jaszyn Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Odwiesił się po ponownym uruchomieniu silnika. Też mi się zawiesił. Po ponownym uruchomieniu silnika było ok. też się odwiesił ale troche mnie to niepokoi bo już drugi raz się zdarzyło, na szczęscie zaczął palić jak subaru - trasa 700 km i średnia 15l/100, duża część autostradą Edytowane 20 Listopada 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Ten po prawej działa chyba tylko w najtańszej wersji. Ja mam tak w przypadku XV, jak nie ma kamery cofania i kolorowego wyświetlacza Wtedy są tylko okrojone dane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 No to dostałem zaproszenie na akcję serwisową. Samochód z sierpnia br Skoro już mnie los nadprogramowo rzuci do ASO, to mam pytanie do mądrych forumowych głów (co by w serwisie mnie nie spuścili na szczaw) - czy istnieje możliwość wyłączenia tego cholernego "pii" rozbrzmiewającego przy zmianie trybu pracy I/S/S# ? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 czy istnieje możliwość wyłączenia tego cholernego "pii" rozbrzmiewającego przy zmianie trybu pracy I/S/S# ? Też mnie to irytuje. Wyciszyłbym chociaż przynajmniej o połowę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Sjak a czego dotyczy akcja serwisowa? Edytowane 22 Listopada 2014 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie wiem dokładnie, coś z oprogramowaniem. Some say, że chodzi głównie o poprawę wizerunku firmy. Ponoć klienci masowo się skarżyli, że nie po to kupowali Subaru z wiatrakiem, żeby teraz im to 8 litrów paliło Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opi Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 czy istnieje możliwość wyłączenia tego cholernego "pii" rozbrzmiewającego przy zmianie trybu pracy I/S/S# ? Też mnie to irytuje. Wyciszyłbym chociaż przynajmniej o połowę... No popieram w 100% wyciszenie tego by było super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie wiem dokładnie, coś z oprogramowaniem. Some say, że chodzi głównie o poprawę wizerunku firmy. Ponoć klienci masowo się skarżyli, że nie po to kupowali Subaru z wiatrakiem, żeby teraz im to 8 litrów paliło Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka W poniedziałek byłem na przeglądzie i chyba zmienili oprogramowanie bo teraz faktycznie spalanie poszło w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzonex Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Mam pytanie do użytkowników XT, czy w waszych autach końcówki wydechu też są okopcone? Jak byłem na przeglądzie to mi powiedziano że to normalne ale ja wolę zasięgnąć jeszcze waszego zdania. Oprogramowanie też zmienili, i wg mnie drgania na biegu jałowym prawie zniknęły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Są okopcone. Gdzieś wrzucałem foto. TTTM Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Okopcenie normalne. Dobrze ze przynajmniej nie rdzewieja tak jak w poprzedniej generacji... Jest progres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Potwierdzam okopcenie i zwiększenie spalania po zmianie softu o około 1 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzonex Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź. Nie przejmuję się skoro TTTM. Co do zużycia paliwa po zmianie softu to potwierdzam że zużywa ok litr więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Z braku lepszego wątku chciałbym serdecznie podziękować @raju za dzisiejszą jazdę próbną Forkiem XT. Przyjemnie, rzeczowo i co najważniejsze długa jazda próbna (w porównaniu do jazd Toyotą i Mini) Samo auto bardzo ciekawe a CVT, z którym miałem kontakt po raz pierwszy, robi fajne wrażenie. Raz jeszcze, dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 @@msi, można też tutaj. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/5785-podziekowania-dla-forumowiczow/page-74 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 @@msi, można też tutaj. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/5785-podziekowania-dla-forumowiczow/page-74 Dzięki - następnym razem będę pamiętał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opi Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Moze po zmianie softu XT ma wkoncu 240 koni zamiast 230 ? jak tak to +1 litr spalania jest zrozumialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wijata Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Witajcie! Zaliczyłem dzisiaj SJS na torze koło Kielc- pogoda super,tor wilgotny,lekko śliski.... dla mnie rewelacja. Test dla własnej pokory i umiejętności..... a przede wszystkim wspaniali ludzie- instruktorzy i uczestnicy. Bardzo polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Potwierdzam okopcenie i zwiększenie spalania po zmianie softu o około 1 l. Hmm, również zauważyłem wyższe zużycie paliwa o około 1l w warunkach miejskich, ale założyłem że to jednak zasługa niższych w ostatnich dwóch tygodniach temperatur i chyba właśnie to jest główny powód a nie wynik wgrania nowego softu. Nadal mieszczę się w widełkach spalania z minionej zimy kiedy było zdecydowanie poniżej zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Potwierdzam okopcenie i zwiększenie spalania po zmianie softu o około 1 l. Hmm, również zauważyłem wyższe zużycie paliwa o około 1l w warunkach miejskich, ale założyłem że to jednak zasługa niższych w ostatnich dwóch tygodniach temperatur i chyba właśnie to jest główny powód a nie wynik wgrania nowego softu. Nadal mieszczę się w widełkach spalania z minionej zimy kiedy było zdecydowanie poniżej zera. A tak czysto z ciekawosci ile FXT pali po miescie np. jezdzac caly czas na "I" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 jezdzac caly czas na "I" ? Istnieje legenda że ktoś próbował tak jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 jezdzac caly czas na "I" ? Istnieje legenda że ktoś próbował tak jeździć No jak tak żonie ustawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Ja jeżdżę cały czas na I. Ale trudno mi powiedzieć ile pali, bo po mieście jeżdżę może 20 % przebiegu. Spalanie (wyświetlane po każdym zgaszeniu silnika) w zależności od natężenia ruchu (mojego i innych uczestników) waha się między 12 a 16l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) U mnie (90 % trasa) waha się od 17 przy odcinkach 2 km z zimnym startem do 8,2 przy dłuższych, spokojnych (ale nie emeryckich) przelotach Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 22 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 U mnie (90 % trasa) waha się od 17 przy odcinkach 2 km z zimnym startem do 8,2 przy dłuższych, spokojnych (ale nie emeryckich) przelotach Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka No to znacznie mniej jak FXT MY07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się