KamilP Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 W marcu/kwietniu bede zmienial auto - oczywiscie pierwszym moim typem byl/jest Forester 2.5xt w manualu. Zaczalem sie jednak ostatnio zastanawiac czy Forester 2.5xt ma jakas sensowna konkurencje, powiedzmy do 45-50tys. pln? Chodzi mi o auto, ktore ma powiedzmy 180KM i wiecej, naped 4x4, manual, nie ma znaczenia czy diesel czy benzyna, wazne zeby byl bezawaryjny Co myslicie o Suzuki Grand Vitara 2.7? Moze inne typy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) Legacy H6 SpecB? Edytowane 24 Listopada 2013 przez socko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Legacy H6 SpecB? chcialbym jednak cos wyzszego.. Mysle rowniez nad Obk h6. Szkoda, ze nie powstal Forester z H6.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 outlander ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 outlander ? Jak najbardziej, ale jaki silnik? Wiem jakie sa plusy i minusy 2.5xt , ale o silnikach Mitsu nie wiem nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 o mitsu wiem jedno, moj ziomek nie mógł wyjechać nim z zaspy z ktorej ja wyjechalem bez problemu inwalidą audi 2.0 jakis dizel miał, w trasie bardzo sensownie sie odpychał a robił bardzo duze przebiegi i nigdy nie mial awarii przez 4 lata uzytkowania. statystyk czy typwych bolączek niestety nie znam. sprzegła sie podobno szybko zużywają 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 a może x3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Znajoma ma outlandera z 2 litrowym zyzlem(jednostka z vaga a opinie o tym motorze sa kiepskie)w trasie to sie toczy a nie jedzie;-). Ale samo auto fajnie sie prezentuje w srodku bardzo przestronne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Mam w pracy Outlandera 2.0 na gnojówkę. Nawet się do niego przymierzałem... Do czasu gdy okazało się że nie jeździ , pali jak smok , jest tandetny a tylna kanapa to deska obita płótnem.... Nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Diesel 2.0 w outlanderze to było stare TDI od VW, jeszcze na pompowtryskiwaczach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Jest Outlander z silnikiem 2.0 Turbo, w którym silnik podobno jest rodem z Evo. Osiągi ma całkiem przyzwoite i jest to chyba bezpośredni konkurent dla XT przykład: http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0t-202km-4x4-szwajcaria-i3703131165.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) Popatrze na x3 i przede wszystkim na Outlandera 2.0T Ciekaw jestem opinii tego silnika z turbo.. Vilmark, naprawde taka tandeta w srodku? Edytowane 24 Listopada 2013 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Popatrze na x3 i przede wszystkim na Outlandera 2.0T Ciekaw jestem opinii tego silnika z turbo.. Vilmark, naprawde taka tandeta w srodku? na autocentrum, dosyć pozytywnie oceniają tą wersję outlandera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Popatrze na x3 i przede wszystkim na Outlandera 2.0T Ciekaw jestem opinii tego silnika z turbo.. Vilmark, naprawde taka tandeta w srodku? na autocentrum, dosyć pozytywnie oceniają tą wersję outlandera Tylko mi się wydaje, że w tym wątku jest mowa o dwóch różnych generacjach outlandera;). A6 allroad 2.7, albo 4.2(chociaż ten ciężko osiągalny). Nie lubię vag-a i ten samochód kojarzy mi się ze sporymi kosztami, ale jest podwyższony;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) Pierwsza wersja Outlandera jest bezapelacyjnie najladniejsza. Produkowany w latach 2003-2006, dostepny m.in z silnikiem 2.0T 202KM. Uzytkownicy 2.0T narzekaja na: krzywiace sie tarcze - ponoc wystarczy zmienic na jakies specjalne klocki i jest ok spalanie, ktore oscyluje w okolicach 15-20l forek ponoc sporo lepszy w terenie jakies pierdoly we wnetrzu Plus taki, ze nie pisza o problemach z silnikiem Edytowane 24 Listopada 2013 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 o mitsu wiem jedno, moj ziomek nie mógł wyjechać nim z zaspy z ktorej ja wyjechalem bez problemu inwalidą audi Takie wnioskowanie nie ma najmniejszego sensu. Inne opony, masa, czasami wystarczy odrobina lodu pod kołem i jest problem. Jeśli bezawaryjny to 2.5XT odpada z definicji Może uturbiona Mazda CX7 ? Ewentualnie BMW X3 330d - szybko i ekonomicznie. A dlaczego nie OBK H6 ? Dzielność terenowa w sumie podobna, Fore nadrabia mniejszym