Skocz do zawartości

Zawieszenie Sti jakie najniższe !!!!


razzar

Rekomendowane odpowiedzi

jutro obiecuje beda wyjade!!!!! W koncu sprawdzac nowy 3ci juz blow Forge, i zrobie foty zawiechy , przod tylko musze ogarnac bo stoji ciutke za wysoko przez te odbojniki z kosmosu niewiem co tam sie dzieje. Jutro wkleje na 100 pr ;) beton...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam walec, 305 koni pociagnie. Strzel fotke z przodu i z tylu tak aby bylo widac kola.

Wystaja za obrys blotnikow czy na równo sa. Jak sie jezdzi, twardo.

Jak myslisz ile opuscisz go, 2, 3, 4 cm.

Wyglada ladnie. Ale rota grid fajniejsza :D

 

A ET38 mam zamiar założyć. Na wheeldude.com sa fajne fotki.

Edytowane przez badyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam nie mam pojęcia jak to sprawdzić, kolor zielony amor i sprężyna u gory zloty pierscie z nadrukiem firmy cieszko powiedziec w amortyzatorze jest taka plastykowa tulekja oslona przed brudem , ale wydaj mi sie ze odbojnik musi bydz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś auto, ściągnij koło, jesli się uda podnieś tą gumę osłaniającą tłoczysko i zobaczysz czy jest odbój... Może ktoś wsadził jakieś "bycze jaja" :) Ogólnie nie sądzę, żeby gwintowane zawieszenie nia miało możliwości posadzenia auta (na fotkach wcale nisko nie jest)... A może zwyczajnie ten gwint jest taki twardy?? :) brat miał H&R i właściwie amortyzacji nie było... no może tyle co na oponach a że miał 205/40 to :o:biglol:

Edytowane przez Dyziek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok spróbuje, tyle że ta guma to nie guma tylko taka duzo plastykowa tuleja przez ktora nic nie widac, i cieszko ja podwinac do gory. Chyba ze ja rozetne nozykiem, a pozniej owine tasma czarna moze sie udac . Moze racja ze za twardo bo mam prawie na full twardo. Ale to dlaczego tak nie jest nisko skoro gwint skrecony 5-7 cm od dolu juz wiec wiecej juz nie warto schodzic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to nie jest ołów tylko "ameliniowe" ciężarki do lekkich felg.Jedna kostka to chyba 5 gram.

 

stalowe, kazda kostka po 5g.

1 pasek wazy 60g tu jest troche wiecej. Jak by zrobili optymalizacje to by wyszło zapewne dużo mniej.

generalnie nie wazne ile naklejone, najwazniejsze aby było wyważone.

To że duzo nakleja to tylko strata dla warsztatu i względy estetyczne.

Edytowane przez badyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe cos nie poszło , jak bede zmieniał opony na zime, trzeba ta opona przekręcić o 180 st i powinna być lepiej nie wiem co jest tylko na tej jednej jest tyle troche to śmiesznie wygląda wiem wiem

 

ps.. tak sie rozgadaliście na temat olowiu, to szybko z innej beczki czy zmiana tylej końcówki na magnaflow z prodirve moze mieć wpływ na zwiekszenie sie dziury turbo. Mam jakie takie wrażenie ze jakby sie zmieniła na większa. Czy to możliwe czy raczej wpływu nie ma, mapy byly wgrywane, ale do prodrive, ogulnie puszka prodrive jest znacznie większa od magnaflow ale tez przelotowa.

Edytowane przez razzar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zmiana tylej końcówki na magnaflow z prodirve moze mieć wpływ na zwiekszenie sie dziury turbo

 

nie

 

Mam jakie takie wrażenie ze jakby sie zmieniła na większa.

 

przyzwyczaiłeś się już do tego jak jedzie, teraz pewnie coraz częściej zastanawiasz się - "...to auto chyba jechało lepiej, zaraz po mapie - ...a może coś się zepsuło?"

 

nie to tylko poślady się już ułożyły i nie robi na nich takiego wrażenia przyspieszenie, jak zaraz po zmianie na mocniejszą mapę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...