Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepsze jest to , że 90% piszących w tym wątku nie zamierza go kupić . Tylko bije pianę . Jeżdżę Foresterem III i przypadkiem :D zdarzyło mi się dzisiaj , że byłem w MTS'ie . Maras jeździł na torze w Kielcach i był zachwycony nowym XT. Subaru kupuje specyficzny klient i ja się z tym zgadzam . Kto chce niech kupuje . I niech nikt nie mówi , że to , że tamto lepsze bo jak jest lepsze to niech idzie i sobie kupi , albo przejedzie się SUBARU . A najlepiej to niech go ktoś przewiezie :mrgreen:

 

A madox to chory gość i tyle .

Edytowane przez Bobej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupuję XT. Opatrzność czuwała nade mną i nidoczekałem zamówionego w czerwcu 2012 mazdy CX5 2.2d 175KM MT(bo automat to nie rekoed świata w mażdzie).Dla mnie subaru umarło w 2009 r gdy z oferty wypadło XT. A teraz po jeżdzie próbnej zmartwychwstanie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupuję XT. Opatrzność czuwała nade mną i nidoczekałem zamówionego w czerwcu 2012 mazdy CX5 2.2d 175KM MT(bo automat to nie rekoed świata w mażdzie).Dla mnie subaru umarło w 2009 r gdy z oferty wypadło XT. A teraz po jeżdzie próbnej zmartwychwstanie!

 

Bardzo dobry wybór. Byłem w Kocar i oglądałem

Xt czarnego. Rewelacja!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie hamulce ma nowy turboForek ? Wciąż trzeba dokupić opcjonalną kotwicę, czy coś w tym kierunku zrobiono na lepsze ?

OD DAWNA PYTAM O DROGĘ HAMOWANIA i nic !!! Widocznie ten temat dla wszystkich forysiów nadal jest wstydliwy. Wybitni subarowcy z naszego forum od dawna kombinowali za brembami, płacili za to nerwami i złotówkami, ale w końcu stwierdzili że to nie ma większego sensu. Ten typ tak ma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem wykazywanej przez niektórych ekscytacji i bicia piany o foresterze dieslu za 170k peelenów, przecież bardzo dobrze wyposażona wersja comfort jest w cenie 135k, a że w cenniku jest droższa wersja z paroma zbędnymi bajerami typu sportowy zderzak... to nie jest właściwy punkt odniesienia :huh:

 

Wersja comfort za 135k madoxa nie podnieca. :( ..nie pasuje do porównań..za tania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupuję XT. Opatrzność czuwała nade mną i nidoczekałem zamówionego w czerwcu 2012 mazdy CX5 2.2d 175KM MT(bo automat to nie rekoed świata w mażdzie).Dla mnie subaru umarło w 2009 r gdy z oferty wypadło XT. A teraz po jeżdzie próbnej zmartwychwstanie!

 

Bardzo dobry wybór. Byłem w Kocar i oglądałem

Xt czarnego. Rewelacja!!!

Akurat kręciłem się dziś koło Poznania i widziałem tego XT, to był comfort bez szybdachu. Pokręciłem sie 5 minut i posłuchałem zachwytów, nie miałem czasu na jazdę ale miło się słucha zadowolonych. Nawet mu się dobrze nie przyjrzałem ale w Gdańsku posiedziałem chwilę więc cos tam widziałem. Nie wiem czy platyna za 41000euro w ogóle zawitała już do PL.

Co do CX5 potwierdzam, tam silniki nie ciagną jakby się chciało, znajomi badali temat, ja się tym przejechałem i na tym forum potwierdzają że CX zyska dopiero przy silniku >200KM. ALe oglądając nowego forysia przypadkiem zacząłem doceniać XV, tez ma 22 cm prześwitu, lżejszy i JAKBY MU DAĆ TEGO DID 240qni to ludzie chyba by się rzucili na niego. W tym roku muszę kupic brykę i kompletnie nie brałem pod uwagę tego XV ale ściągnięty forkiem przy okazji zajrzałem do niego. Ten mały bagażnik psuje sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OD DAWNA PYTAM O DROGĘ HAMOWANIA i nic !!! Widocznie ten temat dla wszystkich forysiów nadal jest wstydliwy.

 

nie znam oficjalnych danych ale na torze w Kielcach Wojtek Chuchala woził chętnych pewnie kilkadziesiat razy a hamownia podobno były ze 170.....wiec wyglada , ze ok.

ps. raju do dzis wspomina..... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A będzie tak duża kampania reklamowa, jak to było w przypadku XV? Czy cała kasa idzie na dopłaty dla rolników? Yyy, tzn. dla nabywców XT ;)

 

dni otwarte 7-9 kwietnia (?) ale czy kampania tak duza jak XV...? tego nie wiem...

