Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

Macie jakiś sposób na piszczące hamulce? Założyłem nowe zaciski 4-tłoczki z WRXa, tarcze gładkie brembo oraz klocki Ferodo. Z prawej strony piszczy podczas lekkiego hamowania i trochę to wkurza bo dojeżdżając do świateł piszczy... Da się coś z tym zrobić bo mnie to wkur.... :angry:

 

Przejechałem gdzieś z 500km i jeździć dalej czy się martwić że TTTM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakiś sposób na piszczące hamulce? Założyłem nowe zaciski 4-tłoczki z WRXa, tarcze gładkie brembo oraz klocki Ferodo. Z prawej strony piszczy podczas lekkiego hamowania i trochę to wkurza bo dojeżdżając do świateł piszczy... Da się coś z tym zrobić bo mnie to wkur.... :angry:

 

Przejechałem gdzieś z 500km i jeździć dalej czy się martwić że TTTM...

 

moje DSy piszczały zawsze podczas hamowania przy cofaniu i czasami przy standardowym hamowaniu :)

IMO TTTM :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kojarzy ktos zestaw ProDrive Alcon 330mm?

ProDrive-PDBKF4474F59B-2.jpg

 

http://www.theboombopshop.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ProDrive-PDBKF4474F59B

podobno sprawuja sie lepiej niz zlote brembo, a jak sie maja do 6cio tlokowych AP ? przepasc czy mala roznica ?

nowy zestaw podchodzi pod 4k usd takze tanie nie sa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę wizualnie odświeżyć proszkowo zaciski w Lanosie WRX 08 bo już trochę przyrdzewiały tu i tam . Tarcze , klocki i przewody są seryjne, po wyjęciu flaków wypadałoby wymienić płyn hamulcowy ( ten z wiadra pewnie już się nie sprawdzi :D ) . Jaki nowy najlepiej zalać ? Wspomnę , że zdarza mi się dość często hamować z prędkości większej niż sugerują znaki drogowe...:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kojarzy ktos zestaw ProDrive Alcon 330mm?

ProDrive-PDBKF4474F59B-2.jpg

 

http://www.theboombo...e-PDBKF4474F59B

podobno sprawuja sie lepiej niz zlote brembo, a jak sie maja do 6cio tlokowych AP ? przepasc czy mala roznica ?

nowy zestaw podchodzi pod 4k usd takze tanie nie sa

 

 

Moim zdaniem za te pieniadze nie warto, po pierwsze tarcza jest jednoczesciowa , po drugie jest to zacisk Alcona , który ma troche utudniony demontaz/montaz klocków , oraz zdecydowanie mniejasza w Polsce dostepnosc mieszanke klocków, AP ma porównywalna cene , a tarcze sa skrecane, łatwiej dostepne i wiekszy wybor klocków

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za nieco większe pieniądze , można mieć "naj-debeściarski" zestaw... i tu chyba nie ma co owijać - masz budżet - ładuj Nkę :)

 

Oooo dokładnie , nie ma chyba nic lepszego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę wizualnie odświeżyć proszkowo zaciski w Lanosie WRX 08 bo już trochę przyrdzewiały tu i tam . Tarcze , klocki i przewody są seryjne, po wyjęciu flaków wypadałoby wymienić płyn hamulcowy ( ten z wiadra pewnie już się nie sprawdzi :D ) . Jaki nowy najlepiej zalać ? Wspomnę , że zdarza mi się dość często hamować z prędkości większej niż sugerują znaki drogowe...:D

Jaki jest kosz takiego odświeżenia mniej więcej?

Edytowane przez Mike85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to premier to zapewne nie masz blaszek pomiedzy klockiem a tłoczkami. Jeśli jakieś sportowe Ferodo to przyzwyczaj się do piszczenia.

Blaszki mam założone i przeczyściłem wszystko papierem ściernym na razie nie piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to premier to zapewne nie masz blaszek pomiedzy klockiem a tłoczkami. Jeśli jakieś sportowe Ferodo to przyzwyczaj się do piszczenia.

Blaszki mam założone i przeczyściłem wszystko papierem ściernym na razie nie piszczy.

 

na chwile , do zuzycia kolejnej wartswy klocka lub nadmiaru materiału klocka na tarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to premier to zapewne nie masz blaszek pomiedzy klockiem a tłoczkami. Jeśli jakieś sportowe Ferodo to przyzwyczaj się do piszczenia.

Blaszki mam założone i przeczyściłem wszystko papierem ściernym na razie nie piszczy.

 

na chwile , do zuzycia kolejnej wartswy klocka lub nadmiaru materiału klocka na tarczy

 

To się będę przyzwyczajać do piszczenia w takim razie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiadka poprosiła mnie o przeprowadzenie outbacka . Przy cofaniu okazało się że lewe tylne strasznie trzeszczy i coś go trzyma . Postanowiłem przejechać 3 km aby się zorientować co jest grane . Felga mocno się nagrzała . wypytałem właścicielkę co mogło sie stać i odpowiedziała że miała tak samo miesiąc temu ale puściło po ruszeniu do przodu .

Auto miało pęknięty przewód i wymieniono płyn po naprawie . Wszystkie klocki są nowe i płyn też . Może jeszcze ręczny blokować , bo podobno kilka razy zapomniała spuścić i jest końcówka okładzin na szczękach .

Czy może to być łożysko skoro nie słychać ani wycia ani chrobotania ?

Czy szukać przyczyny w hamulcach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam tak jak ADK90 lub przymarzły klocki (jak jest mróz to nie zostawiam auta na ręcznym by nie zaskoczyć się właśne).

Wczoraj nie było mrozu . Auto przestawiałem wewnątrz garażu . To jest automat i ręcznego się nie używa codziennie . Zapytam ją jutro czy coś puściło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę wizualnie odświeżyć proszkowo zaciski w Lanosie WRX 08 bo już trochę przyrdzewiały tu i tam . Tarcze , klocki i przewody są seryjne, po wyjęciu flaków wypadałoby wymienić płyn hamulcowy ( ten z wiadra pewnie już się nie sprawdzi :D ) . Jaki nowy najlepiej zalać ? Wspomnę , że zdarza mi się dość często hamować z prędkości większej niż sugerują znaki drogowe... :D

Jaki jest kosz takiego odświeżenia mniej więcej?

W moim przypadku, samodzielny demontaż , malowanie proszkowe po znajomości czyli grosze , koszt płynu i jego wymiany w zaprzyjaźnionym warsztacie...myślę , że w granicach 150 zł za komplet o ile gumki nie będą do wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam mały problem z hamulcami z tyłu. Kupiłem zaciski 2 tłoki z tarczami i klockami. Przed montażem zrobiłem reperaturki tłoczków i założyłem przewody w oplocie. Umyłem samochód i jak wiadomo rdza zostaje na tarczach. Przejechałem dystans ok 200 km i zauważyłem że na tarczach dalej jest rdza tylko lekko zdarta przez klocki. I mam obawy że tył mi nie hamuje... Odpowietrzałem hamulec ręcznie w tej kolejności PP-LT-LP-PT kilka razy i sądzę że nie powinien być zapowietrzony... Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...