ppmarian Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Kontynujac watek spalania. Ma ktos doswiadczenie dot. Zurzycia paliwa przy podobnej jezdzie dls nowego outbacka 2.5 i levorga 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ma ktos doswiadczenie dot. Zurzycia paliwa przy podobnej jezdzie dls nowego outbacka 2.5 i levorga 1.6 z doświadczeń użytkowników OBK 2.5 Autostrada z tempomatem ustawionym na 150 km/h, to około 10 l/ na 100 km http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/83777-zakup-nowego-outback/?p=2339244 Autostrada 140km/h 9-10l/100 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/83777-zakup-nowego-outback/?p=2339657 Jeśli uważasz, że zakazy, nakazy, normy i przepisy narzucane przez mniejszość większości to te zmiany to jesteś w błędzie. Życie paradygmatami skracającymi łańcuch swobody dla większości to działanie przeciwstawne rozwojowi czy też zmianom bo wprowadza granicę poza, które nie wolno wyjść jednostce. A to właśnie jednostka jest wstanie wprowadzić zmiany bo jest ograniczona tylko własnymi ograniczeniami - nie będzie się kłócić z inną osobą o to czy warto czy można czy etyczne itd. Przykład: Niemcy w okresie przed i w trakcie II wojny światowej. Aktualnie postęp ogranicza się tylko do ulepszania tego co wtedy wymyślono. Drepczemy w miejscu, a każdy krok naprzód jest tłamszony koniecznością badań, pozyskania funduszy, kalkulacją ekonomiczną itp. W taki świecie żyjemy, tego nas świat nauczył i nie potrafimy odrzucić takiego podejścia do rozwoju, do nowych rzeczy. Pomijam kwestie geopolityczne. sorry, że do tego wracam III Rzesza czyli Niemcy w okresie przed i w trakcie II wojny światowej wraz z jej sukcesem technologicznym o którym sam wspominasz Aktualnie postęp ogranicza się tylko do ulepszania tego co wtedy wymyślono była państwem totalitarnym, właśnie dlatego tak szybki rozwój był tam możliwy, jednostka nie miała znaczenia, cel był jeden przygotowanie Niemiec do wojny, wojny totalnej trzeba tyrana, żeby zmusić masy ludzkie do zmian, trzeba wyznaczać cele a ja wolę żeby tym celem było ograniczenie zużycia paliw jak kolejna wojna jestem zwolennikiem wykorzystania ludzkiego potencjału kierując się ku ludzkości a nie przeciwko niej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 A co jeśli tyran nie ma racji, i pcha "rozwój" w ślepy zaułek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 A co jeśli tyran nie ma racji, i pcha "rozwój" w ślepy zaułek? to już "oceni historia" dlatego wcześniej wspomniałem trzeba tyrana, żeby zmusić masy ludzkie do zmian, trzeba wyznaczać cele a ja wolę żeby tym celem było ograniczenie zużycia paliw jak kolejna wojna bo koszty popełnienia błędu wydają się mniejsze, natomiast same błędy są nieuniknione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Czy Levorg w wersji sport posiada: * system firmy Harman Kardon w wersji z nawigacją * otwieranie drzwi przez dotyk klamki jak w najwyższych wersjach Forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 * system firmy Harman Kardon w wersji z nawigacją o ile mi wiadomo nie posiada HK * otwieranie drzwi przez dotyk klamki jak w najwyższych wersjach Forestera Levorg-i dostępne w PL mają Keyless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Nie ma nigdzie sygnatury HK i nie gra tak jak w Forku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Czyli pomiędzy Comfort, a Sport właściwie jest jedna zasadnicza różnica: * eko-skóra Ponieważ: * elektryka fotela - jeżeli i tak nie ma pamięci to nie jest to żaden estras * system audio z nawigacją, która i tak się do niczego nie nadaje bo nie posiada żadnych map zawierających zmiany po Q3 2013. Dziś przy Google maps właściwe navi samochodowe bez informacji o korkach nie mają racji bytu, a tu jeszcze mapy przedpotopowe. W Foresterze dodatkowo był przynajmniej zestaw głośników Harman Kardon.... Właściwie można by się przyczepić też do tego eco-"skaju" , bo za 7.000zl można w profesjonalnym zakładzie obszyć Levorga najwyższej klasy skórą zakładaną w BMW typu Nappa czy nawet gruba Dakota. Czy ktoś może mnie przekonać do zamówienia wersji Sport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 * elektryka fotela - jeżeli i tak nie ma pamięci to nie jest to żaden estras elektryczna regulacja fotela vs. regulacja ręczna ma tą zaletę, że elektryką można regulować pochylenie siedziska 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Czy ten system audio 6.2" w wersji Comfort to ten sam co był w Foresterze przed 