Skocz do zawartości

służbowy dupowóz jaki? 911, m3, s5, rs4, c63, inny ?


beben

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, turdziGT napisał:

Zamiast centralnego dyferencjalem mechanicznego jest sprzęgło elektromechaniczne a wiec zasa działania jak w haldex 

 

 

ALEX ma A4 Allroad trzeba by jego zapytać jak to w praktyce działa 

Tak, dokładnie, masz rację. Szukałem tego filmiku. Nie znalazłem. Jest na stronie Audi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Korton napisał:

 

O nie wiedzialem, zawsze od A4 byl torsen (jesli to byla wersja quattro), od ktorej budy b8, czy b9 dawali Quattro ultra? Czyli co teraz kupujac A4 inne niz S4/RS4 dostajemy rozlaczany naped?

Teraz to nie takie proste. Nie siedze sa bardzo w B9 jezeli chodzi o inne silniki ale ale jezeli chciesz miec torsena to musisz miec skrzynie ZF a wiec tylko 3.0 TDI . Nie wiem jak jest w A6 tam wiekszosc nadal jest AWD na stale chyba w kazdym razie wszystko sie zmienia.Od kiedy BMW produkuje auta FWD juz nic mnie nie zdziwi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera , chwile mnie nie było i już audi na tapecie :evil2::biglol: MOOODDEERRATOOR, proszę zbanować tych audi freaków B)

 

Wracając do wrażeń:

 

No cóż, na razie jest przezajebiście. To jest to czego szukałem. W drodze powrotnej zrobiłem 1000 km i żal było wysiadać. Żałowałem że czegoś nie zapomniałem z serwisu i nie trzeba wracać.

Dźwięk silnika powala, jest gardłowy, metaliczny, niesamowity jak się wkręca na czerwone. Na zewnątrz podobno jest terror , ze środka tak tego nie słychać ponieważ auto jest bardzo dobrze wyciszone. Zaleta/ wada ? Ciężko powiedzieć. 

Chyba jest minimalnie wolniejszy od audi i isf'a ale to może być wrażenie ponieważ to wszystko dzieje się spokojnie, bez kopania, bez walki. Nawet start jest delikatny, żadnego buksowania kołami, pierwsze metry jakby stłumione a potem ogień. Taki wóz dla starszego pana ;) Dorosłem do takiego ;) 

 

Auto jest jak nowe, środek niczym nie różni się od auta salonowego. Ma kilka smaczków dizajnerskich, póki bardzo mi się podoba. Na każdym kroku trójząb się pręży ostrza. 

 

Niespodziewałem się że ma tak bogate wyposażenie. Nie dość że kupiłem go na podstawie zdjęć to jak się okazuje nie doczytałem specyfikacji. KIlka gadżetów mnie miło zaskoczyło :)

 

Fotki z zewnątrz już były więc poniżej kilka ze środka. 

 

NIebieski kolor miażdży. Nie wiem dlaczego ale podobno się nie sprzedaje zbyt dobrze, większość to czarne, białe lub srebne. Tym lepiej dla mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, beben napisał:

większość to czarne, białe lub srebne.

 

Niestety ale to chyba dotyczy większości samochodów. Ja już mam dosyć na podjeździe wszystkich odcieni szarości i dlatego poszliśmy w krwisto czerwony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna sztuka ;)
Ja też zastanawiam się na innym kolorem niż białe/szare/srebrne/czarne, ale pewnie wybór padnie na czarne + okleina na inny kolor (jak mi się znudzi to zmienię).

Edytowane przez Paweł_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Paweł_P napisał:

A jakie gadżety Cię zaskoczyły?

 

nie chodzi o to że to jakieś wyszukane niespotykane rzeczy tylko nie doczytałem ogłoszenia i np nie wiedziałem że ma: sterowanie bramami garażowymi, elektryczną klapę z opcją otwierania z kopniaka (gdzieś tak pod autem jest czujnik), wentylowane fotele itd. Taka miła niespodzianka.

Natomiast z tego co wiedziałem a w końcu ktoś o tym pomyślał to ekran sterowany jak tablet, czyli mapa powiększana przesuwana tak jak na tablecie a nie jakimiś durnymi plusami minusami strzałkami itd. Zrzut kilku ikonek z telefonu, np mapy live

 

2 minuty temu, matros1 napisał:

Logo chłopa z widłami jest tyle, że trudno zapomnieć czym się jedzie. 

 

auta dla wieśniaka czyli trafilem ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kamera, czujniki, blind spot w lusterkach, podgrzewanie i wentylacja, niezły sprzęt kardon harman, keyless go, tempomat itd czyli pewien standard w tego typu autach

Nie ma niestety aktywnych świateł (szkoda :() , szyberdachu akurat mi nie szkoda i nie ma headup’a którego Maserati nie oferuje a szkoda bo lubię ten gadżet.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z własnego doświadczenia ale podobno niecałe 290 poleci. Ja jechałem standardowe niemieckie autostradowe 160-200 i prowadzi się genialnie, pewnie, stabilnie i nie czuć prędkości. Zaskoczyłem się kilkukrotnie mając na liczniku 30-40 km/h więcej niż czułem . Trzeba się piłować bo prawko poleci ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super auto i super ze jesteś zadowolony.Jak spalanie wyszło na trasie ?


Spalanie wyjątkowo przyjazne. W Niemczech było sporo ograniczeń do 100-130 i spory ruch, średnia wyszła 120km/h - spalanie -12,2 l/100, jechane w 99% na trybie sport czyli otwarty, głośny wydech plus obroty trzymane na min 3tys .

W Polsce było luźno i pusto wiec było troszkę szybciej. Prędkości najczęściej w granicach 160-180, kilka razy szybciej lub wolniej , średnia ok 150 - spalanie 14,5.

To wynik trochę gorszy od lexusa Isf (mistrza oszczędności wśród aut 400km+) i 3-4 litry mniej niż audi rs5.
Jak dla mnie bomba, biorąc pod uwagę 80l zbiornik jest szansa na trochę rzadsze wizyty na stacji.
Tzn na razie kolejny bak mam 21 lit/100 ale to chyba zrozumiałe ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...