okojack Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 czy można się dowiedzieć kiedy i w jakich wersjach będzie dostępny Legacy 2015 w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pontapreta Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Nie będzie, będzie tylko Outback z tego co mi znajomy z Kocara przekazał. Edytowane 17 Czerwca 2014 przez pontapreta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Nie będzie, będzie tylko Outback z tego co mi znajomy z Kocara przekazał No dobrze @@pontapreta, ale nie pozbawiaj nas nadziei. Czekamy na słowo otuchy od Dyrekcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okojack Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 przykro mi że fhi traktuje nas jak wiochę, przejdę na infinity Q 50 s hybrid 4x4, jestem już za stary na te siermiężne subaru(chociaż jeżdże już czwartym i naprawdę je lubię. mam teraz legacy 2.5 gt ale wza rok kończę lizing i myślałem że zmienię na nowe bo podobno jest wygodnięjsze i lepiej dopracowane. Nocóż trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 23 Czerwca 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 czy można się dowiedzieć kiedy i w jakich wersjach będzie dostępny Legacy 2015 w Polsce Niestety Legacy 2015 nie będzie oferowane w Europie - bardzo mi przykro. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Nie bedziecie sprzedawac Legacy w Europie???? Zapewne wyniki sprzedazy wskazuja ze za cholere sie nie oplaca bawic w te homologacyjne ceregiele dla Legacy skoro Subaru sprzedaje glownie Forki i troche Outbackow a przede wszystki Shortblocki - taki niewinny zarcik na koniec - nie moglem sie powstrzymac z nerwow, bo mi sie po nocach sni jak sie moj rozpada a mialem oko na 2.5i Legasia 2015. Eeee prosimy przekazac FHI ze jestesmy tu w Europie rozczarowani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Eeee prosimy przekazac FHI ze jestesmy tu w Europie rozczarowani. I ja, swoją skromną osobą, dołączam się do prośby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Lipca 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Zapewne wyniki sprzedazy wskazuja ze za cholere sie nie oplaca bawic w te homologacyjne ceregiele dla Legacy skoro Subaru sprzedaje glownie Forki i troche Outbackow a przede wszystki Shortblocki Sprzedaż Legacy w Europie istotnie nie była ( nie jest ) duża. Wygląda na to, że wymiary auta są nieco za duże wobec oczekiwań klientów. Wobec takiej własnie decyzji FHI walczę dalej o Levorga ( wielkość zbliżona do poprzedniego Legacy ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Z tym wymiarem auta to bym nie obstawiał akurat, że to przyczyna. Legacy nie jest jakoś szczególnie większe niż inne aktualne modele segmentu D i generalnie jako auto rodzinne jest moim zdaniem wymiarowo idealne (wg standardów europejskich, bo pewnie w US to niekoniecznie, ale w drugą stronę) Przyczyn nieoszałamiającej sprzedaży szukałbym raczej gdzie indziej. Taj czy inaczej kibicujemy Levorgowi, szczególnie 2.0 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemanki Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Zapewne wyniki sprzedazy wskazuja ze za cholere sie nie oplaca bawic w te homologacyjne ceregiele dla Legacy skoro Subaru sprzedaje glownie Forki i troche Outbackow a przede wszystki Shortblocki Sprzedaż Legacy w Europie istotnie nie była ( nie jest ) duża. Wygląda na to, że wymiary auta są nieco za duże wobec oczekiwań klientów. Wobec takiej własnie decyzji FHI walczę dalej o Levorga ( wielkość zbliżona do poprzedniego Legacy ). Pozdrowienia Trochę się robi kiszka z wyborem jakiegokolwiek modelu z oferty Subaru. Silników coraz mniej; modeli i wersji też. Szkoda:( Nie wiem na ile powodem są wymiary Legacy – wydaje mi się to wątpliwą przyczyną małej sprzedaży. Bardziej widzę odejście przez klientów w stronę SUVów i im podobnych. Dlatego też powolne wymieranie segmentu D. Nawet Toyota rozważa zaniechanie sprzedaży Avensisa w Europie, a jak by nie patrzeć wolumen jest znacznie większy niż Legacy. Proszę się tam postarać o mocnego Levorga i Outbacka z jakimś rozsądnym silnikiem. Mam obecnie Outbacka SBD z CVT ale coraz bardziej czuję się jak emeryt z jego mocą. Komfortowo się jedzie; ale emocji nie ma