troll Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 szanowni po długich rozważaniach wybór pada na: outback h6. nie jestem znawcą: jestem totalnym laikiem, ale skoro nie ma głupich pytań... zatem pytanie/a: jakie są różnice między outback h6 2005 vs 2007 czyli: przed- i po-liftowym? 1. czy silnik jest ten sam? 2. różnice w automacie (to ta sama skrzynia?) ale jeśli dobrze rozumiem: poliftowe auta mają skrzydełka przy kierownicy. 3. poza zmianami optycznymi czy są jakieś dodatkowe? 4. inne zawieszenie? pls o pomoc: różnica w cenie 2005 vs 2007 jest b duża. być może jest to wynikiem jedynie rocznika, ale jest też opcja że nie. pomożecie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Ja tobie odpowiem o tych co wiem: - lopatki przy kierownicy, IMo swietny patent, caly czas je uzywam - inne audio i przede wszystkim navi - inna deska rozdzielcza (zegary) - inna wyposazenie, co wazne doszly bixenony (chyba w H6 std) IMO silnik i zwieszenie jest bez zmian. Pamietaj, ze H6 kosztowaly pow 200kzł, takze rocznikowo roznica w cenie moze byc spora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 dopisałbym jeszcze zmiany w budowie przekładni. Po lifcie nie stukają już tak ostro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 dopisałbym jeszcze zmiany w budowie przekładni. Po lifcie nie stukają już tak ostro. co tam dokładnie zmienili ? chodzi Ci o układ kierowniczy .. jeżeli tak to w moim poprzednim MY04 nic nie stukało Link to comment Share on other sites More sharing options...
troll Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 panowie, dziękować a jak z dostępnością do kompów w tych autach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
subleo Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 (edited) - inne audio i przede wszystkim navi Audio inne ale tak samo dramatycznie kiepskie (głośniki bez zmian). Dopiero w H6 MY10+ wprowadzono jako opcję system nagłośnienia Macintosh. Poliftowy model ma dodatkowo SI-Drive. Na pewno zmianie uległo oprogramowanie skrzyni i o ile pamiętam była jakaś drobna poprawka w zawieszeniu. Edited September 16, 2013 by subleo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 - inne audio i przede wszystkim navi Audio inne ale tak samo dramatycznie kiepskie (głośniki bez zmian). Dopiero w H6 MY10+ wprowadzono jako opcję system nagłośnienia Macintosh. Poliftowy model ma dodatkowo SI-Drive. Na pewno zmianie uległo oprogramowanie skrzyni i o ile pamiętam była jakaś drobna poprawka w zawieszeniu. Tandetne zgoda ale inne Macintosh to był jeszcze w MY04 jako opcja. W tym nowszym modelu chyba tez pojawiły sie ciekawsze opcje nagłośnienia, w szczególności w USDM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 dopisałbym jeszcze zmiany w budowie przekładni. Po lifcie nie stukają już tak ostro. co tam dokładnie zmienili ? chodzi Ci o układ kierowniczy .. jeżeli tak to w moim poprzednim MY04 nic nie stukało inaczej rozwiązali kwestię maglownicy, która lubiła postukiwać w wersjach przed liftem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 panowie, dziękować a jak z dostępnością do kompów w tych autach? Co przez to rozumiesz ? Czy mozna ECU dokupic , raczej ciezki temat ? Jezeli chodzi o podpiecie sie poprzez EOBD, to nie ma problem, proste interfejsy typu ELM daja rade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
troll Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Jezeli chodzi o podpiecie sie poprzez EOBD, to nie ma problem, proste interfejsy typu ELM daja rade. właśnie o to na razie podsumowując: - silnik ten sam - skrzynia ta sama, inne oprogramowanie, dodatkowo w polifcie skrzydełka przy kierownicy - zmiany optyczne - minimalna zmiana w zawieszeniu - inny kokpit (deska rozdzielcza) - inne audio, dochodzi navi - w polifcie doszły biksenony - "jakaś" zmiana w układzie kierowniczym - w polifcie dochodzi SI-Drive - nie wiem czy w każdym, ale w polifcie jest autopamięć (programowanie) fotela kierowcy i położenia lusterek gdyby ktoś wiedział coś więcej: pls o info teraz poszukam różnicy w ubezpieczeniu i info o podstawowych częściach - uzupełnię dla potomności Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 (edited) Pamięć lusterek - wątpie, ale jak już jestesmy przy tym to w końcu po FL pojawiła się możliwość składania lusterek. Fotele są (w opcji) z pamięcią , poźniej (od M08) jeszcze doszedł fajny bajer w postaci