Jump to content

Outback diesel CVT


ten_Typ_tak_ma

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro.

Jeżeli tak będzie faktycznie to niestety uważam że jednak dośc drogo jak na kombi segmentu D z silnikiem diesla :(

Link to comment
Share on other sites

Oj to chyba okulista się kłania. Albo Tobie,albo mnie.Ja widzę 173 KM.

 

Być może błąd w tabelce ale jest jak wół: strona 4: "Technische Daten" pozycja: "leistung". A swoją drogą mogliby troszeczkę wzmocnić to 2.5 jeżeli w BRZ z 2.0 potrafią wycisnąć 200 KM.

Link to comment
Share on other sites

Być może błąd w tabelce ale jest jak wół: strona 4: "Technische Daten" pozycja: "leistung".

Właśnie o tym mówię. ;)

U mnie stoi jak byk-173 KM. :biglol:

A parę kobyłek mogliby dodać,to fakt.

Link to comment
Share on other sites

u nas doplata za CVT w OBK 2.0D wynosi zaledwie 200 EUR (nawet troszke mniej), wiec osobiscie nie mialbym zadnych watpliwosci...

Link to comment
Share on other sites

Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro.

Jeżeli tak będzie faktycznie to niestety uważam że jednak dośc drogo jak na kombi segmentu D z silnikiem diesla :(

 

Lukass bądźmy sprawiedliwi OBK jest "trochę" lepszy od "normalnego" kombi.

Wersja Comfort + CVT za 40k euro to utrzymanie cen na obecnym poziomie plus dopłata za CTV ok. 2.5k euro.

 

Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro.

 

 

Jak Ci to wyszło ? Ile w De kosztuje dodatkowa gwarancja do 5 lat i 160k km ?

Link to comment
Share on other sites

jak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie

mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi

Link to comment
Share on other sites

jak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie

mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi

w innych markach, ktore stosuja nie lancuch - jak Subaru, a pasek, i owszem... natomiast w Subaru o awariach CVT raczej nic nie slychac

 

pytanie tylko, jak zagra tandem diesel (350 Nm) + CVT, czy nie bedzie chorob wieku dzieciecego (znajac zycie, bedzie :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieję, że nie będzie problemów, a tylko frajda z jazdy - kilka dni temu podpisałem z "Subaru A. Koper" (dziękuję za pomoc i cierpliwość p. Piotrowi!) umowę na tego OBK... :-) Pozdrawiam, Tomek

Link to comment
Share on other sites

Taxus - thx za informację - poszedłem i kupiłem Auto Świat. Generalnie czasopismo niewiele wniosło - w podsumowaniu red. Rafał Sękalski napisał "OUTBACK z dieslem i dobrą skrzynią bezstopniową jest solidnym, rodzinnym autem godnym uwagi. Na pewno sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Ma nieco kontrowersyjną stylistykę, ale za to przestronne wnętrze i świetny układ jezdny. Oby cena w Polsce była konkurencyjna". Muszę przyznać, że nadzieje p. Sękalskiego pokrywają się z moimi... :-)

Link to comment
Share on other sites

A swoją drogą mogliby troszeczkę wzmocnić to 2.5 jeżeli w BRZ z 2.0 potrafią wycisnąć 200 KM.

 

Tylko weź proszę pod uwagę fakt, że te 2.0 w BRZ jest na bezpośrednim wtrysku benzyny... :)

 

ak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi

 

A skąd takie wnioski, pozwolę sobie zapytać. Gdzie o tym pisano? CVT miewały złą opinię (np. Nissan Micra 1.0 + CVT), ale jak od 2009 roku sprzedaję te auta ze skrzyniami Lineartronic tak nigdy żadna skrzynia nie wróciła na serwis. Nie bez powodu staramy się uciec od nazwy CVT na rzecz Lineartronic, ponieważ CVT owiana jest złą sławą ;)

 

Oby cena w Polsce była konkurencyjna". Muszę przyznać, że nadzieje p. Sękalskiego pokrywają się z moimi... :-)

 

I jest! Dla wszystkich zamówień złożonych począwszy od dnia dzisiejszego do 30.06.2013 zastosujemy cenę inauguracyjną tj. Outback 2.0 D CVT w cenie Outbacka 2.0 D ze skrzynią manualną.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Nie bez powodu staramy się uciec od nazwy CVT na rzecz Lineartronic, ponieważ CVT owiana jest złą sławą ;)

Ale CVT jest ogólnie stosowaną nazwą skrzyń bezstopniowych, to że u jednych nazywa się Multitronic (Audi) u innych Lineartronic (Subaru) nic nie zmienia, "osioł zawsze pozostanie osłem choćby nań włożyć złotą uzdę i siodło". Chyba, że to taki "chłyt matetindody" :):idea:

Link to comment
Share on other sites

kilka dni temu podpisałem z "Subaru A. Koper" (dziękuję za pomoc i cierpliwość p. Piotrowi!) umowę na tego OBK... :-) Pozdrawiam, Tomek

 

To ja dziękuję Panie Tomku :)

 

Chyba, że to taki "chłyt matetindody" :):idea:

 

O widzisz, uderzyłeś w sedno sprawy :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...