jako Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Chyba ciężko będzie Ci znaleźć H6 już z instalacją gazową. Mało użytkowników decyduje się na montaż instalacji w tych samochodach. Koszt dosyć wysoki, system 6 cylindrów z mocnym reduktorem i lubryfikacją. więc co sugerujesz?? Warto czy faktycznie lepiej się nie bawić i wziąć 2.5?? To zależy od preferencji. Ja uwielbiam silniki turbo subaru i na pewno szukałbym takiego. Problem regulacji zaworów załatwia się za pomocą tego urządzenia http://www.flashlube-europe.com/pl/index.html mógłbyś wyjaśnić o co chodzi??Jak się tego używa?Czy mi to może jakoś pomóc?Co to w ogóle jest?? W zasadzie na tej stronie wszystko jest opisane. Płyn ten działa analogicznie do stosowanego kiedyś w paliwach ołowiu. Dodatkowo zawiera związki, które czyszczą i zabezpieczają przed osadzaniem się nagaru w komorze spalania i na zaworach. Urządzenie jest podobne do kroplówki, zbiorniczek i rurka z regulacją przepływu. Płyn jest podawany za pomocą króćca, który umieszcza się w centralnym miejscu kolektora dolotowego i zasysany przez podciśnienie. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 jako, to ja samemu mogę to sobie "trysnąć" :razz: ? Czy fachman musi?? pewnie cena kosmos...masz cosik takiego?? Ja uwielbiam silniki turbo subaru i na pewno szukałbym takiego. no ja turbo nie potrzebuje i nie jestem nim zaintersowany - za duże koszty utrzymania (sprzegła itd). wiec mocny wolny ssak wchodzi w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 JAKO :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 jako, to ja samemu mogę to sobie "trysnąć" :razz: ? Czy fachman musi?? pewnie cena kosmos...masz cosik takiego?? Ja uwielbiam silniki turbo subaru i na pewno szukałbym takiego. no ja turbo nie potrzebuje i nie jestem nim zaintersowany - za duże koszty utrzymania (sprzegła itd). wiec mocny wolny ssak wchodzi w grę. W zasadzie można coś takiego założyć i wyregulować własnoręcznie. Wszystkie informacje są w instrukcji dołączonej do zestawu. Koszt takiego z pełnym zbiorniczkiem 400ml, 350-400 zł. Cena za litr płynu 90-100 zł. Regulacja około 12 kropel na minutę na wolnych obrotach. Inaczej około 50 ml na 50 litrów zużytego paliwa. W samochodzie, który średnio konsumuje około 15 litrów na 100, dodatkowy wydatek w granicach 1,35 zł na 100 km. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 dzięki Jako, będę się musiał temat zająć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 JAKO :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 ja znalazłem po znajomości gazownika, sprawdzony fachowiec wsadza gaz od forestera do imprezy, turbo lub bez. Strojenie, sterowniki i cała reszta wraz z robotą wyniesie mnie niewiele jak na tak dobrą instalacje, a ubytek mocy- znikomy :smile: :smile: dlatego jestem very happy :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbak Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Koledzy. Czy znacie dobry zakład montujący istalacje LPG we Wrocławiu, którego możecie polecić. Chciałbym zagazować OBK H-6. Co sądzicie o instalacjach firmy ELPIGAZ np: “STELLA 4 DPI” (we Wrocławiu zajmuje się tym firma ALBAZ ).Może jest jakiś inny sprawdzony zakład, ew. jaką instalację proponujecie. Proszę o rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 cała reszta wraz z robotą wyniesie mnie niewiele jak na tak dobrą instalacje, a ubytek mocy- znikomy Jak na tak dobrą instalację skąd ten ubytek mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Chciałbym zagazować OBK H-6 hmmm...czytałeś wątek: Chyba ciężko będzie Ci znaleźć H6 już z instalacją gazową. Mało użytkowników decyduje się na montaż instalacji w tych samochodach. Koszt dosyć wysoki, system 6 cylindrów z mocnym reduktorem i lubryfikacją. ciekaw jestem jak Ci ten projekt wyjdzie i za ile - bo mam taki sam pomysł tylko,że właśnie słyszałem, że H6 nie bardzo pod gaz się nadaje (m.in kwestia regulacji zaworów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Jezeli kiedykolwiek bedziecie sie wybierac do Londynu z instalacja gazowa to pomyslcie dwa razy zanim to zrobicie. Dzis tamtejsza policja odkryla dwa samochody (prawdopodobnie nalezace do stolarzy), ktore nie dosc ze mialy instalacje gazowa, to byly jeszcze zatankowane do pelna (moze w Londynie jest malo punktow gdzie sie tankuje gaz) i w bagaznikach bylo pelno gwozdzi. Do tego kierowcy zapomnieli zabrac telefony komurkowe z samochodow. Policja londynska uwaza ze samochody naleza do terrorystow, czy oni nie wiedza ze instalacje gazowe nie wybuchaja? http://news.yahoo.com/s/ap/20070630/ap_ ... mb_defused Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbak Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Chciałbym zagazować OBK H-6 hmmm...czytałeś wątek: Chyba ciężko będzie Ci znaleźć H6 już z instalacją gazową. Mało użytkowników decyduje się na montaż instalacji w tych samochodach. Koszt dosyć wysoki, system 6 cylindrów z mocnym