Jump to content

piterb1

Użytkownik
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About piterb1

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Legacy 05 137ps M/T
    OBK 07 165ps AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. piterb1

    VDC off

    nieszczelność magla ps .moda prosze o usunięcie dubletów tematu.
  2. piterb1

    VDC off

    witam . mam problem . po założeniu magla kierownica była krzywo i z taką była jazda próbna. po ustawieniu kierownicy i zbieżności po jakimś czasie wyłączyło się vdc. na kompie pokazało ze kierownica jest ustawiona trochę w lewo . błąd dał sie skasować ,ale po jakimś czasie powrócił. na kolumnie kierowniczej została ustawiona kierownica. na kompie pokazało że jest prosto ,ale vdc było wyłaczone i na kompie nie pokazywalo ustawienia kierownicy (tzn wczesniej jak sie skrecało kołami to pokazywało stopień skrętu) po właczeniu vdc na kompie pokazało że kiera jest prosto i wszystko ok. pa paru dniach wyskoczył znowu błąd . znowu reset na kompie i znowu po paru dniach zapaliło sie vdc. elektryk mowi że może czujnik położenia kiery do wymiany -ale nie chcę mi sie wierzyć. co ustawić lub ew. wymienić by było oki ? pozdr
  3. piterb1

    Legacy VI

    zapowiada się kontynuacja obecnej linii stylistycznej .oczy bolą . legacy v i lanos powinny być karalne. trzeba chyba rozejrzeć się po wozidłach konkurencji .
  4. piterb1