keyless. aha jeszcze pojawiły się inne wzory felg Edited September 17, 2013 by sherif Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenio Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 ... no i jeszcze różnica w ... cenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Te łopatki przy kierownicy coś dają czy to pic na wodę ? Chodzi mi o przyspieszanie. Bo katalogowe 8.5 nie powala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OWOC Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Nie potrafię sobie teraz przypomnieć gdzie ale czytałem, że dzięki łopatką można uzyskać trochę lepszy efekt w przyspieszaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Nigdy nie daruję FHI, że nie zrobili Outbacka H6 z manualną skrzynią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OWOC Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Nigdy nie daruję FHI, że nie zrobili Outbacka H6 z manualną skrzynią. Dla chcącego nic trudnego bo jak to mówią wszystko jest stanem umysłu, a za resztę zapłacisz Fajna wypowiedź: Mam już trzeciego Legasia. Pierwszy 2.0 MY04, potem Outback H6 MY05, teraz H6 z 2007. Skrzynia automatyczna w MY05 rzeczywiście wolna i denerwująca nieco. Jednak wszystko załatwia SI-DRIVE i łopatki przy kierownicy z MY07. Jadąc w trybie automat, można w każdej chwili "zbić" łopatką bieg o 1 lub 2 w dół aby przyspieszyć. Dzięki temu auto jest "gotowe" do manewru wyprzedzania - nie trzeba czekać aż automat zredukuje lub przeżywać redukcji do samego dołu i ostrego szarpnięcia. Outback MY07 - auto idealne - tanie, wygodne, bezawaryjne, nie ma na rynku auta, które w tej cenie może sie z nim równać. pozdrawiam czytających ten wątek 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Te łopatki przy kierownicy coś dają czy to pic na wodę ? Chodzi mi o przyspieszanie. Bo katalogowe 8.5 nie powala. IMO niewiele to daje, jezeli jedzie sie na S# to i tak skrznia zmeinia biegi "wysoko", same lopatki nie przyspiesza procedury zmiany biegow. Takze jezeli mowimy o przyspieszeniu 0-100km/h to nic to nie da. Za to doskonale sie sprawdza przy wyprzedzaniu, wtedy to ty decydujesz kiedy i jak zmienic bieg, a nie automat albo zwleka albo redukuje o dwa biegi. Podobnie przy hamowaniu silnikiem, bardzo fajnie, sie zrzuca biegi Dla mnie nie jest to bezuzyteczny bajer i mimo, ze auto mam ok 10m to nadal tego uzywam. ... no i jeszcze różnica w ... cenie Nowsze / lepsze zazwyczaj kosztuje więcej 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosy Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Podłączę się do tego wątku. Bo pytanie prawie w tym samym temacie. Jaka była skrzynia w Outbacku H6 my04. 4EAT czy 5EAT? Przymierzam się nieśmiało do tego modelu i znalazłem dwie specyfikacje. W każdej jest inaczej. Dziękuję i pozdrawiam Żeby doprecyzować: myślę o modelu który wygląda już jak my05 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 W H6 jest 5AT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kociou Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2005.html generalnie od 2005 w h6 był automat 5 biegowy. jednak częśc aut wyprodukowanych w 2004 roku jest oznaczona jako MY05 (już w nowej budzie) więc jeśli model "wygląda" jak MY05 to pewnie ma 5 biegowy automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Moj OBK jest z 2004r i ma skrzynie 5AT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 po długich rozważaniach wybór pada na: outback h6 pierwszy właściciel H6 (my07) zmienia auto .Info p. Rajski 22-8866081 lub PW Raju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosy Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Bardzo dziękuję za odpowiedź. A czy Waszym zdaniem jeśli Outback H6 my04 ma przejechane 160000(udokumentowane) i jest w dobrym stanie, a dodatkowo sprzedający daje 6 miesięcy gwarancji to raczej luz ???? Dobrze myślę??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Mój jak go kupowałem miał 370 tys i nic mu nie dolega. Zmieniłem tylko łańcuchy i napinacze ,bo już delikatnie było słychać rozrząd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosy Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 To brzmi bardzo konkretnie i dobrze. Ja właśnie rozstaje się z moim Outbackiem 2,5. I jak do tej pory słyszałem że 3.0 h6 jest niezniszczalny(pod warunkiem że gaz się omija szerokim łukiem) Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now