2014? Myślicie że zakłady specjalizujące się w car-audio wymienią mi głośniki na jakieś markowe bez wymiany kabli ? Czy raczej kable bedą też obowiązkowym punktem programu (boje się ze po rozkręceniu deski i połowy auta, wszystko nie będzie już tak skręcone jak fabrycznie nowe auto)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Myślicie że zakłady specjalizujące się w car-audio wymienią mi głośniki na jakieś markowe bez wymiany kabli ? tak boje się ze po rozkręceniu deski i połowy auta, wszystko nie będzie już tak skręcone jak fabrycznie nowe auto to fakt nie będzie ale to bardziej zaleta jak wada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Czy ktoś może mnie przekonać do zamówienia wersji Sport Sport ma genialne fotele z niezlym trzymaniem bocznym czego nie ma w zadnym innym Subaru oczywiscie poza STI. Posiada chyba równiez wieksze tarcze hamulcowe niz "zwykły" Levorg. Sam musisz zadecydowac czy jest to warte dopłaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 dla kogoś o wzroście ok 190 /jak ja/ fotele w wersji gt-s comfort nie zdały egzaminu - nie mają regulacji podparcia ud - wersja sport to ma razem z elektryką foteli. Skórzane wnętrze jest praktyczniejsze i ładniejsze, navi może do poprawy ale daje radę co do spalania - przy spokojnej jeździe (tzn tam gdzie można max do 130 km/h, większość ok 110-120 + jazda przez miejscowości (związane z tym ograniczenia 50, 70) na trasie ok 300km: Radom-Pionki-Góra Kalwaria-Mińsk Mazowiecki-Ostrów-Białystok) - spalanie z kompa 7,4, czas jazdy ok 3,5h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 dla kogoś o wzroście ok 190 /jak ja/ fotele w wersji gt-s comfort nie zdały egzaminu - nie mają regulacji podparcia ud - wersja sport to ma razem z elektryką foteli. Skórzane wnętrze jest praktyczniejsze i ładniejsze, navi może do poprawy ale daje radę co do spalania - przy spokojnej jeździe (tzn tam gdzie można max do 130 km/h, większość ok 110-120 + jazda przez miejscowości (związane z tym ograniczenia 50, 70) na trasie ok 300km: Radom-Pionki-Góra Kalwaria-Mińsk Mazowiecki-Ostrów-Białystok) - spalanie z kompa 7,4, czas jazdy ok 3,5h W podobnych warunkach uzyskuję H6 spalanie z przedziału 8-9l/100km także bez szału, ale jak na masę auta wynik niezły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Fotele nie różnią się tylko brakiem elektryki i materiałem obiciowym plus wspomniana regulacja pochylenia siedziska ? Sport ma genialne fotele z niezlym trzymaniem bocznym czego nie ma w zadnym innym Subaru co do kształtu to odniosłem wrażenie jakby pod kątem wyprofilowania były identyczne nie ma w zadnym innym Subaru oczywiscie poza STI. jeszcze BRZ ma ciekawe Edytowane 1 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Fotele nie różnią się tylko brakiem elektryki i materiałem obiciowym plus wspomniana regulacja pochylenia siedziska ? Sport ma genialne fotele z niezlym trzymaniem bocznym czego nie ma w zadnym innym Subaru co do kształtu to odniosłem wrażenie jakby pod kątem wyprofilowania były identyczne nie ma w zadnym innym Subaru oczywiscie poza STI. jeszcze BRZ ma ciekawe Ale BRZ to TOYOTA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Suyota albo Toybaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 To jest Scion Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Scion to wyjątkowo paskudna nazwa..... A auto takie ładne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Levorg w serwisie do którego dotarł na lawecie. A właściwie na Abschleppwagen Futrzane zwierzątko załatwiło właścicieli auta na circa 1300 euro plus MwSt. Jest w tej historii też pozytywny aspekt: Levorg smakuje wszystkim jak widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Futrzane zwierzątko załatwiło właścicieli auta na circa 1300 euro plus MwSt. pogryzione kable ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 pogryzione kable ? Pogryzione, przeżute i wyplute wygląda jakby przeszły przez sieczkarnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 same kable czy elementy gumowe też ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Kuny to niezłe bestie. U mnie potrafiły pogryźć, odgiąć i zrobić sobie wejście pod dachówki przez ołowianą obróbkę kalenicy domu na wysokości 8m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 same kable czy elementy gumowe też ? ZTCW to kable i coś w rodzaju platikowych peszli. Niestety bestia pocięła dużą wiązkę więc podobno trzeba rozebrać pół auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się