reduktorem i lubryfikacją. ciekaw jestem jak Ci ten projekt wyjdzie i za ile - bo mam taki sam pomysł tylko,że właśnie słyszałem, że H6 nie bardzo pod gaz się nadaje (m.in kwestia regulacji zaworów). Rozmawiałem z Jako w tej kwesti i nie ma problemów z montażem , a jeśli chodzi o eksploatację to trzeba częściej niż normalnie kontrolować stan zaworów.Chociaż w starszych modelach zawory były bardziej wytrzymałe ( wg. Jako), więc nawet nie było by potrzeby montażu systemu lubryfikacji, ale to nie wielki koszt ,a zabezpiczenie dodatkowe więc napewno warto. Koszt takiej instalacji jest rzędu ok. 4500 zł. Jeszcze raz spytam czy znacie, czy możecie kogoś polecić we Wrocławiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Do tego kierowcy zapomnieli zabrac telefony komurkowe z samochodow Bo jakby mieli komórkowe to pewnie by zabrali ze sobą. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 pablonas, hellou! Kope lat Auto jeździ, przydaje się teraz "hitler" w aucie bo dużo jazdy ostatnio Spalanie wychodzi mi między 11-12 l/100 przy mieszanej jeżdzie (miasto-wioski), na trasie ostatnio (Gliwice-Częstochowa) 10,5 przy wolnej jeździe (polonezy mnie wyprzedzały ), co mnie jakoś zdziwiło, bo za 1. razem wyszło mi poniżej 10. Zrobiłem 2700km i usterek narazie nie zauważyłem. Da się z tym spalaniem cosik podregulować czy to taki standard zostanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Patryk55XL, nie ma co regulować, dobrze pali, tak ma być Jak zaczynam się bać, ze coś mi auto za dużo gazu wciąga, to jadę trasą kielecką do Wawy w tempie zgodnym z przepisami, mało wyprzedzania, ogólnie sennie i wychodzi jakieś 10l/100km Jak jeżdżę normalnie to 11-12l/100km trasa, okolice 15l miasto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 subaru de zdecydowanie odradza zakladanie flashlube. Korzysc jest nieudowodniona i ponadto zasyfia uklad wlotowy.takie male placebo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 subaru de zdecydowanie odradza zakladanie flashlube. Korzysc jest nieudowodniona i ponadto zasyfia uklad wlotowy.takie male placebo.A skąd masz tę informację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 subaru de zdecydowanie odradza zakladanie flashlube. Korzysc jest nieudowodniona i ponadto zasyfia uklad wlotowy.takie male placebo. a co subaru de mówi o zakładaniu lpg do H6?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbak Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 subaru de zdecydowanie odradza zakladanie flashlube. Korzysc jest nieudowodniona i ponadto zasyfia uklad wlotowy.takie male placebo. a co subaru de mówi o zakładaniu lpg do H6?? no właśnie ponawiam pytanie, może się wypowie Jako, jako praktyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Niemieckiego nie znam, więc nie wiem, co mówi subaru de. Subaru Polska mówi nie, silnikom bez regulacji hydraulicznej luzów zaworowych. Flashlube montujemy do hond crv i acordów oraz toyot yaris. Wygląda na to, że pomaga, bo nie mamy problemów z tymi samochodami. Nie prowadziliśmy jednak żadnych testów, mogę tylko polegać na tym, co podaje producent np tu http://www.flashlube-europe.com/technical/fltest02.pdf i tym, że samochody przez nas przerobione jeżdżą. Od niedawna jest jeszcze jeden sposób, który można zastosować przy wykorzystaniu oryginalnej elektroniki, który jako alternatywę zalecają technicy Bigas. Możemy podać odrobinę benzyny podczas jazdy na gazie. Np. Ustalamy, że powyżej 3500 obrotów i zczytanym czasie otwarcia wtryskiwacza benzyny np. pow. 7 ms, oprócz dawki gazu zostanie równocześnie wtryśnięta zadana przez nas dawka benzyny. np przez 1,5 ms. Zużycie benzyny przy jeździe na gazie wyniesie około 5-10 % zużytego LPG. Tzn. na 10 litrów gazu spalamy około 0,5 do 1 litra benzyny. Wg techników bigas jest to skuteczny sposób na zabezpieczenie gniazd zaworowych. Pozdrawiam, Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Subaru Polska mówi nie, silnikom bez regulacji hydraulicznej luzów zaworowych. jak to się ma do H6??ma regulację hydrauliczną?? Subaru Polska mówi nie a Jako co mówi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 H6 Motor mozna oczywiscie przystosowac na gas. Jest ich kilkoro na subaru-community.com. Tylko w niemczech kupujac subaru lpg dostajemy gwarencje rowniez na instalacje gazowa i z tym jest problem bo w H6 w przypadku koniecznosci regulacji zaworow psujemy bilans kosztow. Od MY8 ma wejsc H6 i Tribaca przystosowane do pracy z LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbak Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Od MY8 ma wejsc H6 i Tribaca przystosowane do pracy z LPG gdzie uzyskałeś te informacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 od subaru.de :wink: ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 hogi zapytał : od subaru.de ? Dla mnie najbardziej miarodajne jest subaru.ru Rusłan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się