ppmarian Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) Od ostatnieh regulacji minęło 45kkm na lpg. Wynik wczorajszej regułach jeden zawór wydechowy podparty dwa poza tolerancja jeden ssacy poza tolerancja. Edytowane 27 Marca 2013 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Oczywiście, że warto. Tylko jak przeczytałem tytuł wątku to buchnąłem śmiechem, bo myślałem że ktoś w OT wstawił temat o zwieraczach . Ale, tak, zawory trzeba kontrolować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoAr Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 A z ciekawości zapytam, jakie było objawy rozregulowanych zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 głównie bujanie silnikiem na wolnych obr i jakby niższa dynamika od niskich obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betun Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) O zawory warto dbać, co by gniazda się nie powypalały. U mnie poprzedni właściciel przespał ok 70kkm z regulacją wynik (tak szacuję, może być więcej) 4 zawory wydechowe zaatakowane i + na dwóch zero luzu. Samochód chodził równo, dolny zakres obrotowy był strasznie słaby, spalanie ok 12-13l lpg na krótkich dystansach z wzniesieniami (5-8km). Po regulacji silnik reagował żwawiej, na każde 100km oszczędzałem 1l lpg. Edytowane 27 Marca 2013 przez betun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoAr Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 betn masz silnik dohc więc sprawa dość prosta z regulacją. ppmarian, jak sądzę nie obyło się bez wyjęcia silnika - jakie koszty całkowite są takiej operacji? W moim 2,0 MY06 dość często zdarza mi się falowanie obrotów na jałowym biegu w zakresie 1200-500, zdarza się także zduszenie silnika (LPG). Domniemam, że to niewłaściwe wyregulowane zawory, instalacja po przeglądzie, trzeba się będzie pochylić nad problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 mam sohc wiec regulacja to max 3h spokojnej prac z piwem w reku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 betn masz silnik dohc więc sprawa dość prosta z regulacją. ppmarian, jak sądzę nie obyło się bez wyjęcia silnika - jakie koszty całkowite są takiej operacji? W moim 2,0 MY06 dość często zdarza mi się falowanie obrotów na jałowym biegu w zakresie 1200-500, zdarza się także zduszenie silnika (LPG). Domniemam, że to niewłaściwe wyregulowane zawory, instalacja po przeglądzie, trzeba się będzie pochylić nad problemem. Raczej na pewno nie będą to zawory. Bardziej przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 mam sohc wiec regulacja to max 3h spokojnej prac z piwem w reku Widzę, że też jesteś z Wrocławia. No i sam robiłes regulację... Może i mi byś zrobił? :-) Ale mam DOHC jak mi się zdaje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 dohc sie nie dotykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 A zna ktoś sprawdzony warsztat we Wrocławiu dotykający tego? Też mnie to czeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Dla majsterkowiczów ciekawy filmik, może się przyda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Że Subaru nie mogło zaprojektować samoregulujących się zaworów jak mają inne marki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A w 2.0 dohc przypadkiem tak nie jest ? Chodzi tu o osiągi i wykręcane obroty, dlatego są płytkowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A w 2.0 dohc przypadkiem tak nie jest ? Chodzi tu o osiągi i wykręcane obroty, dlatego są płytkowe. No ja mam taki ale nic nie wiem o tym, jak ktoś się zna mogę podać VIN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Hydraulika była tylko jakoś po środku lat 90-tych przez krótki okres. W DOHC są szklanki lub płytki. W SOHC regulacja jest na śrubki i można to bez problemu samemu ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A te szklanki to właśnie nie są od hydraulicznego kasowania luzów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Szklankę się wymienia jak potrzeba korekty luzu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Że Subaru nie mogło zaprojektować samoregulujących się zaworów jak mają inne marki.... hydrauliczne kasatory też nie są pozbawione wad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 w benzynie fabryka po 105kkm dla 2.5T pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) Co Wy na tą wycenę? Chyba dobra cena??? ASO Wrocław. U "pana Mietka w stodole" nie wyszło by wiele taniej. Chyba nie ma co się zastanawiać i jechać do ASO... Jak myślicie? Ile Was to samo kosztowało? USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW PRAWA 66,90 UCZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW LEWA 44,90 USZCZELKA GNIAZDA ŚWIECY 4 szt. 134,96 REGULACJA LUZÓW ZAWOROWYCH 520,00 POMIAR CIŚNIENIA NACYLINDRACH 80,00 Razem 846,76 Razem z VAT: 1 033,06 Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Pewnie będą wyjmować silnik więc cena chyba faktycznie znośna. Co do popychaczy hydraulicznych to wcale takie bezobsługowe nie są, jeździłem kiedyś Probe w którym wraz z lecącymi latkami popychacze zaczęły tak klekotać że ciężko było go odróżnić od diesla. Momentami to było bardziej przerażające niż subarowski boxer diesel na mrozie No a wymiana 24 popychaczy kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Moim zdaniem cenka bardzo dobra, bo sama regulacja to 520 zł netto... Reszta to sami widzicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Co do popychaczy hydraulicznych to wcale takie bezobsługowe nie są, Mylisz bezobsługowość z bezawaryjnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 wiatrak masz we wrocku dobry warsztat u krisa ogarniajacy subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się