FilipBB Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 FilipBB, imho b. dobre zmiany "liftingowe", wersja offroad i sport to tez b. dobre posuniecie, tak samo jak opcjonalne r-18, no a cvt + diesel to strzal w dziesiatke (szkoda, ze taka kombinacja wchodzi dopiero teraz, no ale lepiej pozno niz nigdy!) Ja jestem bardzo zadowolony z tego kroku ale chciałem się upewnić. Szkoda, że Dyrekcja daje zdjęcia portalom motoryzacyjnym a nam nic nie powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 "... no a cvt + diesel to strzal w dziesiatke (szkoda, ze taka kombinacja wchodzi dopiero teraz, no ale lepiej pozno niz nigdy!)..." Już jest od kilku miesięcy, chyba że "teraz" ma tutaj inne znaczenie Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalk now Free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 "... no a cvt + diesel to strzal w dziesiatke (szkoda, ze taka kombinacja wchodzi dopiero teraz, no ale lepiej pozno niz nigdy!)..." Już jest od kilku miesięcy, chyba że "teraz" ma tutaj inne znaczenie Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalk now Free teraz, tj. od tego MY, kilka miesiecy chyba nie ma wiekszego znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jeśli tak, to faktycznie jest ok , dlatego pytałem. Pierwsze wrażenie było: "no pięknie się ktoś obudził" Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalk now Free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Versja off road to jedyna z poprawnych wersji OBK szkoda ze jest to wersja nowozelandzka lub australijska i do nas NIGDY nie zawita. relingii sa typowo nieeuropejskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Versja off road to jedyna z poprawnych wersji OBK szkoda ze jest to wersja nowozelandzka lub australijska i do nas NIGDY nie zawita. relingii sa typowo nieeuropejskie. skad taka pewnosc? AK pisal cos innego: W Australii Outbacki w nowym "offroadowym" ubraniu: mam kilka....odbior koniec roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 a ja dzisiaj pojeździłem sobie OTB CVT i mam całkiem przyjemne odczucia.Trzeba tylko pamiętać,że jak chcemy jechać dynamicznie to konieczny jest kick down,ale tak jest pewnie we wszystkich automatach.Pali jakieś 1,5 litra więcej niż mój legas. Od bujania było mi trochę nie-teges ale to już bez związku z CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 a nie to odpada. W dieslu to bez sensu. Nie po to sie jezdzi dieslem by silnik sie krecil do 4500 u mnie 3000 nie przekraczam no chyba ze Vmax na Autobahnie. Musze sie przejechac tym ustrojstwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Poglądowo ze strony japońskiej: Amortyzatory Bilstein, 18-sto calowe felgi, aluminiowe nakładki na pedały, ciemny przedni grill, lakierowana tylna listwa (ta nad rejestracją), wykończenie carbon-em. Źródło: http://www.subaru.jp...-2.5i-es-s.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 i cała gama oprócz 2,5i ma system EyeSight - może to wkrótce będzie standard .... a tu wygląda na to że OBK MY 2014 będzie wyglądał tak http://www.themotorreport.com.au/57313/2014-subaru-outback-price-and-features-for-ruggedly-upgraded-wagon i jakoś EyeSight tu nie widać.... no i w ogóle strach się bać czy to nie aby słabowata wersja US ale przystosowana do wejścia na rynek EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wiem, że w Polsce nie ma już H6 ale myślę, że wnętrze przydałoby się 2.5i jak i 2.0D. Specjalna wersja Outback H6 Grand Master (JDM): nowy brązowy kolor, ciemny grill, srebrne obudowy lusterek, amerykańskie relingi, nowe reflektory, piękna brązowa skóra w środku, podwójna lampka nad tylną kanapą, podwójne wyjście USB do ładowania, drewno w podłokietniku. Więcej informacji: Outback Grand Master Więcej dużych zdjęć: Outback Grand Master Galeria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Grand Master rewelacja! I wnętrze, i na zwenątrz - niewielkie zmiany a efekt robi wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Poza relingami - bomba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) no i w ogóle strach się bać czy to nie aby słabowata wersja US ale przystosowana do wejścia na rynek EU Nie ma się czego bać. To wersja produkowana w US dla US. Aczkolwiek wersja limitowana "X" bedzie z zewnątrz dość podobna ... Pozdrowienia Edytowane 3 Stycznia 2014 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jest specyfikacja Outbacka MY14. Outback MY14 Spec Outback MY13 Spec Wersje Comfort w MY14 są standardowo wyposażone w Nawigację. Ceny pozostały bez zmian. W porównaniu do MY13 Outback jest lżejszy! ale nie wpłynęło to na spalanie: 2.0D o 20 kg 2.0D CVT o 14 kg 2.5i CVT o 13 kg Wersje z 6MT mają ponadto zmniejszony kąt zejścia z 22,9 na 22,5 (tak samo dla wszystkich wersji). Od MY14 Outback spełnia normę spalin EURO5b. Są też dwie wersje specjalne: 00X i SPO. Wersja 00X ("Off-road"): grill frontowy w kolorze grafitowym, obramowanie reflektorów w kolorze grafitowym, felgi aluminiowe w kolorze grafitowym, dolne listwy zderzaków w kolorze czarnym, relingi dachowe w kolorze czarnym, czarne listwy progowe z dodatkowymi tłoczeniami, zintegrowane poprzeczki relingów dachowych, okno dachowe (tylko w wersji Comfort 00X) zintegrowane poprzeczki relingów dachowych - "amerykańskie" relingi Wersja SPO ("Sport"): grill frontowy w kolorze grafitowym, obramowanie reflektorów w kolorze grafitowym, felgi aluminiowe w kolorze grafitowym, zderzaki lakierowane całościowo w kolorze nadwozia, relingi dachowe w kolorze srebrnym, wykończenie kokpitu a'la Carbon, aluminiowe pedały, tapicerka łączona pvc/materiał (tylko w wersji Active SPO) Szkoda, że polskie wersje nie będą miały felg 18" tak jak japońskie. Ktoś wie co to jest? "tapicerka łączona pvc/materiał (tylko w wersji Active SPO)" Czekamy na zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ta specyfikacja już wisi od jakiegoś czasu Tak BTW, co do wersji Comfort to cena pozostała bez zmian w odniesieniu co Comfort Navi z poprzedniego cennika, nie ma natomiast już tańszych o 3000 EUR Comfort bez Navi. Ktoś wie co to jest? "tapicerka łączona pvc/materiał (tylko w wersji Active SPO)" To pewnie "ekoskóra" łączona z materiałem - tak jak np. w nowym Forku XT Comfort. Fajne są te wersje specjalne poza dwoma drobiazgami - w X mogli pozostawić zwykłe relingi, a w Sport niepotrzebnie polakierowane są plastiki na dolnej części zderzaka i progi - te elementy w Outbacku bardzo fajnie wyglądały, plus natomiast za ciemny grill, przyciemniane reflektory, ciemną deskę i listwy carbon - to wygląda naprawdę super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Przepraszam za sianie fermentu w sprawie wersji Sport. Popatrzyłem na stronę Japońską i tam są dwa modele Sport. Jeden tak jak "nasz" z malowanymi błotnikami itp., a drugi to samo + amortyzatory Bilstein i 18". Dla ścisłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 DRL do Outbacka MY14> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się