ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) haubi65 powiedział: To c klasse i bmw 3 też sa auta kompaktowe. rozstaw osi 2840 mm to więcej jak w OBK "odpowiednik" Levorg-a w Mercedesie, proszę bardzo CLA kombi między C a CLA to jednak jest duża różnica w budowie Edytowane 27 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 No i co to znaczy ? Przejeździlem c klassa W204 z 10 tys km i uważam że levorg fajniej jezdzi miejsca podobnie. Rozstaw osi mniejszy ale przy wiekszev predkosci jedzie bardzo spokojnie uklad kierowniczy Levorg i c klassa to inne swiaty. Nowa w205 kompletnie do mnie nie przemawia środkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 W Oplu nigdy nie starano się by auto dawało frajdę z jazdy po zakrętach nie chodzi o moc tylko o zestrojenie zawieszenia nawet opc modele są krytykowane. oczywiście, że nie ale nie każdy tego potrzebuje, tym bardziej jeśli poruszą się przepisowo, są to rozwiązania wystarczająco dobre nie zagłębiając się w kwestię charakterystyki zawieszenia Opel Astra to całkiem dobrze wykonany kompakt Nowa w205 kompletnie do mnie nie przemawia środkiem. o gustach się nie dyskutuje natomiast nie zmiana to faktu, że Subaru Levorg a Mercedes C to auta z dwu różnych klas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Oczywiście ale z takim wyposazeniem co Levorg AWD skóra keyless itd to nawet nie liczę ile kosztuje 60 t € ? Tak jak i BMW. Według mnie oferują zbyt mało i nie powoduja jakiejś fascynacji ( oprocz AMG i M, 335) a bez tego są nudne. A ja teraz idę podocierac Levorga:) Na razie nie udaje mi się zejść poniżej 10. Końcówki wydechu strasznie zaczadzone więc liczę że ma na razie bardzo wzbogacona mieszankę. SBD przez ostatnie 7 tkm BC pokazywał 7l/100 km Edytowane 27 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 tylko że Opel Insignia kombi to bardziej odpowiednik Subaru Outbacka ( Legacy ) w żadnym wypadku. To ciasne auto średniej wielkości. Miejsca jest nieco mniej niż w Legacy IV. Jedyny jej plus to wyciszenie reszta to same kompromisy cena vs. jakość. Z dużym naciskiem na to pierwsze. Levorg jest znacznie przestronniejszy i lepiej wykończony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Jedyny jej plus to wyciszenie reszta to same kompromisy cena vs. jakość jedyny ale jakże nieosiągalny dla Subaru to jest właśnie ta magiczna różnica (zresztą Insignia jest dzieckiem "kryzysu 2008 i wbrew pozorom wcale "księgowi" nie grali tam pierwszych skrzypieć) większość aut to kompromis ceny vs. "jakość" w tym nie ma nic dziwnego, dlatego też te "ciche" auta są zazwyczaj droższe nie bez powodu Levorg jest znacznie przestronniejszy i lepiej wykończony. Skoda Octavia też jest przestronniejsza mnie naprawdę do Levorga nie trzeba przekonywać ale nie dam sobie wmówić, że Levorg to "wyższa półka" bo pod względem wykonania auta "in total" żadne Subaru nie jest wyższą półką a już w szczególności nie jest nim wykonanie wnętrza auta to przyzwoity kompakt kombi dostępny w niezłej cenie, ogólnie średnia oferta w swojej klasie za to dość atrakcyjna dla kogoś kto chciałby mieć typowo osobowe Subaru Edytowane 27 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 to zalezy czego sie oczekuje akurat silnik i przeniesienie napedu to calkowite premium niedostepne u w innych markach. Owszem jest Quattro ale tam jestes zmuszony to brania auta z topowym silnikiem i topowa cena. Ketivv przejedz sie autem i wtedy ocen. Levorg jest dobrze wyciszony. Tylko te Dunlopy Podobnie mialem w Legacy zamienilem na Hankooki i byla cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 akurat silnik i przeniesienie napedu to calkowite premium niedostepne u w innych markach. Owszem jest Quattro ale tam jestes zmuszony to brania auta z topowym silnikiem i topowa cena. S-AWD jak i Quattro to tylko "nazwa" pod która w obydwu przypadkach kryją się różne rozwiązania techniczne Quattro z Audi A4 (lub wyższych modeli) ma patrząc z technicznego punktu widzenia niewiele wspólnego z tym z Levorg-a 1.6 technicznie rzecz biorąc jest to napęd taki