wcale. Jak poprzednim modelem tzn Legacy się cieszyłem z każdym przejechanym kilometrem to obecnie jazda działa na mnie ….. nie myślałem że to kiedykolwiek powiem …… zniechęcająco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Nie wiem na ile powodem są wymiary Legacy – wydaje mi się to wątpliwą przyczyną małej sprzedaży. Też tak myślę. Wedlug mnie Legacy i Outback potrzebują w ofercie silniejszych silników, gwarantujacych lepszą dynamikę. Obecnie OBK jest praktycznie oferowany jedynie z dieslem. Wersja 2.5 natomiast wystepuje jedynie z przekładnią CVT, więc osiagi również nie powalają - okolo 10s do 100km/h.Krótko mówiac - silniejsze silniki, lepsza dynamika poprawiłyby sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 (edytowane) Mi sie wydaje, że problem lezy włascie po stronie za dużych silników benzynowych NA i diesla tylko z 1 opcją . Jak wiadomo w europie olbrzymią popularnośćia cieszą sie silniki na paliwo do traktorów - wystarczy spojrzec na sprzedaż samochodów koncernu VWAG- maja diesla o jednej pojemnosci ale o różnych mocach. Niestety Benzyna w Subaru wiąze się z dużym spalaniem, i jezeli Subaru nie wypusci np Levorga z malolitrazowym silnikiem typu 1.6 turbo sprzedaż nie wystrzeli. ( Z tego co sie orientuje nawet Honda ma już malego diesla 1,6 w crv oraz planuje wprowadzic do sprzedaży 1,5 turbo benzyne ) -niestety takie mamy czasy. Ludzie wymagaja aut dynamicznych a zarazem ekonomicznych. - czasy wolnossacych silników benzynowych w autach dla srednio zamoznego "Kowalskiego" przemijają albo już przeminely. Edytowane 12 Lipca 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 czasy wolnossacych silników benzynowych w autach dla srednio zamoznego "Kowalskiego" przemijają albo już przeminely. Niestety, średniozamożny Kowalski raczej na razie nowego Subaru nie kupuje. Na nowe Subaru to mogą sobie pozwolić średniozamożny Schmidt, Brown czy inni mieszkańcy zza zachodniej granicy czy USA. A z moich rozmów ze sprzedawcami kilku innych (tańszych) marek samochodowych wynika, że właśnie u średniozamożnych Kowalskich coraz bardziej popularne są benzyny bez doładowania. Ludzie szukają bezproblemowych i tanich w eksploatacji aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 (edytowane) Masz racje w Polsce jak narazie nie stac sredniozamoznego Kowalskiego na zakup nowego Subaru- ale na zakup 3,4 letniego już tak-pamietaj ze wiekszosc aut w pl to auta sprowadzane zza granicy. Za to za zachodnia granicą w europie autami typu foroster, crv, rav4 jezdza sredniozamozni ludzie:) To taki efekt domina - jezeli za granica ruszy sprzedaz Subaru to i w pl bedzie ich coraz wiecej. A ruszy tylko tak jak napisałem wyzej jezeli zamiast 2.0i bedzie 1,6t no i pojawi sie mocniejszy/słabszy diesel- chociaz z tego co wiem słabszy juz jest , za to przydałoby sie cos z 180-190 rumakami na pokładzie Edytowane 13 Lipca 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 czy można się dowiedzieć kiedy i w jakich wersjach będzie dostępny Legacy 2015 w Polsce Niestety Legacy 2015 nie będzie oferowane w Europie - bardzo mi przykro. Pozdrowienia Subaru nie przestanie mnie zadziwiac tym jak bardzo nie rozumie rynku samochodow... Przez 20 lat cisna legacy na rynku europesjkim z marnym rezultatem bo wiadomo, auto mialo ciagle charakter niszowy. W momencie kiedy buduja ladna, funkcjonalna wersje ze znacznie lepszym wnetrzem i maja w koncu technologie (2.0D + CVT, 1.6DIT i 2.0DIT +CVT) zeby zrobic oferte, ktora bedzie znacznie mniej niszowa to sie wycofuja... Legacy kombi 2015 mialo szanse wlasnie sprzedawac sie w EU dobrze. Oni po prostu nie rozumieja runku... Levorg bedzie dla mnie za maly... a przeswitu z OBK nie chce. BTW to wlasnie teraz levorg nie bedzie sie sprzedawal. Za male za drogie auto...Ludzie lubia kompakty kombi ale za polowe ceny levorga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacas1965 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Jakie Subaru Legacy w 2015 i dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Jakie Subaru Legacy w 2015 Zgodnie z informacją Dyrekcji, która jest kilka postów wyżej, Subaru Legacy 2015 nie będzie oferowane w Europie. Informacji o samym modelu można natomiast zasięgnąć na Subaru-Global: http://www.subaru-global.