Skocz do zawartości

betun

Użytkownik
  • Zawartość

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O betun

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Auto
    Impreza GF '99 N/A AT
  1. Pomoc

    Poszło
  2. Sterowanie obiegiem powietrza - Forek 2001

    Miałem podobny problem w imprezie z 99r. Pewnie w Foresterze jest tak samo - czyli mechanizm na linkę. U mnie też sprężynował i nie dał się włączyć obieg zamknięty, 15minut bawiłem się suwakiem w lewo i w prawo - dość mocno i szybko przesuwając go. Po kilkunastu minutach usłyszałem klapkę jak się otwiera i zamyka - problem został rozwiązany, pewnie mechanizm był zastany.
  3. AC i szarapnie 2.0 N/A

    Cześć, kiedyś miałem problem z szarpaniem - harpagan od klimatyzacji uzupełnił mi czynnik, jednak w jego maszynie skończył się olej przez co nie było środka smarującego sprężarkę. Po uzupełnieniu oleju (dodam że naprawdę całą budą trzęsło jak sprężarka zaczynała pracować) problem ustał.
  4. Ramiona wycieraczek Forester SF

    Tak.
  5. Ramiona wycieraczek Forester SF

    Temat znany i lubiany. Tulejka bądź tulejki w cięgnach ramion się posypały lub za niedługo się posypią;). W ASO można kupić cięgna za około 200zł, lub z amazon/ebay kupić zestaw dormana i samemu naprawić. Około 30-60minut zabawy.
  6. Szybko zużywający siw przegub

    Hej, za czasów swojej imprezy wymieniałem 2x lewą stronę, przebieg jaki nabiłem to też około 25kkm / szt. Wydaje mi się że po prostu zamienniki są kiepskiej jakości.
  7. Za mały zwrot upustowy? Jak myślicie?

    Karol powraca?? Tylko tyle można powiedzieć po tym filmie. Ogarnij się bo plastik teraz łatwo stracić.
  8. Hamulce pukają przy hamowaniu i na dziurach

    Hej. Z własnego doświadczenia w GF, jak kupowałem klocki jeszcze mi się nie zdarzyło trafić na takie które były luźne. Zawsze musiałem szlifować wypusty żeby dobrze poruszały się w prowadnicy (przerabiałem TRW, ATE, Ferrodo). 0.3mm luzu to nie tak dużo według mnie. Sam wymieniałeś klocki? Jeśli nie to sprawdź czy te blaszki rzeczywiście są, bo mechanicy różni bywają - nawet Ci "swoi".
  9. Legacy III 2.5 AT - redukuje bieg na 3 i nie wrzuca 4.

    Cześć, co prawda moja impreza już tylko na kobyłach stoi, ale też miałem 4eat u siebie. Jadać pod górę (ok 1km, dość stromo) skrzynia redukowała do 3 i potem gdy już trochę się łagodniej robiło dalej trzymała 3, po ok 300m utrzymywania stałego poziomu na pedale przyspieszenia zmieniała na bieg wyższy. To samo działo się podczas zjazdu z tej góry, tzn skrzynia nie od razu zmieniała na 4 przy jeździe po płaskim. Znam historię samochodu od 170kkm (poprzedni właściciel) ja jeździłem od 265kkm do 315kkm i działanie było zawsze takie samo, poprzedni właściciel także potwierdził więc uważam że dłuższe przytrzymanie biegu jest normalne. Może jesteś przewrażliwiony, spróbuj zostawić lewar w spokoju na kilkadziesiąt / kilkaset metrów.
  10. Reparaturki progów Impreza I gen (GC)

    Witaj, ja zamawiałem progi w Intercarsie po 188zl / szt. Są dość wytrzymałe i nie wymagają dużo rzeźby. Blacharz najwięcej problemów miał przy tylnym nadkolu. Samochód windowałem kilka razy i uszkodzeń brak .
  11. Ściąga przy hamowaniu

    Witaj Hiszpanu. Miałem w wolnymssaku ten sam zacisk na tarczy 277 i trzeba go doglądać conajmniej raz w roku. Ja wypracowałem system, że przy zmianie kół, ściągam tarcze, czyszczę prowadnicę, smaruję gumki i tłoczek, złożenie + założenie kół. Wszystko można zrobić bez ściągania zacisku z samochodu. Co do ściągania, to wystarczy, że jeden tłoczek stoi lub jedna prowadnica jest zanieczyszczona i z hamowaniem robi się problem. Pozdrawiam . P.S. jak oddajesz samochód do mechanika to gwarantuję, że jak nie patrzysz mechanikowi na ręce i nie wytłumaczysz o co chodzi, to nie otrzymasz tego czego oczekujesz... Chyba, że komuś na prawdę zależy...ale moim zdaniem dokładne czyszczenie + smarowanie to około 45minut na stronę bez pośpiechu...
  12. Pojawiły się reperaturki do imprezy i legacy :)

    Cześć, moje reperaturki były wstawiane w tamtym roku przed zimą. Blacharze narzekali, że są krótkie. Jedna była trochę gorzej przetłoczona, lub coś się stało z nią podczas transportu. Jedno zastrzeżenie mam jedynie to montaż czarnych plastików zaraz przy rogu drzwi - one muszą być . Ja z nich zrezygnowałem i teraz widzę, że to był błąd - cały syf spod przednich kół (mimo iż mam zamontowane chlapacze) uderza właśnie w miejsce tego czarnego plastiku.
  13. Podnoszenie Forestera

    Imprezę od zawsze dźwigam za wskazany element .
  14. Chorwacja Południowa Dalmacja samochodem.

    Witam Was:). Ktoś ostatnim czasem wracał z Chorwacji przez Słowenie/Austrię/Czechy? Chcemy się z małżonką wybrać na miesiąc miodowy, ale słuchając wiadomości o sytuacji w Austrii, mamy małego pietra jeśli chodzi o masową migrację.... Jakieś wieści?
  15. Dziwna reakcja na gaz przy niskich obrotach

    Z własnego doświadczenia polecam umówić się z kimś z komisu, wykupić nawet jedno dniowe ubezpieczenie i te 50 czy 100 km podjechać do ASO. Koszt żaden a rozwiejesz sporo wątpliwości. Dodatkowo jak właściciel z francji/ są wpisu z książki serwisowej francuskiej go skontaktuj się z tłumaczem i niech przedzwoni w twoim imieniu na kontakt z pieczątki;). Pozdrawiam.
×