Karas Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 http://www.wiatrak.nl/10532/wielka-samochodowa-tajemnica emerytowany prezes castrola twierdzi ze oleju wogole nie trzeba wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Jazda bokiem: włączyć #S i wyłączyć kontrolę trakcji. Jakoś u Mikiciuka to działało i Chuchale tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Hmm. Jak spadnie śnieg (i skasują mi się punkty karne ), to spróbuję ponownie. Choć do umiejętności tych Panów mi "trochę" brakuje, szczególnie do tego drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Przemekka, jak wyłączysz trakcję, to bez problemu będziesz mógł robić bączki 360 stopni. Sprawdzone przeze mnie...jak na karowej. Hahaha Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 @@mkow, trakcja wyłącza się całkowicie ? w żadnej sytuacji nie ingerowała ? / wyłączenie nie powoduje jedynie opóźnienia ingerencji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 U mnie dokładnie minął miesiąc od odbioru. Jeździ się bardzo przyjemnie. Dopiero przekroczyliśmy 1000 km, więc nie bardzo można mu było dać ognia, z tego ognia, który on ma. Czuć, względem II, że jest większy. Sporo większy. Przy tym jest taki, nie wiem jak to sensownie ująć, grzeczniejszy? Chyba jest grzeczniejszy. Z rzeczy typu "nie do końca", po tygodniu padła bateria oraz jest problem z zamknięciem dachu. Polega ten problem na tym, że jak się wciśnie ten guzik od zamykania, żeby dach sam sobie jechał i się zamknął, to on się jak by odbija i na jakieś 10 cm. "wraca". I pozostaje otwarty. Trzeba go domykać na piechotę, "krok po kroku". Dzwoniłem do ASO, powiedziano mi, że trzeba to na nowo programować. Tak się zastanawiam, może jest jakiś inny sposób? Pamiętam, że w maździe6 miałem identyczny problem z szybą w drzwiach kierowcy. I był jakiś taki system typu, kluczyk w pozycję acc, pociągnąć przycisk zamykania 60 razy w górę 200 razy w dół, potem potrzymać 50 sekund, coś tam jeszcze i działało . Może ktoś coś wie? Kolor jest po prostu przekapitalny. A po położeniu ceramiki jeszcze zyskuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) @,Jaką ceramikę kładłeś ? i w jakiej firmie [choć pewnie gdzieś w twoim rejonie wiec wiele mi to nie powie] A instrukcji znajdziesz info jak zaprogramować dach Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 To była ceramik pro 9h 2.0 (cokolwiek to znaczy ), no i kładłem ją w moim małym mieście, ale ekipę polecam . Zrobili tez zabezpieczenie felg i szybę. https://www.facebook.com/blingfactoryolsztyn/photos/a.389651157799540.1073741829.387121848052471/667724726658847/?type=1&theater A za wskazówkę, co do dachu, dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Też mnie ciekawi czy trakcja nic nie "płakała" że kręci się bączki a na chwile obecną nie zanosi się aby było można to sprawdzić bo są duże braki w postaci śniegu Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Też mnie ciekawi czy trakcja nic nie "płakała" że kręci się bączki a na chwile obecną nie zanosi się aby było można to sprawdzić bo są duże braki w postaci śniegu i niech tak zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 @@jaszyn,Bluźnisz !! @,Jaki masz kolor ? I jak finansowo wyszedł komplet ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 To jest ten ze zdjęcia do którego dałem odnośnik powyżej - 61k, dark grey. O cenie piszę PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Wg mnie i moich odczuć nie da się w 100% dezaktywować kontroli trakcji. Fortis PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) i niech tak zostanie Nie no chwile może się pojawić żeby chociaż sprawdzić auto na śniegu bo jak taka pogoda ma cały czas być to będzie trzeba skodę kupić przemekka może i da radę wykręcić bąka ale oby nie potrzeba było do tego hektara placu przez tą kontrole trakcji. Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Nie da się wyłączy kontroli trakcji w 100%. Można ją osłabić. Da się kręcić bączki, orać pole, jeździć bokiem, ale strasznie siłując się z elektroniką. Ona kontruje, Ty depczesz mocniej itp. Raczej mało to przyjemne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Dokładnie o tym wcześniej pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Dokładnie o tym wcześniej pisałem.Przepraszam, przeoczyłem. Generalnie każdemu kto myśli, że będzie jeździł bokiem jak starszym Subaru, powiem szczerze, szkoda auta, robi się to BARDZO na siłę, ale się da trochę Edytowane 14 Grudnia 2014 przez wilkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Z rzeczy typu "nie do końca", po tygodniu padła bateria ISR ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Tak mi się wydaje. Nikt tego jednak nie potwierdził. Usiłowałem dociekać OCK, ale krótką piłkę ze mną zagrano, że mianowicie system pokazał, że do wymiany. No to wymienili. Amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Kurcze ja w robocie, FXT w garazu i czeka (jeszcze ze 4 tygodnie). Ja za to krece sie z niecierpliwosci, zeby wreszcie moc jezdzic jak mozna po dotarciu. W pierwsze dwa tygodnie pyknalem prawie 2500, jeszcze jakies z grubsza drugie tyle i zacznie sie frajda. Chociaz na trasie nie narzekam na mozliwosci silnika, do 4 tysiecy obrotow przy takiej w miare normalnej jezdzie dawal jak najbardziej rade i nic wiecej nie potrzebowalem. Autostradowe predkosci rzedu 160-180 tez bez bolu, obroty w okolicach 3 - 3,5 tysiaca, spalanie rzedu 11 ltr po 1000-kilometrowej trasie. Nie jest zle. Jedna rzecaz mnie zaczela irytowac, gdzies po przejechaniu okolo 1800 km z okolic bagaznika powyzej 160 km/h zaczyna wydobywac sie jakies poskrzypywanie / popiskiwanie i nie jest to roleta jak w poprzednim - wyjalem dla sprawdzenia. Trzeba bedzie wziac sie do sledztwa po powrocie do domowych pieleszy. O jakichs sporadycznych skrzypnieciach, stuknieciach z okolic deski rozdzielczej, czy fotela pasazera nie wspominam nawet, bo szkoda nerwow. To jest Subaru zawsze tak mialo, tak ma i zapewne miec bedzie. Szkoda tylko, ze w aucie za te cirka 150 kilo nie dalo sie tego wyeliminowac producentowi, ale auto kupilem dla silnika i tej wersji bede sie trzymal, nie przejmujac sie pozostalymi pierdolkami. Powodzenia w uzytkowaniu Koledzy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Kurcze ja w robocie, FXT w garazu i czeka (jeszcze ze 4 tygodnie). Ja za to krece sie z niecierpliwosci, zeby wreszcie moc jezdzic jak mozna po dotarciu. W pierwsze dwa tygodnie pyknalem prawie 2500, jeszcze jakies z grubsza drugie tyle i zacznie sie frajda. Chociaz na trasie nie narzekam na mozliwosci silnika, do 4 tysiecy obrotow przy takiej w miare normalnej jezdzie dawal jak najbardziej rade i nic wiecej nie potrzebowalem. Autostradowe predkosci rzedu 160-180 tez bez bolu, obroty w okolicach 3 - 3,5 tysiaca, spalanie rzedu 11 ltr po 1000-kilometrowej trasie. Nie jest zle. Jedna rzecaz mnie zaczela irytowac, gdzies po przejechaniu okolo 1800 km z okolic bagaznika powyzej 160 km/h zaczyna wydobywac sie jakies poskrzypywanie / popiskiwanie i nie jest to roleta jak w poprzednim - wyjalem dla sprawdzenia. Trzeba bedzie wziac sie do sledztwa po powrocie do domowych pieleszy. O jakichs sporadycznych skrzypnieciach, stuknieciach