Skocz do zawartości

Outback diesel CVT


ten_Typ_tak_ma

Rekomendowane odpowiedzi

FilipBB, imho b. dobre zmiany "liftingowe", wersja offroad i sport to tez b. dobre posuniecie, tak samo jak opcjonalne r-18, no a cvt + diesel to strzal w dziesiatke (szkoda, ze taka kombinacja wchodzi dopiero teraz, no ale lepiej pozno niz nigdy!)

Ja jestem bardzo zadowolony z tego kroku ale chciałem się upewnić. Szkoda, że Dyrekcja daje zdjęcia portalom motoryzacyjnym a nam nic nie powie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

"... no a cvt + diesel to strzal w dziesiatke (szkoda, ze taka kombinacja wchodzi dopiero teraz, no ale lepiej pozno niz nigdy!)..."

 

Już jest od kilku miesięcy, chyba że "teraz" ma tutaj inne znaczenie

 

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalk now Free

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"... no a cvt + diesel to strzal w dziesiatke (szkoda, ze taka kombinacja wchodzi dopiero teraz, no ale lepiej pozno niz nigdy!)..."

 

Już jest od kilku miesięcy, chyba że "teraz" ma tutaj inne znaczenie

 

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalk now Free

teraz, tj. od tego MY, kilka miesiecy chyba nie ma wiekszego znaczenia :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Versja off road to jedyna z poprawnych wersji OBK :) szkoda ze jest to wersja nowozelandzka lub australijska i do nas NIGDY nie zawita. relingii sa typowo nieeuropejskie.

skad taka pewnosc? AK pisal cos innego:

 

W Australii Outbacki w nowym "offroadowym" ubraniu:

 

mam kilka....odbior koniec roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dzisiaj pojeździłem sobie OTB CVT i mam całkiem przyjemne odczucia.Trzeba tylko pamiętać,że jak chcemy jechać dynamicznie to konieczny jest kick down,ale tak jest pewnie we wszystkich automatach.Pali jakieś 1,5 litra więcej niż mój legas.

Od bujania było mi trochę nie-teges ale to już bez związku z CVT ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie to odpada. W dieslu to bez sensu. Nie po to sie jezdzi dieslem by silnik sie krecil do 4500 u mnie 3000 nie przekraczam no chyba ze Vmax na Autobahnie. Musze sie przejechac tym ustrojstwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Poglądowo ze strony japońskiej:

color06.jpg

cut05.jpg

color01.jpg

Amortyzatory Bilstein, 18-sto calowe felgi, aluminiowe nakładki na pedały, ciemny przedni grill, lakierowana tylna listwa (ta nad rejestracją), wykończenie carbon-em.

Źródło: http://www.subaru.jp...-2.5i-es-s.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i cała gama oprócz 2,5i ma system EyeSight - może to wkrótce będzie standard ....

 

a tu wygląda na to że OBK MY 2014 będzie wyglądał tak http://www.themotorreport.com.au/57313/2014-subaru-outback-price-and-features-for-ruggedly-upgraded-wagon

i jakoś EyeSight tu nie widać....

no i w ogóle strach się bać czy to nie aby słabowata wersja US ale przystosowana do wejścia na rynek EU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiem, że w Polsce nie ma już H6 ale myślę, że wnętrze przydałoby się 2.5i jak i 2.0D.

Specjalna wersja Outback H6 Grand Master (JDM): nowy brązowy kolor, ciemny grill, srebrne obudowy lusterek, amerykańskie relingi, nowe reflektory, piękna brązowa skóra w środku, podwójna lampka nad tylną kanapą, podwójne wyjście USB do ładowania, drewno w podłokietniku.

color04.jpg

cut02.jpg

detail1_item03_ph.jpgdetail1_item04_ph.jpgdetail1_item02_ph.jpg

 

Więcej informacji:

Outback Grand Master

Więcej dużych zdjęć:

Outback Grand Master Galeria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
no i w ogóle strach się bać czy to nie aby słabowata wersja US ale przystosowana do wejścia na rynek EU

Nie ma się czego bać. To wersja produkowana w US dla US.

 

 

 

Aczkolwiek wersja limitowana "X" bedzie z zewnątrz dość podobna ...

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jest specyfikacja Outbacka MY14.

Outback MY14 Spec

Outback MY13 Spec

Wersje Comfort w MY14 są standardowo wyposażone w Nawigację. Ceny pozostały bez zmian.

W porównaniu do MY13 Outback jest lżejszy! ale nie wpłynęło to na spalanie:

2.0D o 20 kg

2.0D CVT o 14 kg

2.5i CVT o 13 kg

Wersje z 6MT mają ponadto zmniejszony kąt zejścia z 22,9 na 22,5 (tak samo dla wszystkich wersji). Od MY14 Outback spełnia normę spalin EURO5b.

 

Są też dwie wersje specjalne: 00X i SPO.

Wersja 00X ("Off-road"):

grill frontowy w kolorze grafitowym, obramowanie reflektorów w kolorze grafitowym, felgi aluminiowe w kolorze grafitowym, dolne listwy zderzaków w kolorze czarnym, relingi dachowe w kolorze czarnym, czarne listwy progowe z dodatkowymi tłoczeniami, zintegrowane poprzeczki relingów dachowych, okno dachowe (tylko w wersji Comfort 00X)

zintegrowane poprzeczki relingów dachowych - "amerykańskie" relingi

 

Wersja SPO ("Sport"):

grill frontowy w kolorze grafitowym, obramowanie reflektorów w kolorze grafitowym, felgi aluminiowe w kolorze grafitowym, zderzaki lakierowane całościowo w kolorze nadwozia, relingi dachowe w kolorze srebrnym, wykończenie kokpitu a'la Carbon, aluminiowe pedały, tapicerka łączona pvc/materiał (tylko w wersji Active SPO)

Szkoda, że polskie wersje nie będą miały felg 18" tak jak japońskie.

Ktoś wie co to jest? "tapicerka łączona pvc/materiał (tylko w wersji Active SPO)"

Czekamy na zdjęcia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta specyfikacja już wisi od jakiegoś czasu ;) Tak BTW, co do wersji Comfort to cena pozostała bez zmian w odniesieniu co Comfort Navi z poprzedniego cennika, nie ma natomiast już tańszych o 3000 EUR Comfort bez Navi.

 

Ktoś wie co to jest? "tapicerka łączona pvc/materiał (tylko w wersji Active SPO)"

 

To pewnie "ekoskóra" łączona z materiałem - tak jak np. w nowym Forku XT Comfort.

 

 

Fajne są te wersje specjalne poza dwoma drobiazgami - w X mogli pozostawić zwykłe relingi, a w Sport niepotrzebnie polakierowane są plastiki na dolnej części zderzaka i progi - te elementy w Outbacku bardzo fajnie wyglądały, plus natomiast za ciemny grill, przyciemniane reflektory, ciemną deskę i listwy carbon - to wygląda naprawdę super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przepraszam za sianie fermentu w sprawie wersji Sport. Popatrzyłem na stronę Japońską i tam są dwa modele Sport. Jeden tak jak "nasz" z malowanymi błotnikami itp., a drugi to samo + amortyzatory Bilstein i 18". Dla ścisłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...