tomekg Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Stanik śmigał 2.5 litrową STI na Agapicie, prawie jak wurc Swapa silnika nie można zrobić, bo homologacja dotyczy numeru nadwozia. :shock: Tymek666 piłeś nie pisz , takie zasady na tym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 aflinta tylko spec C jest homologowany do rajdów więc nawet jeśli w Europie sprzedawanoby nadal 2.0 to i tak auto pod N grupe trzeba byloby z Japonii ściągać. Teraz się trochę pogubiłem, bo w którejś gazecie czytałem wypowiedź Kuziego (a może Hołka?) po testach nowego STI i mówił, że trochę mu szkoda, że wpakowali silnik 2.0 bo teraz trudniej będzie go zmontować do rajdów, i dalej mówił, że wcześniej można było wpakować tylko klatkę, resztę osprzętu i jechać na rajd :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Paweł_P, no bo zwykły STI pasował do homologacji Spec.C i tanią N-kę można było tanio zbudować, ale takie auto jak jeździ Kuzi to i tak wyspecjalizowana fura od podstaw zbudowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Paweł_P, no bo zwykły STI pasował do homologacji Spec.C i tanią N-kę można było tanio zbudować,. Ale teraz z silnikiem 2.5 już nie jest, tak? no więc wracam do mojego pierwszego pytania: czy Subaru w ten sposób w/g Was nie strzeliło sobie samobója utrudniając dostęp do prostej do zbudowania rajdówki ??? czy wymiana silnika załatwiła by sprawę i nowe STI też dałoby radę pasować do Spec C czy są jeszcze jakieś inne zmiany w stosunku do starego STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Nie sadze, zeby strzelili samoboja. Raczej sa swiadomi tego, ze teraz powstalo duzo stajni z Imprezami po stosunkowo dobrych cenach. Wystarczy spojrzec, ile juz teraz jezdzi MY06 w rajdach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Nie opłaca się wymieniać silnika, skoro można taniej ściągnąć homologowane auto z Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 No dobra ale do tej pory jak sądze można było robić N-ki z STi używanych lub sprowadzanych z krajów w których te auta są tańsze z różnych powodów i to wychodziło napeno taniej niż nowe spec C. A wprowadzenie silników 2,5l mogło to ograniczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Wprowadzenie silników 2,5 jako podstawowego silnika do Imprezy spowodowało że raczej już małe firmy przebudowujące te samochody na N-ki do rajdów przestaly się liczyć . Do celów homologacji wurców jak i do budowy enek wypuszczono kilka tysięcy Sti z jedynym słusznym 2 litrowym motorem, które są w większości krajów niedostępne (lub trudno dostępne) a dlatego że większość tych samochodów została zamówiona i przez duże firmy profesjonalnie budujące Subaryny do rajdów i tam zostaną wykorzystane. Kiedyś Subaru(chodzi o Imprezę) wystawiało świetny samochód , który wygrywał wiele rajdów a przy okazji wypuszczał na rynek trochę Imprez żeby fani tej marki mogli poczuć się jak w rajdówce, teraz przedewszystkim sprzedają samochody przy okazji wystawia je w rajdach, tak myślę że im się filozofia zmieniła, co potwierdza odejście od jedynego słusznego silnika 2.0 i przejście na 2,5 który z rajdami nie może mieć nic wspólnego. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 tomekg, już kiedyś wypowiadałem się na temat 2,5l i teraz muszę się tylko całkowicie z Tobą zgodzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ten, to zawsze kota ogonem odwróci, żeby EVO na siłę było górą... Niereformowalny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ten, to zawsze kota ogonem odwróci, żeby EVO na siłę było górą... Niereformowalny... no to już przypomiałeś mi -za co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Nie. Za to, że nie zaproponowałeś mi przejażdżki, tym swoim mikserem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ten, to zawsze kota ogonem odwróci, żeby EVO na siłę było górą... Jak napisałem, całkowicie tu się z tomekg zgadzam. Impreza turbo to rajdy. Bez rajdów pewnie większośc z nas nie usłyszałby o Subaru (nawet ci, którzy rajdami się nie interesują), bo właśnie dzięki nim marka się wypromowała. A rajdy to pojemność 2,0... I nie chodzi tu o to, czy zamierza się samochód przebudowywać na rajdówkę, czy nie. Chodzi o klimat, o pewien wizerunek, o poczucie że siedzi się w samochodzie gotowym do sportu. Czy właściciele Xsary, czy Peugeota 307 mogą choć trochę poczuć związek z WRC? Według mnie kompletnie nie. W Imprezie i Evo jest to możliwe. Ale zmiana pojemności oznacza odejście o krok od tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ale zmiana pojemności oznacza odejście o krok od tego... Czy ja wiem..? 2.5 jest lepsze. 2.0 - ma swój sentyment i podłoże rajdowe. No i fajniej brzmiało: 2.0 turbo, niż 2.5 turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 No właśnie, podłoże rajdowe... Widocznie robię się sentymentalny! Czy lepsze? Znam takich, co sprzedali prawie nowe STI MY06 i wrócili do wcześniejszego modelu, bo stwierdzli, że brak im agresywności i charakterystycznego kopa jak wyjdzie się powyżej pewnych obrotów. Co kto woli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Czy lepsze? Znam takich, co sprzedali prawie nowe STI MY06 i wrócili do wcześniejszego modelu, bo stwierdzli, że brak im agresywności i charakterystycznego kopa jak wyjdzie się powyżej pewnych obrotów. Co kto woli... Dokładnie. Dlatego - jakbyśmy żyli w Japonii - to byłaby możliwość wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Stanik śmigał 2.5 litrową STI na Agapicie, prawie jak wurc Swapa silnika nie można zrobić, bo homologacja dotyczy numeru nadwozia. :shock: Tymek666 piłeś nie pisz , takie zasady na tym forum Nie wiem do czego pijesz? Stanik chyba jako jedyny ma treningówkę na bazie imprezy 2.5, która brzmi całkiem inaczej niż homologowane 2.0. Do tego podobno około 340-350 koników ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Stanik śmigał 2.5 litrową STI na Agapicie, prawie jak wurc Swapa silnika nie można zrobić, bo homologacja dotyczy numeru nadwozia. :shock: Tymek666 piłeś nie pisz , takie zasady na tym forum Nie wiem do czego pijesz? Stanik chyba jako jedyny ma treningówkę na bazie imprezy 2.5, która brzmi całkiem inaczej niż homologowane 2.0. Do tego podobno około 340-350 koników ma. zrozumiałem że on sti z 2,5 l jechał w rajdzie, a jeśli on tylko ma treningówkę to sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 No właśnie, podłoże rajdowe... Widocznie robię się sentymentalny! Czy lepsze? Znam takich, co sprzedali prawie nowe STI MY06 i wrócili do wcześniejszego modelu, bo stwierdzli, że brak im agresywności i charakterystycznego kopa jak wyjdzie się powyżej pewnych obrotów. Co kto woli... no właśnie Subaru zapomiało chyba o tym że wypromowało się w rajdach i tam zdobywało większość swoich potencjalnych klientów, po za tym wypuszczenie silnika 2,5 prowdopodobnie oznacza zaprzestanie prac nad rozwojem silnika 2,0 , a gdzie mogli lepiej przetestować silnik jak to robiło setki tysięcy jeżdżących Imprez i ich włascicieli którzy to przekazywali poprzez serwisy swoje oceny i sugestie odnoścnie silnika. Nie chciałbym być złym prorokiem ale to co się dziejeje z Subaru w RSMŚ w klasie WRC nie jest potwierdzeniem tej teori :?: na szczęście w enkach radzi sobie super model N12 i odebrało dominację Mitsu, ale Mitsu wypuściło nowy model z całkowicie przkonstruowanym silnikiem który jak mówią fachowcy znów pozwoli Mistsu zdeklasować Subaru, tak jak to było za czasów evo6 i 7 , co widać było wyrażnie na tegoroczym rajdzie Polski, dominacja Sołowowa nawet Kuzi powiedział że jedzie na 100 % a nie jest w stanie wyprzedzić Michała. POzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 zrozumiałem że on sti z 2,5 l jechał w rajdzie, a jeśli on tylko ma treningówkę to sorry. tomekg, dobrze zrozumiałeś, organizatorzy dopuścili go tą treningówką (nie wiem jakim cudem), oczywiście w klasie gości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 takim cudem, że to nie była eliminacja MP/PPZM tylko, eliminacja "samochodowych mistrzostw okręgu". organizator od rajdówki wymagał tylko klatki, a takową autko Stanika posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 takim cudem, że to nie była eliminacja MP/PPZM tylko, eliminacja "samochodowych mistrzostw okręgu". organizator od rajdówki wymagał tylko klatki, a takową autko Stanika posiada. no to wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 pamietam wypowiedz jednego z wazniejszych w fhi. "odejscie subaru z rajdow to tak jakby machester united przestalo sprzedawac gadgety".... mam nadzieje, ze przez te pare lat nie wykombinowali czegos innego... subaru = rajdy, no przynajmniej tu w europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 widać było wyrażnie na tegoroczym rajdzie Polski, dominacja Sołowowa nawet Kuzi powiedział że jedzie na 100 % a nie jest w stanie wyprzedzić Michała.POzdr. trudno wyprzedzic czyszczac trase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 trudno wyprzedzic czyszczac trase Drugiego dnia nie czyścił a i tak Sołowow dołożył mu 15s na Paprotkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi