Jump to content

outback h6 2005 vs 2007 (przed- i po-liftowy)


troll
 Share

Recommended Posts

szanowni :)

po długich rozważaniach wybór pada na: outback h6. nie jestem znawcą: jestem totalnym laikiem, ale skoro nie ma głupich pytań... :)

zatem pytanie/a: jakie są różnice między outback h6 2005 vs 2007 czyli: przed- i po-liftowym?

1. czy silnik jest ten sam?

2. różnice w automacie (to ta sama skrzynia?) ale jeśli dobrze rozumiem: poliftowe auta mają skrzydełka przy kierownicy.

3. poza zmianami optycznymi czy są jakieś dodatkowe?

4. inne zawieszenie?

pls o pomoc: różnica w cenie 2005 vs 2007 jest b duża. być może jest to wynikiem jedynie rocznika, ale jest też opcja że nie. pomożecie?

Link to comment
Share on other sites

Ja tobie odpowiem o tych co wiem:

- lopatki przy kierownicy, IMo swietny patent, caly czas je uzywam :)

- inne audio i przede wszystkim navi

- inna deska rozdzielcza (zegary)

- inna wyposazenie, co wazne doszly bixenony (chyba w H6 std)

 

IMO silnik i zwieszenie jest bez zmian. Pamietaj, ze H6 kosztowaly pow 200kzł, takze rocznikowo roznica w cenie moze byc spora.

Link to comment
Share on other sites

dopisałbym jeszcze zmiany w budowie przekładni. Po lifcie nie stukają już tak ostro.

 

co tam dokładnie zmienili ? chodzi Ci o układ kierowniczy .. jeżeli tak to w moim poprzednim MY04 nic nie stukało :)

Link to comment
Share on other sites

- inne audio i przede wszystkim navi

Audio inne ale tak samo dramatycznie kiepskie (głośniki bez zmian). Dopiero w H6 MY10+ wprowadzono jako opcję system nagłośnienia Macintosh. Poliftowy model ma dodatkowo SI-Drive. Na pewno zmianie uległo oprogramowanie skrzyni i o ile pamiętam była jakaś drobna poprawka w zawieszeniu.

Edited by subleo
Link to comment
Share on other sites

- inne audio i przede wszystkim navi

Audio inne ale tak samo dramatycznie kiepskie (głośniki bez zmian). Dopiero w H6 MY10+ wprowadzono jako opcję system nagłośnienia Macintosh. Poliftowy model ma dodatkowo SI-Drive. Na pewno zmianie uległo oprogramowanie skrzyni i o ile pamiętam była jakaś drobna poprawka w zawieszeniu.

 

Tandetne zgoda ale inne :)

Macintosh to był jeszcze w MY04 jako opcja. W tym nowszym modelu chyba tez pojawiły sie ciekawsze opcje nagłośnienia, w szczególności w USDM.

Link to comment
Share on other sites

dopisałbym jeszcze zmiany w budowie przekładni. Po lifcie nie stukają już tak ostro.

 

co tam dokładnie zmienili ? chodzi Ci o układ kierowniczy .. jeżeli tak to w moim poprzednim MY04 nic nie stukało :)

 

inaczej rozwiązali kwestię maglownicy, która lubiła postukiwać w wersjach przed liftem.

Link to comment
Share on other sites

panowie, dziękować :)

a jak z dostępnością do kompów w tych autach?

 

Co przez to rozumiesz ? Czy mozna ECU dokupic :), raczej ciezki temat ?

Jezeli chodzi o podpiecie sie poprzez EOBD, to nie ma problem, proste interfejsy typu ELM daja rade.