rozstawem osi a OBK H6 automatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Kamil, masz legaca, jak Ci pasuje, a potrzebujesz / chcesz cos mocniejszego, bardziej wypasionego i troche w terenie dzielniejszego, to bym nie kombinował tylko uderzał w OBK h6, forek to był by regres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_koszalin Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Jeśli bezawaryjny to 2.5XT odpada z definicji bardzo bolesne określenie moje ma prawie 200 tys najechane ani grama oleju nie bierze, w IC suchutko lepszego samochodu Sobie nie mogę wyobrazić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 o mitsu wiem jedno, moj ziomek nie mógł wyjechać nim z zaspy z ktorej ja wyjechalem bez problemu inwalidą audi Takie wnioskowanie nie ma najmniejszego sensu. Inne opony, masa, czasami wystarczy odrobina lodu pod kołem i jest problem. Jeśli bezawaryjny to 2.5XT odpada z definicji Może uturbiona Mazda CX7 ? Ewentualnie BMW X3 330d - szybko i ekonomicznie. A dlaczego nie OBK H6 ? Dzielność terenowa w sumie podobna, Fore nadrabia mniejszym rozstawem osi a OBK H6 automatem. CX7 biore pod uwage, ale mam wrazenie, ze moge sie nie zmiescic w budzecie. Obk h6, tak jak wczesniej napisalem, jest rowniez na mojej liscie - niestety jest w automacie, a ja preferuje manualna skrzynie.. x3 mnie zaciekawilo, musze o tym aucie poczytac Dzieki za wszystkie sugestie forek to był by regres nie przeszkadza mi taki "regres".. (w sumie tak bym tego nie nazwal) Najbardziej martwi mnie awaryjna jednostka, o ktorej zapewne myslalbym za kazdym razem wsiadajac za kierownice.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 @@KamilP, zależy czego oczekujesz od auta, poza awaryjnością. Jeśli zależy ci na prawdziwym napędzie 4x4, to poza Subaru i Audi chyba nie ma zbyt dużego wyboru, większość się rozpina powyżej pewnej prędkości i w razie poślizgu, trzeba liczyć na to, że się zepnie. Suzuki Vitara ma stały napęd, ale jest ciasne w środku i mało komfortowe (opinie zasłyszane od kilku użytkowników). Myślę, że charakterystyka Forestera powoduje, że nie ma specjalnie odpowiedników, bo albo konkurenci mają gorszy napęd (np. Outlander) albo są z "wyższej" półki (np. BMW X3). Mnie zawsze się podobała I generacja Tuarega - wiem, że większy, nie wiem jak z awaryjnością, i nie wiem czy znajdzie się przyzwoity egzemplarz w tej kwocie, ale autko wg mnie zacne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Szukam auta, ktorym dojade na spot kajtowy czy miejscowke snowboardowa. Zapakuje z latwoscia sprzet.. Przy okazji fajnie byloby jakby "jechal" czyli moc powiedzmy od 170KM w gore. Raczej manual. Bezawaryjny Raz jeszcze powtorze, szkoda, ze nie ma Forka z h6! Ps. Zerknalem na x3.. sami handlarze sie oglaszaja z laleczkami i innymi perelkami.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Brat ma x3. Bardzo fajne auto, niektóre silniki np. 2.0d mają słabą opinię jeśli chodzi o serwisowanie ale to dotyczy wszystkich beemek z tymi motorami. Wykonany fajnie, lepiej wyposażony od forka sg i bardziej przestronny w środku, szczególnie na tylnej kanapie. Z zewnątrz podobnej wielkości. W terenie nie jeździłem poza prostymi żwirówkami i tam trzymał się nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Suzuki Grand Vitara miała kiepski komfort jak była na ramie. Potem wprowadzono samonośne i komfort się poprawił - oczywiście nie jest jak w limuzynie ale coś za coś. Niewątpliwie Suzuki z pośród wymienionych aut ma najlepsze właściwości terenowe (blokada dyfrów). Do kolekcji dorzucam Pajero 3.2, Land Crusera oraz Nissana Murano (sam Hołek nim jeździł ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Forek 2,5xt, Mazda CX7 2,3 Turbo, Outlander 2.0T, X3 3.0 benzyna lub diesel. Jak szukałem te rozpatrywałem i jest forek Pojeździj kazdym ja po jeździe próbnej forkiem w zimie wiedziałem ze to jest to czego szukam. Tylko weź pod uwagę ze to jest jednak specyficzny samochód imho. Albo się go kocha albo nienawidzi. Jeśli duzo jeździsz w trasach dlugich to go odpuść 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Do kolekcji dorzucam Pajero 3.2, Land Crusera oraz Nissana Murano (sam Hołek nim jeździł ) To są czyste terenówki a Forek , BMW i Mitsu to tylko SUV-y. Inna klasa, inne przeznaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się