ten_Typ_tak_ma Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Dotychczas zbiera dobre recenzje w Australii Jest już niemiecki cennik i dane techniczne. Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro. http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/modelle/Outback/PreiseDaten/outback-preise-technische_daten-ausstattung.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 fajnie że automat zupełnie nie traci na osiągach,przynajmniej na papierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Pali o 0,5 l więcej, ale to niska cena za komfort jazdy i bezstresowe ruszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Pali o 0,5 l więcej, ale to niska cena za komfort jazdy i bezstresowe ruszanie ...i na pewno zdrowe sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Bardzo dobrze, że inżynierowie FHI pozostawili od 0 do 100 km/h poniżej 10 sekund, bo granica psychologiczna przebiega między 9,9 (zrywne) a 10 (mułowate). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 O widzę, że i moc benzynowego 2.5 zwiększono do 193 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 O widzę, że i moc benzynowego 2.5 zwiększono do 193 KM. Oj to chyba okulista się kłania. Albo Tobie,albo mnie.Ja widzę 173 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro. Jeżeli tak będzie faktycznie to niestety uważam że jednak dośc drogo jak na kombi segmentu D z silnikiem diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Oj to chyba okulista się kłania. Albo Tobie,albo mnie.Ja widzę 173 KM. Być może błąd w tabelce ale jest jak wół: strona 4: "Technische Daten" pozycja: "leistung". A swoją drogą mogliby troszeczkę wzmocnić to 2.5 jeżeli w BRZ z 2.0 potrafią wycisnąć 200 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Być może błąd w tabelce ale jest jak wół: strona 4: "Technische Daten" pozycja: "leistung". Właśnie o tym mówię. U mnie stoi jak byk-173 KM. A parę kobyłek mogliby dodać,to fakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoD Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Pali o 0,5 l więcej, ale to niska cena za komfort jazdy i bezstresowe ruszanie ...i na pewno zdrowe sprzęgło i można nawet zapomnieć o sprzęgle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 u nas doplata za CVT w OBK 2.0D wynosi zaledwie 200 EUR (nawet troszke mniej), wiec osobiscie nie mialbym zadnych watpliwosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Dla ciekawości zajrzałem. I po co mi to było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro. Jeżeli tak będzie faktycznie to niestety uważam że jednak dośc drogo jak na kombi segmentu D z silnikiem diesla Lukass bądźmy sprawiedliwi OBK jest "trochę" lepszy od "normalnego" kombi. Wersja Comfort + CVT za 40k euro to utrzymanie cen na obecnym poziomie plus dopłata za CTV ok. 2.5k euro. Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro. Jak Ci to wyszło ? Ile w De kosztuje dodatkowa gwarancja do 5 lat i 160k km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarnwood Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi w innych markach, ktore stosuja nie lancuch - jak Subaru, a pasek, i owszem... natomiast w Subaru o awariach CVT raczej nic nie slychac pytanie tylko, jak zagra tandem diesel (350 Nm) + CVT, czy nie bedzie chorob wieku dzieciecego (znajac zycie, bedzie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuwi Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Mam nadzieję, że nie będzie problemów, a tylko frajda z jazdy - kilka dni temu podpisałem z "Subaru A. Koper" (dziękuję za pomoc i cierpliwość p. Piotrowi!) umowę na tego OBK... :-) Pozdrawiam, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Z tego co czytałem to zarówno w Forku XT jak i 2.0D CVT jest właśnie wzmocnione żeby wytrzymać 350Nm więc powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 W nowym Auto-Świecie jest test Outbacka diesel + CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Taki fajny test porownawczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuwi Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Taxus - thx za informację - poszedłem i kupiłem Auto Świat. Generalnie czasopismo niewiele wniosło - w podsumowaniu red. Rafał Sękalski napisał "OUTBACK z dieslem i dobrą skrzynią bezstopniową jest solidnym, rodzinnym autem godnym uwagi. Na pewno sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Ma nieco kontrowersyjną stylistykę, ale za to przestronne wnętrze i świetny układ jezdny. Oby cena w Polsce była konkurencyjna". Muszę przyznać, że nadzieje p. Sękalskiego pokrywają się z moimi... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Taki fajny test porownawczy I kolejny, tym razem Panie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 A swoją drogą mogliby troszeczkę wzmocnić to 2.5 jeżeli w BRZ z 2.0 potrafią wycisnąć 200 KM. Tylko weź proszę pod uwagę fakt, że te 2.0 w BRZ jest na bezpośrednim wtrysku benzyny... ak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi A skąd takie wnioski, pozwolę sobie zapytać. Gdzie o tym pisano? CVT miewały złą opinię (np. Nissan Micra 1.0 + CVT), ale jak od 2009 roku sprzedaję te auta ze skrzyniami Lineartronic tak nigdy żadna skrzynia nie wróciła na serwis. Nie bez powodu staramy się uciec od nazwy CVT na rzecz Lineartronic, ponieważ CVT owiana jest złą sławą Oby cena w Polsce była konkurencyjna". Muszę przyznać, że nadzieje p. Sękalskiego pokrywają się z moimi... :-) I jest! Dla wszystkich zamówień złożonych począwszy od dnia dzisiejszego do 30.06.2013 zastosujemy cenę inauguracyjną tj. Outback 2.0 D CVT w cenie Outbacka 2.0 D ze skrzynią manualną. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Nie bez powodu staramy się uciec od nazwy CVT na rzecz Lineartronic, ponieważ CVT owiana jest złą sławą Ale CVT jest ogólnie stosowaną nazwą skrzyń bezstopniowych, to że u jednych nazywa się Multitronic (Audi) u innych Lineartronic (Subaru) nic nie zmienia, "osioł zawsze pozostanie osłem choćby nań włożyć złotą uzdę i siodło". Chyba, że to taki "chłyt matetindody" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 kilka dni temu podpisałem z "Subaru A. Koper" (dziękuję za pomoc i cierpliwość p. Piotrowi!) umowę na tego OBK... :-) Pozdrawiam, Tomek To ja dziękuję Panie Tomku Chyba, że to taki "chłyt matetindody" O widzisz, uderzyłeś w sedno sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się