Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Ma ktos doswiadczenie dot. Zurzycia paliwa przy podobnej jezdzie dls nowego outbacka 2.5 i levorga 1.6
 

 

 

z doświadczeń użytkowników OBK 2.5

 

 

 

 

Autostrada z tempomatem ustawionym na 150 km/h, to około 10 l/ na 100 km
 

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/83777-zakup-nowego-outback/?p=2339244

 

 

 

Autostrada 140km/h 9-10l/100

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/83777-zakup-nowego-outback/?p=2339657


 

 

Jeśli uważasz, że zakazy, nakazy, normy i przepisy narzucane przez mniejszość większości to te zmiany to jesteś w błędzie. Życie paradygmatami skracającymi łańcuch swobody dla większości to działanie przeciwstawne rozwojowi czy też zmianom bo wprowadza granicę poza, które nie wolno wyjść jednostce. A to właśnie jednostka jest wstanie wprowadzić zmiany bo jest ograniczona tylko własnymi ograniczeniami - nie będzie się kłócić z inną osobą o to czy warto czy można czy etyczne itd. Przykład: Niemcy w okresie przed i w trakcie II wojny światowej. Aktualnie postęp ogranicza się tylko do ulepszania tego co wtedy wymyślono. Drepczemy w miejscu, a każdy krok naprzód jest tłamszony koniecznością badań, pozyskania funduszy, kalkulacją ekonomiczną itp. W taki świecie żyjemy, tego nas świat nauczył i nie potrafimy odrzucić takiego podejścia do rozwoju, do nowych rzeczy. Pomijam kwestie geopolityczne.

 

sorry, że do tego wracam

 

III Rzesza czyli 

 

Niemcy w okresie przed i w trakcie II wojny światowej
wraz z jej sukcesem technologicznym o którym sam wspominasz 

 

Aktualnie postęp ogranicza się tylko do ulepszania tego co wtedy wymyślono

 

była państwem totalitarnym, właśnie dlatego tak szybki rozwój był tam możliwy, jednostka nie miała znaczenia, cel był jeden przygotowanie Niemiec do wojny, wojny totalnej 

 

trzeba tyrana, żeby zmusić masy ludzkie do zmian, trzeba wyznaczać cele a ja wolę żeby tym celem było ograniczenie zużycia paliw jak kolejna wojna

 

jestem zwolennikiem wykorzystania ludzkiego potencjału kierując się ku ludzkości a nie przeciwko niej 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A co jeśli tyran nie ma racji, i pcha "rozwój" w ślepy zaułek?
 

 

to już "oceni historia" 

 

dlatego wcześniej wspomniałem 

 

 

trzeba tyrana, żeby zmusić masy ludzkie do zmian, trzeba wyznaczać cele a ja wolę żeby tym celem było ograniczenie zużycia paliw jak kolejna wojna

 

 

bo koszty popełnienia błędu wydają się mniejsze, natomiast same błędy są nieuniknione 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pomiędzy Comfort, a Sport właściwie jest jedna zasadnicza różnica:

 

* eko-skóra

 

Ponieważ:

 

* elektryka fotela - jeżeli i tak nie ma pamięci to nie jest to żaden estras

 

* system audio z nawigacją, która i tak się do niczego nie nadaje bo nie posiada żadnych map zawierających zmiany po Q3 2013. Dziś przy Google maps właściwe navi samochodowe bez informacji o korkach nie mają racji bytu, a tu jeszcze mapy przedpotopowe. W Foresterze dodatkowo był przynajmniej zestaw głośników Harman Kardon....

 

Właściwie można by się przyczepić też do tego eco-"skaju" , bo za 7.000zl można w profesjonalnym zakładzie obszyć Levorga najwyższej klasy skórą zakładaną w BMW typu Nappa czy nawet gruba Dakota.

 

Czy ktoś może mnie przekonać do zamówienia wersji Sport?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten system audio 6.2" w wersji Comfort to ten sam co był w Foresterze przed 2014?

 

Myślicie że zakłady specjalizujące się w car-audio wymienią mi głośniki na jakieś markowe bez wymiany kabli ? Czy raczej kable bedą też obowiązkowym punktem programu (boje się ze po rozkręceniu deski i połowy auta, wszystko nie będzie już tak skręcone jak fabrycznie nowe auto)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Myślicie że zakłady specjalizujące się w car-audio wymienią mi głośniki na jakieś markowe bez wymiany kabli ?
 

 

tak

 

 

 

boje się ze po rozkręceniu deski i połowy auta, wszystko nie będzie już tak skręcone jak fabrycznie nowe auto
 

 

to fakt nie będzie  ;)

ale to bardziej zaleta jak wada 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy ktoś może mnie przekonać do zamówienia wersji Sport

Sport ma genialne fotele z niezlym trzymaniem bocznym czego nie ma w zadnym innym Subaru  oczywiscie poza STI. Posiada chyba równiez wieksze tarcze hamulcowe niz "zwykły" Levorg. Sam musisz zadecydowac czy jest to warte dopłaty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla kogoś o wzroście ok 190 /jak ja/ fotele w wersji gt-s comfort nie zdały egzaminu - nie mają regulacji podparcia ud - wersja sport to ma razem z elektryką foteli. Skórzane wnętrze jest praktyczniejsze i ładniejsze, navi może do poprawy ale daje radę 

 

co do spalania - przy spokojnej jeździe (tzn tam gdzie można max do 130 km/h,  większość ok 110-120 + jazda przez miejscowości (związane z tym ograniczenia 50, 70) na trasie ok 300km: Radom-Pionki-Góra Kalwaria-Mińsk Mazowiecki-Ostrów-Białystok) - spalanie z kompa 7,4, czas jazdy ok 3,5h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla kogoś o wzroście ok 190 /jak ja/ fotele w wersji gt-s comfort nie zdały egzaminu - nie mają regulacji podparcia ud - wersja sport to ma razem z elektryką foteli. Skórzane wnętrze jest praktyczniejsze i ładniejsze, navi może do poprawy ale daje radę

 

co do spalania - przy spokojnej jeździe (tzn tam gdzie można max do 130 km/h, większość ok 110-120 + jazda przez miejscowości (związane z tym ograniczenia 50, 70) na trasie ok 300km: Radom-Pionki-Góra Kalwaria-Mińsk Mazowiecki-Ostrów-Białystok) - spalanie z kompa 7,4, czas jazdy ok 3,5h

W podobnych warunkach uzyskuję H6 spalanie z przedziału 8-9l/100km także bez szału, ale jak na masę auta wynik niezły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele nie różnią się tylko brakiem elektryki i materiałem obiciowym plus wspomniana regulacja pochylenia siedziska ?

 

Sport ma genialne fotele z niezlym trzymaniem bocznym czego nie ma w zadnym innym Subaru

 

co do kształtu to odniosłem wrażenie jakby pod kątem wyprofilowania były identyczne

 

 

nie ma w zadnym innym Subaru  oczywiscie poza STI.
 

 

jeszcze BRZ ma ciekawe

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele nie różnią się tylko brakiem elektryki i materiałem obiciowym plus wspomniana regulacja pochylenia siedziska ?

 

Sport ma genialne fotele z niezlym trzymaniem bocznym czego nie ma w zadnym innym Subaru

 

co do kształtu to odniosłem wrażenie jakby pod kątem wyprofilowania były identyczne

 

 

nie ma w zadnym innym Subaru  oczywiscie poza STI.
 

 

jeszcze BRZ ma ciekawe

 

Ale BRZ to TOYOTA  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...