jak w Audi A3 (lub niższych modelach) i pomimo że nazywa się Quattro to jest to nic innego jak rozwiązanie techniczne oparte o rozwiązanie zwane pod nazwą Haldex tożsame ze Skodą Levorg jest dobrze wyciszony. Tylko te Dunlopy nie to "nie te cholernie Dunlopy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru-Develop Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Pierwszy post i od razu reklama ... Ponoć dobry od reklam ,jest [you] Koledzy ,może jasniej bo nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) to zalezy czego sie oczekuje akurat silnik i przeniesienie napedu to calkowite premium niedostepne u w innych markach. Owszem jest Quattro ale tam jestes zmuszony to brania auta z topowym silnikiem i topowa cena. Ketivv przejedz sie autem i wtedy ocen. Levorg jest dobrze wyciszony. Tylko te Dunlopy Podobnie mialem w Legacy zamienilem na Hankooki i byla cisza Odpowiednik S-awd z cvt to haldex dostepy w wielu autach zarowno tanszych (skoda) jak i drozszych (audi,vw, volvo) od levorga. Levorg jest tak samo wyciszony jak kazde Subaru (oprocz OBK) czyli nedznie. Akurat Dunlopy sa jednymi z cichszych opon dostepnych na rynku - jak nie najcichszymi (wejdz sobie na oponeo i sprawdz)Skoro je slyszysz o czyms to swiadczy( albo masz ultra sluch albo jednak slabo wyciszone auto). Haubi Lev to naprawde niezle auto ale nie przekonuj innych ze jest to auto z rozwiazaniami premium bo tak po prostu nie jest. A w chwili obecnej Lev jest jednym z niewielu aut na rynku (oprocz skody i kijanek)ktore ma niezly stosunek ceny do tego co oferuje. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Pierwszy post i od razu reklama ...Ponoć dobry od reklam ,jest [you] Koledzy ,może jasniej bo nie rozumiem Dałeś się złapać na funkcję "you" Dla Twojej wiadomości - ta funkcja zawsze wyświetla nazwę użytkownika czytającego ten wątek. Taki żart dla nieuważnych. Czyli dzisiaj dał się złapać >>> [you] <<< --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ja też nie rozumiem dlaczego zostałem tu przywołany. Uprzejmie proszę o wyjaśnienie dowcipu, bo nie zaczaiłem o co chodzi, a też chciałbym się pośmiać, zwłaszcza z siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Pierwszy post i od razu reklama ... Ponoć dobry od reklam ,jest [you] To ja też Edytowane 27 Grudnia 2015 przez mmarcinek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru-Develop Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Pierwszy post i od razu reklama ... Ponoć dobry od reklam ,jest [you] Koledzy ,może jasniej bo nie rozumiem Dawno nie byłem na forum i zapomniałem o jego,,sztuczkach,, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ja też nie rozumiem dlaczego zostałem tu przywołany. Uprzejmie proszę o wyjaśnienie dowcipu, bo nie zaczaiłem o co chodzi, a też chciałbym się pośmiać, zwłaszcza z siebie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 OK - dziękuję, chyba zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Najważniejsze,żeby @[you] załapał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Akurat mam porównanie do mojego starego Legacy i nowego Obk i Levorg jest dobrze wyciszony (zresztą ta waga musi wynikać auto jest mniejsze od mojego Legacy a ciezsze) . W Obk 2,5 wyje silnik a w 2D słychać ciagle diesla i już w nowych autach cos stukalo. Dunlopy owszem trochę słychać ale to przez to, ze oprócz tego niczego nie slychac a wtedy automatycznie to rejestrujesz. mierzyłem smartfonem i przy 140 w levorgu było 72 db w Outbackach i moim legacy po 74 wiem smartfon to zaden miernik ale jako porownanie. Co do spalania to właśnie zrobiłem 70 km i w dosyć pagorkowatym terenie (okolice Tübingen)i bez wielkiego oszczędzania BC pokazywał 8,5-9 predkosci 80-110 km/h. Auto ma 300 km. W przedziale 7,5-9 dotartym autem można jeździć. Oczywiście nie po Autobahnach powyżej 140 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Akurat mam porównanie do mojego starego Legacy i nowego Obk i Levorg jest dobrze wyciszony (zresztą ta waga musi wynikać auto jest mniejsze od mojego Legacy a ciezsze) ciezsze