Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Malo tego na stronie importera nie ma nawet wzmianki ontym ze wlasnie zostal zaprezentowany nowy model na europe.Dla mnie troche to zenujace.

To malo powiedziane. Trudno to zrozumiec co artysci z SIP maja w glowach? Skoro forum jest pewna kalka oczekiwac potencjalnych klientow to akcja reakcja SIP w postaci informacji w takim medium jak oficjalna strona pozostaje tajemnica w licznych meandrach umyslow SIP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Skoro forum jest pewna kalka oczekiwac potencjalnych klientow

bez przesady na forum udziela sie garstka ludzi. Jakby na forum bylo i udzielalo sie tylu uzytkownikow co Subaryn jezdzi w PL to co innego..

Moze sami do końca w SIP'ie nie wiedza jeszcze co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skoro forum jest pewna kalka oczekiwac potencjalnych klientow

 

bez przesady na forum udziela sie garstka ludzi. Jakby na forum bylo i udzielalo sie tylu uzytkownikow co Subaryn jezdzi w PL to co innego..

Moze sami do końca w SIP'ie nie wiedza jeszcze co i jak...

No skoro tak to.... Krew sie z pyska leje ! To kto ma wiedziec jak nie SIP ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malo tego na stronie importera nie ma nawet wzmianki ontym ze wlasnie zostal zaprezentowany nowy model na europe.Dla mnie troche to zenujace.

nic się nie dzieje bez przyczyny

A może całą produkcję wykupili Chińczycy i SIP dostanie mocno limitowaną ilość?

Przyczyn może być wiele  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo walcza jeszcze jak lwy z FHI o tego 2 DIT ... dla nas :biglol: . ale fakt przy cenie troche mniejszej od STI to sprzedaz pewnie homeopatyczna by byla.

Natomast 1,6 troche drozej od XV to bardzo ciekawa proozycja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

atomast 1,6 troche drozej od XV to bardzo ciekawa proozycja :)

 

o której wersji mówisz?  Bo chyba nie o porównaniu do 2.0i CVT który kosztuje 32.5k euro.....

Abstrahując od zamieszania informacyjnego może problem leży w planowanych cenach.... Z jednej strony silna konkurencja cenowa w tej klasie a z drugiej niewystarczające moce przerobowe FHI i w związku z tym wysokie ceny "bo i tak się sprzeda"......

 

 

 

 

ale fakt przy cenie troche mniejszej od STI to sprzedaz pewnie homeopatyczna by byla.

 

wolne pytanie ile to jest "trochę". :) STI kosztuje 47k euro.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak 32 za CVT to jakis koszmar. Sti u nas kosztuje (42 lub 45) wiec Levorga 2.0 DIT za 40 nie kupilbym. Za 35 to owszem.

 

 

idąc dalej 1.6T powinno kosztować poniżej 30k euro czyli taniej od XV 2.0i CVT a na to nie ma szans......i mamy odpowiedź. Stawiam, że 1.6T będzie w okolicach 33-34k euro a to czynni to auto niesprzedawalnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

no tak 32 za CVT to jakis koszmar. Sti u nas kosztuje (42 lub 45) wiec Levorga 2.0 DIT za 40 nie kupilbym. Za 35 to owszem.

 

 

 

idąc dalej 1.6T powinno kosztować poniżej 30k euro czyli taniej od XV 2.0i CVT a na to nie ma szans......i mamy odpowiedź. Stawiam, że 1.6T będzie w okolicach 33-34k euro a to czynni to auto niesprzedawalnym.

Bez przesady z ta niesprzedawalnoscia. Mysle, ze Levorg 1.6 bedzie mial wziecie wsrod nowych uzytkownikow Subaru dla ktorych wybor byl do tej pory jeden: XV. Poza tym mozna tym modelem przyciagnac klientow, ktorzy do tej pory uzytkowali auta popularne i czesto spotykane na naszych ulicach. Ale warunkiem jest faktycznie cena w okolicach 34 tys. Euro dla srednio wyposazonej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

no tak 32 za CVT to jakis koszmar. Sti u nas kosztuje (42 lub 45) wiec Levorga 2.0 DIT za 40 nie kupilbym. Za 35 to owszem.

 

 

 

idąc dalej 1.6T powinno kosztować poniżej 30k euro czyli taniej od XV 2.0i CVT a na to nie ma szans......i mamy odpowiedź. Stawiam, że 1.6T będzie w okolicach 33-34k euro a to czynni to auto niesprzedawalnym.

z kolei u nas 33-34k EUR kosztuje Forek XT (top wersja), XV (najbogatsza wersja) to ok. 30k, wiec waszym zdaniem Levorg musialby byc jeszcze tanszy? fajnie by bylo :)

 

dla mnie Levorg jest bez porownania fajniejszym autem od XV, obawiam sie, ze moze byc drozszy (w przypadku porownywalnych wersji wyposazenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajcie, że XV jest nazwijmy to lekko "przeszacowane". Podobne małe SUV'y kosztują znacznie poniżej 100k pln. Nawet z napędem 4x4.


 

Stawiam, że 1.6T będzie w okolicach 33-34k euro a to czynni to auto niesprzedawalnym.

 

Jeżeli podaż będzie ograniczona stawiam że rozejdą się jak ciepłe bułeczki.

Oryginalność kosztuje  ;)

 

 

może tak być ......


 

 

uzytkownikow Subaru dla ktorych wybor byl do tej pory jeden: XV.

 

był to czasu wejścia nowego Forestera. Różnica w cenie jest śmiesznie mała +/- 2k euro.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

był to czasu wejścia nowego Forestera. Różnica w cenie jest śmiesznie mała +/- 2k euro.......

 

XV 2.0 i Comfort CVT: 25 700 Euro

Forester 2.0i Comfort CVT: 28 500 Euro

 

Czyli bez 200 Euro prawie 3000 Euro róznicy.

 

Ale SBD XV i Forester w wersji Exlusive ceny są takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XV SBD niestety jest dość drogi, jednakże Forester nie jest do końca alternatywą dla XV, który to jest Imprezą na szczudłach ale ma wciąż charakter auta kompaktowego

 

dla mnie jako użytkownika XV Levorg byłby alternatywą - choć osobiście nie potrzebuje dużego bagażnika - ale konstrukcyjnie oferowałby tą sama pozycje za kierownicą, podstawową zaletą Levorga byłby silnik czyli "cywilna" doładowana benzyna, którego brakuje w ofercie XV

 

z drugiej strony Impreza a tym samym i XV jest jak na auto kompaktowe dość długie, znaczące dłuższe jak Golf VII czy Focus i jak dla mnie to jest chyba maksymalna długość auta 

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 podstawową zaletą Levorga byłby silnik czyli "cywilna" doładowana benzyna, 

uważam że podstawową zaletą tego auta będzie jego układ jezdny

Jeżeli będzie podobnie jeździło jak podobne jest do esiaja to będzie to najszybsze kombi w zakrętach  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeżeli będzie podobnie jeździło jak podobne jest do esiaja to będzie to najszybsze kombi w zakrętach :)

 

byłby fajnie ale wątpię, że 1.6T dostał amortyzatory i sprężyny Bilstein'a a tym bardziej zawias od STI. Już prędzej będzie podobny do WRX'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...