Jump to content

betun

Użytkownik
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

About betun

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Auto
    Impreza GF '99 N/A AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skoro bez MAF sensora silnik tak samo reaguje to rozwiązanie samo się nasuwa - walnięty MAF lub wiązka do niego idąca (styki).
  2. betun

    Zasilanie umarło.

    Sprawdź połączenie masy z akumulatora z karoserią i silnikiem, oraz zasilanie do rozrusznika, u mnie przewody były lekko zaśniedziałe - po wyczyszczeniu i dokręceniu problem znikł.
  3. Witaj, miałem to samo w imprezie GF. Na początek sprawdzenie i uzupełnienie czynnika chłodniczego, przy okazji sprawdzenie szczelności układu.
  4. Hej, ja używałem zawsze ATE plastilube i po czyszczeniu zacisków przy przebiegu 100kkm od mojej regeneracji nie zauważyłem negatywnego wpływu na tłoczek i uszczelnienia ;).
  5. Hej, miałem GF8 MY99 i pojawił się u mnie kilka razy ten problem. U mnie pomogło dolanie płynu hamulcowego do kreski MAX, jak się potem okazało ubytek pojawił się na połączeniu przewodu elastycznego z przednim zaciskiem. Problem pojawił się w okresie jesienno-zimowym gdy temperatury oscylowały w okolicy 0 stopni C. Pozdrawiam, Karol Klich.
  6. Miałem podobny problem w imprezie z 99r. Pewnie w Foresterze jest tak samo - czyli mechanizm na linkę. U mnie też sprężynował i nie dał się włączyć obieg zamknięty, 15minut bawiłem się suwakiem w lewo i w prawo - dość mocno i szybko przesuwając go. Po kilkunastu minutach usłyszałem klapkę jak się otwiera i zamyka - problem został rozwiązany, pewnie mechanizm był zastany.
  7. Cześć, kiedyś miałem problem z szarpaniem - harpagan od klimatyzacji uzupełnił mi czynnik, jednak w jego maszynie skończył się olej przez co nie było środka smarującego sprężarkę. Po uzupełnieniu oleju (dodam że naprawdę całą budą trzęsło jak sprężarka zaczynała pracować) problem ustał.
  8. Temat znany i lubiany. Tulejka bądź tulejki w cięgnach ramion się posypały lub za niedługo się posypią;). W ASO można kupić cięgna za około 200zł, lub z amazon/ebay kupić zestaw dormana i samemu naprawić. Około 30-60minut zabawy.
  9. Hej, za czasów swojej imprezy wymieniałem 2x lewą stronę, przebieg jaki nabiłem to też około 25kkm / szt. Wydaje mi się że po prostu zamienniki są kiepskiej jakości.
  10. Karol powraca?? Tylko tyle można powiedzieć po tym filmie. Ogarnij się bo plastik teraz łatwo stracić.
  11. Hej. Z własnego doświadczenia w GF, jak kupowałem klocki jeszcze mi się nie zdarzyło trafić na takie które były luźne. Zawsze musiałem szlifować wypusty żeby dobrze poruszały się w prowadnicy (przerabiałem TRW, ATE, Ferrodo). 0.3mm luzu to nie tak dużo według mnie. Sam wymieniałeś klocki? Jeśli nie to sprawdź czy te blaszki rzeczywiście są, bo mechanicy różni bywają - nawet Ci "swoi".
  12. Cześć, co prawda moja impreza już tylko na kobyłach stoi, ale też miałem 4eat u siebie. Jadać pod górę (ok 1km, dość stromo) skrzynia redukowała do 3 i potem gdy już trochę się łagodniej robiło dalej trzymała 3, po ok 300m utrzymywania stałego poziomu na pedale przyspieszenia zmieniała na bieg wyższy. To samo działo się podczas zjazdu z tej góry, tzn skrzynia nie od razu zmieniała na 4 przy jeździe po płaskim. Znam historię samochodu od 170kkm (poprzedni właściciel) ja jeździłem od 265kkm do 315kkm i działanie było zawsze takie samo, poprzedni właściciel także potwierdził więc uważam że dłuższe przytrzymanie biegu jest normalne. Może jesteś przewrażliwiony, spróbuj zostawić lewar w spokoju na kilkadziesiąt / kilkaset metrów.
  13. Witaj, ja zamawiałem progi w Intercarsie po 188zl / szt. Są dość wytrzymałe i nie wymagają dużo rzeźby. Blacharz najwięcej problemów miał przy tylnym nadkolu. Samochód windowałem kilka razy i uszkodzeń brak .
×
×
  • Create New...