Skocz do zawartości

mikeanonim

Użytkownik
  • Postów

    136
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mikeanonim

  • Urodziny 03.06.1985

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Piastów
  • Auto
    Legacy GX 2.2 AT, Outback 3.6 USDM, VW GC600
  • Zainteresowania
    motoryzacja, medycyna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mikeanonim

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

8

Reputacja

  1. My również dziękujemy. Bardzo miło było poznać na żywo okoliczną forumową społeczność. Do następnego!! (oby jak najszybciej!!)
  2. Ja wczoraj miałem okazję odbyć krótką jazdę próbną. Jest naprawdę dobrze. Osiągi nie powalają delikatnie rzecz ujmując, ale są całkowicie wystarczające do jazdy w każdych warunkach (jeździłem głównie po autostradzie). Prowadzenie naprawdę przyjemne, zdecydowanie zmniejszona wrażliwość na boczne podmuchy wiatru w porównaniu do mojego BR'a. To bardzo cieszy tym bardziej, że chyba to mnie najbardziej w moim dotychczasowym Outbacku denerwowało. Obsługa dużego ekranu na zdecydowany plus. Myślałem, że będzie mniej intuicyjnie. Materiały i wykończenie - premium kosmos w porównaniu do USDM z 2013r. Jedyne co mnie rozczarowało to chyba wyciszenie. Oczywiście jest o wiele lepiej niż w moim 3.6, ale nie jest to różnica kilku klas jak (po zapowiedziach) się spodziewałem. Szumy toczenia są wyciszone lepiej, to fakt. Być może wiatr na autostradzie wpływał na moje odczucia, bo relingi wyły podobnie jak w moim egzemplarzu, a są one głównym źródłem odczuwalnego hałasu. Generalnie poprawione jest wszystko, czego mógłbym oczekiwać po zmianie modelu. Czekam teraz na możliwość dłuższego testu przed podjęciem ostatecznej decyzji.
  3. W sumie na pruszkowskiego spota chętnie bym się udał. Trzeba ustalić jakiś czerwcowy dzień na spotkanie.
  4. niestety do Outback'a 4 SKF półosi nie produkuje. Dostępna jest tylko chińszczyzna losowej jakości.
  5. gdzie kupiłeś te nowe półosie? Miałem podobny problem, po zakupie nowych zamienników trzęsło budą dramatycznie. W geście rozpaczy kupiłem jedną używaną półoś oryginalną (bo miałem uszkodzony jeden przegub wewnętrzny) i problem całkowicie zniknął. Może te nowe półosie są gorsze od starych, zużytych oryginalnych...
  6. Szkoda, że nadal brakuje wersji 5eat. Zgłosiłbym się, ale mam trochę daleko do nagrywającego
  7. U mnie było podobnie. Im wyższe obroty, tym gorzej samochód jechał. Wyrok - zapchany katalizator.
  8. Sprawdź węże niskiego ciśnienia ( w sensie powrotne do pompy ) pod kątem potencjalnych zagięć i zwężeń. Po rozgrzaniu stają się bardziej miękkie i mogą mocniej zamykać przepływ płynu, co skutkuje objawami mogącymi przypominać to co opisujesz. Pozdrawiam!
  9. Zasadniczo mam podobny problem. Mam poliftowe navi z nagłośnieniem HK. Mapy kupiłem zeszłoroczne. Niestety sam system multimedialny jest przestarzały i zdecydowanie niezadowalający. Kontaktowałem się z monterem, który stwierdził, że dałby radę zamontować stację z androidem, ale rzeźby byłoby dużo i koszty astronomiczne. Gdybym miał zmieniać system przedliftowy na poliftowy to raczej też bym się nie zdecydował, nawet gdyby to miało kosztować 1000 zł. Moim zdaniem różnica w funkcjonalności jest zbyt mała. pozdro!
  10. W polifcie jest zupełnie inna stacja. Ja mam mapy na karcie SD. Zupełnie inne jest też menu. W każdym razie poliftowa stacja nie jest warta centa inwestycji... edit: fakt faktem, mapy można kupić dość aktualne.
  11. Nie wiem czy da się to założyć bez większych przeróbek. Nawet jeśli tak, to nie warto. Mam radio z nawigacją i jest niezwykle anachroniczne. Lepiej chyba założyć stację multimedialną akcesoryjną. https://allegro.pl/oferta/subaru-outback-radio-nawigacja-android-9-najlepsze-9447018991 tutaj tańsza: https://allegro.pl/oferta/radio-nawigacja-subaru-outback-legacy-android-kam-8260959711
  12. Zdecydowanie musi być to auto przed liftem. Lift był w roku modelowym 2014. Zresztą miał krótki żywot
  13. jakby Ci zbywały stare pneumatyki od Legacy II to ja chętnie je przygarnę Oczywiście jeśli się zdecydujesz na permanentną konwersję na klasyczny zawias
×
×
  • Dodaj nową pozycję...