Skocz do zawartości

outback h6 2005 vs 2007 (przed- i po-liftowy)


troll

Rekomendowane odpowiedzi

szanowni :)

po długich rozważaniach wybór pada na: outback h6. nie jestem znawcą: jestem totalnym laikiem, ale skoro nie ma głupich pytań... :)

zatem pytanie/a: jakie są różnice między outback h6 2005 vs 2007 czyli: przed- i po-liftowym?

1. czy silnik jest ten sam?

2. różnice w automacie (to ta sama skrzynia?) ale jeśli dobrze rozumiem: poliftowe auta mają skrzydełka przy kierownicy.

3. poza zmianami optycznymi czy są jakieś dodatkowe?

4. inne zawieszenie?

pls o pomoc: różnica w cenie 2005 vs 2007 jest b duża. być może jest to wynikiem jedynie rocznika, ale jest też opcja że nie. pomożecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tobie odpowiem o tych co wiem:

- lopatki przy kierownicy, IMo swietny patent, caly czas je uzywam :)

- inne audio i przede wszystkim navi

- inna deska rozdzielcza (zegary)

- inna wyposazenie, co wazne doszly bixenony (chyba w H6 std)

 

IMO silnik i zwieszenie jest bez zmian. Pamietaj, ze H6 kosztowaly pow 200kzł, takze rocznikowo roznica w cenie moze byc spora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- inne audio i przede wszystkim navi

Audio inne ale tak samo dramatycznie kiepskie (głośniki bez zmian). Dopiero w H6 MY10+ wprowadzono jako opcję system nagłośnienia Macintosh. Poliftowy model ma dodatkowo SI-Drive. Na pewno zmianie uległo oprogramowanie skrzyni i o ile pamiętam była jakaś drobna poprawka w zawieszeniu.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- inne audio i przede wszystkim navi

Audio inne ale tak samo dramatycznie kiepskie (głośniki bez zmian). Dopiero w H6 MY10+ wprowadzono jako opcję system nagłośnienia Macintosh. Poliftowy model ma dodatkowo SI-Drive. Na pewno zmianie uległo oprogramowanie skrzyni i o ile pamiętam była jakaś drobna poprawka w zawieszeniu.

 

Tandetne zgoda ale inne :)