ten_Typ_tak_ma Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Dotychczas zbiera dobre recenzje w Australii Jest już niemiecki cennik i dane techniczne. Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro. http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/modelle/Outback/PreiseDaten/outback-preise-technische_daten-ausstattung.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
stach1111 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 fajnie że automat zupełnie nie traci na osiągach,przynajmniej na papierze Link to comment Share on other sites More sharing options...
ten_Typ_tak_ma Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Pali o 0,5 l więcej, ale to niska cena za komfort jazdy i bezstresowe ruszanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
stach1111 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Pali o 0,5 l więcej, ale to niska cena za komfort jazdy i bezstresowe ruszanie ...i na pewno zdrowe sprzęgło Link to comment Share on other sites More sharing options...
ten_Typ_tak_ma Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Bardzo dobrze, że inżynierowie FHI pozostawili od 0 do 100 km/h poniżej 10 sekund, bo granica psychologiczna przebiega między 9,9 (zrywne) a 10 (mułowate). Link to comment Share on other sites More sharing options...
plejadek Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 O widzę, że i moc benzynowego 2.5 zwiększono do 193 KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 O widzę, że i moc benzynowego 2.5 zwiększono do 193 KM. Oj to chyba okulista się kłania. Albo Tobie,albo mnie.Ja widzę 173 KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro. Jeżeli tak będzie faktycznie to niestety uważam że jednak dośc drogo jak na kombi segmentu D z silnikiem diesla Link to comment Share on other sites More sharing options...
plejadek Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Oj to chyba okulista się kłania. Albo Tobie,albo mnie.Ja widzę 173 KM. Być może błąd w tabelce ale jest jak wół: strona 4: "Technische Daten" pozycja: "leistung". A swoją drogą mogliby troszeczkę wzmocnić to 2.5 jeżeli w BRZ z 2.0 potrafią wycisnąć 200 KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Być może błąd w tabelce ale jest jak wół: strona 4: "Technische Daten" pozycja: "leistung". Właśnie o tym mówię. U mnie stoi jak byk-173 KM. A parę kobyłek mogliby dodać,to fakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MieszkoD Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Pali o 0,5 l więcej, ale to niska cena za komfort jazdy i bezstresowe ruszanie ...i na pewno zdrowe sprzęgło i można nawet zapomnieć o sprzęgle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 u nas doplata za CVT w OBK 2.0D wynosi zaledwie 200 EUR (nawet troszke mniej), wiec osobiscie nie mialbym zadnych watpliwosci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ten_Typ_tak_ma Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 Dla ciekawości zajrzałem. I po co mi to było Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro. Jeżeli tak będzie faktycznie to niestety uważam że jednak dośc drogo jak na kombi segmentu D z silnikiem diesla Lukass bądźmy sprawiedliwi OBK jest "trochę" lepszy od "normalnego" kombi. Wersja Comfort + CVT za 40k euro to utrzymanie cen na obecnym poziomie plus dopłata za CTV ok. 2.5k euro. Wg mojej kalkulacji wersja comfort bez navi powinna u nas kosztować 39500 euro. Jak Ci to wyszło ? Ile w De kosztuje dodatkowa gwarancja do 5 lat i 160k km ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarnwood Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 jak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 jak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi w innych markach, ktore stosuja nie lancuch - jak Subaru, a pasek, i owszem... natomiast w Subaru o awariach CVT raczej nic nie slychac pytanie tylko, jak zagra tandem diesel (350 Nm) + CVT, czy nie bedzie chorob wieku dzieciecego (znajac zycie, bedzie ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
szuwi Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Mam nadzieję, że nie będzie problemów, a tylko frajda z jazdy - kilka dni temu podpisałem z "Subaru A. Koper" (dziękuję za pomoc i cierpliwość p. Piotrowi!) umowę na tego OBK... :-) Pozdrawiam, Tomek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuban Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Z tego co czytałem to zarówno w Forku XT jak i 2.0D CVT jest właśnie wzmocnione żeby wytrzymać 350Nm więc powinno być ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
taxus Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 W nowym Auto-Świecie jest test Outbacka diesel + CVT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haubi65 Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Taki fajny test porownawczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
szuwi Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Taxus - thx za informację - poszedłem i kupiłem Auto Świat. Generalnie czasopismo niewiele wniosło - w podsumowaniu red. Rafał Sękalski napisał "OUTBACK z dieslem i dobrą skrzynią bezstopniową jest solidnym, rodzinnym autem godnym uwagi. Na pewno sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Ma nieco kontrowersyjną stylistykę, ale za to przestronne wnętrze i świetny układ jezdny. Oby cena w Polsce była konkurencyjna". Muszę przyznać, że nadzieje p. Sękalskiego pokrywają się z moimi... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Taki fajny test porownawczy I kolejny, tym razem Panie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 A swoją drogą mogliby troszeczkę wzmocnić to 2.5 jeżeli w BRZ z 2.0 potrafią wycisnąć 200 KM. Tylko weź proszę pod uwagę fakt, że te 2.0 w BRZ jest na bezpośrednim wtrysku benzyny... ak jest z awaryjnością CVT?, gdzieś czytałem, że nie są najtrwalsze i drogie w naprawie mam nadzieję, że to nowsza generacja pozbawiona wad poprzedniczek i Subaru wie co robi A skąd takie wnioski, pozwolę sobie zapytać. Gdzie o tym pisano? CVT miewały złą opinię (np. Nissan Micra 1.0 + CVT), ale jak od 2009 roku sprzedaję te auta ze skrzyniami Lineartronic tak nigdy żadna skrzynia nie wróciła na serwis. Nie bez powodu staramy się uciec od nazwy CVT na rzecz Lineartronic, ponieważ CVT owiana jest złą sławą Oby cena w Polsce była konkurencyjna". Muszę przyznać, że nadzieje p. Sękalskiego pokrywają się z moimi... :-) I jest! Dla wszystkich zamówień złożonych począwszy od dnia dzisiejszego do 30.06.2013 zastosujemy cenę inauguracyjną tj. Outback 2.0 D CVT w cenie Outbacka 2.0 D ze skrzynią manualną. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
subleo Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Nie bez powodu staramy się uciec od nazwy CVT na rzecz Lineartronic, ponieważ CVT owiana jest złą sławą Ale CVT jest ogólnie stosowaną nazwą skrzyń bezstopniowych, to że u jednych nazywa się Multitronic (Audi) u innych Lineartronic (Subaru) nic nie zmienia, "osioł zawsze pozostanie osłem choćby nań włożyć złotą uzdę i siodło". Chyba, że to taki "chłyt matetindody" Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 kilka dni temu podpisałem z "Subaru A. Koper" (dziękuję za pomoc i cierpliwość p. Piotrowi!) umowę na tego OBK... :-) Pozdrawiam, Tomek To ja dziękuję Panie Tomku Chyba, że to taki "chłyt matetindody" O widzisz, uderzyłeś w sedno sprawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now