Jump to content

Zawieszenie Sti jakie najniższe !!!!


razzar

Recommended Posts

Witam zamierzam kupic komplet zawieszenia, żebym auto mocno obniżyć. Co zaproponujecie myślałem o TAIN coś, co by dało mi największe możliwości zejścia z zawiecha w dół i duzej twardości....

Link to comment
Share on other sites

TAIN

TEIN ;)

 

co by dało mi największe możliwości zejścia z zawiecha w dół i duzej twardości....

ale chcesz tym gdzieś jeździć/ścigać się ? czy wystarczy że będzie wyglądać, nisko i twardo ? jaki zawias masz obecnie ?

Link to comment
Share on other sites

W STI możesz założyć krótsze sprężyny bez przykrych konsekwencji dla amortyzatorów ze względu na ich szczególną budowę. A jeśli -30mm to dla Ciebie za mało, to szukaj jakiegoś gwintu, albo coiloverów. Wyszukaj frazy Ground Control w odniesieniu do STI, powinni mieć jakiś dedykowany zestaw.

 

Oczywiście pod warunkiem, że zestaw ma służyć do toczenia się, a nie upalania w Kielcach.

Link to comment
Share on other sites

Mam zawieszenie Tein gwint , przednie amortyzatory wydaja sie bydz zurzyte, auto obnizone na 3\4 i wydaje sie ze lezy na odbojnikach bo dziwnie skacze. Musze to sprawdzic, chyba innego sposobu nie ma jak wyciagnac cala kolumne i sprawdzenie jakie sa odbojniki. Cieszko mi powiedziec co to za zestaw , kolor bodajrze zolty.

Dziwnie bo gwint jest prawie na samy dole a przerwa miedzy kolem a blotnikami jest na 4 palce (na fabrycznych obreczach). Jezeli chodzi o dobry zestaw to powinienem spokojnie polatac na torze Kilece nawet na obnizeniu na przyslowiowe 1-2 place ;)

Cale zycie jezdze bardzo niskimi autami i nie moge zdzierzyc wygladu subaru stojacego w orginale jak dla mnie na takie auto trzeba posadzic na ziemie.

Zastanawiam sie czy wyminic tylko amory czy caly zestaw,aby auto zeszlo w koncu na ziemie. Bydz moze sa tam jakies duze odbojniki co uniemozliwia zejscie auta w dol. Nie mam pojecia puki co

 

A spinnery 20" muszą wejść czy niekoniecznie bo to utrudni wybór ? ;)

o

 

felgi juz kupione 18 ,8`` szerokie, et 30 ;) czekam na opony

Link to comment
Share on other sites

Auto siada na sprężynie więc jesli piszesz, że na skręconym gwincie masz nadal przerwe na 4 palce to dziwny temat... może odbój jest duży i na nim siada - ani amor ani sprężyna nie pracuje.

A co do samego obniżania to Impreza nawet przy sporym obniżeniu gdy opona dochodzi do błotnika nadal ma prześwit wystarczający do normalnej jazdy :)

Edited by Dyziek
Link to comment
Share on other sites

A wież może jak sprawdzić ten odbojnik bez wyciągania kolumny? Ciężko tam podglądnąć bo jest ta osłona, która zasłania odbojnik .Pewnie bede musiał wyciągnąć cały amor wraz ze sprężyna...

Link to comment
Share on other sites

ile razy trzeba powtarzać że subaru ma bardziej jeździć niż wyglądać... wyjmij sprężyny, jeździj bez nich... to dopiero będzie gleba! a jak twardo! :)

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ale zeby jezdzic musi wygladac, :) jak by mialo nie wygladac to bym nie jezdzil subaru. Ja osobiscie lubie, zeby dobrze wygladalo , a jeździ sie calkiem dobrze. Ja po drogach szutrowych i kajotesach nie mam zamiaru latac. :) a uwazam ze po kretych droga twardym i obnizonym autem uzyskam lepszy czas niz przy fabrycznym zawieszeniem przy tych samych umiejetnosciach. ;)

Link to comment
Share on other sites

a uwazam ze po kretych droga twardym i obnizonym autem uzyskam lepszy czas niz przy fabrycznym zawieszeniem przy tych samych umiejetnosciach.

 

Masz prawo tak uważać. Masz też prawo uważać, że magnetyzery podniosą Ci moc silnika.

Jeśli baaardzo chcesz poprawić zawias (prowadzenie) w solbergu to zainwestuj w proflex'a albo ohlins'a.

Najtańsze zawieszenia pomogą Ci jak rzeczone magnetyzery.

 

Ale nie sądzę aby Ci chodziło o obniżenie dla lepszego prowadzenia. Wtedy wystarczy najtańszy badziew, aby była gleba.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

felgi juz kupione 18 ,8`` szerokie, et 30 ;)

To nie ma prawa wspólpracować z tylnymi błotnikami. Szczególnie w aucie z piastami 5x100, a takie miał Solberg. W 5x114,3 prędzej, ale też mocno wątpliwe, ewentualnie przy dużym negatywie by było może na styk.

Link to comment
Share on other sites

hehe mozna uciac pewnie ze tak ale mi o to nie chodzi , jak mialem 18 lat, 20 lat temu to ciolem sprezyny, a teraz poprstu dokupie nowe amory Tain i tyle do przodu jak sie okaze ze to nie odbojniki. Co do felg dzisaj zakaldam no mam nadzieje ze wejda do przodu miezylem i bylo ok. Co do tylu to nie myslalem ze az tak zle toc tam tyle mijsca . Odpisze dzisaj jak zaloze jak nie to wymieniam fele na et 45 ale wolabym nie

Link to comment
Share on other sites

Mam zawieszenie Tein gwint , przednie amortyzatory wydaja sie bydz zurzyte, auto obnizone na 3\4 i wydaje sie ze lezy na odbojnikach bo dziwnie skacze

Tein, zwłaszcza skręcony w dół ma krótszy skok niż oem i częściej "dobija" na nierównościach ... więc może po prostu TTTM ;)

skontaktuj się z serwisem i sprawdź swoje zawieszenie zanim je wymienisz ... w Krakowie jest serwis Teina, na pewno pomogą Ci je zdiagnozować i poprawnie ustawić ...

Link to comment
Share on other sites

tak zalozylem , jak dla mnie wyglada rewelacja i tu ku zdziwieniu kolegi co pisal ze nie wejda weszly i sa na styk przy dosc mocnym obnizeniu tylu na 2 palce, ale zawieszenie na dosc twardo NIC NIE CHACZY, jest na styk. Jutro zrobie foty bo nie mam nawt zadnej.

Link to comment
Share on other sites

Sorry za lakoniczna wypowiedz, ale sti i gleba to wies nad wsiami. Zdania nie zmienie. Moze i wyglada sympatycznie, ale to nie germany. Do serii sti wystarcza staby whiteline, dobra geometria i prowadzi sie mega. A przy okazjii... pisze sie Tein, a nie Tain.

 

Tapatalk.

 

 

Link to comment
Share on other sites

ta ja wiem, ze gleba tzn kola w blotnikach mijaja sie celem, ale obnizenie auta w ramach rozsadku uwazam za zabieg kosmetyczny. Patrzac na Twoj gif pod postem auto tez obnizone i tak wyglada ok....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...