stach1111 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (...) Wszystkie, ktore duzo pala maja dobra opinie wsrod uzytkownikow. Rozbroiłeś mnie... Oczywiscie Subaru-te ktore z zasady duzo pala maja dobra opinie (np silnik 3.6 itp). Moj skrot myslowy w rozwinieciu jest taki-jesli Subaru robi to co zawsze potrafilo- czyli paliwozerne samochody z dobrymi osiagami i trakcja -jest OK. Jak zaczyna kombinowac tak jak inni producenci-jest tak jak u innych, czyli czasem cos wyjdzie, a czasem nie. Co wyjdzie z Levorgiem 1.6- okaze sie za kilka lat, jak beda wieksze przebiegi. Teraz to jest tylko przewidywanie. Ale już dziś wiadomo,że osiągi nie są na miarę Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Ale już dziś wiadomo,że osiągi nie są na miarę Subaru. ależ właśnie są na miarę Subaru co więcej Levorg 1.6 większość sprzedawanych Subaru ma osiągi gorsze od Levorga 1.6 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Ale już dziś wiadomo,że osiągi nie są na miarę Subaru. ależ właśnie są na miarę Subaru co więcej Levorg 1.6 większość sprzedawanych Subaru ma osiągi gorsze od Levorga 1.6 DIT Bo osiągi większości sprzedawanych Subaru nie są na miarę nazwy Subaru Nie chcę uprawiać wrogiej propagandy,ale proponuję sparawdzić osiągi i cenę Golfa Alltrack 1,8TSI. Wiem,wiem,jest nudne do bólu i to wieśwagen.Ale jednak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Powinien mieć VTD a nie active awd - z tego samego powodu jak wyżej. jakim trzeba być "kierownikiem" żeby wyczuć/wykorzystać różnice między VTD / Active AWD ? To jest kombi a nie WRX/STI do urywania dziesiętnych części sekund na torze. z 2giej strony dostaje slaby silnik, jest down-sizing a efektu w redukcji spalania nie ma wszystko zależy od punktu odniesienia. Jestem niemal pewien, że dla 90% przedstawicieli grupy docelowej będzie w zupełności wystarczający. Generalnie nie od dzisiaj wiadomo, że na TF uznanie zyskują tylko rozwiązania FHI +300KM i +500Nm. Bo Subaru ma objeżdżać każdą Skodę TDI, VW, i inne. Ryczeć, latać bokiem na każdym rondzie i palić 20l. Wtedy jest OK. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Ale już dziś wiadomo,że osiągi nie są na miarę Subaru. Nie zgodzę się chyba, że Subaru ogrniaczyć do STI, Forka XT i OBK H6 Levorg bardzo daje radę i jest niezwykle przyjemnym autem do jazdy, a przecież w Subarynkach o jazdę chodzi najbardziej Im dłużej nim jeżdżę tym bardziej go lubię. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) nie no nie przesadzajmy. Mialem podobne odczucie ze jedzie jak Legacy MY10 (a on jedzie dobrze). Calkiem mozliwe ze jedzie lepiej od Legacy bo rozwijanie mocy jest liniowe i nie czuc tak tego. W takich samochodach by naprawde poczuc roniece to trzeba sie przejechac STI tam naprawne czuc ciag. W autach z 150-170 KM to nie mozna tak naprawde tego okresclic bo 1 s + lub - sie tak nie odczwa. Powim jedno Levorg 2 DIT juz bym liczyl zaskorniaki a tak to pozostaje Legacy lub nowy OBK z calym jego komfortem. OBK MY15 3,6 CVT i like to jet to czego szukam. Legacy MY15 2 DIT to idal. Edytowane 28 Września 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Bo osiągi większości sprzedawanych Subaru nie są na miarę nazwy Subaru ależ to jest właśnie miara nazwy Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 W samej kwestii spalania: 60 km to trochę za krótki odcinek do w pełni miarodajnego testu. W Forku algorytm liczenia