Jump to content

mikeanonim

Użytkownik
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About mikeanonim

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 06/03/1985

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Piastów
  • Auto
    Legacy GX 2.2 AT, Outback 3.6 USDM, Impreza 2.0R
  • Zainteresowania
    motoryzacja, medycyna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. niestety do Outback'a 4 SKF półosi nie produkuje. Dostępna jest tylko chińszczyzna losowej jakości.
  2. gdzie kupiłeś te nowe półosie? Miałem podobny problem, po zakupie nowych zamienników trzęsło budą dramatycznie. W geście rozpaczy kupiłem jedną używaną półoś oryginalną (bo miałem uszkodzony jeden przegub wewnętrzny) i problem całkowicie zniknął. Może te nowe półosie są gorsze od starych, zużytych oryginalnych...
  3. Szkoda, że nadal brakuje wersji 5eat. Zgłosiłbym się, ale mam trochę daleko do nagrywającego
  4. U mnie było podobnie. Im wyższe obroty, tym gorzej samochód jechał. Wyrok - zapchany katalizator.
  5. Sprawdź węże niskiego ciśnienia ( w sensie powrotne do pompy ) pod kątem potencjalnych zagięć i zwężeń. Po rozgrzaniu stają się bardziej miękkie i mogą mocniej zamykać przepływ płynu, co skutkuje objawami mogącymi przypominać to co opisujesz. Pozdrawiam!
  6. Zasadniczo mam podobny problem. Mam poliftowe navi z nagłośnieniem HK. Mapy kupiłem zeszłoroczne. Niestety sam system multimedialny jest przestarzały i zdecydowanie niezadowalający. Kontaktowałem się z monterem, który stwierdził, że dałby radę zamontować stację z androidem, ale rzeźby byłoby dużo i koszty astronomiczne. Gdybym miał zmieniać system przedliftowy na poliftowy to raczej też bym się nie zdecydował, nawet gdyby to miało kosztować 1000 zł. Moim zdaniem różnica w funkcjonalności jest zbyt mała. pozdro!
  7. W polifcie jest zupełnie inna stacja. Ja mam mapy na karcie SD. Zupełnie inne jest też menu. W każdym razie poliftowa stacja nie jest warta centa inwestycji... edit: fakt faktem, mapy można kupić dość aktualne.
  8. Nie wiem czy da się to założyć bez większych przeróbek. Nawet jeśli tak, to nie warto. Mam radio z nawigacją i jest niezwykle anachroniczne. Lepiej chyba założyć stację multimedialną akcesoryjną. https://allegro.pl/oferta/subaru-outback-radio-nawigacja-android-9-najlepsze-9447018991 tutaj tańsza: https://allegro.pl/oferta/radio-nawigacja-subaru-outback-legacy-android-kam-8260959711
  9. Zdecydowanie musi być to auto przed liftem. Lift był w roku modelowym 2014. Zresztą miał krótki żywot
  10. jakby Ci zbywały stare pneumatyki od Legacy II to ja chętnie je przygarnę Oczywiście jeśli się zdecydujesz na permanentną konwersję na klasyczny zawias
  11. Ciekawe czy to zbieg okoliczności, czy nie... ale Forek mojego ojca, z tego samego rocznika też jest już po podobnych przejściach. W jednej lampie poszedł żarnik, w drugiej przetwornica ;/
  12. Bardzo dobre pytanie, które skłoniło mnie do tej dyskusji. Zapewne zadałeś je nieco ironicznie ale myślę, że to pobudzi dyskusję Bardzo dobry artykuł znalazłem na stronie -> https://allwheeldriveauto.com/seattle-subaru-cv-boots-and-axle-problems-explained/ Poniżej fragment: tylko, że ja nie mam założonych półosi ( ani osłon, zawsze wymieniam na ori z ASO ) made in china. Nie wyglądają też na nadmiernie zużyte... nie ma też żadnych nadmiernych luzów w wewnętrznych przegubach o czym mowa w tekście btw. remont skrzyni nie zawsze oznacza remont konwertera.
  13. Obie? Rozumiem, że sprawdzałeś przód... a tył? tak, obie przednie były sprawdzane. Tyłu rzeczywiście nie oglądałem. Niemniej wątpię, by tutaj była przyczyna.
  14. Nie nie nie... pytanie w tym watku, to wibracje PO przełączeniu na postoju, a nie w czasie jazdy albo w czasie przełączania. W tym wypadku objawy sie nie zgadzają. Wibracji nie ma przy dohamowywaniu itp. One są tylko i wyłącznie przy postoju. Po przełączeniu na N nie ma ich wcale. vielebny dobrze mówi. Nie ma żadnych dziwnych wibracji podczas jazdy. Pojawiają się po zatrzymaniu auta i znikają natychmiast po ruszeniu z miejsca. Przeguby to nie są... obie półosie były zdejmowane i sprawdzane, nie mają żadnych luzów. Z braku pomysłów... jeżdzę i nie przejmuję się.
  15. wiesz czy poprzednim razem naprawa była robiona w ASO i jak dawno? robione było w ASO, ale Hondy. BLS Wyszomirski na Parowcowej hmm... a ja po tym jak mi się tam rdza pojawiła, zacząłem zwracać na to uwagę i widziałem kilka egzemplarzy z bąbelkami identycznymi jak w moim aucie ;/
×
×
  • Create New...