razzar Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Witam zamierzam kupic komplet zawieszenia, żebym auto mocno obniżyć. Co zaproponujecie myślałem o TAIN coś, co by dało mi największe możliwości zejścia z zawiecha w dół i duzej twardości.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 TAIN TEIN co by dało mi największe możliwości zejścia z zawiecha w dół i duzej twardości.... ale chcesz tym gdzieś jeździć/ścigać się ? czy wystarczy że będzie wyglądać, nisko i twardo ? jaki zawias masz obecnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 A spinnery 20" muszą wejść czy niekoniecznie bo to utrudni wybór ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 @@razzar a może tylko sprężyny obniżające wystarczą? Też będzie twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 W STI możesz założyć krótsze sprężyny bez przykrych konsekwencji dla amortyzatorów ze względu na ich szczególną budowę. A jeśli -30mm to dla Ciebie za mało, to szukaj jakiegoś gwintu, albo coiloverów. Wyszukaj frazy Ground Control w odniesieniu do STI, powinni mieć jakiś dedykowany zestaw. Oczywiście pod warunkiem, że zestaw ma służyć do toczenia się, a nie upalania w Kielcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Mam zawieszenie Tein gwint , przednie amortyzatory wydaja sie bydz zurzyte, auto obnizone na 3\4 i wydaje sie ze lezy na odbojnikach bo dziwnie skacze. Musze to sprawdzic, chyba innego sposobu nie ma jak wyciagnac cala kolumne i sprawdzenie jakie sa odbojniki. Cieszko mi powiedziec co to za zestaw , kolor bodajrze zolty. Dziwnie bo gwint jest prawie na samy dole a przerwa miedzy kolem a blotnikami jest na 4 palce (na fabrycznych obreczach). Jezeli chodzi o dobry zestaw to powinienem spokojnie polatac na torze Kilece nawet na obnizeniu na przyslowiowe 1-2 place Cale zycie jezdze bardzo niskimi autami i nie moge zdzierzyc wygladu subaru stojacego w orginale jak dla mnie na takie auto trzeba posadzic na ziemie. Zastanawiam sie czy wyminic tylko amory czy caly zestaw,aby auto zeszlo w koncu na ziemie. Bydz moze sa tam jakies duze odbojniki co uniemozliwia zejscie auta w dol. Nie mam pojecia puki co A spinnery 20" muszą wejść czy niekoniecznie bo to utrudni wybór ? o felgi juz kupione 18 ,8`` szerokie, et 30 czekam na opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Wyslij zawias do regeneracji ... Albo kup nowy, a ten stary i zużyty możesz mi dać ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 pewnie wymienie tylko amory te moje byly juz raz regenerowane w dobrej firmi, ale za dlugo nie posluzyly, chyba ze to odbojniki robia taki efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Auto siada na sprężynie więc jesli piszesz, że na skręconym gwincie masz nadal przerwe na 4 palce to dziwny temat... może odbój jest duży i na nim siada - ani amor ani sprężyna nie pracuje. A co do samego obniżania to Impreza nawet przy sporym obniżeniu gdy opona dochodzi do błotnika nadal ma prześwit wystarczający do normalnej jazdy Edytowane 6 Października 2013 przez Dyziek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 A wież może jak sprawdzić ten odbojnik bez wyciągania kolumny? Ciężko tam podglądnąć bo jest ta osłona, która zasłania odbojnik .Pewnie bede musiał wyciągnąć cały amor wraz ze sprężyna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dec Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 ile razy trzeba powtarzać że subaru ma bardziej jeździć niż wyglądać... wyjmij sprężyny, jeździj bez nich... to dopiero będzie gleba! a jak twardo! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 ale zeby jezdzic musi wygladac, jak by mialo nie wygladac to bym nie jezdzil subaru. Ja osobiscie lubie, zeby dobrze wygladalo , a jeździ sie calkiem dobrze. Ja po drogach szutrowych i kajotesach nie mam zamiaru latac. a uwazam ze po kretych droga twardym i obnizonym autem uzyskam lepszy czas niz przy fabrycznym zawieszeniem przy tych samych umiejetnosciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 a uwazam ze po kretych droga twardym i obnizonym autem uzyskam lepszy czas niz przy fabrycznym zawieszeniem przy tych samych umiejetnosciach. Masz prawo tak uważać. Masz też prawo uważać, że magnetyzery podniosą Ci moc silnika. Jeśli baaardzo chcesz poprawić zawias (prowadzenie) w solbergu to zainwestuj w proflex'a albo ohlins'a. Najtańsze zawieszenia pomogą Ci jak rzeczone magnetyzery. Ale nie sądzę aby Ci chodziło o obniżenie dla lepszego prowadzenia. Wtedy wystarczy najtańszy badziew, aby była gleba. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 felgi juz kupione 18 ,8`` szerokie, et 30 To nie ma prawa wspólpracować z tylnymi błotnikami. Szczególnie w aucie z piastami 5x100, a takie miał Solberg. W 5x114,3 prędzej, ale też mocno wątpliwe, ewentualnie przy dużym negatywie by było może na styk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 można uciąć/skrócić seryjne sprężyny - też się zrobi wrażenie na sąsiadach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Albo w to : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 hehe mozna uciac pewnie ze tak ale mi o to nie chodzi , jak mialem 18 lat, 20 lat temu to ciolem sprezyny, a teraz poprstu dokupie nowe amory Tain i tyle do przodu jak sie okaze ze to nie odbojniki. Co do felg dzisaj zakaldam no mam nadzieje ze wejda do przodu miezylem i bylo ok. Co do tylu to nie myslalem ze az tak zle toc tam tyle mijsca . Odpisze dzisaj jak zaloze jak nie to wymieniam fele na et 45 ale wolabym nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Mam zawieszenie Tein gwint , przednie amortyzatory wydaja sie bydz zurzyte, auto obnizone na 3\4 i wydaje sie ze lezy na odbojnikach bo dziwnie skacze Tein, zwłaszcza skręcony w dół ma krótszy skok niż oem i częściej "dobija" na nierównościach ... więc może po prostu TTTM skontaktuj się z serwisem i sprawdź swoje zawieszenie zanim je wymienisz ... w Krakowie jest serwis Teina, na pewno pomogą Ci je zdiagnozować i poprawnie ustawić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 co to TTTM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 TTTM - Ten Typ Tak Ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Zalozyles te felgi. Zapodaj fotke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 tak zalozylem , jak dla mnie wyglada rewelacja i tu ku zdziwieniu kolegi co pisal ze nie wejda weszly i sa na styk przy dosc mocnym obnizeniu tylu na 2 palce, ale zawieszenie na dosc twardo NIC NIE CHACZY, jest na styk. Jutro zrobie foty bo nie mam nawt zadnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Jutro zrobie foty bo nie mam nawt zadnej. Czekam bo jestem przed zakupem felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Sorry za lakoniczna wypowiedz, ale sti i gleba to wies nad wsiami. Zdania nie zmienie. Moze i wyglada sympatycznie, ale to nie germany. Do serii sti wystarcza staby whiteline, dobra geometria i prowadzi sie mega. A przy okazjii... pisze sie Tein, a nie Tain. Tapatalk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 ta ja wiem, ze gleba tzn kola w blotnikach mijaja sie celem, ale obnizenie auta w ramach rozsadku uwazam za zabieg kosmetyczny. Patrzac na Twoj gif pod postem auto tez obnizone i tak wyglada ok.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się