Witek Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Widziałem to. Nawet kretyn widzi, że to Impreza . Ale zegary - już nie z niej. To nie dość, że robią Imprezie antyreklamę to jeszcze wciskają jej jakieś badziewne zegary ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Aha. Niebieskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 IMHO białe - takie troche Accordowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Masz rację, teraz skojarzyłem (przez ostatnie 4 dni non-stop jeżdżąć Accordem ). One są błękitno-białe. Coś w stylu "gaciowego blue" przyszłej arnowej Imprezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Nie powiedziałbym, że Imprezami jeżdżą tacy sami ludzie jak innymi autami! Na imprezę trzeba nieźle nacharować (mi już zostały tylko 2 lata pracy do mojej pierwszej imprezy i to do MY06), a taki człowiek wie ile go to kosztowało więc szanuje i uważa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 taki człowiek wie ile go to kosztowało więc szanuje i uważa! Nie powiedziałbym... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 taki człowiek wie ile go to kosztowało więc szanuje i uważa! Nie powiedziałbym... :roll: He he . Czy mówisz WiS-ie np. o takim szanowaniu (zdjęcie 1) i jego skutkach (zdjęcie2)? Dawide-GP - wiem, co to znaczy zbierać dłuuuuuuuugi czas na własną imprezę. Sam przez to przechodziłem. Zapewniam Cię jednak, że po kupieniu samochodu, w człowieka wchodzi diabeł i nie pieści się z samochodem, a wykorzystuje go raczej do tego, do czego zosał stworzony 8) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Przemeq, masz fantastycznie dobrane opony do nawierzchni... a masz taki fajny komplecik na takie warunki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 I przedewszystkim napompuj opony, bo jak na takiej nawierzchni podwija Ci je to nie jest za dobrze, na sfalcie pewnie bys jezdzil juz na feldze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Kuba, jemu po prostu wlazł syf pod oponę, to typowe na szutrach, nie widać tu żeby się cokolwiek podwijało. Zdjąć oponie niestety na takiej nawierzchni o wiele łatwiej. Tak czy siak na takim prawie slicku musiało się dość zabawnie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Tam gdzie wystaje trawa, sa slady zdartej gumy z boku opony, ktore dochodza az do samej felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Tam gdzie wystaje trawa, sa slady zdartej gumy z boku opony, ktore dochodza az do samej felgi. Na szczęście nie jest tak źle - guma nie jest tam zdarta. To może tak wyglądać ze zdjęcia, ale naprawdę jest to po prostu zabrudzenie syfem. Stan opon najlepiej widać na zdjęciu, wykonanym parę dni później na mini-spocie z man111. (poniżej) Poza tym Kuba, z całym szacunkiem, ale ciśnienie w oponach sprawdzam bardzo regularnie. Mało tego - za każdym razem, jak jadę samochodem, będąc na prostym kawałku asfaltu, bez samochodów wokół, wyłączam radio i wsłuchuję się w dźwięki z zawieszenia, czy opon. Innymi słowy: właśnie dlatego, że wykorzystuję czasem ten samochód do tego, do czego został stworzony, bardzo o niego dbam, uważnie go obserwuję i jestem bardzo czujny jeśli chodzi o jakiekolwiek anomalie. Azrael - hi hi, fakt . Moje semi-slicki na taki szuter dawały niezapomniane emocje. Plus do tego utwardzone zawieszenie i efekt był murowany: boki wychodziły same - czy z dodania, czy z ujęcia, bez znaczenia. Ale dzięki temu zabawa była na 102 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 fajne zdjecie evo i sti :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 fajne zdjecie evo i sti :wink: Jest na forum cała sesja zdjęciowa - man111 założył specjalny wątek, chyba w dziale "Spotkania Forumowe" 8). [EDIT]O tutaj: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106397 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 fajne zdjecie evo i sti :wink: Jest na forum cała sesja zdjęciowa - man111 założył specjalny wątek, chyba w dziale "Spotkania Forumowe" 8). [EDIT]O tutaj: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106397 a co ty Przemus spac nie mozesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 a co ty Przemus spac nie mozesz? nieee - jestem w trochę innej strefie czasowej 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 nieee - jestem w trochę innej strefie czasowej 8). no i znowu sie halogrzybkow najadles i cos ze strefami czasowymi Ci sie porobilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Heh... mi zawsze po nocce w pracy (12h) wydaje się, że jestem w innej strefie czasowej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Poza tym Kuba, z całym szacunkiem, ale ciśnienie w oponach sprawdzam bardzo regularnie. W takim razie, powiedz mi jakie miales wtedy cisnienie w oponach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Poza tym Kuba, z całym szacunkiem, ale ciśnienie w oponach sprawdzam bardzo regularnie. W takim razie, powiedz mi jakie miales wtedy cisnienie w oponach? 2.5 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 2.5 bara x cztery opony = 10 barów + 1.0 bar ciśnienia turbo = 11 barów + 6 barów ciśnienia pailwa = 17 barów, :arrow: sporo barów w tej Imprezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Sporo, ale do opon przy ostrzejsz jezdzie moze byc za malo. Do WRX'a daje czasem ponad 3 bar, zeby nie jezdzic na sciankach opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Sporo, ale do opon przy ostrzejsz jezdzie moze byc za malo. Do WRX'a daje czasem ponad 3 bar, zeby nie jezdzic na sciankach opony. ale opona w zakretach wlasnie ma sie trzymac na rancie opony, a jezeli wywija Ci sie az do scianki bocznej znaczy masz za wysoki profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 ale opona w zakretach wlasnie ma sie trzymac na rancie opony Na rancie, czyli brzegu bieżnika, a nie na ściance (sidewall) opony. I właśnie po to na tor, czyli na warunki bardziej extremalne niż ulica pomoje się większe ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 OK panowie wsyztsko OK, ale Przemeq na semi-slicku na sutrze nie miałw ogóle przyczepności. # bary to by była lekka przesada, chcoiaż też bym podbił żeby nie zdjąć opony przypadkiem,a le coś tak sztywnego jak RE070 tak czy siak ciężko zdjąć. Jazda po asfalcie to jednak inna para kaloszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się