 

Myślę ze na forum się rozejdą ;)

 

moze tak byc bo zamawiane były bez "cennika".. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena promocyjna na XT platinum 36t euro Promocja trwa do maja a ilość samochodów jest ograniczona. Te informacje od sprzedawcy w Poznaniu(bardzo miły facet zresztą- pozdrawiam)

Edytowane przez Zujki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem wykazywanej przez niektórych ekscytacji i bicia piany o foresterze dieslu za 170k peelenów, przecież bardzo dobrze wyposażona wersja comfort jest w cenie 135k, a że w cenniku jest droższa wersja z paroma zbędnymi bajerami typu sportowy zderzak... to nie jest właściwy punkt odniesienia :huh:

 

Wersja comfort za 135k madoxa nie podnieca. :( ..nie pasuje do porównań..za tania :)

 

Przecież wersji komfort nie ma :o .Jest Activ,Exclusiv,Platinum i Sport,Nawet Exclusiv z automatem (jak będzie)wyjdzie 145 plus metalik-147.Do tego kluczyk jak maluchu.Najtańsze Renault ma choć kartę i przycisk.Litości.

Jeśli chodzi o wersję w turbo benzynie,to ta obniżona cena jest ok i mówiłem o tym(jeśli ktoś akceptuje spalanie i pozniejszą odsprzedaż-trzeba amatora nie lada,to brać,póki są),natomiast ,to co bym chciał ,czyli diesel w automacie w pełnej wersji kosztował będzie ok 172 ,jak już ktoś wspomniał x3 można kupić ,też miałem podobną ofertę za 185 diesla z dobrym wyposażeniem

Pamiętajcie, porównując ceny, o rabatach w poszczególnych markach np ok 12% w Audi i VW i jakoś podobnie w BMW i Mercedesie

200tys minus 12% rabatu to 176 tys

A w subaru dywaniki :D

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki ma sens porównywanie Forka z Bmw drozszym o min. 50tys??? eMTe Ceyenne tez jest lepszy od Forka.

No jest lepszy tylko sprawdz sobie ile kosztuje cayenne wzgledem X3 czy Forka? minimum 2,5 raza wiecej. A roznica miedzy X3 a forkiem to raptem 20%.

 

I defakto w BMW wcale nie placisz wiecej tylko za znaczek, bo jakosc wykonania, skrzynia biegów, NAWIGACJA ktora dziala w polszy, opony runflat i kilka innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I defakto w BMW wcale nie placisz wiecej tylko za znaczek
ja dla mnie to za noszenie tego znaczka powinni dopłacać. Cóż, nie lubię, pomimo jego zalet. Najbardziej sie ciesze jak mi sie uda skopac na toze kolega z Z4 :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OD DAWNA PYTAM O DROGĘ HAMOWANIA i nic !!! Widocznie ten temat dla wszystkich forysiów nadal jest wstydliwy.

 

nie znam oficjalnych danych ale na torze w Kielcach Wojtek Chuchala woził chętnych pewnie kilkadziesiat razy a hamownia podobno były ze 170.....wiec wyglada , ze ok.

ps. raju do dzis wspomina..... :rolleyes:

Mi się też wydaje że będzie dobrze również z hamowaniem, pewnie poniej 40m, ale bdb wynik to 36. Patrząc na całość to firma naprawdę się przyłożyła i uwzględnili wszystkie uwagi z poprzednich wersji. Dobrze że ludzie porównuja go z innymi suvami byle to rozkęrało dyskusję na fakty a nie mity. Np nikt teraz nie wie jaka będzie żywotność CVT i czy jakas 'uszczelka pod głowicą' nie wyjdzie za rok. Ale tego nie da się przewidzieć. Raczej głupie 'cięcia kosztów' najgorsze lata mają za sobą kiedy mercedes o mało się nie wyłożył i do dziś przeklinają prezesa który ich tak urządził.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem wykazywanej przez niektórych ekscytacji i bicia piany o foresterze dieslu za 170k peelenów, przecież bardzo dobrze wyposażona wersja comfort jest w cenie 135k, a że w cenniku jest droższa wersja z paroma zbędnymi bajerami typu sportowy zderzak... to nie jest właściwy punkt odniesienia :huh:

wersji comfort nie ma w dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem wykazywanej przez niektórych ekscytacji i bicia piany o foresterze dieslu za 170k peelenów, przecież bardzo dobrze wyposażona wersja comfort jest w cenie 135k, a że w cenniku jest droższa wersja z paroma zbędnymi bajerami typu sportowy zderzak... to nie jest właściwy punkt odniesienia :huh:

wersji comfort nie ma w dieslu.

 

moja pomyłka, chodziło mi o wersję exclusive ;) której jak dla mnie nic nie brakuje, no ale te kluczyki z malucha ech :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem zdecydowany na zakup XT w tym roku i aż mnie trzęsie na myśl o tym przycisku. Kiedyś miałem wątpliwą przyjemność jeżdżenia Lagunami i wspomnienie tego przycisku jest moim koszmarem :) Ciekawe czy można zamówić bez tego guzika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie np system w x3 jest rewelka, wsiadam do auta kluczyk mam w kieszeni i odpalam z guzika - jesli moge byc wygodnicki to dlaczego nie? to samo zamykanie klapy bagaznika z guzika , sory ale w takim aucie jak forester czy x3 to duzy +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te opony to akurat moje przekleństwo było i pierwsza rzecz do wymiany :)

Na jakich oponach odebrałęś swojego Forka (chyba jeżdzimy takimi samymi)? bo ja na yokohamach ,które były rewelacyjne i kleiły się po prostu do asfaltu. Jedyny problem to taki że skończyły się po ok 45t a wtedy to o mało mnie nie uśmierciły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...