    outback

    miały ,mam łopatki w 2,5 ,zdaje sie ze wszytkich typach poliftowych byly , z wyjątkiem kopciucha , bo ktos w legacu 2,0 tez miał.
  5. h6 jest droższy w zakupie i jest go zdecycydowanie mniej niz lidera sprzedaży w europie -sbd. mimo to sbd jest dwukrotnie drozszy ! na rynku używanym . to dobrze obrazuje o czym mowię . tak duża podaż nie nadąża za popytem . z pewnością tą niszę wykorzysta w końcu ktoś oferując remonty za 6-8k . zapenienia jednego z dealerów ze to własciwie bezawaryjny silnik i innych modeli naprawia więcej -są tylko zapewnienieniami . rynku się nie oszuka . kosmiczna cena na 2.0 klekota nie wzięła się z nikąd.
  6. W moim mniemaniu , ale pewnie sie nie znam , H6 to najmniej awaryjna jednostka ever , i moje statystyki są tez nieubłagane . Czasami owszem zdarza sie UPG , napinacz paska klinowego, czy problem z katalizatorami , ale to jakby nie ma wielkiego znaczenia dla ogółu . Sam sIlnik rewelacyjny , bardzo mało awaryjny ale musi być odp. serwisowany. tj, czesto dobry olej , regularne mycie chłodnicy ( lub jej wymiana ) i zapominamy na długie lata i km o remoncie czy problemach. ever ?pewnie bardziej bazaweryjne niz 2.0sohc ? regualrne mycie lub wymiana chlodnicy by samochód jeżdził? nie ma co zaklinać rzeczywistosci .relatywnie często wystepuje opis motorschaden przy h6. z regóły auta z niemiec i czech . nie stwierdzimy czy to brak dopilnowania oleju i panewy czy tylko upg czy coś innego w znanej firmie z łodzi tnącej angliki i amerykańce mechanik nie pamiętał by sprowadzili 2.0 sohc . na pytanie dlaczego odpowiedzial -że się nie psują i nie mozna ich sprzedac ,za to na h6 mieli całkiem konkretne ceny -jesli dobrze pamietam (2-3 lata temu ) jakieś 10 koła. silnik (pomijając wyjatki ) bezawaryjny chodzi na rynku wtornym po 1k-2,5k pln.wieksze pojemnosci troche więcej tak ze 2-4k. cena za h6 od 2004-09 to obecnie 6-8 k - już po tym widać ze jest popyt na te silniki i na pewno do bezawaryjnch nie należą. najlepszy przykład to sbd . podaż jest duza bo to lider sprzedaży w europie , a popyt ? całkowicie niezaspokojony bo nie ma ich na rynku a ceny zaczynaja się od 12 koła. widać po nich jak mega awaryjna to jednostka. Szczerze ? nie chce , i nie mam ochoty tego komentować ..... Jesli dla Ciebie wyznacznikiem bezawaryjności jest cena używanego ..... to ja nie mam pytań , ani nie mam ochoty nikogo przekonywać ze jest inaczej po pierwsze ilość ogłoszanych h6 uszkodzonych przekracza sporo pozostałe wersje poza sbd i to są fakty po drugie jak ma sie ten najbardziej bezawaryjny h6 do 2.0 -bo coś dane z twego warsztatu nie zgadzają sie z ogólna wiedza o subaru. po trzecie to elementarz że - bezawaryjnosc wpływa na cene -takich oczywistosci nie muszę nikomu z mojej branzy tłumaczyć-tak sie składa ze param sie auto-teilami i mam o tym jako takie pojęcie.jeszcze bardziej ta zależność widac w automatach - skrzynie nie prujące się nie maja ceny, jak choćby 4eat house 1 - dla ciebie duzo awaryjnosc to widac podstawowe kryterium wyboru mało kto jest na tyle "rozsądny " by ładować się w gt-eka. przy nim nawet h6 to weltmeister bezawaryjności.
  7. W moim mniemaniu , ale pewnie sie nie znam , H6 to najmniej awaryjna jednostka ever , i moje statystyki są tez nieubłagane . Czasami owszem zdarza sie UPG , napinacz paska klinowego, czy problem z katalizatorami , ale to jakby nie ma wielkiego znaczenia dla ogółu . Sam sIlnik rewelacyjny , bardzo mało awaryjny ale musi być odp. serwisowany. tj, czesto dobry olej , regularne mycie chłodnicy ( lub jej wymiana ) i zapominamy na długie lata i km o remoncie czy problemach. ever ?pewnie bardziej bazaweryjne niz 2.0sohc ? regualrne mycie lub wymiana chlodnicy by samochód jeżdził? nie ma co zaklinać rzeczywistosci .relatywnie często wystepuje opis motorschaden przy h6. z regóły auta z niemiec i czech . nie stwierdzimy czy to brak dopilnowania oleju i panewy czy tylko upg czy coś innego w znanej firmie z łodzi tnącej angliki i amerykańce mechanik nie pamiętał by sprowadzili 2.0 sohc . na pytanie dlaczego odpowiedzial -że się nie psują i nie mozna ich sprzedac ,za to na h6 mieli całkiem konkretne ceny -jesli dobrze pamietam (2-3 lata temu ) jakieś 10 koła. silnik (pomijając wyjatki ) bezawaryjny chodzi na rynku wtornym po 1k-2,5k pln.wieksze pojemnosci troche więcej tak ze 2-4k. cena za h6 od 2004-09 to obecnie 6-8 k - już po tym widać ze jest popyt na te silniki i na pewno do bezawaryjnch nie należą. najlepszy przykład to sbd . podaż jest duza bo to lider sprzedaży w europie , a popyt ? całkowicie niezaspokojony bo nie ma ich na rynku a ceny zaczynaja się od 12 koła. widać po nich jak mega awaryjna to jednostka.
  8. To daj jakieś linki, bo np.mobile.de pokazuje słownie "zero" aut z uszkodzonym silnikiem 3,0 z rejestracją od 2003 roku. regularnie od paru lat przegladm mb.de(pare razy na tydzień) i cos tam czasmi sprowadzam i statystyka awaryjnosci jest nieubłągana roczniki 2004-2009 ; sbd , h6 , (2,5 173), 2,0dohc, 2,5 165 , i chyba nigdy nie widzialem 2,0 sohc z motorschaden , nie ma tam amerykańskich wersji -a gt pewnie by było wysoko w statystyce cos w okolicach sbd ,. ponizej 2003 pewnie duzo jest uszkodzonych 2,5 165km.2,5 173 rzadko w ogóle występuje ale na ta niewielką ilość pare było trafionych stąd wysoko w stytystyce mus -o jakim sprzegle i dwumasie mowisz w np 2,5 at ? bo widze że na siłe szukasz argumentow. w at z kolei i w h6 i w slabszych dochodzi ci wymiana filtra i oleju - pare stów co 60 tyskm. rozrząd jest co 105 tkm- pasek rolki robocizna -cos ponizej klocka - z tego co pamietam 600-800zl .to przy przebiegu do 300tkm (2 wymiany ) tak sporo taniej niz w h6 wyjecie silnika ,wymiana szklanek . jak byś nie patrzył h6 to najdroższa z europejskich benzyn w ekspolatacji .
  9. h6 prawie bezobsługowy ? akurat w awaryjnosci przegania go tylko sbd. widać to po ilości oferowanych aut z motorschaden . regulacja zaworów to tak naprawde nie wiadomo ile bedzie w tym modelu kosztować . mozna mieć pecha i trzeba bedzie zostawic pare koła . silnik obowiązkowo za każdym razem wyjeżdza . w 2.0 i 2,5 sohc nic takiego nie trzeba.
  10. ma to sens z anglikiem .jednak lepiej chyba 2,0 lub 2,5 bo h6 drogawy jest. ps .ciekawe jak długo będą tu dealezy twierdzić ze z sbd wszystko jest ok.
  11. witam.mam maly problem. objaw . drganie -nie nakierownicy , ogolnie calego samochodu , lewarek lata na boki , z regóły przy predkosci okolo 80km, choc czesto tez przy nizszych i wyzszych . wystepuje sporadycznie , ale czasmi przy przejazdzce na miescie kilkukrotnie. drgania sa dosc mocne, cała skrzynia chodzi. zmiana predkosci lub biegu z regóły pomaga. pierwsze co pomyslalem ze dwumasa, mechanik mowi ze na pewno nie. kolejne podejrzenie podpora wału , okazała sie dobra z przodu zdiagnozowano luz na drążku,bedzie zmieniony -no ale on chyba by dal objawy na kierownicy. co ewntualnie jeszcze sprawdzic? pozdrawiam
  12. witam . jak sie kalibruje ta taśme? mialem sciagany magiel i na krzywej kierownicy jazde probną . potem ustawiono ją równo ale kontrolka błędu vdc sie ciągle pali . pozdrawiam
  13. nie o to chodzi . tu legac przed i po . wyraźnie widać inne siedzisko
  14. nie widać z tej perspektywy ,skórzane podobnie wyglądają - może w nich nie było zmiany . obejrzyj sobie welury i będziesz wiedział o co chodzi . są zupełnie inne.
  15. Witaj, Funkcje pamięci fotela kierowcy mają wszystkie OBK prócz wersji RA w modelu 2.5i/2.0D. Natomiast żaden nie ma pamięci dla fotela pasażera. Elektryczną regulację dla fotela pasażera mają tylko wersje 3.0. Co do profilowania to ze zdjęć wynika, że wszystkie są takie same nie są takie same mam suba przed polifcie. poliftowe są mniej kubełkowe bo przedlifowe się wycierały . pamięć też nie wszystkie mają , niektóre poliftowe tylko elek. regulacje.
×
×
  • Create New...