Q Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Kogo polecacie do instalacji lpg z Warszawy i okolic ? (chciałem zaklepać termin na maj ;D) Poczytaj ten wątek, a będzie ci dane...........................................................wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre44 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Witam.Mam takie pytanie odnośnie wskaźnika stanu gazu w instalacji BRC.(Taki okrągły)Po zatankowaniu do pełna mrygają wszystkie cztery zielone diody,w miarę zużycia gazu palą się cztery,potem trzy ,dwie ,jedna a potem znowu do góry im mniej gazu dwie ,trzy ,cztery i mruganie czy to normalne? Na początku było chyba inaczej paliła się jedna i potem koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Czy ktoś juz przerabiał Forka 2010 2,0AT na gaz, jesli tak to jaki zbiornik zastosował, czy w kole zapasowym czy normalna w bagazniku ? Miejsce w kole jest troche pochyłe. Jak jest z odbijaniem przy tankowaniu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Miejsce w kole jest troche pochyłe. Jak jest z odbijaniem przy tankowaniu ??? zawor zamyka przy ok 80% napelnieniu butli, co ma pochyłe położenie do odbijania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Wydaje mi sie że przechylony zbiornik z umiejscowionym elektrozaworem w najwyzszym punkcie moze odbijac po 95 %. Moze sie mylę. Czy ktoś montował instalacje do tego modelu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Jakby mi tyle dobijał, to bym się tylko cieszył Miałem tak w Previi - niecały litr powietrza zostawał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 proszę o telefon do Jako, nie mogę się z nim skontaktować przez pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witam, może ktoś podrzucić kontakt do Jako? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 sorcerer, poszukaj w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Czytam te fora i czytam i nadal nie wiem czy mój silnik 2.0 EJ20 w Subaru Forester 2010 r idzie przerobic na gaz. Czy zawory u mnie są hydraulicznie ustawiane czy na płytkach? Jak czesto bede w tym silniku musiał regulowac zawory ? prosze o pomoc. Moze ktos juz przerabiał ten rocznik na gaz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Rozumiem że wszyscy są wyznawcami JAKO (bez urazy) hehe Nie ma nikogo z kresów zachodnich? pozdrawiam Mimo, że sam jestem z kresów zachodnich to i tak wyznaję tylko Jako. Prawie 40tys na LPG by Jako i zero problemów. Tylko standardowe wymiany filtrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corleone7 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Z tego co tu czytam, to widać, że LPG w silnikach z turbo się sprawdza jeżeli jest odpowiednio założone i oczywiście nie z najtańszych komponentów. Właśnie zrobiłem kompleksowo silnik i zastanawiam się, czy to nie jest odpowiedni moment do założenia instalacji LPG. Kiedyś jeździłem autami na LPG ale z instalacją mieszalnikową i dość wyraźnie odczuwałem różnicę w kieszeni. Pamiętam czasy jak tankowałem LPG po 55gr. za litr w 1998 roku . Pytanie do użytkowników LPG w Imprezach kombi GC. Jakiej wielkości butla mieści się we wnęce na koło zapasowe??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 w kombiaku standardowy wymiar bodajże 45L jak tankuje na stacji to odbija na poziomie 35-36L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Strzelam, że taka na max. 200 km jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 no nie... na autostradkach zasięg na pełnej zapalniczce to 360 km(mój rekord) przy stałej prędkości 130km/h a tak normalnie to w cyklu 80% trasa 20% miasto zasięg 300km plus ten literek paliwa na każde 100km na rozgrzewkę statystyki są w moim podpisie... -- 2 kwi 2011, o 09:12 -- co daje ok 31-32 zeta na 100km eksploatacji z benzynką... no ale ja dużo trasy robię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corleone7 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dzięki za odpowiedź. Jestem pod wrażeniem tych 360km na LPG na jednym zbiorniku. Mi na benzynie na pełnym zbiorniku udało się zrobić 420km 50/50 miasto/trasa, co uważam za niewiarygodne osiągnięcie. Ale to było przed zrobieniem silnika. Teraz już widzę, że spalanie spadło ale nie sprawdzałem o ile. Czyli jadąc na trasie to 36l. LPG powinno wystarczyć na około 250-300km a w mieście max 250km. Cały czas biję się z myślami odnośnie tego LPG... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 no ja też byłem zaskoczony tymi 360km ... standardowo w trybie mieszanym bez problemów osiągam 300... przy tej cenie paliw zwrot inwestycji nastąpi po ok. 35tys. km..... Instalkę robiłem u słynnego Roberta i od września zrobiłem na niej już 15 tysiaków bez absolutnie żadnych kłopotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Jeżeli chodzi o spalanie to w trybie 100% miasto na pełnej butli robię jakieś 300-320 km. W trasie wszystko zależy od prędkości do 130 km/h spokojnie przejadę te 360 - 380 km. Natomiast czasami jak muszę polecieć z Poznania do Łodzi to na tempomacie 170 - 180 km/h i butla kończy się 40 km przed Strykowem Jakieś pewnie 25 litrów/100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Do butli też Ci wchodzi 36L? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ja mam butlę chyba 48 albo 50 litrów bo wchodzi mi do pełna 41 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corleone7 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 no ja też byłem zaskoczony tymi 360km ... standardowo w trybie mieszanym bez problemów osiągam 300... przy tej cenie paliw zwrot inwestycji nastąpi po ok. 35tys. km..... Instalkę robiłem u słynnego Roberta i od września zrobiłem na niej już 15 tysiaków bez absolutnie żadnych kłopotów... A ile kosztowała Ciebie instalacja, że zwrot dopiero po 35 000km??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Policzyłem sobie, wszystko jasne. Zakładając cenę instalki na 5000 zł, koszt przeglądów i filtrów, oraz spalanie jakie deklaruje nieuprzejmygbur, faktycznie wychodzi ok. 35 tys.km Przy moim spalaniu, tj. 14-15 litrów, taka instalka zwróciła by się w ok. 20 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 e98 :35000 km / 100 * 11 litrów średnio * 5,1=19635 gaz :35000 km /100 *11litrów * 1,1 zwiększone spalanie gazu * 2,7 =11434 różnica = 8201 pln - droga ta instalacja :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 sorcerer, nie wiem dlaczego tak to liczyłeś ale ja inaczej: spalanie benzyny 9,5 x 5 zł =47,50 zł na 100 km spalanie LPG 11 x 2,5 zł = 27,50 zł na 100 km spalanie benzyny na rozruch 1 litr = 5 zł koszty na benzynie 47,50 - koszty na lpg + PB 32,50 różnica w kosztach na 100 km = 15 zł (5000 zł koszty instalacji + 300 zł dodatkowe koszty przeglądów i filtrów) / 15 zł = 35,3 tys. km Wszystko zależy od przyjętych założeń i drobiazgi robią różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 4800 u Jako... tzd poprawnie kalkuluje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się