to ja jestem ignorantem w tej kwestii :rolleyes:

 

7 minut temu, Kapsel93 napisał:

Zapewnili mnie że się uda dlatego się zdecydowałem, nie mała kasę za to płacę także powinno być ok, mam dostać wszystkie potrzebne dokumenty jadę na przegląd, ubezpieczenie i normalnie rejestruję na żółte, plus jest taki że nie trzyma na tym ręki konserwator i można dowolnie modyfikować auto.

 

No to już jest ciekawe, bo zazwyczaj żółte tablice właśnie zamykają drogę do wielu zmian ze względu na konieczność zgody konserwatora.

:o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to robią dla mnie ważne że auto ma być zarejestrowane i jak widać da się, co do osoby nie chcę podawać, firmy też żeby nie zostało uznane za reklamę nie wiem jak forum się do tego odniesie;) ale ciągną na bieżąco auta z japonii na nasz rynek:P robimy trochę offtop chyba założę temat auta czekam na więcej zdjęć i filmik jak wygląda auto i tam zapraszam wszystkich chętnych podzielę się jak już będę wiedział informacja na temat rejestracji auta itp mam nadzieję że wszystko uda się bez problemu załatwić.

Edytowane przez Kapsel93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Kapsel93 napisał:

Nie wiem jak to robią dla mnie ważne że auto ma być zarejestrowane i jak widać da się, co do osoby nie chcę podawać, firmy też żeby nie zostało uznane za reklamę nie wiem jak forum się do tego odniesie;) ale ciągną na bieżąco auta z japonii na nasz rynek:P robimy trochę offtop chyba założę temat auta czekam na więcej zdjęć i filmik jak wygląda auto i tam zapraszam wszystkich chętnych podzielę się jak już będę wiedział informacja na temat rejestracji auta itp mam nadzieję że wszystko uda się bez problemu załatwić.

 

Zakładaj temat obowiązkowo, a info wrzuć mi na PW jakby co...chyba domyślam się co to za firma, w okolicach Radogoszcza mają siedzibę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Turbiny w tym modelu działają sekwencyjnie tj. druga jest dołączana przy około 4.300 -4.500 obrotów, najpierw auto jakby lekkk słabnie ( tzw. death valley, normalne w tych silnikach. Zaraz po włączeniu się 2 turbiny, przez chwilę do pierwszej dociera mniej powietrza, stąd ten efekt ), potem samochód  jedzie ładnie. Dopóki jedzie na jednej turbinie, głowy nie urywa. Ładnie i płynnie jedzie z dołu. Po mieście jezdzi się tym bardzo fajnie. Niestety nie jeździłem żadną Imprezą WRX/STI z podobnego rocznika, więc nie mam porównania do jednej turbiny.

Ps. Kiedy przypływa ? Odbierasz w Gdyni ? 

Ja swojego odbierałem w Gdyni i wracałem na kołach. Można zarejestrować czasowo. Do tego nie jest potrzebne auto bo na czasowych tablicach nie jest konieczny przegląd, wystarczy mieć komplet dokumentów + tłumaczenia + dowód zapłaty cła i vatu.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, przemyslawn napisał:

Turbiny w tym modelu działają sekwencyjnie tj. druga jest dołączana przy około 4.300 -4.500 obrotów, najpierw auto jakby lekkk słabnie ( tzw. death valley, normalne w tych silnikach. Zaraz po włączeniu się 2 turbiny, przez chwilę do pierwszej dociera mniej powietrza, stąd ten efekt ), potem samochód  jedzie ładnie. Dopóki jedzie na jednej turbinie, głowy nie urywa. Ładnie i płynnie jedzie z dołu. Po mieście jezdzi się tym bardzo fajnie. Niestety nie jeździłem żadną Imprezą WRX/STI z podobnego rocznika, więc nie mam porównania do jednej turbiny.

Ps. Kiedy przypływa ? Odbierasz w Gdyni ? 

Ja swojego odbierałem w Gdyni i wracałem na kołach. Można zarejestrować czasowo. Do tego nie jest potrzebne auto bo na czasowych tablicach nie jest konieczny przegląd, wystarczy mieć komplet dokumentów + tłumaczenia + dowód zapłaty cła i vatu.

Auto przypływa w lutym, będę odbierał w Łodzi od chłopaków z firmy która mi to ogarniała, co do vod widziałem jakiś myk z przewodami jak w b4 s401 żeby to rozwiązać ale zobaczę najpierw czy bardzo mi to przeszkadza i czy jest sens kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kapsel93 napisał:

Auto przypływa w lutym, będę odbierał w Łodzi od chłopaków z firmy która mi to ogarniała, co do vod widziałem jakiś myk z przewodami jak w b4 s401 żeby to rozwiązać ale zobaczę najpierw czy bardzo mi to przeszkadza i czy jest sens kombinować.

Jak masz duże cojones to może to być nawet zaleta zwiększająca emocje związane z użytkowaniem tego modelu :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Neutrino33 napisał:

Jak masz duże cojones to może to być nawet zaleta zwiększająca emocje związane z użytkowaniem tego modelu :biglol:

Taa zwłaszcza przy wyprzedzaniu :D ale spokojnie nic nie przebije ściągniętej rury od IC w saabie jak jesteś na lewym pasie podczas wyprzedzania:censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mój Spec już niemal zrobiony na 100% :yahoo:

Do tego jeszcze doszła konserwacja podwozia, zabezbieczenie nadwozia, wymiana navi na android i w zasadzie do pełni szczęścia brakuje polerka lub wymiana przedniej szyby, i mogę sprzedawać :biglol:

Żartuję, nigdy go nie sprzedamPolish_20211230_162225761.thumb.jpg.0b6dbbfd33c9e28b690e2a9ea2265099.jpg:wub:

 

_20211230_160622.JPG

_20211230_160533.JPG

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lelenbp napisał:

Chyba wydech masz dziurawy :-)

Jest odpowiednio dziurawy :D

41 minut temu, kornik napisał:

Ty nie kupiłeś tych felg przypadkiem ode mnie? :D

Potwierdzam :D  Jak widać nadal się dobrze sprawują, dlatego polecam tego Allegrowicza :D

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...