Adam12 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Potwierdzil ze we wrzesniu Levorg 1.6 czyli wyszło jak zwykle Przynajmniej wiadomo co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 1.6 dit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 1.6 dit? Tak Mam nadzieje, że jednak dadzą na Europe też 2.0 DIT bo takie auto mi prawdopodobnie by odpowiadało jako następne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 1.6 dit? TakMam nadzieje, że jednak dadzą na Europe też 2.0 DIT bo takie auto mi prawdopodobnie by odpowiadało jako następne. Ile to ma koni? - ten 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 180, a 2,0 - 300 ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 180, a 2,0 - 300 ☺ To strasznie wysilone te jednostki. Ciekawe jak z długowiecznością będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) 180, a 2,0 - 300 ☺ To strasznie wysilone te jednostki. Ciekawe jak z długowiecznością będzie... FHI robił auta z 300KM z 2.0T już jakieś 15 lat Przebiegi powyżej 200k km to żaden wynik. Ponad to od kilku lat robią Legacy 2.0DIT i STI 2.0T z 300KM i 400Nm. 1.6DIT niestety w EU będzie miał pewnie 150 - 160KM max. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgadzam sie z Turdzim co do rejestrowania aut z kiera po prawej. Jezdzilem Sniezka przez rok w UK i faktycznie mozna sie dosc szybko przyzwyczaic do jezdzenia po niewlasciwej stronie (choc raz lub dwa zdarzylo mi sie prawie skrecic "pod prad" na dwujezdniowej ). Ale problem jest gigantyczny na jednopasmowych podczas wyprzedzania. Roznica miedzy UK a Polska polega tylko na tym, ze tam wszedzie sie jezdzi drogami ekspresowymi i Motorwayami wiec prawie nigdy nie bylo problemow. W Polsce sobie tego nie wyobrazam! Ciekaw jestem, jak w praktyce przebiega proces rejestracji, czy mozna "ot tak" sie tym zajac czy jednak proces jest skomplikowany i nielatwy do pokonania (oby...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Do tego dochodzi jeszcze mentalność kierowców. Tam jeździ się spokojnie i zgodnie z przepisami jak jest w pl sami wiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 180, a 2,0 - 300 ☺ To strasznie wysilone te jednostki. Ciekawe jak z długowiecznością będzie... FHI robił auta z 300KM z 2.0T już jakieś 15 lat Przebiegi powyżej 200k km to żaden wynik. Ponad to od kilku lat robią Legacy 2.0DIT i STI 2.0T z 300KM i 400Nm. 1.6DIT niestety w EU będzie miał pewnie 150 - 160KM max. No to mnie uspokoiłeś. Czekamy więc na tego Levroga;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jaki fajny numer na blachach :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 @@serweryn,a dzieki Rascal tez ma niegorszy... (ZC6 - czesc VIN okreslajaca model, tak jak slynne GC8 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 W DE jest na to procedura czy też uśmiech w tamtejszym wydziale komunikacji? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Przeglądasz spis dostępnych tablic rejestracyjnych online (schemat jest zawsze standardowy, taki sam jak w normalnej tablicy) i rezerwujesz swoją za 50 euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Przeglądasz spis dostępnych tablic rejestracyjnych online (schemat jest zawsze standardowy, taki sam jak w normalnej tablicy) i rezerwujesz swoją za 50 euro Fajnie, jak przy numerze telefonu u operatora telekomunikacyjnego. PS. Już kończę ten offtop.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 czy napęd w Levorgu 2.0 DIT CVT jest rozwiązany tak samo jak w WRX 2.0 DIT CVT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 skrzynie mają taką samą CVT HT ale tak do końca to nie wiadomo jaki napęd będzie w Levorgu spec EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) w WRX 2.0 DIT CVT jest coś co się nazywa "Sport Lineartronic™" mające w opisie "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Electronically controlled multi-plate transfer clutch" szczerze to szukam informacji czy to "dopinany" tył czy nie "This is the same Lineartronic automatic CVT transmission Subaru uses in the 2014 Subaru Forester XT. But Subaru says they’ve tuned the WRX version to provide a “greatly improved” shift response for a sportier ride than the high-torque Lineartronic CVT found in the Forester XT" http://www.torquenews.com/1084/2015-subaru-wrx-cvt-option-blows-away-critics-surprising-sales Edytowane 21 Stycznia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 szczerze to szukam informacji czy to "dopinany" tył czy nie to nie zależy od skrzyni. high-torque Lineartronic CVT czyli taka sama jak w SBD CVT, H6 CVT i F XT tylko inny soft strerujący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 to nie zależy od skrzyni. odrobinę jednak zależy bo to w Subaru jakby jeden mechanizm oczywiście można podzielić to na poszczególne elementy odpowiadające za funkcje ale z tego co udaje mi się wyszukać wszytkie CVT to "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Electronically controlled multi-plate transfer clutch" co zawarte jest w specyfikacji zawsze przy opisie skrzyni Lineartronic® CVT High-torque Lineartronic® CVT Sport Lineartronic™ wszystkie mają opis: "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Electronically controlled multi-plate transfer clutch" 6-speed Manual Transmission - "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Viscous-coupling limited-slip centre differential" 6-speed close-ratio Manual Transmission - "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Multi-mode Driver Controlled Centre Differential (DCCD) and cam-type mechanical limited-slip differential" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 w WRX 2.0 DIT CVT jest coś co się nazywa "Sport Lineartronic™" mające w opisie "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Electronically controlled multi-plate transfer clutch" szczerze to szukam informacji czy to "dopinany" tył czy nie "This is the same Lineartronic automatic CVT transmission Subaru uses in the 2014 Subaru Forester XT. But Subaru says they’ve tuned the WRX version to provide a “greatly improved” shift response for a sportier ride than the high-torque Lineartronic CVT found in the Forester XT" http://www.torquenews.com/1084/2015-subaru-wrx-cvt-option-blows-away-critics-surprising-sales "Electronically controlled multi-plate transfer clutch" - Subarowa wersja Haldexa. Podobno działa lepiej, nie sprawdzałem ..... haldexa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 tutaj szersza dyskusja na temat haldex'a i innych napędów. W tym "nowy" S-AWD z CVT. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/37960-skoda-lepsza-od-subaru/page-160 odrobinę jednak zależy bo to w Subaru jakby jeden mechanizm pod tym kątem to faktycznie zależy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 to nie zależy od skrzyni. odrobinę jednak zależy bo to w Subaru jakby jeden mechanizm oczywiście można podzielić to na poszczególne elementy odpowiadające za funkcje ale z tego co udaje mi się wyszukać wszytkie CVT to "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Electronically controlled multi-plate transfer clutch" co zawarte jest w specyfikacji zawsze przy opisie skrzyni Lineartronic® CVT High-torque Lineartronic® CVT Sport Lineartronic™ wszystkie mają opis: "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Electronically controlled multi-plate transfer clutch" 6-speed Manual Transmission - "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Viscous-coupling limited-slip centre differential" 6-speed close-ratio Manual Transmission - "Subaru symmetrical full-time All-Wheel Drive system: Multi-mode Driver Controlled Centre Differential (DCCD) and cam-type mechanical limited-slip differential" Kiedyś popełniłem takie zestawienie: Sprawdziłem na stronach Subaru Global i Japan: Forester XT | Lineartronic + Active Torque Split AWD System [CVT + ATS] WRX | Sport Lineartonic + Variable Torque Distribiution AWD Sytem [sport CVT + VTD] H6 | High-torque Lineartronic + ?? nie znalazłem informacji ale chyba Active Torque Split AWD System [High-torque CVT + ATS] LEGACY DIT | Lineartronic + Variable Torque Distribiution AWD System [CVT + VTD] LEVORG GT | Sport Lineartronic + Variable Torque Distribiution AWD System [sport CVT + VTD] LEVORG 1.6 | Lineartronic + Active Torque Split AWD System [CVT + ATS] Z zestawienia jasno wychodzi, że Levorg i WRX mają takie same rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) WRX | Sport Lineartonic + Variable Torque Distribiution AWD Sytem [sport CVT + VTD] masz do tego jakiś link ? zgłębiam temat i wychodzi na to, że "CVT models The newer CVT-equipped Subies make use of yet a third Symmetrical AWD system. The hardware is similar to the VTD system described above -- both use electronically controlled multiplate clutches to control torque split -- but the CVT-equipped system defaults to a front-biased 60:40 nominal torque split. You can find this system on the XV Crosstrek models, the brand-new 2015 Impreza WRX, and older models like the 2014 Legacy." http://www.cnet.com/products/2015-subaru-impreza-wrx/ "Four Versions of Symmetrical AWD for 2014 and 2015 Subaru models .... Active Torque Split All 2014 models, and the 2015 WRX, that are equipped with the Lineartronic® continuously variable transmission (CVT). An electronically managed continuously variable transfer clutch actively manages torque distribution in response to driving conditions, acceleration, deceleration and cornering. Slippage at the front or rear wheels causes torque to transfer (up to 100%) to the opposite set of wheels. ... Variable Torque Distribution (VTD) 6-cyl. Legacy and Outback models and the Tribeca™ An electronically controlled, continuously variable hydraulic transfer clutch works with a planetary gear-type center differential to control torque distribution between the front and rear wheels." oficjalna notka prasowa http://media.subaru.com/newsrelease.do;jsessionid=6730B02DF675E0783209A18375258D46?&id=580&mid=1 Edytowane 21 Stycznia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Wszystko się pozmieniało bo nowe modele weszły. Tribecki już nie ma a obecne H6 z CVT mają ATS. Źródło w sprawie WRX-a: http://www.subaru-global.com/2015wrx_spec.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się