Link to comment
Share on other sites

Jezeli chodzi o podpiecie sie poprzez EOBD, to nie ma problem, proste interfejsy typu ELM daja rade.

właśnie o to :)

 

na razie podsumowując:

- silnik ten sam

- skrzynia ta sama, inne oprogramowanie, dodatkowo w polifcie skrzydełka przy kierownicy

- zmiany optyczne

- minimalna zmiana w zawieszeniu

- inny kokpit (deska rozdzielcza)

- inne audio, dochodzi navi

- w polifcie doszły biksenony

- "jakaś" zmiana w układzie kierowniczym

- w polifcie dochodzi SI-Drive

- nie wiem czy w każdym, ale w polifcie jest autopamięć (programowanie) fotela kierowcy i położenia lusterek

 

gdyby ktoś wiedział coś więcej: pls o info :)

 

teraz poszukam różnicy w ubezpieczeniu i info o podstawowych częściach - uzupełnię dla potomności :)

Link to comment
Share on other sites

Pamięć lusterek - wątpie, ale jak już jestesmy przy tym to w końcu po FL pojawiła się możliwość składania lusterek. Fotele są (w opcji) z pamięcią :), poźniej (od M08) jeszcze doszedł fajny bajer w postaci keyless.

aha jeszcze pojawiły się inne wzory felg :)

Edited by sherif
Link to comment
Share on other sites

Nigdy nie daruję FHI, że nie zrobili Outbacka H6 z manualną skrzynią. :angry:

 

Dla chcącego nic trudnego bo jak to mówią wszystko jest stanem umysłu, a za resztę zapłacisz home_debit.jpg

 

:yahoo:

 

Fajna wypowiedź:

Mam już trzeciego Legasia. Pierwszy 2.0 MY04, potem Outback H6 MY05, teraz H6 z 2007. Skrzynia automatyczna w MY05 rzeczywiście wolna i denerwująca nieco. Jednak wszystko załatwia SI-DRIVE i łopatki przy kierownicy z MY07. Jadąc w trybie automat, można w każdej chwili "zbić" łopatką bieg o 1 lub 2 w dół aby przyspieszyć. Dzięki temu auto jest "gotowe" do manewru wyprzedzania - nie trzeba czekać aż automat zredukuje lub przeżywać redukcji do samego dołu i ostrego szarpnięcia.

Outback MY07 - auto idealne - tanie, wygodne, bezawaryjne, nie ma na rynku auta, które w tej cenie może sie z nim równać.

 

pozdrawiam czytających ten wątek

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te łopatki przy kierownicy coś dają czy to pic na wodę ? Chodzi mi o przyspieszanie. Bo katalogowe 8.5 nie powala.

 

IMO niewiele to daje, jezeli jedzie sie na S# to i tak skrznia zmeinia biegi "wysoko", same lopatki nie przyspiesza procedury zmiany biegow. Takze jezeli mowimy o przyspieszeniu 0-100km/h to nic to nie da.

Za to doskonale sie sprawdza przy wyprzedzaniu, wtedy to ty decydujesz kiedy i jak zmienic bieg, a nie automat albo zwleka albo redukuje o dwa biegi. Podobnie przy hamowaniu silnikiem, bardzo fajnie, sie zrzuca biegi :)

Dla mnie nie jest to bezuzyteczny bajer i mimo, ze auto mam ok 10m to nadal tego uzywam.

 

... no i jeszcze różnica w ... cenie B)

 

Nowsze / lepsze zazwyczaj kosztuje więcej B)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Podłączę się do tego wątku. Bo pytanie prawie w tym samym temacie. Jaka była skrzynia w Outbacku H6 my04. 4EAT czy 5EAT?

Przymierzam się nieśmiało do tego modelu i znalazłem dwie specyfikacje. W każdej jest inaczej.

Dziękuję i pozdrawiam

 

Żeby doprecyzować: myślę o modelu który wygląda już jak my05

Link to comment
Share on other sites

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

A czy Waszym zdaniem jeśli Outback H6 my04 ma przejechane 160000(udokumentowane) i jest w dobrym stanie, a dodatkowo sprzedający daje 6 miesięcy gwarancji to raczej luz ????

Dobrze myślę???

Link to comment
Share on other sites

To brzmi bardzo konkretnie i dobrze. Ja właśnie rozstaje się z moim Outbackiem 2,5. I jak do tej pory słyszałem że 3.0 h6 jest niezniszczalny(pod warunkiem że gaz się omija szerokim łukiem)

Dzięki

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...