średniej jest jakiś taki dziwny. Przez pierwsze kilometry ( 20 - 30 ) pokazuje dość wysoką średnią, która spada wraz z nabijanymi kilometrami jednego przebiegu. Przy mojej jeździe dopiero powyżej 100-150km pokazuje faktyczną średnią ok. 9.5l OBK SBD przy tych samych warunkach i trasie palił ok. 7 l. Łatwo to zaobserwować sprawdzając średnią wyświetlaną po każdym gaszeniu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Panowie, dyskusje na temat spalania są, mówiąc oględnie, niepoważne... Wszyscy wiemy, że auto pali tyle, ile mu się wleje ;-) Jeśli ktoś jeździ jak taryfiarz, spali mało, jeśli ktoś jeździ dynamicznie, spali znacznie więcej. Porównywanie wartości spalania przy konkretnych prędkościach na autostradzie, też nie ma większego sensu, bo jest wiele zmiennych wpływających w znaczący sposób na to spalanie - choćby kierunek i siła wiatru. Ktoś napisał, że jedyny oszczędny silnik to SBD. W odpowiednich wątkach użytkownicy chwalą się, że spalają 6,5 l/100 km. A ja powiem, że moja Impreza 2.0 SBD (11MY), którą przejachałem już 135 tys. km, nigdy nie zeszła ze średnim spalaniem z 10 tys. poniżej 7,5 l/100 km, a najczęstsze średnie spalanie z 10 tys. km wynosi 8-8,5 l, tylko że ja po prostu cieszę się swoim autem i wiem, że przyjemność musi kosztować :-) Na wiosnę planuję zmienić auto. W rozważaniach biorę pod uwagę Levorga i FXT, ale jedyne kwestie, które mnie nurtują, to prześwit (czy Levorgiem nie będę zahaczał o przeszkody, czy Forek nie będzie za głośny na autostradzie z racji wysokiego zawieszenia) wielkość felg w Levorgu, czy komfort foteli w Foresterze. Najmniej natomiast, zajmuje mnie kwestia spalania :-D Jutro jadę na przegląd swoją Imprezą do DaWoja i mam nadzieję na oględziny Levorga, a może nawet krótką przejażdżkę... Edytowane 28 Września 2015 przez Benito66 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Jestem świeżo po jeździe próbnej w lubelskim Techonotopie. Nie rozposując się z telefonu - na + zdecydowanie zawieszenie, układ kierowniczy, wygląd, jakość wykończenia. Niestety są też minusy - wyciszenie - bliżej mu do FXT niż OBK (przeynajmniej tak subiektywnie odebrałem) - oraz niestety silnik. Nie to, że jest zły, ale jest w stosunku do FXT jest przepaść w osiągach, ale nie ma już takiej różnicy w zużyciu paliwa. (myślę, że ok 10 może 15%). Ogólnie układ jezdny jest dramatycznie szybszy od napędowego. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Jestem świeżo po jeździe próbnej w lubelskim Techonotopie. O toś mnie uprzedził Jaki kolor dostali chłopaki? Ktoś napisał, że jedyny oszczędny silnik to SBD. W odpowiednich wątkach użytkownicy chwalą się, że spalają 6,5 l/100 km. A ja powiem, że moja Impreza 2.0 SBD (11MY), którą przejachałem już 135 tys. km, nigdy nie zeszła ze średnim spalaniem z 10 tys. poniżej 7,5 l/100 km, na najczęstsze średnie spalanie z 10 tys. km wynosi 8-8,5 l, tylko że ja po prostu cieszę się swoim autem i wiem, że przyjemność musi kosztować :-) ... Kurcze,no ja też cieszę się z jazdy moim SBD i nie uważam ,że jeżdżę jak taksówkarz,ale to spalanie o którym mówisz jest dla mnie niezrozumiałe.Od ponad 4 lat średnie spalanie mojego SBD oscyluje między 6,6-6,8l/100. Oczywiście szybka jazda po autostradzie to inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Do jazdy czerwony. W salonie stoi steel blue grey (IMO ładniejszy) Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) w stosunku