Skocz do zawartości

Zawieszenie Sti jakie najniższe !!!!


razzar

Rekomendowane odpowiedzi

W STI możesz założyć krótsze sprężyny bez przykrych konsekwencji dla amortyzatorów ze względu na ich szczególną budowę. A jeśli -30mm to dla Ciebie za mało, to szukaj jakiegoś gwintu, albo coiloverów. Wyszukaj frazy Ground Control w odniesieniu do STI, powinni mieć jakiś dedykowany zestaw.

 

Oczywiście pod warunkiem, że zestaw ma służyć do toczenia się, a nie upalania w Kielcach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zawieszenie Tein gwint , przednie amortyzatory wydaja sie bydz zurzyte, auto obnizone na 3\4 i wydaje sie ze lezy na odbojnikach bo dziwnie skacze. Musze to sprawdzic, chyba innego sposobu nie ma jak wyciagnac cala kolumne i sprawdzenie jakie sa odbojniki. Cieszko mi powiedziec co to za zestaw , kolor bodajrze zolty.

Dziwnie bo gwint jest prawie na samy dole a przerwa miedzy kolem a blotnikami jest na 4 palce (na fabrycznych obreczach). Jezeli chodzi o dobry zestaw to powinienem spokojnie polatac na torze Kilece nawet na obnizeniu na przyslowiowe 1-2 place ;)

Cale zycie jezdze bardzo niskimi autami i nie moge zdzierzyc wygladu subaru stojacego w orginale jak dla mnie na takie auto trzeba posadzic na ziemie.

Zastanawiam sie czy wyminic tylko amory czy caly zestaw,aby auto zeszlo w koncu na ziemie. Bydz moze sa tam jakies duze odbojniki co uniemozliwia zejscie auta w dol. Nie mam pojecia puki co

 

A spinnery 20" muszą wejść czy niekoniecznie bo to utrudni wybór ? ;)

o

 

felgi juz kupione 18 ,8`` szerokie, et 30 ;) czekam na opony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto siada na sprężynie więc jesli piszesz, że na skręconym gwincie masz nadal przerwe na 4 palce to dziwny temat... może odbój jest duży i na nim siada - ani amor ani sprężyna nie pracuje.

A co do samego obniżania to Impreza nawet przy sporym obniżeniu gdy opona dochodzi do błotnika nadal ma prześwit wystarczający do normalnej jazdy :)

Edytowane przez Dyziek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zeby jezdzic musi wygladac, :) jak by mialo nie wygladac to bym nie jezdzil subaru. Ja osobiscie lubie, zeby dobrze wygladalo , a jeździ sie calkiem dobrze. Ja po drogach szutrowych i kajotesach nie mam zamiaru latac. :) a uwazam ze po kretych droga twardym i obnizonym autem uzyskam lepszy czas niz przy fabrycznym zawieszeniem przy tych samych umiejetnosciach. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a uwazam ze po kretych droga twardym i obnizonym autem uzyskam lepszy czas niz przy fabrycznym zawieszeniem przy tych samych umiejetnosciach.

 

Masz prawo tak uważać. Masz też prawo uważać, że magnetyzery podniosą Ci moc silnika.

Jeśli baaardzo chcesz poprawić zawias (prowadzenie) w solbergu to zainwestuj w proflex'a albo ohlins'a.

Najtańsze zawieszenia pomogą Ci jak rzeczone magnetyzery.

 

Ale nie sądzę aby Ci chodziło o obniżenie dla lepszego prowadzenia. Wtedy wystarczy najtańszy badziew, aby była gleba.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi juz kupione 18 ,8`` szerokie, et 30 ;)

To nie ma prawa wspólpracować z tylnymi błotnikami. Szczególnie w aucie z piastami 5x100, a takie miał Solberg. W 5x114,3 prędzej, ale też mocno wątpliwe, ewentualnie przy dużym negatywie by było może na styk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe mozna uciac pewnie ze tak ale mi o to nie chodzi , jak mialem 18 lat, 20 lat temu to ciolem sprezyny, a teraz poprstu dokupie nowe amory Tain i tyle do przodu jak sie okaze ze to nie odbojniki. Co do felg dzisaj zakaldam no mam nadzieje ze wejda do przodu miezylem i bylo ok. Co do tylu to nie myslalem ze az tak zle toc tam tyle mijsca . Odpisze dzisaj jak zaloze jak nie to wymieniam fele na et 45 ale wolabym nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zawieszenie Tein gwint , przednie amortyzatory wydaja sie bydz zurzyte, auto obnizone na 3\4 i wydaje sie ze lezy na odbojnikach bo dziwnie skacze

Tein, zwłaszcza skręcony w dół ma krótszy skok niż oem i częściej "dobija" na nierównościach ... więc może po prostu TTTM ;)

skontaktuj się z serwisem i sprawdź swoje zawieszenie zanim je wymienisz ... w Krakowie jest serwis Teina, na pewno pomogą Ci je zdiagnozować i poprawnie ustawić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zalozylem , jak dla mnie wyglada rewelacja i tu ku zdziwieniu kolegi co pisal ze nie wejda weszly i sa na styk przy dosc mocnym obnizeniu tylu na 2 palce, ale zawieszenie na dosc twardo NIC NIE CHACZY, jest na styk. Jutro zrobie foty bo nie mam nawt zadnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za lakoniczna wypowiedz, ale sti i gleba to wies nad wsiami. Zdania nie zmienie. Moze i wyglada sympatycznie, ale to nie germany. Do serii sti wystarcza staby whiteline, dobra geometria i prowadzi sie mega. A przy okazjii... pisze sie Tein, a nie Tain.

 

Tapatalk.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...