badyl Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 gdzie fotki !!!??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 jutro obiecuje beda wyjade!!!!! W koncu sprawdzac nowy 3ci juz blow Forge, i zrobie foty zawiechy , przod tylko musze ogarnac bo stoji ciutke za wysoko przez te odbojniki z kosmosu niewiem co tam sie dzieje. Jutro wkleje na 100 pr beton... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 a jakie masz te fele, rozmiar?? i ET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 18 8" et 30 18 8" et 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 mam zamiar kupic 9 cali, ciekawe czy wcisne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 (edytowane) 9" wcisniesz tylko felga dużo cięższa i tylko z et 40, ale to juz kawałek walca jest mierzyłem. Edytowane 16 Października 2013 przez razzar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 (edytowane) Co tam walec, 305 koni pociagnie. Strzel fotke z przodu i z tylu tak aby bylo widac kola. Wystaja za obrys blotnikow czy na równo sa. Jak sie jezdzi, twardo. Jak myslisz ile opuscisz go, 2, 3, 4 cm. Wyglada ladnie. Ale rota grid fajniejsza A ET38 mam zamiar założyć. Na wheeldude.com sa fajne fotki. Edytowane 16 Października 2013 przez badyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jak miałem TEIN to bardziej mi siedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Mi sie wydaje ze ktos przy regenracji amorow z przodu wsadzil wieksze odbojniki i lezy na odbojach, albo jest tak maly skok ze uderza o odboj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Mi sie wydaje ze ktos przy regenracji amorow z przodu wsadzil wieksze odbojniki i lezy na odbojach, albo jest tak maly skok ze uderza o odboj. nie wiem dokładnie jaką wersję masz, ale w sti'04 np. nie ma chyba odbojników z przodu wcale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 sam nie mam pojęcia jak to sprawdzić, kolor zielony amor i sprężyna u gory zloty pierscie z nadrukiem firmy cieszko powiedziec w amortyzatorze jest taka plastykowa tulekja oslona przed brudem , ale wydaj mi sie ze odbojnik musi bydz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 (edytowane) Podnieś auto, ściągnij koło, jesli się uda podnieś tą gumę osłaniającą tłoczysko i zobaczysz czy jest odbój... Może ktoś wsadził jakieś "bycze jaja" Ogólnie nie sądzę, żeby gwintowane zawieszenie nia miało możliwości posadzenia auta (na fotkach wcale nisko nie jest)... A może zwyczajnie ten gwint jest taki twardy?? brat miał H&R i właściwie amortyzacji nie było... no może tyle co na oponach a że miał 205/40 to Edytowane 20 Października 2013 przez Dyziek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 no ok spróbuje, tyle że ta guma to nie guma tylko taka duzo plastykowa tuleja przez ktora nic nie widac, i cieszko ja podwinac do gory. Chyba ze ja rozetne nozykiem, a pozniej owine tasma czarna moze sie udac . Moze racja ze za twardo bo mam prawie na full twardo. Ale to dlaczego tak nie jest nisko skoro gwint skrecony 5-7 cm od dolu juz wiec wiecej juz nie warto schodzic.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Tein teinowi nie równy. Np. Super Street nie ma prawdziwej regulacji wysokości. Obniżenie wiąże się ze skróceniem skoku amora. Sprawdź jaki model masz dokładnie a potem w dokumentacji producenta ile go można obniżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 no tak jak mam sprawdzic nie moge znalesc zadnych napisow gdzie. to.szukac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @@razzar zrób foty zawiasu i zamieść na Forum,pewnie ktoś podpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Może powinieneś poszukać wulkanizacji na której zrobią Ci optymalizację, wydaj mi się, że zbyt dużo ołowiu nałożone na nową felgę żeby złapała wyważenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Odpowiadając ile ważą te ciężarki to mniej więcej 70-80g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @lukass - serio?. Nigdy nie widziałem u siebie na felgach tyle ołowiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Trochę zasłania ramię, ale jest około 14-15 "listków" po 5 gram każdy.............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 @@Ayu bo to nie jest ołów tylko "ameliniowe" ciężarki do lekkich felg.Jedna kostka to chyba 5 gram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 (edytowane) bo to nie jest ołów tylko "ameliniowe" ciężarki do lekkich felg.Jedna kostka to chyba 5 gram. stalowe, kazda kostka po 5g. 1 pasek wazy 60g tu jest troche wiecej. Jak by zrobili optymalizacje to by wyszło zapewne dużo mniej. generalnie nie wazne ile naklejone, najwazniejsze aby było wyważone. To że duzo nakleja to tylko strata dla warsztatu i względy estetyczne. Edytowane 23 Października 2013 przez badyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Dzięki wszystkim za wyjaśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 (edytowane) hehe cos nie poszło , jak bede zmieniał opony na zime, trzeba ta opona przekręcić o 180 st i powinna być lepiej nie wiem co jest tylko na tej jednej jest tyle troche to śmiesznie wygląda wiem wiem ps.. tak sie rozgadaliście na temat olowiu, to szybko z innej beczki czy zmiana tylej końcówki na magnaflow z prodirve moze mieć wpływ na zwiekszenie sie dziury turbo. Mam jakie takie wrażenie ze jakby sie zmieniła na większa. Czy to możliwe czy raczej wpływu nie ma, mapy byly wgrywane, ale do prodrive, ogulnie puszka prodrive jest znacznie większa od magnaflow ale tez przelotowa. Edytowane 24 Października 2013 przez razzar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 czy zmiana tylej końcówki na magnaflow z prodirve moze mieć wpływ na zwiekszenie sie dziury turbo nie Mam jakie takie wrażenie ze jakby sie zmieniła na większa. przyzwyczaiłeś się już do tego jak jedzie, teraz pewnie coraz częściej zastanawiasz się - "...to auto chyba jechało lepiej, zaraz po mapie - ...a może coś się zepsuło?" nie to tylko poślady się już ułożyły i nie robi na nich takiego wrażenia przyspieszenie, jak zaraz po zmianie na mocniejszą mapę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się