Skocz do zawartości

mikeanonim

Użytkownik
  • Zawartość

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mikeanonim

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 03.06.1985

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Piastów
  • Auto
    Legacy GX 2.2 AT
  • Zainteresowania
    motoryzacja, medycyna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mikeanonim

    Miechy w zawieszeniu pneumatycznym

    jakby Ci zbywały stare pneumatyki od Legacy II to ja chętnie je przygarnę Oczywiście jeśli się zdecydujesz na permanentną konwersję na klasyczny zawias
  2. mikeanonim

    Forek 2011 miga prawy xenon i gasnie

    Ciekawe czy to zbieg okoliczności, czy nie... ale Forek mojego ojca, z tego samego rocznika też jest już po podobnych przejściach. W jednej lampie poszedł żarnik, w drugiej przetwornica ;/
  3. mikeanonim

    duże wibracje w trybie "D"

    Bardzo dobre pytanie, które skłoniło mnie do tej dyskusji. Zapewne zadałeś je nieco ironicznie ale myślę, że to pobudzi dyskusję Bardzo dobry artykuł znalazłem na stronie -> https://allwheeldriveauto.com/seattle-subaru-cv-boots-and-axle-problems-explained/ Poniżej fragment: tylko, że ja nie mam założonych półosi ( ani osłon, zawsze wymieniam na ori z ASO ) made in china. Nie wyglądają też na nadmiernie zużyte... nie ma też żadnych nadmiernych luzów w wewnętrznych przegubach o czym mowa w tekście btw. remont skrzyni nie zawsze oznacza remont konwertera.
  4. mikeanonim

    duże wibracje w trybie "D"

    Obie? Rozumiem, że sprawdzałeś przód... a tył? tak, obie przednie były sprawdzane. Tyłu rzeczywiście nie oglądałem. Niemniej wątpię, by tutaj była przyczyna.
  5. mikeanonim

    duże wibracje w trybie "D"

    Nie nie nie... pytanie w tym watku, to wibracje PO przełączeniu na postoju, a nie w czasie jazdy albo w czasie przełączania. W tym wypadku objawy sie nie zgadzają. Wibracji nie ma przy dohamowywaniu itp. One są tylko i wyłącznie przy postoju. Po przełączeniu na N nie ma ich wcale. vielebny dobrze mówi. Nie ma żadnych dziwnych wibracji podczas jazdy. Pojawiają się po zatrzymaniu auta i znikają natychmiast po ruszeniu z miejsca. Przeguby to nie są... obie półosie były zdejmowane i sprawdzane, nie mają żadnych luzów. Z braku pomysłów... jeżdzę i nie przejmuję się.
  6. mikeanonim

    Impreza - korozja nad szybą tylną - czy naprawiać?

    wiesz czy poprzednim razem naprawa była robiona w ASO i jak dawno? robione było w ASO, ale Hondy. BLS Wyszomirski na Parowcowej hmm... a ja po tym jak mi się tam rdza pojawiła, zacząłem zwracać na to uwagę i widziałem kilka egzemplarzy z bąbelkami identycznymi jak w moim aucie ;/
  7. mikeanonim

    Legacy 2.0 , 2,5 , 3.0 2003-2009 wady i zalety

    ma przełożenie główne jak OBK ( krótsze ), ma inne oprogramowanie i jest 5 biegowa. ( bo to mechanicznie ta sama skrzynia )
  8. mikeanonim

    Legacy 2.0 , 2,5 , 3.0 2003-2009 wady i zalety

    mam taki lakier na swojej H6 i niestety określenie miękki jest eufemizmem
  9. mikeanonim

    Działanie klimatyzacji

    ludzie! Ketivv po prostu napisał, że klimatyzacja w subaru jest przestarzała technologicznie. nie reagujcie alergicznie tym bardziej, że... ma racje raczej odchodzi się od kompresorów załączanych elektromagnetycznym sprzęgłem, na rzecz pracujących permanentnie, ale z zaworem regulującym przepływ takich jak w VW/Skodzie/Audi/Seat. nic więcej, nic mniej elektromagnetyczne sprzęgła powodują niemiłe odczucia szarpnięcia i nagłego spadku mocy. Są za to chyba trwalsze i bardziej niezawodne (zresztą jak prawie wszystko co prostsze w konstrukcji ) bez spinki pozdro!
  10. mikeanonim

    legacy H6 ,kilka pytań

    Ja to chyba w innym matrixie żyję . H6 twarde? Jeździłem w życiu różnymi autami, ostatnio nawet starym Chevroletem pickupem z niesprawnymi przednimi amortyzatorami co bujał się jak huśtawka , nigdy w życiu nie powiem że Legacy H6 BL/BP jest twarde, czy nawet sztywne. Jest takie jak powinno być poza tylnymi amortyzatorami, które przydałyby się twardsze, bo tył ma tendencję do bujania się. Ja osobiście cenię sobie zawieszenia które służą nie do izolowania kierowcy od rzeczywistości, bo to bywa niebezpieczne, tylko do utrzymania auta na drodze - a tę robotę zawieszenie w Legacy robi celująco (oczywiście jak na klasę auta). hmm... Jednak pozostanę, przy ocenie, że H6 jest twarde. Wszystko zależy od punktu odniesienia Moim zdaniem zdecydowana większość aut klasy średniej będzie o wiele bardziej komfortowa niż Legacy BL/BP. Poza BMW E91 z zawieszeniem M nie jechałem o wiele twardszym SERYJNYM autem ( nie wątpię, że istnieją ). Co innego prowadzenie. Tutaj będę wypowiadał się w samych superlatywach, bo za twardością nastawów idzie trzymanie się drogi OBK to nie Legacy, ma inne nastawy. Jest sporo bardziej komfortowy Ja odrobinę krytykuję wytłumienie szumów toczenia. Powyżej 120km/h zaczynają być o wiele głośniejsze niż silnik, który bardzo przyjemnie brzmi i nie jest uciązliwy BMW e90 robi to o wiele lepiej
  11. mikeanonim

    legacy H6 ,kilka pytań

    a ja po pierwszym etapie zachwytu już taki zadowolony nie jestem Samochód ma owszem, nieźle wyciszony silnik, ale szumy toczenia są na podobnym poziomie jak w innych wersjach, czyli od 120 jest już dokuczliwie. Komfort? zwykłe H6 jest naprawdę bardzo twarde. Jakoś nie widzę tego komfortu Auto jest miłe w użytkowaniu, ale zdecydowanie nie powiedziałbym, że nie chcę innego Tak to jest z subiektywnymi opiniami, każdy ma swoją Moim zdaniem cicho jest do 140, później cudów nie ma. H6 jest twarde? Czy ja wiem, to raczej kwestia niskiego profilu opon ale nie nazwałbym go twardym Twarde to jest Spec.B... Moje chłopaki przy 140 km/h oglądają filmy na laptoku bez słuchawek. Może kwestia opon? na bardzo równej drodze to na pewno bez problemu możliwe jeździłem na 4 kompletach opon, od 215/45R17 poprzez 225/45R17 do (teraz) 225/40R18. Na wszystkich było tak samo To kwestia zawieszenia. Czy SpecB jest twardsze? tego bym nie powiedział BTW jeden z kompletów (225/45R17) jeździ obecnie na tapczanie Legacy II. Komfort spadł minimalnie. Po prostu zawiecha w H6 jest dość twarda a ja po pierwszym etapie zachwytu już taki zadowolony nie jestem Samochód ma owszem, nieźle wyciszony silnik, ale szumy toczenia są na podobnym poziomie jak w innych wersjach, czyli od 120 jest już dokuczliwie. Komfort? zwykłe H6 jest naprawdę bardzo twarde. Jakoś nie widzę tego komfortu Auto jest miłe w użytkowaniu, ale zdecydowanie nie powiedziałbym, że nie chcę innego Mając ściśle sprecyzowane kryteria(stały napęd 4x4, mocny, bezawaryjny silnik), naprawdę trudno o alternatywę w tym segmencie.Najbliżej mi było do A4 b8. Auto z pewnością lepiej wykonane i wyciszone, ale Ja nie znaduje tam silnika, który można by uznać za długowieczny, jak choćby benzynowe rzędówki BMW. zgadza się. miałem podobne kryteria wyboru i stąd posiadam taki, a nie inny samochód Po prostu mówienie, że Legacy IV ma dobre wyciszenie jest moim zdaniem... porównywaniem go do Imprezy, która wyciszenia chyba nie posiada edit: albo do Legacy II, które przy 140 zapewnia krwawienie z uszu ( niestety moje auto jest z początków produkcji i nie ma nawet maty wygłuszającej gródź silnika)
  12. mikeanonim

    legacy H6 ,kilka pytań

    a ja po pierwszym etapie zachwytu już taki zadowolony nie jestem Samochód ma owszem, nieźle wyciszony silnik, ale szumy toczenia są na podobnym poziomie jak w innych wersjach, czyli od 120 jest już dokuczliwie. Komfort? zwykłe H6 jest naprawdę bardzo twarde. Jakoś nie widzę tego komfortu Auto jest miłe w użytkowaniu, ale zdecydowanie nie powiedziałbym, że nie chcę innego
  13. mikeanonim

    Legacy '95 - parowóz ;)

    wygląda na zacięty termostat. niemniej od przegrzania mogło już i wydmuchać uszczelkę pod głowicą....
  14. mikeanonim

    Bicie kierownicy przy 100 km/h

    Poczekaj aż się porządnie ułożą (ok 1000 km) i wyważ na Hunterze z testem drogowym (będziesz wiedział dokładnie czy to opony czy felgi), który wykaże zakres bicia dynamicznego. Następnie doważ na samochodzie przód. W Wawie zrobisz to wszystko kompleksowo w serwisie na Okaryny na Ursynowie. Też się nieraz męczyłem z tym tematem, ale w końcu się udało. tak też zrobię. Choć dodam, że każdy z zestawów był wyważany na Hunterze z testem drogowym... Nie było tylko doważania na samochodzie
  15. mikeanonim

    Pierwsze wrazenie

    wolne, bo to silnik "jadący zdecydowanie górą". Jeśli X-Trail miał silnik diesla to porównanie wrażeń z jazdy jest niewłaściwe. Wysokoobrotowy silnik benzynowy daje wrażenie jazdy trolejbusem jeśli chodzi chodzi o porównanie z Primerą, to zaczynam podejrzewać, że masz coś nie tak z silnikiem.... Miałem auto z takim motorem i jechało zupełnie nieźle. Szatan to delikatnie mówiąc nie był, ale dawał rade adekwatnie do swojej mocy.
×