do FXT jest przepaść w osiągachw stosunku do FXT to większość Subaru ma przepaść pytanie jak jest pomiędzy np. 80-120 km/h ? Edytowane 28 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Porównywalnie z SBD Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Kurcze,no ja też cieszę się z jazdy moim SBD i nie uważam ,że jeżdżę jak taksówkarz,ale to spalanie o którym mówisz jest dla mnie niezrozumiałe.Od ponad 4 lat średnie spalanie mojego SBD oscyluje między 6,6-6,8l/100. Oczywiście szybka jazda po autostradzie to inna bajka. No, ja w zasadzie jeżdżę wyłącznie po Warszawie (dynamicznie) i autostradami (ok. 150-160 km/h na GPS). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Kurcze,no ja też cieszę się z jazdy moim SBD i nie uważam ,że jeżdżę jak taksówkarz,ale to spalanie o którym mówisz jest dla mnie niezrozumiałe.Od ponad 4 lat średnie spalanie mojego SBD oscyluje między 6,6-6,8l/100. Oczywiście szybka jazda po autostradzie to inna bajka. No, ja w zasadzie jeżdżę wyłącznie po Warszawie (dynamicznie) i autostradami (ok. 150-160 km/h na GPS). No i mamy szybko wyjaśnienie takiego spalania Powiem Ci szczerze,że musisz być bardzo odważny kupując diesla z DPF głównie do jazdy po mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Ja mam wrażenie że cześć "recenzentów" nie rozumie koncepcji Levorg-a. To nie ma być samochód o sportowych osiągach - raczej nie ma być konkurentem dla AUDI RS6, tylko niewielkim rodzinnym kombi. Dla tych dla których ilość KM i Nm mają pierwszoplanowe znaczenie - jest STi. Jest też nieobecny póki co Levorg 2.0 DIT. Traktowanie levorga 1.6 DIT jako sportowego samochodu to nieporozumienie. Ma być samochodem zapewne głównie miejskim dającym tez możliwość wybrania się rodzinnie na jakięś pozamiejskie eskapady np. urlopowe - i tyle. Nie rozumiem lamentów że nie odpowiada on wizerunkowi SUBARU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Ja mam wrażenie że cześć "recenzentów" nie rozumie koncepcji Levorg-a. To nie ma być samochód o sportowych osiągach - raczej nie ma być konkurentem dla AUDI RS6, tylko niewielkim rodzinnym kombi. Dla tych dla których ilość KM i Nm mają pierwszoplanowe znaczenie - jest STi. Jest też nieobecny póki co Levorg 2.0 DIT. Traktowanie levorga 1.6 DIT jako sportowego samochodu to nieporozumienie. Ma być samochodem zapewne głównie miejskim dającym tez możliwość wybrania się rodzinnie na jakięś pozamiejskie eskapady np. urlopowe - i tyle. Nie rozumiem lamentów że nie odpowiada on wizerunkowi SUBARU. To wyjaśnij mi racjonalne przesłanki kupienia Levorga 1,6DIT a nie Golfa Alltrack1,8TSI,który ma : -o niebo lepsze osiągi -podniesiony zawias do 17cm -jest w zasadzie tej samej wielkości -jest tańszy(po doposażeniu i rabatach może być podobnie} -ma w mojej opinii skrzynię biegów,która daje dużo większą radość z jazdy Argumenty,że to tylko WV przyjmuję od razu ,ale czekam na więcej argumentów ZA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 A dlaczego Ty kupiłeś Legacy 2.0 kiedy obok stał Passat 2.0 TDi i kilka innych wcale nie gorszych smochodów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Jest to Subaru z krwi i kości Wizerunkowi IMO jak najbardziej odpowiada. Jeździ jak Subaru, zawieszenie pracuje jak na Subaru przystało, wyważenie samochodu jest więcej niż dobre. Moc jest wystarczająca, ale przy sumie wszystkich innych cech po prostu chce się więcej. Przy tym silniku