Skocz do zawartości

dec

Użytkownik
  • Zawartość

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dec

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..
  • Urodziny 21 Kwiecień

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza GC8 2.0T
    Subaru Impreza 2.0 n/a
  • Zainteresowania
    od 29.03.2013 Subaru :)

Ostatnie wizyty

355 wyświetleń profilu
  1. Moje dziecko

  2. Skrzynia biegów justy 2

    Mam skrzynie ori justy na sprzedaz. O wiele krotsza niz swiftowa
  3. Czesc, Szybkie pytanko. Czy kolektor wydechowy od inprezy n/a 1996 rok 2litrowy bedzie pasowal do imprezy n/a 2001 2.0gx? Mowa o takim jak ten na zdjeciu;) Z gory dzięki za pomoc;)
  4. Podnoszenie mocy w wolnossaku

    Siemka! Jako założyciel tegoż wątku już hohoho jaki czas temu chętnie wypowiem się na podstawie własnych doświadczeń. Na początku powiem że ten kto śledził losy, ten wie że imprezę n/a sprzedałem już rok temu. Że jezdziłem nią w rajdach z powodzeniem. A co do samego tematu to mogę sam siebie wyśmiać że w ogóle taki wątek powstał z mojej inicjatywy. Nie warto bawić się w podnoszenie mocy w n/a imprezie. Na prawdę o wiele lepiej wydać te pieniądze na treningi na torze, dobre hamulce, opony i zawias (amory + gumy) tym autem da się zrobić znaczną część toru rakietowa bokiem. Nie wkładajcie żadnych wieś-stożkó. Można mu zalać jedynie pb98 i już coś się zyska. Ale i tak trzeba dojść do perfekcji wyczucia auta i kręcić bez przerwy czasy zamykające się w pół sekundy na kółko żeby jakakolwiek zmiana pomogła. Na zachęte wrzucam zdjęcie (impreza n/a 115KM)
  5. Swap silnika 2.5 n/a do Imprezy

    Dzięki, trochę jest ale szukam więcej. Powiedzcie też, co siedzi w wersji 2.5 RS (non turbo). Bo do takiego dążę
  6. Cześć, mam takie techniczne pytanie. Czy ktoś z Was przerabiał taką modyfikację, żeby włożyć do Imprezy silnik n/a 2.5 150KM / 156KM? 1. Co jest mi potrzebne oprócz samego silnika 2.5l? Czy wiązka, komp, osprzęt wystarczy z 2.0 n/a czy muszę mieć wszystko z 2.5l.? 2. Co więcej potrzebuję przy swapie z 1.6 albo 1.8 na 2.5? 3. 2.5 litrowe silniki były w większości w automacie, zatem, która skrzynia będzie pasować i wytrzyma? 1.6/1.8/2.0? Czy one były takie same? Jeśli te skrzynie padną od razu to w takim razie jaka skrzynia manualna będzie najlepsza do 2.5 n/a? 4. Jakie są dodatkowe przeszkody przy takiej operacji?
  7. Podnoszenie mocy w wolnossaku

    Ale jestem bardzo dumny ze wszystkich modyfikacji które zrobiłem, jedne bardziej na plus drugie mniej ale wszytko dało mi satysfakcję i doświadczenie. Rok temu byłem też bardzo przekonany że umiem bardzo dobrze jeździć a to g*wno prawda. Teraz jeżdżę znacznie lepiej i to czuję ale wiem też że na torze nie wykorzystuję na maksa nawet moich 115 koni
  8. Podnoszenie mocy w wolnossaku

    Spokojnie, wszystko było zregenerowane i nowe, do mojego Subaru byle czego nie wsadzę Po prostu nie jestem zadowolony z siły hamowania ogólnie Subaru. Jest lepiej na dwutłoczku ale liczyłem na dużo dużo więcej. Seria bmw e36 to niebo a ziemia w porównaniu do Subaru na dwutłoczku.
  9. Podnoszenie mocy w wolnossaku

    Pytałem rok temu teraz już wiem co dobre w n/a.. W zasadzie nic nie trzeba modzić żeby jeździło dobrze. Seria wystarczy do jazdy na codzień. Na tor niezbędne są mody jakie zrobiłem plus może tylny stabilizator i twardsze niż seria GT amory Nie popadaj w przygnębienie, popatrz na rachunki za paliwo a od razu się uśmiechniesz Tamci płacą krocie w porównaniu do nas;) A jeśli nie jeździsz po torze to wrx czy sti się tak naprawdę marnują. Mieć sti i stać nim codziennie w korkach to równie wygodnie siedzi się w cinquecento Na uturbione subary musi Cię poprostu stać. No i musisz je kochać bezwarunkowo;)
  10. Podnoszenie mocy w wolnossaku

    Ale nie mam zamiaru w żadnym stopniu modzić silnika na moc, nie tędy droga w N/A. Lepiej wydać te pieniądze na paliwo i opony i wjazd na tor;)
  11. Podnoszenie mocy w wolnossaku