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Subaru nie przestanie mnie zadziwiac tym jak bardzo nie rozumie rynku samochodow... Taak, pewnie dlatego jako jeden z nielicznych producentów ma za mało samochodów w stosunku do zapotrzebowania W momencie kiedy buduja ladna, funkcjonalna wersje ze znacznie lepszym wnetrzem i maja w koncu technologie (2.0D + CVT, 1.6DIT i 2.0DIT +CVT) zeby zrobic oferte, ktora bedzie znacznie mniej niszowa to sie wycofuja... No cóż, a może im zależy na utrzymaniu takiego a nie innego pozycjonowania na rynku? W końcu kopanie się z koniem (tu: np. Toyota jako dostawca samochodów wolumenowych czy inny Volkswagen) nie ma sensu, a tak mają swoją półkę, niezagrożoną, stabilną i pewną (to moje przypuszczenie, nie wiem jak wygląda długofalowa strategia FHI ale wydaje mi się taki układ prawdopodobny). Legacy kombi 2015 mialo szanse wlasnie sprzedawac sie w EU dobrze. Myślę, że nie bierzesz pod uwagę kwestii skali. Europa jest niewielkim rynkiem w rozumieniu producentów Azjatyckich (wszystkich więc Subaru tu nie jest wyjątkiem) i nie przynoszącym jakichś istotnych dochodów więc nawet gdyby zapełnić wszystkie potrzeby silnikowo-skrzyniowo-osiągowe to nadal wolumen byłby pomijalny wobec produkcji globalnej. Spadający segment D nie jest panaceum na udział w rynku EU, tak sądzę. BTW to wlasnie teraz levorg nie bedzie sie sprzedawal. Za male za drogie auto...Ludzie lubia kompakty kombi ale za polowe ceny levorga... Nie wiemy czy i za ile będzie można kupić Levorga więc prognoza chyba nieco przedwczesna? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 nie zapominajmy ze zanim wprowadza Levorga (jezeli w ogole) to bedzie juz modelem z 2-3 letnia technologia. Czyli juz leciwym. Cuz trzeba sie chyba pozegnac z niszowatoscia i poszkac cos bardziej komfortowego i mocnego ale bez boxera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 nie zapominajmy ze zanim wprowadza Levorga (jezeli w ogole) to bedzie juz modelem z 2-3 letnia technologia. Czyli juz leciwym. Cuz trzeba sie chyba pozegnac z niszowatoscia i poszkac cos bardziej komfortowego i mocnego ale bez boxera I chyba tak też zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 nie zapominajmy ze zanim wprowadza Levorga (jezeli w ogole) to bedzie juz modelem z 2-3 letnia technologia. Czyli juz leciwym. Cuz trzeba sie chyba pozegnac z niszowatoscia i poszkac cos bardziej komfortowego i mocnego ale bez boxera Haubi jak to wyliczyłeś ? Premiera Levorga w JDM była w styczniu tego roku. Ma się pojawić w EU marzec/kwiecień 2015. Optymistycznie rzecz biorąc. Osobna kwestia o jakiej technologii mówimy? Przecież to nie jest prom kosmiczny tylko samochód i to bez ogniw wodorowych 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Premiera Levorga w JDM była w styczniu tego roku Sprzedaż w Japonii rozpoczęła się dopiero w czerwcu ... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Dziękuje za sprostowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Subaru nie przestanie mnie zadziwiac tym jak bardzo nie rozumie rynku samochodow... Taak, pewnie dlatego jako jeden z nielicznych producentów ma za mało samochodów w stosunku do zapotrzebowania Ma za malo bo znowu nie zrozumieli rynku i popytu. 10 lat poznij niz reszta producentow japonskich zrozumieli czego chca amerykanie (mniej wiecej zrozumieli) zrobili auto w koncu pasujace do rynku, ale juz nie pomysleli do konca, ze bedzie sie lepiej sprzedawac... EU to nie jest niszowy rynek. To ogromny rynek. To, ze subaru sprzedaje niewiele legacy w EU to nie znaczy, ze nie ma w EU popytu na japonskie sedany/kombi klasy sredniej tylko, ze subaru nie potrafi sie na rynku odnalezc. Wtedy kiedy ma najwieksza szanse to zrobic to rezygnuje. Subaru kompletnie nie zna sie na sprzedazy aut to chyba najwiekszy problem subaru... BTW w japonii levorg chyba jako jedyny ostatnio model subaru sprzedaje sie ponizej oczekiwan... moze za 10 lat skumaja dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 BTW w japonii levorg chyba jako jedyny ostatnio model subaru sprzedaje sie ponizej oczekiwan... moze za 10 lat skumaja dlaczego. podasz źródło takowych informacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi