Paweł_P Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Nie wiem czy ten temat był poruszany, chodzi mi o następującą rzecz: Czy Subaru nie dogięło trochę montując silnik 2.5 w imprezach? czemu nie zostawili 2.0 ? o ile wiem żeby wystartować w rajdzie to trzeba mieć silnik max 2.0, czyli wypadałoby w nowiutkim STI przełożyć silnik, czy Prodrive lub Subaru oferują jakieś nowe (fabrycznie) silniki zeby można je było przełożyć na rajdy? takie kombinowanie ze swapem silnika chyba zniechęci ludzi to przeróbek Imprezy do grupy N :roll: co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 pawel ja sie nie znam na technicznych sprawach ale silnik 2 litrowy i 2,5 to jest roznica gigantyczna.w silniku 2,5 praktycznie nie ma dziury w turbo.rozumiem ze kuzajowi w modelu 2006 wsadzili 2 litry :shock: :shock: raczej nie tak mysle :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 vert, Ty jeździłeś 2.0, a teraz 2.5. Faktycznie taka różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 oczywiście zdaję sobie sprawę, że 2.5 pewnie jest lepszy niż 2.0 (Subaru raczej wie co robi), o mniejszej turbodiurze też słyszałem, ale w tym temacie chodzi mi o czysto sportowy aspekt czyli czy Subaru nie strzeliło sobie samobója wymuszając na ludziach swap silnika, teraz to już pewnie 90% ludzi będzie wybierało Evo o ile sponsor nie będzie kazał inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Nie tędy droga Auto N grupowe różni się od Europejskiego STI kilkoma dodatkowymi szczegółami, tak więc z Japonii jest sprowadzana specjalna wersja tego auta z myślą pod grupę N (ma kierownicę po prawej stronie, brak zabezpieczń antykorozyjnych, daszek wentylacyjny, silnik 2.0 itp.) Do tego jest razem z nią ściągany kit do przekładki kierownicy na lewą stronę. Takie auta sprowadza u nas np. Kuzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 ile kosztuje takie cudo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Nie pamiętam, ale Kuzi opowiadał o tym na jednym ze spotkań. Z tego co mi gdzieś tam po czaszką świta jest to tańsze od zykłego STI (ale oczywiście owy brak zabezpieczeń antykorozyjnych wymaga nieco większej dbałości o furę jak ma jeździć dłużej niż jeden sezon Oczywiście nie ma też na nią 3 letniej gwarancji. Nie wiem czy w ogóle jakaś jest, w końcu to auto do sportu, a tam gwarancja nie obowiązuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 vert, Ty jeździłeś 2.0, a teraz 2.5. Faktycznie taka różnica? kolosalna. to na prawde jest inne auto z tym slnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Stanik śmigał 2.5 litrową STI na Agapicie, prawie jak wurc Swapa silnika nie można zrobić, bo homologacja dotyczy numeru nadwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 aflinta, dokladnie. Z tego co pamiętam tylko spec C jest homologowany do rajdów więc nawet jeśli w Europie sprzedawanoby nadal 2.0 to i tak auto pod N grupe trzeba byloby z Japonii ściągać. Przyklad: poprzednie sezony kiedy nie bylo jeszcze 2.5 w EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ta dwulitrowa Impreza zwie sie Spec C [edit] i faktycznie Kuzaj takie sprowadza. Wiec nie ma z tym najmniejszego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Paweł_P, wszystko zostało już powiedziane (Spec.C, przekładka kierownicy itd) Dodam tylko że byłoby zabawnym wyobrażeniem myśleć że taka przekłądka silnika to byloby jakieś wyzwanie dla budżetu. I tak jest skłądany specjalny rajdowy silnik a auto rozbierane do ostatniej śrubki i wszystko co zbędne i mozna usunąć wylatuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Jedyne co, to chyba w KJS trzeba startowac w innej klasie niz np EVO, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Than_Junior, w tej samej, najwyższej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Aha, myslalem, ze jest rozgraniczenie na podstawie poj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Bo jest - ale 2.0 turbo i 2.5 turbo łapie się tak samo. Przynajmniej do czasu, gdy dla STI nareszcie zrobią odrębną, jedynie słuszną klasę "lansersko-turystyczną"... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Than_Junior, jest, ale 2.0x1.7 czy 2.5x1.7 to już i tak najwyższa klasa, zależnie od regionu to jest od 2000ccm albo od 1600ccm, klasa 5 lub 4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Jedyne co, to chyba w KJS trzeba startowac w innej klasie niz np EVO, nie? Raczej nie. Czy to będzie 2.0l T czy 2,5l T lub nawet 5l to i tak wszystkie już ida do 5 grupy czyli pojemność powyżej 1,6l. Do aut z turbo jest jeszcze dodatkowy mnożnik chyba * 1,7 ale tym mogą zaprzątać sobie głowe właściciele auteczek z mała pojemnościa i suszarką. Ups Azrael mnie uprzedził. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 W jakiej klasie jezdza Mazdy z rotacyjnym silnikiem, i gdzie moge o tym przeczytac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Kuba, nie sądzę żeby się pojawiłą jakaś na KJSie w Polsce, a jak tak to raczej nic nie zawalczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 W jakiej klasie jezdza Mazdy z rotacyjnym silnikiem, i gdzie moge o tym przeczytac? Na silniki Wankla też są odpowiednie mnożniki nie wiem czy nie takie same jak auta z Turbo. A szukać tego można w regulaminach PZ Mot. A co do tematu. To mimo, że tak jak koledzy napisali do zrobienia N-ki trzeba sprowadzić spec C to wprowadzenie pojemności 2,5l do STI jest dla mnie jak by pójściem na łatwizne i odejściem od tradycji rajdowych. IMHO wolał bym żeby FHI zajeło się udoskonaleniem silników 2l i ich osprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 BaRy, mnożnik jest jakiś duży. Startowała RX-7 z nami w Rajdzie Jurajskim i jechała ze mną w klasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Gdzie moge znalezc ten regulamin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 http://infoserve.pl/~zuras/t_reg_kjs.html http://www.google.pl/search?hl=pl&q=aut ... lr=lang_pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Kuba, bardzo proszę: http://www.pzm.pl/sporty.asp?ID2=menu_r ... aminy.html Tak czytam i o Wanklach nie mogę nic odszukać a jestem pewnien że gdzieś coś takiego widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi