Roman Humensky Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 W Levorgu dla 17" obstawiałbym wyższy profil np. 225/50R17 lub 215/55R17, ale nie udało mi się znaleźć źródła potwierdzającego moje przypuszczenia. W japonskiej specyfikacji, dla wersji 1.6 GT i Proud Edition rozmiar kol jest 215/50 R17 http://www.subaru.jp/levorg/levorg/spec/ Mozna przyjmowac, ze bedzie taki sam dla wersji europejskiej bowiem romiar dla 1.6/2.0 GT-S i 2.0 GT jest 225/45 R18, czyli taki sam jak w Europie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Japońska instrukcja podaje tak : Wysłane z mojego Passport przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Jest wśród Was jakiś chętny na Levroga 1,6? ja jestem coraz poważniej zainteresowany i pewnie bym się nie zastanawiał gdyby: - levorg 1.6DIT był lżejszy te 100kg (skoro mój legacy SBD waży 1460, octavia III 1,8tsi 4x4 by haldex 1450, mazda 6 fwd ok 1350kg to i levorgowi nie zaszkodziłaby kuracja odchudzająca) - był manual - a co zatym idzie centralny dyferencjał - z dupereli - kokpit mógłby być zmodernizowany w stosunku do imprezy/XV, szkoda że zrezygnowali z Eye-Sight - to chyba flagowy produkt z zakresu bezpieczeństwa, zresztą całkiem skuteczny i chwalony A tak się waham i czekam na demo Pewnie jedyną osobą na forum, która jeździła tym autem jest Szanowna Dyrekcja, więc moje pytanie: Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 - levorg 1.6DIT był lżejszy te 100kg (skoro mój legacy SBD waży 1460, octavia III 1,8tsi 4x4 by haldex 1450, mazda 6 fwd ok 1350kg to i levorgowi nie zaszkodziłaby kuracja odchudzająca) Nie wiem, czy nie odbiłoby się to przypadkiem na wyciszeniu? Tak się właśnie stało w Maździe 6, gdzie wielu użytkowników narzeka na hałas. Osobiście wolałbym dolać o ten litr więcej na 10000 km, (bo pewnie tego rzędu są to "oszczędności"), ale żeby było ciszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Musze się wybrać na jazdę mazdą i zwrócę na to uwagę, dzięki za info z drugiej strony waga izolacji to chyba nie 100 kg.. a auto jakby większe Edytowane 20 Lipca 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Humensky Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Jest wśród Was jakiś chętny na Levroga 1,6? ja jestem coraz poważniej zainteresowany i pewnie bym się nie zastanawiał gdyby: - levorg 1.6DIT był lżejszy te 100kg (skoro mój legacy SBD waży 1460, octavia III 1,8tsi 4x4 by haldex 1450, mazda 6 fwd ok 1350kg to i levorgowi nie zaszkodziłaby kuracja odchudzająca) - był manual - a co zatym idzie centralny dyferencjał - z dupereli - kokpit mógłby być zmodernizowany w stosunku do imprezy/XV, szkoda że zrezygnowali z Eye-Sight - to chyba flagowy produkt z zakresu bezpieczeństwa, zresztą całkiem skuteczny i chwalony A tak się waham i czekam na demo Pewnie jedyną osobą na forum, która jeździła tym autem jest Szanowna Dyrekcja, więc moje pytanie: Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/? To prawda, ze na papierze waga Levorgu wydaje sie byc nie mala. Ale to wszystko zalezy jak jest wszystko razem zgrane (e.t. Nissan GT-R, bardzo ciezki jednak szybszy niz lzejsi i mocniejsi przeciwnicy). I to, ze inni producenci deklaruja nizsze wartosci dla ich modeli nie dokonca musi byc prawda. Tak jak kiedys redakcja napisala odnosnie zuzycia paliwa oficjalnego i realnego, to podejrzewam, ze Subaru jesli poda, ze Levorg wazy 1530 kg (cos kolo tego, prawda?), to tyle rzeczywiscie bedzie mial. A jak to jest w przypadku inych marek: Byc moze to tylko jeden taki przypadek, a co jesli nie? Chodzi tutaj o jak najlepsze wartosci na papierze - zuzycie paliwa, CO2 i duzo zalezy od wagy tutaj. Subaru mowi jak jest, inni probuja "oszukiwac". Tyle ze to bardziej Unia Europejska jest temu winna anizeli sami producenci, moim zdaniem. Edytowane 20 Lipca 2015 przez RomanH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Jest wśród Was jakiś chętny na Levroga 1,6? ja jestem coraz poważniej zainteresowany i pewnie bym się nie zastanawiał gdyby: - levorg 1.6DIT był lżejszy te 100kg (skoro mój legacy SBD waży 1460, octavia III 1,8tsi 4x4 by haldex 1450, mazda 6 fwd ok 1350kg to i levorgowi nie zaszkodziłaby kuracja odchudzająca) - był manual - a co zatym idzie centralny dyferencjał - z dupereli - kokpit mógłby być zmodernizowany w stosunku do imprezy/XV, szkoda że zrezygnowali z Eye-Sight - to chyba flagowy produkt z zakresu bezpieczeństwa, zresztą całkiem skuteczny i chwalony A tak się waham i czekam na demo Pewnie jedyną osobą na forum, która jeździła tym autem jest Szanowna Dyrekcja, więc moje pytanie: Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/? To prawda, ze na papierze waga Levorgu Levorga, nie Levorgu!reszta też jakoś nie po "polskiemu". Edytowane 20 Lipca 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SANEK Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 RomanH i luki266 - dziękuję za znalezienie materiałów w języku japońskim. Czyli wygląda na to, że podstawowy wariant GT będzie miał opony 215/50 R17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Humensky Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Levorga, nie Levorgu! reszta też jakoś nie po "polskiemu". Najmocniej przepraszam! Nie wiem, do ktorego tekstu sie odnosisz, ze niby nie bardzo po polsku (sie mowi, nie po polskiemu ) a jesli nawet, czy to taki