Skocz do zawartości

tom-k

Użytkownik
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana tom-k w dniu 26 Lutego 2013

Użytkownicy przyznają tom-k punkty reputacji!

O tom-k

  • Urodziny 12.05.1976

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warmia i Mazury
  • Auto
    był OBK II H6, Tribeca B9 US, będzie OBK V

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tom-k

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

13

Reputacja

  1. OK, więc po rozeznaniu się na forach zagranicznych, jednak zdecyduje się na zmianę na torsena. Ludzie piszą że jednak warto, poprawia trakcję zdecydowanie i dobrze współpracuje z systemami stabilizacji pojazdu. Aczkolwiek czuć że auto chętnie próbuje zarzucić tyłem, szczególnie po wyłączeniu kontroli trakcji. Teraz do rzeczy - nie chodzi mi o BRZ. Chcę zmienić dyfer w Lexusie GS300. Jak może wiecie, brz to oprócz silnika konstrukcja Toyoty i tak też jest z dyferencjalem. W Lexusie IS 250/300 oraz GS300 różni się obudowa, ktora ma od spodu żeberka chłodzące, wnętrze jest to samo, wszystkie punkty mocowania, sruby tez. Różne są przełożenia główne ale w przypadku GS nie jest to problemem. W BRZ jest 41-10, a w Lexie 41-11. Więc przekładam tylko srodek zostawiając wałek atakujący. Pozostaje regulacja, choć udaje się złożyć tak jak był poprzedni. Zadałem pytanie tutaj bo na forum Lexusa nikt tego nie robił w GSie. Także zdecydowanie kupię dyfer y38, jakby ktoś coś miał... to proszę o info.
  2. Poprostu zastanawiam się, czy warto zmieniać dyfer na torsena, jeśli nie upalam auta na torze, nie kręce bączków itp. Czy lepiej tą kasę przeznaczyć na inną modyfikację ?
  3. Panowie, jak wam się jeździ z torsenem zimą, w porównaniu do otwartego dyfra ? Chodzi mi o codzienną jazdę, nie zabawy i drifty ale normalna jazda po mieście, ruszanie na wzniesieniu, manewry na nieodśnieżonym parkingu itp. Czy torsen poprawia trakcję, czy auto ma większą chęć do narzucania tyłu ?
  4. Przyjeło się, że w momencie gdy wskazówka temp. silnika zaczyna się podnosić. Wtedy gasimy silnik i próbujemy uruchomić znowu, jeśli nie zapala od razu, mogą to być podparte zawory.
  5. Gaz zabije każdy silnik, a jak ktoś jeździ z ciężka nogą to stan agonalny pojawi sie dużo wcześniej. Chrzczą beznzyne, lpg tez i czystosc jak i sklad odbiega daleko od normy o ile jakieś są. Do benzyny cos tam sobie dolejesz, oczyszcza sie wtryski, zawory a z gazem nic nie zrobisz, 100 tys to duzo na ten silnik i przyszedl czas na remont. Tyle do tego wątku, nikt mnie nie przekona do gazu w samochodzie.
  6. tom-k

    Żarówki LED.

    Ja miałem takie po poprzednim właścicielu. Nie warto. Zmieniłem na halogeny h7 tungsram +120 %. Ledowe fajne do miasta, i dla wyglądu że mam coś innego, fajna barwa światła i na krótki dystans. Ale jeśli chodzi o oświetlenie drogi w nocy, to brakowało mi zasięgu światła w okolicach 50-70 metrów przed autem. Te ledy nie skupiają światła tak jak halogen, tam pole swiecenia jest większe niż w h7 a co za tym idzie wykracza poza projektowaną ogniskowa dla lampy. Objawia się to rozmyciem granicy światłocienia na większym dystansie. Na ścianie, czy podczas przeglądu fajnie to wygląda, diagnosta nie miał uwag, ale na drodze tragedia. Stwierdziłem że zostaje przy h7. Chyba że wpadnie mi w ręce do testu jakiś Philips ZES, gdzie element świecący jest bardziej skupiony niż w tych ledach co na fotce, ale sam na to kasy nie wydam. Poza tym jest jeszcze coś - strasznie szybko zachodzą błotkiem zimą, od ledow klosz lampy nie nagrzewa się przez co na powierzchni utrzymuje się cały czas mokry osad, który skutecznie tłumi światło. Również krople wody z deszczu czy ze sniegu rozpraszają strasznie. Po zmianie na halogenowe, ten problem zniknął. Owszem lampa brudzi się, ale woda odparowuje z powierzchni, a suchy osad nie rozprasza tak światła. Jak ktoś mi nie wierzy to mam takie ledy do oddania za darmo na testy
  7. tom-k

