ADK90 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Macie jakiś sposób na piszczące hamulce? Założyłem nowe zaciski 4-tłoczki z WRXa, tarcze gładkie brembo oraz klocki Ferodo. Z prawej strony piszczy podczas lekkiego hamowania i trochę to wkurza bo dojeżdżając do świateł piszczy... Da się coś z tym zrobić bo mnie to wkur.... Przejechałem gdzieś z 500km i jeździć dalej czy się martwić że TTTM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Macie jakiś sposób na piszczące hamulce? Założyłem nowe zaciski 4-tłoczki z WRXa, tarcze gładkie brembo oraz klocki Ferodo. Z prawej strony piszczy podczas lekkiego hamowania i trochę to wkurza bo dojeżdżając do świateł piszczy... Da się coś z tym zrobić bo mnie to wkur.... Przejechałem gdzieś z 500km i jeździć dalej czy się martwić że TTTM... moje DSy piszczały zawsze podczas hamowania przy cofaniu i czasami przy standardowym hamowaniu IMO TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Na razie przeczyscilem papierem ściernym tarcze i klocki i nic nie piszczy. Pojeżdżę to sie okaże czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 kojarzy ktos zestaw ProDrive Alcon 330mm? http://www.theboombopshop.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ProDrive-PDBKF4474F59B podobno sprawuja sie lepiej niz zlote brembo, a jak sie maja do 6cio tlokowych AP ? przepasc czy mala roznica ? nowy zestaw podchodzi pod 4k usd takze tanie nie sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Chcę wizualnie odświeżyć proszkowo zaciski w Lanosie WRX 08 bo już trochę przyrdzewiały tu i tam . Tarcze , klocki i przewody są seryjne, po wyjęciu flaków wypadałoby wymienić płyn hamulcowy ( ten z wiadra pewnie już się nie sprawdzi ) . Jaki nowy najlepiej zalać ? Wspomnę , że zdarza mi się dość często hamować z prędkości większej niż sugerują znaki drogowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Jaki nowy najlepiej zalać ? najlepiej oczywiście nowy ;-) ja mam Millersa i jest ok, poprzednio mył motul, teraz Millers i też jest ok, może nawet lepszy niż poprzedni motul (motula udało mi się raz zagotować .. a Millersa jeszcze nie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 kojarzy ktos zestaw ProDrive Alcon 330mm? http://www.theboombo...e-PDBKF4474F59B podobno sprawuja sie lepiej niz zlote brembo, a jak sie maja do 6cio tlokowych AP ? przepasc czy mala roznica ? nowy zestaw podchodzi pod 4k usd takze tanie nie sa Moim zdaniem za te pieniadze nie warto, po pierwsze tarcza jest jednoczesciowa , po drugie jest to zacisk Alcona , który ma troche utudniony demontaz/montaz klocków , oraz zdecydowanie mniejasza w Polsce dostepnosc mieszanke klocków, AP ma porównywalna cene , a tarcze sa skrecane, łatwiej dostepne i wiekszy wybor klocków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 za nieco większe pieniądze , można mieć "naj-debeściarski" zestaw... i tu chyba nie ma co owijać - masz budżet - ładuj Nkę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 za nieco większe pieniądze , można mieć "naj-debeściarski" zestaw... i tu chyba nie ma co owijać - masz budżet - ładuj Nkę Oooo dokładnie , nie ma chyba nic lepszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 (edytowane) Chcę wizualnie odświeżyć proszkowo zaciski w Lanosie WRX 08 bo już trochę przyrdzewiały tu i tam . Tarcze , klocki i przewody są seryjne, po wyjęciu flaków wypadałoby wymienić płyn hamulcowy ( ten z wiadra pewnie już się nie sprawdzi ) . Jaki nowy najlepiej zalać ? Wspomnę , że zdarza mi się dość często hamować z prędkości większej niż sugerują znaki drogowe... Jaki jest kosz takiego odświeżenia mniej więcej? Edytowane 23 Grudnia 2012 przez Mike85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Macie jakiś sposób na piszczące hamulce? Jeśli klocki Ferodo to premier to zapewne nie masz blaszek pomiedzy klockiem a tłoczkami.Jeśli jakieś sportowe Ferodo to przyzwyczaj się do piszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Moim zdaniem za te pieniadze nie warto, po pierwsze tarcza jest jednoczesciowa tak przy okazji...mam takie dwie tarcze - nowe jakby komus były niezbedne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to