Jump to content

dec

Użytkownik
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About dec

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday April 21

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza GC8 2.0T
    Subaru Impreza 2.0 n/a
  • Zainteresowania
    od 29.03.2013 Subaru :)

Recent Profile Visitors

737 profile views
  1. Mam skrzynie ori justy na sprzedaz. O wiele krotsza niz swiftowa
  2. Czesc, Szybkie pytanko. Czy kolektor wydechowy od inprezy n/a 1996 rok 2litrowy bedzie pasowal do imprezy n/a 2001 2.0gx? Mowa o takim jak ten na zdjeciu;) Z gory dzięki za pomoc;)
  3. Siemka! Jako założyciel tegoż wątku już hohoho jaki czas temu chętnie wypowiem się na podstawie własnych doświadczeń. Na początku powiem że ten kto śledził losy, ten wie że imprezę n/a sprzedałem już rok temu. Że jezdziłem nią w rajdach z powodzeniem. A co do samego tematu to mogę sam siebie wyśmiać że w ogóle taki wątek powstał z mojej inicjatywy. Nie warto bawić się w podnoszenie mocy w n/a imprezie. Na prawdę o wiele lepiej wydać te pieniądze na treningi na torze, dobre hamulce, opony i zawias (amory + gumy) tym autem da się zrobić znaczną część toru rakietowa bokiem. Nie wkładajcie ża
  4. Dzięki, trochę jest ale szukam więcej. Powiedzcie też, co siedzi w wersji 2.5 RS (non turbo). Bo do takiego dążę
  5. Cześć, mam takie techniczne pytanie. Czy ktoś z Was przerabiał taką modyfikację, żeby włożyć do Imprezy silnik n/a 2.5 150KM / 156KM? 1. Co jest mi potrzebne oprócz samego silnika 2.5l? Czy wiązka, komp, osprzęt wystarczy z 2.0 n/a czy muszę mieć wszystko z 2.5l.? 2. Co więcej potrzebuję przy swapie z 1.6 albo 1.8 na 2.5? 3. 2.5 litrowe silniki były w większości w automacie, zatem, która skrzynia będzie pasować i wytrzyma? 1.6/1.8/2.0? Czy one były takie same? Jeśli te skrzynie padną od razu to w takim razie jaka skrzynia manualna będzie najlepsza do 2.5 n/a? 4. Jakie są dodatkowe przeszkod
  6. Ale jestem bardzo dumny ze wszystkich modyfikacji które zrobiłem, jedne bardziej na plus drugie mniej ale wszytko dało mi satysfakcję i doświadczenie. Rok temu byłem też bardzo przekonany że umiem bardzo dobrze jeździć a to g*wno prawda. Teraz jeżdżę znacznie lepiej i to czuję ale wiem też że na torze nie wykorzystuję na maksa nawet moich 115 koni
  7. Spokojnie, wszystko było zregenerowane i nowe, do mojego Subaru byle czego nie wsadzę Po prostu nie jestem zadowolony z siły hamowania ogólnie Subaru. Jest lepiej na dwutłoczku ale liczyłem na dużo dużo więcej. Seria bmw e36 to niebo a ziemia w porównaniu do Subaru na dwutłoczku.
  8. Pytałem rok temu teraz już wiem co dobre w n/a.. W zasadzie nic nie trzeba modzić żeby jeździło dobrze. Seria wystarczy do jazdy na codzień. Na tor niezbędne są mody jakie zrobiłem plus może tylny stabilizator i twardsze niż seria GT amory Nie popadaj w przygnębienie, popatrz na rachunki za paliwo a od razu się uśmiechniesz Tamci płacą krocie w porównaniu do nas;) A jeśli nie jeździsz po torze to wrx czy sti się tak naprawdę marnują. Mieć sti i stać nim codziennie w korkach to równie wygodnie siedzi się w cinquecento Na uturbione subary musi Cię poprostu stać. No i musisz je kochać b
  9. Ale nie mam zamiaru w żadnym stopniu modzić silnika na moc, nie tędy droga w N/A. Lepiej wydać te pieniądze na paliwo i opony i wjazd na tor;)
  10. Kurczę, przypadkowo natknąłem się na ten temat założony przeze mnie dokładnie rok temu (mam wrażenie jakby to było wczoraj;) Także dla potomnych napiszę tu że koledzy piszący wyżej mieli całkowitą rację. Lucza trafił w sedno. A teraz napiszę co zrobiłem przez miniony rok i jakie to dawało efekty: 1. Poliuretan czerwony na przód - ogromna różnica, auto bardziej sterowne, przewidywalne, lepiej trzyma w zakrętach 2. Rozpórka przód góra - nie odczułem dużej różnicy pewnie dlatego że założona była razem z poliuretanami 3. Poliuretan czerwony na tył - znów ogromna różnica, auto dużo bardziej stab
  11. Wszystko napisalem ;p krzyżujesz wtedy jak mocujesz na nieruchomo do śrub. Jeśli do rozpórki tylnej (i tylko na niej zawieszasz) to nie krzyzujesz;)
  12. Cześć, kopałem i kopałem, może za płytko ale nie mogę znaleźć odp. na moje pytania. Dotyczą imprezy kombi wolnossącej 115KM 2.0 rok1996 1. Jakie jest przełożenie dyfra normalnie? 2. Jakie jest przełożenie dyfra z włączonym reduktorem? 3. reduktor zmienia tylko i wyłącznie przełożenia (nic nie spina?)
  13. Techicznie patrząc to górne mocowania szelek powinny iść za fotelem w dół, jesli mocujesz do rozpórki to nie krzyżujesz, jesli do srub to musisz skrzyzować. Jesli chodzi o dolne mocowania szelek to nie moga one byc wpięte w śruby od fotela. Trzeba nagwintowac otwór i wkręcić oczko, tak zeby te mocowania mogły sie obracać, bo nie mogą być przypięte na stałe. To takie wytyczne jeśli chcesz mieć to zrobione tak jak ma być, mozna oczywiscie kombinowac i wpinac do fotela;)
  14. sprawdzałem, wszystko gra : ) widocznie dostałem prezent na święta od mojego subaru : ) dobrego nowego roku wszystkim subarowcom i nie tylko : )
  15. Ok, wszystko pod kontrolą Zostawiłem auto na święta i nie jeździłem, po 3 dniach okazało się że akumulator totalnie jest rozładowany.. Naładowałem go w pełni i po 2 dniach trzyma elegancko napięcie na 12,6V. Co ciekawe po odpaleniu auta okazało się że lampka ładowania zgasła Pojechałem do elektryka żeby mieć pewność że wszystko jest OK. Sprawdził i powiedział że alternator działa, ładowanie jest rzędu 14,0V i 13,9V po włączeniu świateł i halogenów. Aku nie rozładowuje się też za sprawą jakiejś słabej masy itp.. wpiął szeregowo żaróweczkę i nie zapalała się na wyłączonym silniku więc gra gita
×
×
  • Create New...