Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

Hawk HP+ mają takie zboczenie

 

HPS też. :yahoo:

 

Miałem dylemat przy kupnie HPS vs. HP+. Za HPS przemawiało to że miały nie hałasować..... a jednak... :)

Moje HPS na tarczach HPQS na razie nie piszczą (trochę szumią w porównaniu do OEM), ale dopiero 200 km przejechałem, więc wszystko przede mną ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do OBK H6 MY01 założyłem na przód tarcze EBC HCD, na tył EBC Standard i do tego klocki OMP Road & Sport. Narazie po ok 200 km hamuje lepiej od serii którą miałem, nic nie piszczy a jak będzie to dam znać za jakiś czas. Ale jak ktoś szuka niedrogiego zestawu lepszego od seryjnego do wg mnie opcja do zastanowienia się.

I przypominam o sprawdzaniu bicia tarczy podczas montażu. U mnie tylko jedna tarcza założyła się bez bicia, reszta wymagała przestawienia o 1-2 otwory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o opinię na temat tarcz hamulcowych Ferodo, konkretnie model DDF1748 do Subaru STI pod żółte Brembo.

Ma ktoś takie u siebie ? Jak się sprawują ?

 

Lub jakieś inne propozycje tanich gładkich tarcz do STI którymi da się hamować. Muszę kupić szybko tarcze, a mam mało kasy :(

 

P.S. Z EBC już się wyleczyłem - moje są całe pokrzywione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,

 

ja mam ten sam problem. Ale chyba sprawdzone rozwiazania czyli Brembo to droga, ktora trzeba pojsc.

 

Może ty tak czujesz bo masz STI, ale ja mam tylko Forestera z hamulcami od STI, także szukam taniego rozwiązania.

Jest przecież parę firm w miarę brandowych które robią tarcze pod STI choćby właśnie Ferodo czy ATS .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,

 

ja mam ten sam problem. Ale chyba sprawdzone rozwiazania czyli Brembo to droga, ktora trzeba pojsc.

 

Może ty tak czujesz bo masz STI, ale ja mam tylko Forestera z hamulcami od STI, także szukam taniego rozwiązania.

Jest przecież parę firm w miarę brandowych które robią tarcze pod STI choćby właśnie Ferodo czy ATS .

 

Fakt, tylko zawsze jest ten dylemat, czy kupic cos tanio i nastepnie kupic cos znowu, czy lepiej cos drozszego ale sprawdzonego i miec spokoj. Wszystko oczywiscie od zasobnosci portfela. Ja w tym momencie raczej w ogole nie bede mogl sobie pozwolic na zakup tarcz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,

 

ja mam ten sam problem. Ale chyba sprawdzone rozwiazania czyli Brembo to droga, ktora trzeba pojsc.

 

Może ty tak czujesz bo masz STI, ale ja mam tylko Forestera z hamulcami od STI, także szukam taniego rozwiązania.

Jest przecież parę firm w miarę brandowych które robią tarcze pod STI choćby właśnie Ferodo czy ATS .

 

Fakt, tylko zawsze jest ten dylemat, czy kupic cos tanio i nastepnie kupic cos znowu, czy lepiej cos drozszego ale sprawdzonego i miec spokoj. Wszystko oczywiscie od zasobnosci portfela. Ja w tym momencie raczej w ogole nie bede mogl sobie pozwolic na zakup tarcz...

 

A ja muszę kupić szybko jakieś tanie tarcze na których można pojeździć, dlatego pytam o Ferodo czy jakieś inne z tych tańszych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,

 

ja mam ten sam problem. Ale chyba sprawdzone rozwiazania czyli Brembo to droga, ktora trzeba pojsc.

 

A standardowe gładkie Brembo pochodzą z tej samej fabryki co TRW, tylko trochę lepiej wykończone ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,

 

ja mam ten sam problem. Ale chyba sprawdzone rozwiazania czyli Brembo to droga, ktora trzeba pojsc.

 

A standardowe gładkie Brembo pochodzą z tej samej fabryki co TRW, tylko trochę lepiej wykończone ...

 

A nacinane ORO albo OIL? Tylko nie wiem czy jest, bo nie moge znalezc OIL 5x100...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie mam :). Klocki DS2500, tarcze DBA4000 i przy wolnej jeździe bez hamowania (20-40km/h) słychać delikatne piszczenie z owych hamulców. Jak nacisne na hamulec to jest jeszcze większe. Kiedy jednak rozpędzę się do większych prędkości i pare razy ostrzej zahamuje, piszczenie znika :). Norma czy coś nie tak ?

Edytowane przez Patryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub jakieś inne propozycje tanich gładkich tarcz do STI którymi da się hamować. Muszę kupić szybko tarcze, a mam mało kasy

mam u siebie tarcze chyba blueprinta pod klockami i zaciskami endlessa.. tarcze proste. ponad 5kkm juz mają.

proste, a nie jedno hamowanie z 200/h widziały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie mam :). Klocki DS2500, tarcze DBA4000 i przy wolnej jeździe bez hamowania (20-40km/h) słychać delikatne piszczenie z owych hamulców. Jak nacisne na hamulec to jest jeszcze większe. Kiedy jednak rozpędzę się do większych prędkości i pare razy ostrzej zahamuje, piszczenie znika :). Norma czy coś nie tak ?

 

 

szczerze , to ds2500 . to totalna klapa w porownaniu co konkurencja proponuje , sam niestety jestem zmuszony tych klocków uzywac w focusie RS , bo nie spotkałem sie aby jakas inna firma produkowała . oprocz OEM , niedosc ze drogie , to jeszcze gowniane :( natomiast ferodo DS.UNO czy 2.11/12 zabija ....... szkoda ze nie ma do focusa , do subaru z zaciskiem STI są i są fenomenalne , ale bardzo drogie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...