premier to zapewne nie masz blaszek pomiedzy klockiem a tłoczkami. Jeśli jakieś sportowe Ferodo to przyzwyczaj się do piszczenia. Blaszki mam założone i przeczyściłem wszystko papierem ściernym na razie nie piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to premier to zapewne nie masz blaszek pomiedzy klockiem a tłoczkami. Jeśli jakieś sportowe Ferodo to przyzwyczaj się do piszczenia. Blaszki mam założone i przeczyściłem wszystko papierem ściernym na razie nie piszczy. na chwile , do zuzycia kolejnej wartswy klocka lub nadmiaru materiału klocka na tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to premier to zapewne nie masz blaszek pomiedzy klockiem a tłoczkami. Jeśli jakieś sportowe Ferodo to przyzwyczaj się do piszczenia. Blaszki mam założone i przeczyściłem wszystko papierem ściernym na razie nie piszczy. na chwile , do zuzycia kolejnej wartswy klocka lub nadmiaru materiału klocka na tarczy To się będę przyzwyczajać do piszczenia w takim razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 A DS 2500 powinny piszczec przy hamowaniu z małej prędkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 DS 2500 powinny piszczec przy hamowaniu z małej prędkości? tak i zdecydowanie wtedy najbardziej to przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Sąsiadka poprosiła mnie o przeprowadzenie outbacka . Przy cofaniu okazało się że lewe tylne strasznie trzeszczy i coś go trzyma . Postanowiłem przejechać 3 km aby się zorientować co jest grane . Felga mocno się nagrzała . wypytałem właścicielkę co mogło sie stać i odpowiedziała że miała tak samo miesiąc temu ale puściło po ruszeniu do przodu . Auto miało pęknięty przewód i wymieniono płyn po naprawie . Wszystkie klocki są nowe i płyn też . Może jeszcze ręczny blokować , bo podobno kilka razy zapomniała spuścić i jest końcówka okładzin na szczękach . Czy może to być łożysko skoro nie słychać ani wycia ani chrobotania ? Czy szukać przyczyny w hamulcach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Obstawiam zapieczony hamulec ręczny. Trzeba rozebrać i sprawdzić co się stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGS Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Obstawiam tak jak ADK90 lub przymarzły klocki (jak jest mróz to nie zostawiam auta na ręcznym by nie zaskoczyć się właśne). Edytowane 26 Grudnia 2012 przez PiotrGS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 jak jest mróz to nie zostawiam auta na ręcznym by nie zaskoczyć się właśnie Święta prawda Ręcznego przy mrozach nie zaciągamy (podczas nocnych postojów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Obstawiam tak jak ADK90 lub przymarzły klocki (jak jest mróz to nie zostawiam auta na ręcznym by nie zaskoczyć się właśne). Wczoraj nie było mrozu . Auto przestawiałem wewnątrz garażu . To jest automat i ręcznego się nie używa codziennie . Zapytam ją jutro czy coś puściło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Chcę wizualnie odświeżyć proszkowo zaciski w Lanosie WRX 08 bo już trochę przyrdzewiały tu i tam . Tarcze , klocki i przewody są seryjne, po wyjęciu flaków wypadałoby wymienić płyn hamulcowy ( ten z wiadra pewnie już się nie sprawdzi ) . Jaki nowy najlepiej zalać ? Wspomnę , że zdarza mi się dość często hamować z prędkości większej niż sugerują znaki drogowe... Jaki jest kosz takiego odświeżenia mniej więcej? W moim przypadku, samodzielny demontaż , malowanie proszkowe po znajomości czyli grosze , koszt płynu i jego wymiany w zaprzyjaźnionym warsztacie...myślę , że w granicach 150 zł za komplet o ile gumki nie będą do wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Mam mały problem z hamulcami z tyłu. Kupiłem zaciski 2 tłoki z tarczami i klockami. Przed montażem zrobiłem reperaturki tłoczków i założyłem przewody w oplocie. Umyłem samochód i jak wiadomo rdza zostaje na tarczach. Przejechałem dystans ok 200 km i zauważyłem że na tarczach dalej jest rdza tylko lekko zdarta przez klocki. I mam obawy że tył mi nie hamuje... Odpowietrzałem hamulec ręcznie w tej kolejności PP-LT-LP-PT kilka razy i sądzę że nie powinien być zapowietrzony... Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się