czujesz, że potencjał samochodu zostaje niewykorzystany Ogólne wrażenie - jak najbardziej pozytywne. Powiem tak - największym jego minusem jest ... istnienie FXT Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Ja mam wrażenie że cześć "recenzentów" nie rozumie koncepcji Levorg-a. To nie ma być samochód o sportowych osiągach - raczej nie ma być konkurentem dla AUDI RS6, tylko niewielkim rodzinnym kombi. Dla tych dla których ilość KM i Nm mają pierwszoplanowe znaczenie - jest STi. Jest też nieobecny póki co Levorg 2.0 DIT. Traktowanie levorga 1.6 DIT jako sportowego samochodu to nieporozumienie. Ma być samochodem zapewne głównie miejskim dającym tez możliwość wybrania się rodzinnie na jakięś pozamiejskie eskapady np. urlopowe - i tyle. Nie rozumiem lamentów że nie odpowiada on wizerunkowi SUBARU. Ja tam nie traktuję go jak sportowy samochód, ot zwykle kombi wielkości Legacy IV. Ciekawe info z tym spalaniem - jeżeli potwierdzę je na jeździe próbnej, to słabo - tyle samo pali moje H6. Proszę nie piszcie, że spalanie w takim rodzinnym kombi nie jest ważne. Nie po to ktoś wybiera kombi 1.6 żeby paliło tyle (wg. podanych tu danych) co 3.0. I żeby nie było, w H6 takie spalanie jest ok i zawsze mnie cieszy, ale jeżeli nie spalaniem to czym ma mnie Levorg przekonać? Edytowane 28 Września 2015 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 @@stach1111, nie wszystkie zakupu muszą być w 120% racjonalne Ja widzę Levorga jako fajny, nietuzinkowy dupowóz i chyba takie było założenie FHI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Powiem Ci szczerze,że musisz być bardzo odważny kupując diesla z DPF głównie do jazdy po mieście. Wiesz, pomimo sporego przebiegu, nigdy nie miałem problemów z DPF-em. Może dlatego, że stosunkowo często robię dłuższe, szybkie trasy... A może dlatego, że praktycznie nigdy nie jeżdżę z obrotami poniżej 2000 rpm... A może po prostu mam farta ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 - oraz niestety silnik. Masz takie same odczucia jak ja. Pewnie ma te 170 KM chociaż jak dla mnie papierowe. Biorę pod uwagę 'niedotarcie' demówki . BTW po raz kolejny przekonałem się dlaczego demówek nie należy kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Ja mam wrażenie że cześć "recenzentów" nie rozumie koncepcji Levorg-a. To nie ma być samochód o sportowych osiągach - raczej nie ma być konkurentem dla AUDI RS6, tylko niewielkim rodzinnym kombi. Dla tych dla których ilość KM i Nm mają pierwszoplanowe znaczenie - jest STi. Jest też nieobecny póki co Levorg 2.0 DIT. Traktowanie levorga 1.6 DIT jako sportowego samochodu to nieporozumienie. Ma być samochodem zapewne głównie miejskim dającym tez możliwość wybrania się rodzinnie na jakięś pozamiejskie eskapady np. urlopowe - i tyle. Nie rozumiem lamentów że nie odpowiada on wizerunkowi SUBARU. To wyjaśnij mi racjonalne przesłanki kupienia Levorga 1,6DIT a nie Golfa Alltrack1,8TSI,który ma : -o niebo lepsze osiągi -podniesiony zawias do 17cm -jest w zasadzie tej samej wielkości -jest tańszy(po doposażeniu i rabatach może być podobnie} -ma w mojej opinii skrzynię biegów,która daje dużo większą radość z jazdy Argumenty,że to tylko WV przyjmuję od razu ,ale czekam na więcej argumentów ZA. Precyzja jazdy, wyważenie, praca zawieszenia na szybko przejeżdżanych nierównościach. Pod tymi względami Golf przy Levorgu to taczka Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się