tzd Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 ale na tył ja che to są na tył. przecież napisane. -- 21 kwi 2012, o 15:29 -- Tarcza hamulcowa DBA4653SL tylna nacinana Impreza WRX 01-07 Product InformationAttribute Size / Style Brake Caliper With Dual Piston Position Rear Style Slotted Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam, czytam i czytam ten i inne 12 stron szukajki tematów o hamulcach i nic mi z tego nie wynika.. Więc Pytanie: jakie klocki i tarcze do legacy IV do latania głównie po ekspresówkach? Wymagania to dobra praca drogowa, brak pisków, pylenia, długi bezproblemowy okres eksplatacji. Ewentualnie odrobina szaleństwa na dynamiczne miasto. Jeśli OEM to jaki jest jego koszt? Zakładam że duży więc inne propozycje mile widziane. Dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 tzd, ciekawe jest to, że katalog on line nie pokazuje tej tarczy jako pasującej do WRX dziwna sytuacja ale wielkie dziękuję bo sprawa jest już dla mnie jasna. THX pozdrawiam edit: no i plus, że nie muszę wysłuchiwać komentarzy z innego sklepu, że po co mi to skoro mam forestera... a nie evo lub sti... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croom Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 DS Performance sobie radzą doskonale :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 DS Performance sobie radzą doskonale też tak uważam, ale cena jest bardzo wysoka Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croom Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Cos co ma dobrze hamować nie może kosztować tyle co tandeta. Tak samo się ma sytuacja z autami jak ktoś chce żeby auto jexdziło kupuje Forestera albo Outback-a a drugi wybierze Dacie Duster. Dla jednego to to samo i nie ma sensu przepłacać, oba pokanaja wieksze krawęzniki czy leśne dukty.... Ja uważam że na hamulcach nie ma co oszczedzać tak jak na fotelikach dla dziecka, oponach i tego na czym jexdzi samochów :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ferodo OMP, Taroxy itp firmy mogą produkować w fabrykach Ferodo, ale według własnej specyfikacji i zamówienia. Przy tej ilości, które sprzedają, może im się to opłacać. Tak przecież robi duża część w branży motoryzacyjnej. OMP 971 C to mi pasuje do mieszanki Ferodo 4003. Road and Sport może być DS Performance. ................................................................... Zaczynam sie już gubić... respect biorąc pod uwagę, że z reguły te wykresy przygotowują producenci, to można założyć, że każdy wybiera optymalne warunki dla swoich klocków Więc lepiej już nie będą hamować niż to co jest podane AdaSch tutaj kilka wykresów: Hawk (z jakiegoś forum, ale podejrzewam, że twórcą był producent): Ferodo (z ferodoracing.com): CL (z forum clio): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croom Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ATE tez chyba dają rady w cywilnych zastosowaniach. Kolega jeździ mocniejszym Civiciem po otrze i ma 2500 DS-y i mówi że jest w stanie zachamowac w każdej prędkosci. Przykłądowo cywilne klocki w samochodzie o mocy ok. 80KM przestają hamować po 10km jazdy , mojej jazdy. Mało kashyamy potrafiłem spalić kompletnie po 15km jazdy, tutaj nakurat była sytuacja nagła i pewien osobnik dobijał się na świat wiec ciemną nocą musiałem sprawdzić chcąc niechcąc klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Powiedzcie mi mądre głowy, jaki zestaw klocki + tarcze kupić na przednią oś do SI 2.0 WRX MY02 ? Planowałem zrobić to w wersji ekonomicznej czyli tarcze max po 300 pln za sztuke (ATE albo Brembo) + klocki ferrodo (fbd1433) cos kolo 250 pln. Ale mam duże wątpliwości czy po paru mocniejszych hamowaniach tarcza nie zacznie bić a klocki nie wyparuja. Jest jakiś złoty środek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Tranquilizer, tradycyjny polecany zestaw to gładkie brembo i ds2500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Rafcio78, a te tarcze dadzą radę i nie zwichrują się po paru hamowaniach z 200 do 0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 :shock: Tranquilizer, tego nie wiem. Wiem, że taki zestaw był/jest polecany do codziennej ostrzejszej jazdy. BTW - takie wielokrotne hamowania 200-0 to do testów jakichś czy co? Bo jakoś sobie nie wyobrażam konieczności takiego hamowania w ruchu drogowym czy nawet na