Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

W Levorgu dla 17" obstawiałbym wyższy profil np. 225/50R17 lub 215/55R17, ale nie udało mi się znaleźć źródła potwierdzającego moje przypuszczenia.

 

W japonskiej specyfikacji, dla wersji 1.6 GT i Proud Edition rozmiar kol jest 215/50 R17

http://www.subaru.jp/levorg/levorg/spec/

 

Mozna przyjmowac, ze bedzie taki sam dla wersji europejskiej bowiem romiar dla 1.6/2.0 GT-S i 2.0 GT jest 225/45 R18, czyli taki sam jak w Europie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jest wśród Was jakiś chętny na Levroga 1,6?

 

ja jestem coraz poważniej zainteresowany i pewnie bym się nie zastanawiał gdyby:

- levorg 1.6DIT był lżejszy te 100kg  (skoro mój legacy SBD waży 1460, octavia III 1,8tsi 4x4 by haldex 1450, mazda 6 fwd ok 1350kg to i levorgowi nie zaszkodziłaby kuracja odchudzająca)

- był manual - a co zatym idzie centralny dyferencjał

- z dupereli - kokpit mógłby być zmodernizowany w stosunku do imprezy/XV, szkoda że zrezygnowali z Eye-Sight - to chyba flagowy produkt z zakresu bezpieczeństwa, zresztą całkiem skuteczny i chwalony

 

A tak się waham i czekam na demo

Pewnie jedyną osobą na forum, która jeździła tym autem jest Szanowna Dyrekcja, więc moje pytanie:

Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

- levorg 1.6DIT był lżejszy te 100kg (skoro mój legacy SBD waży 1460, octavia III 1,8tsi 4x4 by haldex 1450, mazda 6 fwd ok 1350kg to i levorgowi nie zaszkodziłaby kuracja odchudzająca)

 

Nie wiem, czy nie odbiłoby się to przypadkiem na wyciszeniu? Tak się właśnie stało w Maździe 6, gdzie wielu użytkowników narzeka na hałas. Osobiście wolałbym dolać o ten litr więcej na 10000 km, (bo pewnie tego rzędu są to "oszczędności"), ale żeby było ciszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jest wśród Was jakiś chętny na Levroga 1,6?

 

ja jestem coraz poważniej zainteresowany i pewnie bym się nie zastanawiał gdyby:

- levorg 1.6DIT był lżejszy te 100kg  (skoro mój legacy SBD waży 1460, octavia III 1,8tsi 4x4 by haldex 1450, mazda 6 fwd ok 1350kg to i levorgowi nie zaszkodziłaby kuracja odchudzająca)

- był manual - a co zatym idzie centralny dyferencjał

- z dupereli - kokpit mógłby być zmodernizowany w stosunku do imprezy/XV, szkoda że zrezygnowali z Eye-Sight - to chyba flagowy produkt z zakresu bezpieczeństwa, zresztą całkiem skuteczny i chwalony

 

A tak się waham i czekam na demo

Pewnie jedyną osobą na forum, która jeździła tym autem jest Szanowna Dyrekcja, więc moje pytanie:

Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/?

 

 

To prawda, ze na papierze waga Levorgu wydaje sie byc nie mala. Ale to wszystko zalezy jak jest wszystko razem zgrane (e.t. Nissan GT-R, bardzo ciezki jednak szybszy niz lzejsi i mocniejsi przeciwnicy). I to, ze inni producenci deklaruja nizsze wartosci dla ich modeli nie dokonca musi byc prawda.

Tak jak kiedys redakcja napisala odnosnie zuzycia paliwa oficjalnego i realnego, to podejrzewam, ze Subaru jesli poda, ze Levorg wazy 1530 kg (cos kolo tego, prawda?), to tyle rzeczywiscie bedzie mial.

A jak to jest w przypadku inych marek:

 

Byc moze to tylko jeden taki przypadek, a co jesli nie? Chodzi tutaj o jak najlepsze wartosci na papierze - zuzycie paliwa, CO2 i duzo zalezy od wagy tutaj. Subaru mowi jak jest, inni probuja "oszukiwac". Tyle ze to bardziej Unia Europejska jest temu winna anizeli sami producenci, moim zdaniem.

Edytowane przez RomanH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Jest wśród Was jakiś chętny na Levroga 1,6?

ja jestem coraz poważniej zainteresowany i pewnie bym się nie zastanawiał gdyby:

- levorg 1.6DIT był lżejszy te 100kg (skoro mój legacy SBD waży 1460, octavia III 1,8tsi 4x4 by haldex 1450, mazda 6 fwd ok 1350kg to i levorgowi nie zaszkodziłaby kuracja odchudzająca)

- był manual - a co zatym idzie centralny dyferencjał

- z dupereli - kokpit mógłby być zmodernizowany w stosunku do imprezy/XV, szkoda że zrezygnowali z Eye-Sight - to chyba flagowy produkt z zakresu bezpieczeństwa, zresztą całkiem skuteczny i chwalony

 

A tak się waham i czekam na demo

Pewnie jedyną osobą na forum, która jeździła tym autem jest Szanowna Dyrekcja, więc moje pytanie:

Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/?

