siekla Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Ale lepiej sie wybierz do JAKO bo ma najwieksze doswiadczenie poparte wieloletnia praktyka w montowaniu, strojeniu i serwisowaniu instalacji we wszelkiej masci subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil11 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 siekla, gdzie jest taka stacja i jak ją znaleść w necie bo nie dam rady nic odnaleść. Jakieś namiary i kontakt prosił bym :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Kamil :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito79 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam, jestem laikiem w sprawach LPG i mam pytanko, mam kumpla który posiada STi z 2002r. i ma założoną instalacje LPG. Imprezka śmiga na gazie tak samo jak na benzynie. Nie wiem gdzie instalacja została założona ale gdzieś w Wawie może u Jako, podobno ma założony dodatkowy zbiornik z jakimś płynem lub olejem który smaruje podzespoły silnika :?: Czy są takie instalacje przeznaczone do Subaru :?: Czy to tylko jego wymysł :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Przypuszczam ze ma zalozony zbiornik z lubrykatorem do ochrony gniazd zaworowych - ale nie wiem czy to koniecznosc w SUBARU. O szczegoly musialbys pytac JAKO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 ale nie wiem czy to koniecznosc w SUBARU. W silnikach doładowanych jest to pomysł z tych średnich, bowiem lubryfikacja działa wyłącznie na podciśnieniu. Często takie wartości występują podczas korzystania z STi ? Pytanie retoryczne Pozdrawiam Grzegorz PS. Dodatkowo lubryfikacja, nawet w przypadku wolnychssaków, potrafi zasyfić gniazda, natomiast jej wpływ in plus jest mocno dyskusyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 PS. Dodatkowo lubryfikacja, nawet w przypadku wolnychssaków, potrafi zasyfić gniazda, natomiast jej wpływ in plus jest mocno dyskusyjny. To dobrze że nie dałem sobie założyć tego ustrojstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito79 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 siekla-Grzesiek_67 Dzięki bardzo za info, pytałem z ciekawości czy wogóle coś takiego występuje w instalacjach LPG. Pozdrawiam :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Chce zagazować swoją Impreze 1,8. Jaką instalacje wybrać, i u jakiego gazownika w Krakowie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian01 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam. pisze do Was z takim pytankiem:): ma ktos doswiadczenie z Legacy Gt rocznik 2005,6?? Tam jest silnik 2.5 turbo 250 KM o ile sie nie myle ...jak z lpg w tym silniku, testowal ktos juz te silniczki, moze w innych modelach Subaru tez wystepuja ktore juz smigaja na lpg?? Pytam bo musze na kombi zmienic , a nic nie moge innego znalesc o wysokich osiagach i nieogromnych kosztach eksploatacji;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam! Mam pytanie odnosnie instalacji gazowej w moim Sububru,mianowicie jest to pierwszy typ instalacji ktory ma juz troche latek,ostatnio zauwazylem ze samochód spala mi okolo 20 litrow gazu !! czy to wina pogody ? moze jakis element instalacji juz sie zuzyl? dodam ze wczesniej palil okolo 12-14 litrow przy takim samym trybie i technice jazdy. Druga sprawa to czy jest mozliwe i jakim kosztem ewentualnie moglbym przerobic instalacje na ciut nowsza co musialbym wymienic co dokupic a co wyrzucic na smietnik ,czy wymiana reduktora zalecana przez gazownika bedzie miala wplyw na spalanie ? Pozdrawiam Naruk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Jesli chodzi o ewentualne przeróbki to najlepiej zapytaj Jako_G. To jest guru instalacji w Subaru. Wiecej znajdziesz w wątku ogólnym LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 tak wiec jezeli kolega Jako_G lub ktokolwiek kto mogly dac odpowiedz na nurtujace mnie pytania zajrzy w ten temacik prosilbym o jakakolwiek pomoc,a co do ogolnego watku to juz zabieram sie do czytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Napisz mu może PW :razz: Ogólnie to LPG w subaru z turbiną, to średni pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Jesli chodzi o ewentualne przeróbki to najlepiej zapytaj Jako_G. To jest guru instalacji w Subaru. albo jako zmienił nicka albo jest inny guru od LPG :wink: [ Dodano: Pią Sty 29, 2010 5:42 pm ] Ogólnie to LPG w subaru