pojeżdżawkach w kraju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 BTW - takie wielokrotne hamowania 200-0 to do testów jakichś czy co? Bo jakoś sobie nie wyobrażam konieczności takiego hamowania w ruchu drogowym czy nawet na pojeżdżawkach w kraju ja również. To jakaś bzdura :shock: po pierwszym hamowaniu jak nie zdechną klocki to płyn będzie na wykończeniu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Tranquilizer, tradycyjny polecany zestaw to gładkie brembo i ds2500 Zamiast DS2500 można też zastosować CL RC5+. Mi się sprawdza taki zestaw 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 :shock: Tranquilizer, tego nie wiem. Wiem, że taki zestaw był/jest polecany do codziennej ostrzejszej jazdy.BTW - takie wielokrotne hamowania 200-0 to do testów jakichś czy co? Bo jakoś sobie nie wyobrażam konieczności takiego hamowania w ruchu drogowym czy nawet na pojeżdżawkach w kraju Nie chce niczego testowac; hamowan 200-0 tez nie chce miec zadnych... Jesli ten zestaw wytrzymuje ostrzejsze traktowanie to super. Wielkie dzieki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croom Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jest jakiś złoty środek? Nie ma złotego środka tylko droższe klocki i tarcze. To tak jakby uzytkownik WRX-a kupił sobie Dębice Navigator na lato i zastanawiał się dlaczego auto nie hamuje... Wtedy polecam wykupić dodatkowe ubezpieczenie na życie jak komus szkoda w takiej konfiguracji auto- guma tych kilku stówek wiecej :-) Przykładowo zwykłe tarcze Brembo z klockami TRW przestaja hamowac przy pełnym bucie po 10km (płyn zwykły textara) w aucie o mocy ok. 80KM ale normalnie spisują sie OK i nic się nie wygina. Przykładowo kolega ma Camry (V6 silnik) z hamplami z Celiki GT-4 i jechałem z nim A4 i powiem że hamowanie ze 180km/h do 60km/h powoduje że okulary musiałem szukać pod nogami Zwykłe klocki ferrodo premier i tarcze chyba ATE tyle że wieksze to wszystko. Dobry hamulec powinien byc dobrany do stylu jazdy, opon, mocy samochodu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 ferrodo Ferrodo ferrodo ferrodo kurcze, podróbki jakieś?? jedno "R" w nazwie, jedno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 a ma ktos moze nr klockow WINMAXa pod zaciski z WRXa? chodzi o przod i tyl oczywiscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 a ma ktos moze nr klockow WINMAXa pod zaciski z WRXa? chodzi o przod i tyl oczywiscie. Przód ARSR340WIN Tył ARSR365WIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croom Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 kurcze, podróbki jakieś?? jedno "R" w nazwie, jedno Tak same daltonisty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Stronka po angielskojapońsku http://winmax.jp/pc/fix_data/index.cgi Mieszanka ArmaSR cokolwiek to znaczy Ważne, że hamuje Strona: http://winmax.jp/pc/ Więcej informacji w necie nie ma może to pomoże przy doborze winmax-ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Powiedzcie mi mądre głowy, jaki zestaw klocki + tarcze kupić na przednią oś do SI 2.0 WRX MY02 ? Planowałem zrobić to w wersji ekonomicznej czyli tarcze max po 300 pln za sztuke (ATE albo Brembo) + klocki ferrodo (fbd1433) cos kolo 250 pln. Ale mam duże wątpliwości czy po paru mocniejszych hamowaniach tarcza nie zacznie bić a klocki nie wyparuja. Jest jakiś złoty środek? mam taki zestaw jak proponujesz. jako, że mam wolnego ssaka, czyli osiągi nie urywają niczego to taki zestaw prawie mógłbym polecić do spokojnej drogowej jazdy. a kilka hamowań z rzędu z 180 do 60 także spokojnie znoszą. nie polecę go jednak, gdyż te klocki z tymi tarczami przeraźliwie piszczą podczas hamowania. powiedzmy, że zniósłbym to, gdyby to były jakieś klocki torowe i przy hamowaniu trzeba by było szukać gałek ocznych pod przednią szybą. tak jednak nie jest i moim zdaniem jest to znaczna wada takiego zestawu. pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Przód ARSR340WINTył ARSR365WIN dzieki piter :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 .... tradycyjny polecany zestaw to gładkie brembo .... Te gładkie Brembo to ma nr katalogowy 09.9077.10 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 .... tradycyjny polecany zestaw to gładkie brembo .... Te gładkie Brembo to ma nr katalogowy 09.9077.10 ? Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się