To prawda, ze na papierze waga Levorgu

Levorga, nie Levorgu!

reszta też jakoś nie po "polskiemu".

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorga, nie Levorgu!

 

reszta też jakoś nie po "polskiemu".

 

 

Najmocniej przepraszam!

 

Nie wiem, do ktorego tekstu sie odnosisz, ze niby nie bardzo po polsku (sie mowi, nie po polskiemu  :P ) a jesli nawet, czy to taki problem dla Ciebie? Napewno mozna bylo zrozumiec, o co chodzilo.

No pewnie by można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Levorga, nie Levorgu!

 

reszta też jakoś nie po "polskiemu".

 

 

Najmocniej przepraszam!

 

Nie wiem, do ktorego tekstu sie odnosisz, ze niby nie bardzo po polsku (sie mowi, nie po polskiemu  :P ) a jesli nawet, czy to taki problem dla Ciebie? Napewno mozna bylo zrozumiec, o co chodzilo.

No pewnie by można.

 

 

Może kolega z Bydgoszczu ? :biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/?

 

Pod tym względem możesz być pewien, że będzie dobrze. Jeszcze się chyba nie zdarzyło w Subaru żeby nowy model jeździł gorzej od poprzednika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Czyli wygląda na to, że podstawowy wariant GT będzie miał opony 215/50 R17

Zgadza się.

 

 

Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/?

Lepiej. Faktycznie lepiej w każdym wymiarze. Poza startem zatrzymanym, gdzie 2008 SBD brutalnie potraktowany może dotrzymać kroku Levorgowi, ten ostatni jest w każdych praktycznie warunkach szybszy, bardziej komfortowy, cichszy.

Widać postęp jak by nie było 2 generacji.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czemu porównujecie klona starej Imprezy z Legacy

Czy już wiesz, za co jesteś banowany? Za chamski i prostacki trolling. Paniał, czy za trudne do zrozumienia?

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I choćby dlatego, że Levorg zastępuje na naszym rynku poprzednie Legacy. 

o to to :) i gdzieś tam kiedyś bardzo dawno temu czytałem, że Levorg to zbitka od L(egacy)EVO(nie, nie ciemna strona mocy a ewolucja) i coś tam jeszcze, ale możliwe, że coś poplątałem - od niedzieli jestem szczęśliwym ojcem małego człowieczka :yahoo:

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I choćby dlatego, że Levorg zastępuje na naszym rynku poprzednie Legacy.

o to to :) i gdzieś tam kiedyś bardzo dawno temu czytałem, że Levorg to zbitka od L(egacy)EVO(nie, nie ciemna strona mocy a ewolucja) i coś tam jeszcze, ale możliwe, że coś poplątałem - od niedzieli jestem szczęśliwym ojcem małego człowieczka :yahoo:
Też przez miesiąc wszystko mi się mieszało:) Gratulacje :D

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I choćby dlatego, że Levorg zastępuje na naszym rynku poprzednie Legacy.

o to to :) i gdzieś tam kiedyś bardzo dawno temu czytałem, że Levorg to zbitka od L(egacy)EVO(nie, nie ciemna strona mocy a ewolucja) i coś tam jeszcze, ale możliwe, że coś poplątałem - od niedzieli jestem szczęśliwym ojcem małego człowieczka :yahoo:
Też przez miesiąc wszystko mi się mieszało:) Gratulacje :D

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

 

Dziękować :) a wracając do meritum to ciekawe, czy FHI jednak się zdecyduje dać inne wersje silnikowe niż 1.6DIT, no i czy wypuszczą wersję z manualną skrzynią biegów - chociaż tutaj pewnie pójdą wzorem OBK, który już od kilku lat jest tylko w automacie dla silnika benzynowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej. Faktycznie lepiej w każdym wymiarze. Poza startem zatrzymanym, gdzie 2008 SBD brutalnie potraktowany może dotrzymać kroku Levorgowi, ten ostatni jest w każdych praktycznie warunkach szybszy, bardziej komfortowy, cichszy. Widać postęp jak by nie było 2 generacji.

 

Co do dynamiki to przypuszczam, że na moje potrzeby byłaby zupełnie wystarczająca (czyli będzie szybciej niż wolnossące 2.0 i 2.5).

 

Mam natomiast pytanie - jak wygląda kwestia wyciszenia Levorqa przy prędkościach autostradowych (140km/h) w porównaniu do innych modeli Subaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja tez podziwiam ludzi kupujących samochód nawet go nie widząc a co dopiero jadąc.

 

 Levorg to STI z innym tylem..(combi)   :)   no , trochę wolniejsze :rolleyes: ale ciesze się , że z CVT i z turbo...

 

 

Sjak,nooo,ja napisałem ,to co Pan Andrzej,myślałem,że on wie dobrze co to Levorg.Ale widać jego trzeba też zbanować za ,jak to nazwałeś,prostacki trolling

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...