jest ze wzgledu na specyficzna budowe nadwozia. XV, impreza czy forek tez sa autami ciezkimi. Byc moze dla osob ktore wczesniej jezdzily autami marki Subaru Lev jest super wyciszony ale dla tych co jezdzili autami innych marek ( i nie mowie tu o autach klasy premium jak bmw, mercedes itp tylko np VW )wyciszenie w Subaru w szczegolnosci przy wyzszych predkosciach to duze rozczarowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 ciezsze jest ze wzgledu na specyficzna budowe nadwozia. o jakiej "specyficznej budowie nadwozia" mowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Ja na codzień jeżdżę firmowymi Passatem Bmw i c-klassa i to prawda powyżej 210 mercedes i bmw są ciche. Passat tyle nie pojedzie. Ale ja prywatnym autem tyle nie jeżdżę bo to nie ma sensu jeżeli place za paliwo a szyby możesz wymieniać co 40 tkm Owszem jak się porównuje do XV to rzeczywiście można być rozgoryczonym. Jak jechałem XV to przy 100 był glosniejszy od Levorga przy 160 Waga Levorga wynika też z użycia twardej stali i piercieniowych wzmocnien. Auto jest bardzo sztywne. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Najważniejsze,żeby @ketivv załapał. oj to może potrwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Zarejestrowałem się na jazdę próbną Levorgiem i z chęcią przetestuję to auto pod kątem wyciszenia. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Edytowane 28 Grudnia 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Waga Levorga wynika też z użycia twardej stali i piercieniowych wzmocnien. Auto jest bardzo sztywne Ja na codzień jeżdżę firmowymi Passatem Bmw i c-klassa i to prawda powyżej 210 mercedes i bmw są ciche. Passat tyle nie pojedzie. Ale ja prywatnym autem tyle nie jeżdżę bo to nie ma sensu jeżeli place za paliwo a szyby możesz wymieniać co 40 tkm Owszem jak się porównuje do XV to rzeczywiście można być rozgoryczonym. Jak jechałem XV to przy 100 był glosniejszy od Levorga przy 160 Waga Levorga wynika też z użycia twardej stali i piercieniowych wzmocnien. Auto jest bardzo sztywne. Wszystkie nowe Subaru sa tak skonstruowane. waga levorga 1530kg waga xv (silnik 2.0i z cvt) 1490kg . Biorac pod uwage fakt ze lev jest autem wiekszym od XV , a XV jest wyjatkowo slobo wyciszonym autem to roznica 40kg nie wynika z dodania wiekszej ilosci materialow wyciszajacych tylko z "dospawania" wiekszego bagaznika Materialy wyciszajace a raczej ich brak w obu autach sa takie same- chyba ketiv gdzies wklejal na forum zdjecia rozebranego XV i Levorga. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Waga Levorga wynika też z użycia twardej stali i piercieniowych wzmocnien. Auto jest bardzo sztywne. to nie jest nic wyjątkowego a na codzień jeżdżę firmowymi Passatem Bmw i c-klassa i to prawda powyżej 210 mercedes i bmw są ciche. Passat tyle nie pojedzie. Ale ja prywatnym autem tyle nie jeżdżę bo to nie ma sensu jeżeli place za paliwo a szyby możesz wymieniać co 40 tkm no widzisz i to jest właśnie ta "delikatna różnica" mój XV jest teraz znacząco cichszy przy 210 w porównaniu do fabrycznego przy 100 ;-) ale... i tak jest przy tej prędkości "gorszy" jak wspomniane fabryczne BMW czy MB i tego się już nie da poprawić dlatego uparcie twierdzę, że rozmawiamy o różnych autach i bez obrazy dla użytkowników ale XV to Dacia może Levorg to Skoda Octavia (może Golf) jeśli już się mamy obracać w ramach kompaktów kombi z 4x4 nie rozbierałem Levorg-a natomiast XV wiele razy a z racji, że mnie Levorg odrobinę interesuję dopytywałem w Japonii o jego budowę " pod plastkiem" i odpowiedź jest jedna - to samo co w Imprezie, XV, STI itp. na tyle na ile udało mi się ustalić od strony technicznej mam najbardziej przerobione wnętrze Subaru XV, jest on mimo tego "głośny" (nie będę się wdawał w szczegóły, taka specyfika konstrukcji) głównie z innego powodu muszę przesiąść się do innego auta szukam alternatywy, która po "modyfikacjach" okaże się satysfakcjonująca (naprawdę nie potrzeba mi do tego Mercedesa czy BMW) Edytowane 27 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się