Ja swoją w jednym aucie raz na rok i jest super (auto 18-letnie), w drugiem raz na 2-3 miesiące i jest w miarę dobrze (12 latek) w nowym 2 letnim mimo takich samych zabiegów skóra wygląda gorzej niż w tym pełnoletnim.
Ja dla odmiany tapicerki skórzanej w nowych autach unikam, skóra ekologiczna po kilkudziesięciu kkm użytkowania wygląda jak kupa, chyba, że subaru jest tu wyjątkiem.
Generalnie Rexton G4 to przyzwoity samochód
Ale dźwięk silnika xv to nie jest stary boxer czy v8 abym chciał tego słuchać
Zapomniałeś o lusterku fotochromatycznym
Nie no serio? ponad 6k za nawigację? Heloł, ale to auto jest w standardzie wyposażone w AppleCar i AndroidAuto, możesz sobie wyświetlić na tym ekranie dowolną nawigację z telefonu. W Exclusive+ masz przynajmniej elektrykę foteli i szyber.
Przecież tego nawet nie sugerowałem. XV jeździ bardzo dobrze, jak komuś skrzynie cvt nie przeszkadza, jest sensownie wyceniony w podstawowej wersji, bo dodatki do exclusive to jakaś kpina jest.
Audio gra jednak na poziome rextona
Wyciszenie jest ok, nie odstaje od konkurencji w tym zakresie cenowym. Nie jest to x1 czy E-pace, ale jak na auto za 111k pln jest bardzo ok. Audio jedynie jest słabe, sportage czy kona mają lepsze (z JBL i Krell odpowiednio).
No, niestety, tak od 2007 roku Subaru nie bulgocze. A od czasu 2,0DIT podobno nawet nie ma jak przerobić kolektor na "bulgoczący" ze względu na inne umiejscowienie turbosprężarki....
O kurna, to już dekada mi minęła bez subaru
Uwielbiałem ten dźwięk, był fajniejszy, niż późniejsze i obecne moje viejty.
Niestety mieszkam w Polsce.
Tutaj po jakimś rabacie oferowano mi forka xt za 152k, stelvio w benzynie awd za 155k ( z pakietem bussines i lighting). Porównaj sobie ceny w podobnych konfiguracjach , nie takie z dupy wzięte za gołego forka.
Stelvio lepiej jeździ na drodze, w teren jedno i drugie jest śmieszne. Tutaj opcji poza LR nie ma już w normalnych $$.