Skocz do zawartości

"Zwolnij, szkoda zycia" WTF?


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 309
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie powiedziałbym, że Imprezami jeżdżą tacy sami ludzie jak innymi autami! Na imprezę trzeba nieźle nacharować (mi już zostały tylko 2 lata pracy do mojej pierwszej imprezy i to do MY06), a taki człowiek wie ile go to kosztowało więc szanuje i uważa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki człowiek wie ile go to kosztowało więc szanuje i uważa!

 

Nie powiedziałbym... :roll: :twisted:

 

He he :twisted:. Czy mówisz WiS-ie np. o takim szanowaniu (zdjęcie 1) i jego skutkach (zdjęcie2)?

 

pict00401hs.jpg

 

czosnow2506062944eu.jpg

 

Dawide-GP - wiem, co to znaczy zbierać dłuuuuuuuugi czas na własną imprezę. Sam przez to przechodziłem. Zapewniam Cię jednak, że po kupieniu samochodu, w człowieka wchodzi diabeł i nie pieści się z samochodem, a wykorzystuje go raczej do tego, do czego zosał stworzony 8) :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie wystaje trawa, sa slady zdartej gumy z boku opony, ktore dochodza az do samej felgi.

 

Na szczęście nie jest tak źle - guma nie jest tam zdarta. To może tak wyglądać ze zdjęcia, ale naprawdę jest to po prostu zabrudzenie syfem. Stan opon najlepiej widać na zdjęciu, wykonanym parę dni później na mini-spocie z man111. (poniżej)

 

Poza tym Kuba, z całym szacunkiem, ale ciśnienie w oponach sprawdzam bardzo regularnie. Mało tego - za każdym razem, jak jadę samochodem, będąc na prostym kawałku asfaltu, bez samochodów wokół, wyłączam radio i wsłuchuję się w dźwięki z zawieszenia, czy opon. Innymi słowy: właśnie dlatego, że wykorzystuję czasem ten samochód do tego, do czego został stworzony, bardzo o niego dbam, uważnie go obserwuję i jestem bardzo czujny jeśli chodzi o jakiekolwiek anomalie.

 

Azrael - hi hi, fakt :D. Moje semi-slicki na taki szuter dawały niezapomniane emocje. Plus do tego utwardzone zawieszenie i efekt był murowany: boki wychodziły same - czy z dodania, czy z ujęcia, bez znaczenia. Ale dzięki temu zabawa była na 102 :D.

 

amici16gn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne zdjecie evo i sti :wink:

 

Jest na forum cała sesja zdjęciowa - man111 założył specjalny wątek, chyba w dziale "Spotkania Forumowe" 8).

 

[EDIT]O tutaj: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106397

 

a co ty Przemus spac nie mozesz? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo, ale do opon przy ostrzejsz jezdzie moze byc za malo. Do WRX'a daje czasem ponad 3 bar, zeby nie jezdzic na sciankach opony.

 

ale opona w zakretach wlasnie ma sie trzymac na rancie opony, a jezeli wywija Ci sie az do scianki bocznej znaczy masz za wysoki profil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale opona w zakretach wlasnie ma sie trzymac na rancie opony

 

Na rancie, czyli brzegu bieżnika, a nie na ściance (sidewall) opony. I właśnie po to na tor, czyli na warunki bardziej extremalne niż ulica pomoje się większe ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK panowie wsyztsko OK, ale Przemeq na semi-slicku na sutrze nie miałw ogóle przyczepności. # bary to by była lekka przesada, chcoiaż też bym podbił żeby nie zdjąć opony przypadkiem,a le coś tak sztywnego jak RE070 tak czy siak ciężko zdjąć. Jazda po asfalcie to jednak inna para kaloszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...