    Kurczę, przypadkowo natknąłem się na ten temat założony przeze mnie dokładnie rok temu (mam wrażenie jakby to było wczoraj;) Także dla potomnych napiszę tu że koledzy piszący wyżej mieli całkowitą rację. Lucza trafił w sedno. A teraz napiszę co zrobiłem przez miniony rok i jakie to dawało efekty: 1. Poliuretan czerwony na przód - ogromna różnica, auto bardziej sterowne, przewidywalne, lepiej trzyma w zakrętach 2. Rozpórka przód góra - nie odczułem dużej różnicy pewnie dlatego że założona była razem z poliuretanami 3. Poliuretan czerwony na tył - znów ogromna różnica, auto dużo bardziej stabilne w zakrętach, tył równo ucieka, przewidywalny 4. Sprężyny Eibach -30/-30 (mam amory GT) - w normalnej jeździe różnica znikoma, za to na ostro i w zakrętach auto nie płynie i nie gnie się tak jak na serii GT. Auto nieznacznie niżej (na pewno nie 3cm). Ogólnie mod KONIECZNY 5. Przednie hamulce mały dwutłoczek GT - różnica na plus ale bez szału, zwykły jednotłoczek nie odstępuje mu dużo. 6. Tylna rozpórka - OGROMNA różnica, auto odczuwalnie już na małych prędkościach ma sztywną dupę, na rondzie zaczyna być nadsterowne i trzeba delikatnie kontrować (przed modem było zdecydowanie nadsterowne) Teraz bardzo kluczowe ale nie najważniesze: 7. opony - Semi slick (jakikolwiek by nie był na torze lepszy każdej letniej) w moim przypadku miałem okazję jeździć na "Profil XR01" wzmacniany, mieszanka średnia, na 10-25stopni, rozmiar 185/55/15. Te opony dały mi na ciasnym i technicznym torze (Niskie Łąki) dużo. Na zwykłej oponie czasy np. 1:35,00 a na semislicku 1:30,00. Czas na najważniejszy mod: 8. Jazda jazda jeszcze raz jazda, nic tak nie poprawi czasów na torze jak częsta jazda swoim autem. Dodam że na codzień jeżdżę nim na uczelnię i raz czy dwa w miesiącu na torze. Umiejętności prowadzenia i wykrzesania wszystkiego co się tylko da ze swojego auta są kluczowe aby osiągnąć sukcesy Obecnie po 3 rundach Rajdowych Mistrzostw Wrocławia prowadzę w klasyfikacji generalnej klasy4 1600-2000ccm. http://sparta-wroclaw.pl/readarticle.php?article_id=22 Rok temu nie stanąłem w żadnej rundzie nawet na podium a konkurencja była słabsza.. Uważam też że wszystkie wyżej wymienione mody są całkowicie zbędne do jazdy tylko na codzień. Jak robi się takie modyfikacje to powinno się przebywać tym autem na torze jak najwięcej się tylko da. Inaczej byłyby to pieniądze wyrzucone w błoto Aha to tylko moje zdanie ale niektórym może dać do myślenia. Jednak polecam każdemu włożenie sobie poliuretanów (czerwonych-miękkich) na przód i tył, w miarę tania sprawa i spokój na długo (około 1000PLN + robota, nie wiem ile biorą za takie coś, ja wkładałem z kolegą po fachu). Polecam też zainstalowanie większych hamulców, jednak bezpieczeństwo to podstawa. Pozdrawiam i zobaczymy co przyniesie kolejny rok;)
  12. Montaż pasów szelkowych

    Wszystko napisalem ;p krzyżujesz wtedy jak mocujesz na nieruchomo do śrub. Jeśli do rozpórki tylnej (i tylko na niej zawieszasz) to nie krzyzujesz;)
  13. Cześć, kopałem i kopałem, może za płytko ale nie mogę znaleźć odp. na moje pytania. Dotyczą imprezy kombi wolnossącej 115KM 2.0 rok1996 1. Jakie jest przełożenie dyfra normalnie? 2. Jakie jest przełożenie dyfra z włączonym reduktorem? 3. reduktor zmienia tylko i wyłącznie przełożenia (nic nie spina?)
  14. Montaż pasów szelkowych

    Techicznie patrząc to górne mocowania szelek powinny iść za fotelem w dół, jesli mocujesz do rozpórki to nie krzyżujesz, jesli do srub to musisz skrzyzować. Jesli chodzi o dolne mocowania szelek to nie moga one byc wpięte w śruby od fotela. Trzeba nagwintowac otwór i wkręcić oczko, tak zeby te mocowania mogły sie obracać, bo nie mogą być przypięte na stałe. To takie wytyczne jeśli chcesz mieć to zrobione tak jak ma być, mozna oczywiscie kombinowac i wpinac do fotela;)
  15. Lampka akumulatora (alternator?)

    sprawdzałem, wszystko gra : ) widocznie dostałem prezent na święta od mojego subaru : ) dobrego nowego roku wszystkim subarowcom i nie tylko : )
×