Jump to content

yarro

Użytkownik
  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Dobry

About yarro

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 04/21/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Jasło
  • Auto
    OBK 3.6R H6 MY'19-----Mazda Rx-7 Wankel MY'80

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. właśnie! Jak się skończyła? Bo u mnie się zaczyna. Mam Autocasco w Generali. Własnie rozpracowuję jak odzyskać pieniądze za komplet opon w przypadku zniszczenia jednej (mają w tej chwili 10000 km przejechane)
  2. yarro

    OBD KOREKTA LT B1

    Przełączyłem na Pb i przejechałem kilka km i już wtedy widać było zmianę. Raport ten wykonałem od zimnego silnika z dłuższym postojem na chodzie oraz na końcu zalecane 2500 rpm. Dla banku1 widać spadek o ok 9 jednostek. Wygląda to tak http://www.mobilscan.dk/rpts/get.php?id=eda6f857-8315-4cd4-a829-76980b8045c6 Po dwóch dniach jazdy na benzynie wszystko się uspokoiło korekty oscylowały około 2 gdy przełączyłem na gaz krótkoterminowe na banku1 poszły od razu w górę. Czyli wychodzi na to że problem jest z wysterowaniem LPG na prawej stronie. Z lewą jest wszystko w po
  3. yarro

    OBD KOREKTA LT B1

    Nic nie świeci. Wszystko działa bez zarzutu. Bank 1 to lewa czy prawa strona? Lutek co sugerujesz?
  4. yarro

    OBD KOREKTA LT B1

    Dzięki. Spróbuję resetu. Żeby to zrobić muszę wyciągnąć odpowiedni bezpiecznik tak?
  5. Cześć. Może ktoś spojrzeć na LT B1 i zinterpretować co się dzieje? Środkowa część wykresu jest na benzynie, początek i koniec na LPG. Wartość wysoka +19 na zimnym i ciepłym silniku. http://www.mobilscan.dk/rpts/get.php?id=191f01d3-6682-4299-9093-c4829ecaaa1d
  6. jak to się objawiało? czy pracujący silnik też pokazywał problem? jakieś dźwięki, stukanie?
  7. yarro

    LPG w Subaru

    Cześć. Mój OBK H6 jeździ bez zarzutów, jednak po kilkugodzinnym postoju nie chce odpalić. Trzeba długo kręcić. Gaziarz wymienił mi wtryski i nie pomogło, teraz mówi o reduktorze. Moje pytanie jest takie czy gdyby wtryski lub reduktor przepuszczały gaz to nie objawiało by się to też nierówną pracą silnika, bądź większym zużyciem gazu? Może da się to zobaczyć w parametrach pracy na gazie (ST, LT bank1, bank 2). Dlaczego odrazy wymiana wtryskiwaczy, czy nie trzeba było sprawdzić najpierw reduktora?
  8. Nie mam żadnych błędów jednak obecnie mam już założony trzeci konwerter w reklamacji sprawa ciągła się już od sierpnia i za każdym razem po ok 1000 km wracały objawy drgań przy ok 80 km/h. Penwa "renomowana" forma z wa-wy S..KO która wykonywała regenerację konwertera za każdym razem uznawała reklamację jednak przed trzecim montażem uznałem, że dam skrzynię do sprawdzenia. Została więc zdemontowana i wysłana do Kielc, opinia jest taka, że skrzynia jest ok ale dla pewności wymienili solenoid lock-up-u (który podobno jest niedostępny). No trudno, w każdym razie od kilku dni, mam trzeci konwerter
  9. patrząc na tą fotografię z plastikowym filtrem to wydaje się, że zawory da się odpiąć od wiązki więc prawdopodobnie też da się każdy wymontować ze sterownika. Może jednak są gdzieś dostępne pojedynczo.
  10. który rocznik ma już plastikowy, można to jakoś sprawdzić nie demontując miski? Może ten drugi przypadek jest w CVT? mój jest z 2013 USA
  11. Oczytałem cały ten wątek o tym, że pojedyncze solenoidy są niedostępne i że trzeba wymieniać cały układ sterujący. Znalazłem coś takiego i wygląda, że jednak są dostępne elektrozawory do 5EAT. Czy to jest to o czym pisano wyżej czy może coś innego https://akpp.pl/zaptchasti-akpp/subaru/5eat/железо-5eat.
  12. Załatwiam teraz temat wymiany konwertera, może kupię od Ciebie ten olej. Ile go tam masz 1,5 czy 2 litry. Problem z tym zakupem jest tak, że jak kupie 8 litrów to może Twoje 2 litry mi wystarczy a może nie. A wtedy bede musiał kupić kolejne 4 żeby uzupełnić. :( Możesz podać telefon? Będę dzwonił jak by co. 

  13. U mnie przy prędkości od 80 na 5 biegu przez kilka sekund czuć wibracje o dużej częstotliwości. Na 4 biegu jest to już słabo wyczuwalne. Czasem przy mniejszej prędkości ok 40 km/h drgania są silniejsze i rzadsze. Kilka razy jak zwolnilem przed progiem i po jego przejechaniu dodałem gazu było jedno mocne uderzenie. Zrobiłem już konwerter dwa razy (drugi na reklamacji i po przejechaniu za każdym razem ok 1500 km) pojawia się ten sam problem. Czy możliwe że jest tu inna przyczyna?
  14. z jakimi numerami to koło? 3,0 ma inne niż 3,6
×
×
  • Create New...