problem dla Ciebie? Napewno mozna bylo zrozumiec, o co chodzilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Levorga, nie Levorgu! reszta też jakoś nie po "polskiemu". Najmocniej przepraszam! Nie wiem, do ktorego tekstu sie odnosisz, ze niby nie bardzo po polsku (sie mowi, nie po polskiemu ) a jesli nawet, czy to taki problem dla Ciebie? Napewno mozna bylo zrozumiec, o co chodzilo. No pewnie by można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Levorga, nie Levorgu! reszta też jakoś nie po "polskiemu". Najmocniej przepraszam! Nie wiem, do ktorego tekstu sie odnosisz, ze niby nie bardzo po polsku (sie mowi, nie po polskiemu ) a jesli nawet, czy to taki problem dla Ciebie? Napewno mozna bylo zrozumiec, o co chodzilo. No pewnie by można. Może kolega z Bydgoszczu ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/? Pod tym względem możesz być pewien, że będzie dobrze. Jeszcze się chyba nie zdarzyło w Subaru żeby nowy model jeździł gorzej od poprzednika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 21 Lipca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Czyli wygląda na to, że podstawowy wariant GT będzie miał opony 215/50 R17 Zgadza się. Jak levorg jeździ? czy chociaż tak dobrze jak moje legacy /2008 sbd/? Lepiej. Faktycznie lepiej w każdym wymiarze. Poza startem zatrzymanym, gdzie 2008 SBD brutalnie potraktowany może dotrzymać kroku Levorgowi, ten ostatni jest w każdych praktycznie warunkach szybszy, bardziej komfortowy, cichszy. Widać postęp jak by nie było 2 generacji. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Ciekawe czemu porównujecie klona starej Imprezy z Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Ciekawe czemu porównujecie klona starej Imprezy z Legacy 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Ciekawe czemu porównujecie klona starej Imprezy z Legacy może dlatego, że piotrr ma właśnie legasia i jest po prostu ciekaw, a wg CIebie, to z którą skodziną mamy porównywać tego Levorga, Levorgu czy jak to się tam odmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 I choćby dlatego, że Levorg zastępuje na naszym rynku poprzednie Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Ciekawe czemu porównujecie klona starej Imprezy z Legacy Czy już wiesz, za co jesteś banowany? Za chamski i prostacki trolling. Paniał, czy za trudne do zrozumienia? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 I choćby dlatego, że Levorg zastępuje na naszym rynku poprzednie Legacy. o to to i gdzieś tam kiedyś bardzo dawno temu czytałem, że Levorg to zbitka od L(egacy)EVO(nie, nie ciemna strona mocy a ewolucja) i coś tam jeszcze, ale możliwe, że coś poplątałem - od niedzieli jestem szczęśliwym ojcem małego człowieczka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 I choćby dlatego, że Levorg zastępuje na naszym rynku poprzednie Legacy.o to to i gdzieś tam kiedyś bardzo dawno temu czytałem, że Levorg to zbitka od L(egacy)EVO(nie, nie ciemna strona mocy a ewolucja) i coś tam jeszcze, ale możliwe, że coś poplątałem - od niedzieli jestem szczęśliwym ojcem małego człowieczka Też przez miesiąc wszystko mi się mieszało:) Gratulacje Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 I choćby dlatego, że Levorg zastępuje na naszym rynku poprzednie Legacy.o to to i gdzieś tam kiedyś bardzo dawno temu czytałem, że Levorg to zbitka od L(egacy)EVO(nie, nie ciemna strona mocy a ewolucja) i coś tam jeszcze, ale możliwe, że coś poplątałem - od niedzieli jestem szczęśliwym ojcem małego człowieczka Też przez miesiąc wszystko mi się mieszało:) Gratulacje Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Dziękować a wracając do meritum to ciekawe, czy FHI jednak się zdecyduje dać inne wersje silnikowe niż 1.6DIT, no i czy wypuszczą wersję z manualną skrzynią biegów - chociaż tutaj pewnie pójdą wzorem OBK, który już od kilku lat jest tylko w automacie dla silnika benzynowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SANEK Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Lepiej. Faktycznie lepiej w każdym wymiarze. Poza startem zatrzymanym, gdzie 2008 SBD brutalnie potraktowany może dotrzymać kroku Levorgowi, ten ostatni jest w każdych praktycznie warunkach szybszy, bardziej komfortowy, cichszy. Widać postęp jak by nie było 2 generacji. Co do dynamiki to przypuszczam, że na moje potrzeby byłaby zupełnie wystarczająca (czyli będzie szybciej niż wolnossące 2.0 i 2.5). Mam natomiast pytanie - jak wygląda kwestia wyciszenia Levorqa przy prędkościach autostradowych (140km/h) w porównaniu do innych modeli Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Ja tez podziwiam ludzi kupujących samochód nawet go nie widząc a co dopiero jadąc. Levorg to STI z innym tylem..(combi) no , trochę wolniejsze ale ciesze się , że z CVT i z turbo... Sjak,nooo,ja napisałem ,to co Pan Andrzej,myślałem,że on wie dobrze co to Levorg.Ale widać jego trzeba też zbanować za ,jak to nazwałeś,prostacki trolling Edytowane 21 Lipca 2015 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Rany, ale bełkot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Kurcze ignorowanie na niewiele sie przydaje jak każdy gomco chwile cytuje :| Czy nie możemy zrobić głosowania w sprawie permanentnego zbanowanie madoxa? Niech warunkiem nawet bedzie jednogłośny wynik... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się