z okolic deski rozdzielczej, czy fotela pasazera nie wspominam nawet, bo szkoda nerwow. To jest Subaru zawsze tak mialo, tak ma i zapewne miec bedzie. Szkoda tylko, ze w aucie za te cirka 150 kilo nie dalo sie tego wyeliminowac producentowi, ale auto kupilem dla silnika i tej wersji bede sie trzymal, nie przejmujac sie pozostalymi pierdolkami. Powodzenia w uzytkowaniu Koledzy. Pozdrawiam. Hmm no jest sporo elementów wykończenia, które mogły by być lepsze - no właśnie ale za tą cenę u konkurencji, która niby lepsza wykończeniowo w życiu nie dostaniemy takich osiągów. Dopiero za 50-100 tys peelenów drożej w bmw, audii itp. Ja osobiście w swoim nie odnotowałem żadnych skrzypień - hehe może dlatego, że mojej córy fotelik concord transformer koleboce niepojęcie i nic poza nim nie słychać :) No widzę, że na stronie naviextras pojawiła się aktualizacja do naszych map sygnowan jako 2014/2015. Sprawdzał już ktoś ze swoją kartą czy "system navi toolbox" widzi dostępność aktualizacji? Pozdrawiam, promil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 No napisałem do naviextras czy to naprawdę są nowy mapy. Toolboxa nie widzi moją kartą! Tez napisałem do Direkcji i dealera czy mogę dostać nowy mapy jako "free update". Dlatego że nie chce mi się dawać 219€ za nowych map na samochód który ma trochę po nad 7000km. Sent from my iPad using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Hmm no jest sporo elementów wykończenia, które mogły by być lepsze - no właśnie ale za tą cenę u konkurencji, która niby lepsza wykończeniowo w życiu nie dostaniemy takich osiągów. Dopiero za 50-100 tys peelenów drożej w bmw nie pisz jak nie sprawdziles cennikow kolego: http://otomoto.pl/bmw-x3-nowe-x3-model-2015-C32735031.html niestety xt nie jest jednym autem z takimi osiagami w podobnych pieniazkach na rynku. Dokladajac niewiele wiecej mozesz jezdzic x3 z ta sama moca , ktora jest o niebo lepiej wykonczona nie skrzypi i nie puka. W subaru placisz za boxera i naped S-awd chociaz x-drive jest porownywalnym rozwiazaniem co forek z cvt zreszta Audi Q3 tez kupisz w podobnych pieniazkach z 2 litrowym tfsi i tez o niebo lepiej wykonczone Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Hmm no jest sporo elementów wykończenia, które mogły by być lepsze - no właśnie ale za tą cenę u konkurencji, która niby lepsza wykończeniowo w życiu nie dostaniemy takich osiągów. Dopiero za 50-100 tys peelenów drożej w bmwnie pisz jak nie sprawdziles cennikow kolego:http://otomoto.pl/bmw-x3-nowe-x3-model-2015-C32735031.html niestety xt nie jest jednym autem z takimi osiagami w podobnych pieniazkach na rynku. Dokladajac niewiele wiecej mozesz jezdzic x3 z ta sama moca , ktora jest o niebo lepiej wykonczona nie skrzypi i nie puka. W subaru placisz za boxera i naped S-awd chociaz x-drive jest porownywalnym rozwiazaniem co forek z cvt zreszta Audi Q3 tez kupisz w podobnych pieniazkach z 2 litrowym tfsi i tez o niebo lepiej wykonczone Proszę cię !!! Mam na mailu q5 w specyfikcji xt platinum po rabcie 240 tys ! Q3 to chyba jednak nie poziom forka Moja jedyna miłość to ......... Edytowane 17 Grudnia 2014 przez zk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) @@Karas,Ten temat już był przerabiany nawet chyba w tym wątku ... za 163 tyś wyjeżdżasz Golasem z Bmw albo Audi. Jak chcesz mieć wyposażenie identyczne jak Platinium - czyli skóra,dziura w dachu, kamera,czujniki,radio i audio z navi sygnowane [infiniti/harman/itp] wychodzi lekko 185 Tyś .. a to nie jest już niewiele więcej bo 25% wartości Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się