razzar Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Witam zamierzam kupic komplet zawieszenia, żebym auto mocno obniżyć. Co zaproponujecie myślałem o TAIN coś, co by dało mi największe możliwości zejścia z zawiecha w dół i duzej twardości.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 TAIN TEIN co by dało mi największe możliwości zejścia z zawiecha w dół i duzej twardości.... ale chcesz tym gdzieś jeździć/ścigać się ? czy wystarczy że będzie wyglądać, nisko i twardo ? jaki zawias masz obecnie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beben Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 A spinnery 20" muszą wejść czy niekoniecznie bo to utrudni wybór ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 @@razzar a może tylko sprężyny obniżające wystarczą? Też będzie twardo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztov Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 W STI możesz założyć krótsze sprężyny bez przykrych konsekwencji dla amortyzatorów ze względu na ich szczególną budowę. A jeśli -30mm to dla Ciebie za mało, to szukaj jakiegoś gwintu, albo coiloverów. Wyszukaj frazy Ground Control w odniesieniu do STI, powinni mieć jakiś dedykowany zestaw. Oczywiście pod warunkiem, że zestaw ma służyć do toczenia się, a nie upalania w Kielcach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 Mam zawieszenie Tein gwint , przednie amortyzatory wydaja sie bydz zurzyte, auto obnizone na 3\4 i wydaje sie ze lezy na odbojnikach bo dziwnie skacze. Musze to sprawdzic, chyba innego sposobu nie ma jak wyciagnac cala kolumne i sprawdzenie jakie sa odbojniki. Cieszko mi powiedziec co to za zestaw , kolor bodajrze zolty. Dziwnie bo gwint jest prawie na samy dole a przerwa miedzy kolem a blotnikami jest na 4 palce (na fabrycznych obreczach). Jezeli chodzi o dobry zestaw to powinienem spokojnie polatac na torze Kilece nawet na obnizeniu na przyslowiowe 1-2 place Cale zycie jezdze bardzo niskimi autami i nie moge zdzierzyc wygladu subaru stojacego w orginale jak dla mnie na takie auto trzeba posadzic na ziemie. Zastanawiam sie czy wyminic tylko amory czy caly zestaw,aby auto zeszlo w koncu na ziemie. Bydz moze sa tam jakies duze odbojniki co uniemozliwia zejscie auta w dol. Nie mam pojecia puki co A spinnery 20" muszą wejść czy niekoniecznie bo to utrudni wybór ? o felgi juz kupione 18 ,8`` szerokie, et 30 czekam na opony Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Wyslij zawias do regeneracji ... Albo kup nowy, a ten stary i zużyty możesz mi dać ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 pewnie wymienie tylko amory te moje byly juz raz regenerowane w dobrej firmi, ale za dlugo nie posluzyly, chyba ze to odbojniki robia taki efekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyziek Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 (edited) Auto siada na sprężynie więc jesli piszesz, że na skręconym gwincie masz nadal przerwe na 4 palce to dziwny temat... może odbój jest duży i na nim siada - ani amor ani sprężyna nie pracuje. A co do samego obniżania to Impreza nawet przy sporym obniżeniu gdy opona dochodzi do błotnika nadal ma prześwit wystarczający do normalnej jazdy Edited October 6, 2013 by Dyziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 A wież może jak sprawdzić ten odbojnik bez wyciągania kolumny? Ciężko tam podglądnąć bo jest ta osłona, która zasłania odbojnik .Pewnie bede musiał wyciągnąć cały amor wraz ze sprężyna... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dec Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 ile razy trzeba powtarzać że subaru ma bardziej jeździć niż wyglądać... wyjmij sprężyny, jeździj bez nich... to dopiero będzie gleba! a jak twardo! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 ale zeby jezdzic musi wygladac, jak by mialo nie wygladac to bym nie jezdzil subaru. Ja osobiscie lubie, zeby dobrze wygladalo , a jeździ sie calkiem dobrze. Ja po drogach szutrowych i kajotesach nie mam zamiaru latac. a uwazam ze po kretych droga twardym i obnizonym autem uzyskam lepszy czas niz przy fabrycznym zawieszeniem przy tych samych umiejetnosciach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 a uwazam ze po kretych droga twardym i obnizonym autem uzyskam lepszy czas niz przy fabrycznym zawieszeniem przy tych samych umiejetnosciach. Masz prawo tak uważać. Masz też prawo uważać, że magnetyzery podniosą Ci moc silnika. Jeśli baaardzo chcesz poprawić zawias (prowadzenie) w solbergu to zainwestuj w proflex'a albo ohlins'a. Najtańsze zawieszenia pomogą Ci jak rzeczone magnetyzery. Ale nie sądzę aby Ci chodziło o obniżenie dla lepszego prowadzenia. Wtedy wystarczy najtańszy badziew, aby była gleba. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 felgi juz kupione 18 ,8`` szerokie, et 30 To nie ma prawa wspólpracować z tylnymi błotnikami. Szczególnie w aucie z piastami 5x100, a takie miał Solberg. W 5x114,3 prędzej, ale też mocno wątpliwe, ewentualnie przy dużym negatywie by było może na styk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 można uciąć/skrócić seryjne sprężyny - też się zrobi wrażenie na sąsiadach ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince_snd Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Albo w to : Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 hehe mozna uciac pewnie ze tak ale mi o to nie chodzi , jak mialem 18 lat, 20 lat temu to ciolem sprezyny, a teraz poprstu dokupie nowe amory Tain i tyle do przodu jak sie okaze ze to nie odbojniki. Co do felg dzisaj zakaldam no mam nadzieje ze wejda do przodu miezylem i bylo ok. Co do tylu to nie myslalem ze az tak zle toc tam tyle mijsca . Odpisze dzisaj jak zaloze jak nie to wymieniam fele na et 45 ale wolabym nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Mam zawieszenie Tein gwint , przednie amortyzatory wydaja sie bydz zurzyte, auto obnizone na 3\4 i wydaje sie ze lezy na odbojnikach bo dziwnie skacze Tein, zwłaszcza skręcony w dół ma krótszy skok niż oem i częściej "dobija" na nierównościach ... więc może po prostu TTTM skontaktuj się z serwisem i sprawdź swoje zawieszenie zanim je wymienisz ... w Krakowie jest serwis Teina, na pewno pomogą Ci je zdiagnozować i poprawnie ustawić ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 co to TTTM ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 TTTM - Ten Typ Tak Ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
badyl Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Zalozyles te felgi. Zapodaj fotke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 12, 2013 Author Share Posted October 12, 2013 tak zalozylem , jak dla mnie wyglada rewelacja i tu ku zdziwieniu kolegi co pisal ze nie wejda weszly i sa na styk przy dosc mocnym obnizeniu tylu na 2 palce, ale zawieszenie na dosc twardo NIC NIE CHACZY, jest na styk. Jutro zrobie foty bo nie mam nawt zadnej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
badyl Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Jutro zrobie foty bo nie mam nawt zadnej. Czekam bo jestem przed zakupem felg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Sorry za lakoniczna wypowiedz, ale sti i gleba to wies nad wsiami. Zdania nie zmienie. Moze i wyglada sympatycznie, ale to nie germany. Do serii sti wystarcza staby whiteline, dobra geometria i prowadzi sie mega. A przy okazjii... pisze sie Tein, a nie Tain. Tapatalk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 ta ja wiem, ze gleba tzn kola w blotnikach mijaja sie celem, ale obnizenie auta w ramach rozsadku uwazam za zabieg kosmetyczny. Patrzac na Twoj gif pod postem auto tez obnizone i tak wyglada ok.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now