z turbiną, to średni pomysł a możesz napisać dlaczego :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 ogolnie to moj wozik to 1.8 l pojemnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Jesli chodzi o ewentualne przeróbki to najlepiej zapytaj Jako_G. To jest guru instalacji w Subaru. albo jako zmienił nicka albo jest inny guru od LPG :wink: [ Dodano: Pią Sty 29, 2010 5:42 pm ] Ogólnie to LPG w subaru z turbiną, to średni pomysł a możesz napisać dlaczego :?: Ponieważ luzy zaworowe prędzej czy później wyjdą, w moim przypadku po 25 tyś. Wolny ssak to lepszy materiał ze względu na fakt że nie musisz wyjmować z auta silnika żeby to wyregulować no i wydawać 1.5-2 k :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gustaw6666 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam!Mam pytanie odnosnie instalacji gazowej w moim Sububru,mianowicie jest to pierwszy typ instalacji ktory ma juz troche latek,ostatnio zauwazylem ze samochód spala mi okolo 20 litrow gazu !! czy to wina pogody ? moze jakis element instalacji juz sie zuzyl? dodam ze wczesniej palil okolo 12-14 litrow przy takim samym trybie i technice jazdy. Druga sprawa to czy jest mozliwe i jakim kosztem ewentualnie moglbym przerobic instalacje na ciut nowsza co musialbym wymienic co dokupic a co wyrzucic na smietnik ,czy wymiana reduktora zalecana przez gazownika bedzie miala wplyw na spalanie ? Pozdrawiam Naruk Jest to możliwe i jak najbardziej wskazane. Ze starej instalacji może zostać zbiornik, wielozawór, wlew, ewentualnie elektrozawór ( jeśli nie jest zintegrowany z reduktorem ) i rury wysokoprężne LPG oraz węże doprowadzające płyn do reduktora. Świetnym wyborem byłby AC STAG 300 plus skompletowany z dobrą mechaniką ( reduktor, wtryskiwacze, filtr fazy lotnej )[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 ostatnio zauwazylem ze samochód spala mi okolo 20 litrow gazu !! czy to wina pogody Mój też ostatnio spalił prawie dwadzieścia i na pewno była to wina pogody. No cóż, śnieg prowokuje A tak serio: Świetnym wyborem byłby AC STAG 300 plus skompletowany z dobrą mechaniką ( reduktor, wtryskiwacze, filtr fazy lotnej) Myślę, że STAG4 też daje radę, mam takie coś i jeździ aż miło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 w takim razie jaki bylby koszt takiej modifikacji bez robocizny i czy owe czesci mozna kupic w takim zestawie jak opisal go gustaw6666? czy tez trzeba je kompletowac osobno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Istreed napisał/a: Ogólnie to LPG w subaru z turbiną, to średni pomysł a możesz napisać dlaczego :?: Ponieważ luzy zaworowe prędzej czy później wyjdą, w moim przypadku po 25 tyś. Wolny ssak to lepszy materiał ze względu na fakt że nie musisz wyjmować z auta silnika żeby to wyregulować no i wydawać 1.5-2 k :razz: Nie wszystkie turbo mają płytki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 http://www.allegro.pl/item902313379_sek ... slask.html panowie ile to naprawde jest warte czy za ta cene ujdzie czy to poprostu gowienko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 JAkos srednoi widze te instalacje w subarce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 http://www.allegro.pl/item902313379_sekwencja_kme_diego_g3_valtek_200_km_slask.html panowie ile to naprawde jest warte czy za ta cene ujdzie czy to poprostu gowienko ? Ja mam KME Diego, troche na poczatku mialem problemow z wysterowaniem instalki, tak zeby nie wywalalo checka (OBK ma dosc czula elektonike). Pozniej juz bylo ok, zrobilem w sumie ok 50kkm na LPG i jestem zadowolony, jezdzi idelanie. Odnosnie sameho Diego to jest jedna z tanszych i prostrzych instalacji. Z tego linku zmienilbym jednak Valteki na Magicjety, ktore mozna instalowac bezposrednio w dolocie :wink: , pozatym sa dosc trwale. Pamietaj, zeby wybierac warsztat, ktory mial juz doczynienia z gazowaniem boxera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek4 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 mierze sie z zakupem imprezy kombi 2.0 ('03-'04) 125KM EU czy jest ktos moze po przejsciach jak ten model spisuje sie z gazem?? Z watku dowiedzielem sie ze gaz z turbo to nie najlepszy pomysl, wiec u mnie ten problem by odpadal. Szukam kompromisu - subaru ktore bedzie ekonomiczne (na diesla mnie nie stac) :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się