    Chłodnica

    Przy grodzi, na wejściu do nagrzewnicy masz odpowietrznik 8 minuta filmu drugi jest na chlodnicy
  8. tom-k

    Chłodnica

    Ja mam wymienioną na Koyorad, robiłem jakoś w lutym. Póki co działa i daje radę w te upały.
  9. Też ostatnio myślałem aby w końcu korzystać z tego homelinka, ale poddałem się. Dla jednego pilota nie ma sensu. Ideą tego systemu jest to że mamy trzy piloty w jednym urządzeniu. I to było by dla mnie idealne. Pilot do bramy w domu, szlaban na parkingu w pracy i brama wjazdowa u rodziców. Pisałem nawet do homelinka i nie da sie nic zrobić. Można by podmienić moduł, ale okazuje sie że żadne europejskie auto nie miało tego w osłonie przeciwsłonecznej a przynajmniej nie wie tego osoba która udzieliła mi informacji. Europejskie auta, m.in. audi, bmw, porsche, ma taki system w konsoli srodkowej z lampkami sufitowymi i tam można by zamienić moduły, mam nawet gdzies numery seryjne homelinka. Ale przełożyć ten moduł do osłonki jak jest w tribece nie da się bo są inne całkiem obudowy. No trudno, przeżyje. Albo poszukam inny jakiś pilot który może mieć 3 w 1.
  10. Ci zapaleni kolarze to święte krowy, ja już podwójnie uważam, szczególnie na takich ktorzy maja na sobie najmodniejsze ciuchy z kolekcji kolarskich. Najgorsi są ci co nie jeżdżą samochodami, a uważają się za specznawców od przepisów drogowych.
  11. tom-k

    P0457

    Paliwo w systemie odpowietrzania zbiornika ? Ja bym patrzył w tym kierunku. Na pewno trzeba poświęcić czas na przejrzenie szczelności ukladu, test dymowy..
  12. tom-k

    Kubica w F1

    Orlen nie jest głównym sponsorem, więc ma loga tam i w takiej wielkości adekwatnie do włożonych pieniędzy i zawartego kontraktu, którego szczegóły są tajemnicą. Mnie już tez to męczy, co tam w tym wiliamsie sie dzieje. Twierdzą że mają dwa identyczne samochody, a Latifi powiedział że aby prowadzić pewnie bolid Roberta, trzeba iść na siłownię zrobić ekstra trening. Coś jest nie tak i to pewne. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Ja tylko mam nadzieję że Robert się nie podda i to wszystko zdeterminuje go do bycia jeszcze lepszym.
  13. tom-k

    Błąd 43

    Spróbuj wywołać kody bezpośrednio tą metodą
  14. tom-k

    Wycieraczki do Tribeci

    Dziś wymieniłem gumki w mojej B9 US 2006 r. Poszedłem do brico, tego od muszkieterów,, kupiłem same gumeczki, najdłuższe do przycięcia, z myślą że najwyżej coś podoginam jak nie będą pasować. Ku mojemu zdziwieniu, okazało się że pasują jak ulał, są grubsze niż do osobówki, 8mm, wysunąłem stare, wsunąłem nowe i działa. Ładnie, cicho zbierają, kupię drugie na zapas.
  15. Przepisu nie znam takiego, raczej kultura i dobre wychowanie, a czasem ten z większym IQ się wycofa pierwszy. Mam kolegę w drogówce i gdyby doszło do kolizji to przyjął by zasadę że ten kto miał bardziej zwężoną część drogi lub był bliżej jakiejś luki powinien był ustąpić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...