Jump to content

Zawory warto kontrolować


ppmarian
 Share

Recommended Posts

Od ostatnieh regulacji minęło 45kkm na lpg. Wynik wczorajszej regułach jeden zawór wydechowy podparty dwa poza tolerancja jeden ssacy poza tolerancja.

Edited by ppmarian
Link to comment
Share on other sites

Oczywiście, że warto. Tylko jak przeczytałem tytuł wątku to buchnąłem śmiechem, bo myślałem że ktoś w OT wstawił temat o zwieraczach :biglol: . Ale, tak, zawory trzeba kontrolować.

Link to comment
Share on other sites

O zawory warto dbać, co by gniazda się nie powypalały.

U mnie poprzedni właściciel przespał ok 70kkm z regulacją wynik (tak szacuję, może być więcej)

4 zawory wydechowe zaatakowane i + na dwóch zero luzu.

Samochód chodził równo, dolny zakres obrotowy był strasznie słaby, spalanie ok 12-13l lpg na krótkich dystansach z wzniesieniami (5-8km).

Po regulacji silnik reagował żwawiej, na każde 100km oszczędzałem 1l lpg.

Edited by betun
Link to comment
Share on other sites

betn masz silnik dohc więc sprawa dość prosta z regulacją. ppmarian, jak sądzę nie obyło się bez wyjęcia silnika - jakie koszty całkowite są takiej operacji? W moim 2,0 MY06 dość często zdarza mi się falowanie obrotów na jałowym biegu w zakresie 1200-500, zdarza się także zduszenie silnika (LPG). Domniemam, że to niewłaściwe wyregulowane zawory, instalacja po przeglądzie, trzeba się będzie pochylić nad problemem.

Link to comment
Share on other sites

betn masz silnik dohc więc sprawa dość prosta z regulacją. ppmarian, jak sądzę nie obyło się bez wyjęcia silnika - jakie koszty całkowite są takiej operacji? W moim 2,0 MY06 dość często zdarza mi się falowanie obrotów na jałowym biegu w zakresie 1200-500, zdarza się także zduszenie silnika (LPG). Domniemam, że to niewłaściwe wyregulowane zawory, instalacja po przeglądzie, trzeba się będzie pochylić nad problemem.

Raczej na pewno nie będą to zawory. Bardziej przepustnica.
Link to comment
Share on other sites

mam sohc wiec regulacja to max 3h spokojnej prac z piwem w reku

 

Widzę, że też jesteś z Wrocławia. No i sam robiłes regulację... Może i mi byś zrobił? :-) Ale mam DOHC jak mi się zdaje....

Link to comment
Share on other sites

A w 2.0 dohc przypadkiem tak nie jest ? Chodzi tu o osiągi i wykręcane obroty, dlatego są płytkowe.

 

No ja mam taki ale nic nie wiem o tym, jak ktoś się zna mogę podać VIN...

Link to comment
Share on other sites

Co Wy na tą wycenę? Chyba dobra cena???

ASO Wrocław.

U "pana Mietka w stodole" nie wyszło by wiele taniej. Chyba nie ma co się zastanawiać i jechać do ASO... Jak myślicie?

Ile Was to samo kosztowało?

 

USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW PRAWA 66,90

UCZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW LEWA 44,90

USZCZELKA GNIAZDA ŚWIECY 4 szt. 134,96

REGULACJA LUZÓW ZAWOROWYCH 520,00

POMIAR CIŚNIENIA NACYLINDRACH 80,00

Razem 846,76

Razem z VAT: 1 033,06

Edited by Wiatrak
Link to comment
Share on other sites

Pewnie będą wyjmować silnik więc cena chyba faktycznie znośna.

 

Co do popychaczy hydraulicznych to wcale takie bezobsługowe nie są, jeździłem kiedyś Probe w którym wraz z lecącymi latkami popychacze zaczęły tak klekotać że ciężko było go odróżnić od diesla. Momentami to było bardziej przerażające niż subarowski boxer diesel na mrozie :D

No a wymiana 24 popychaczy kosztuje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...