Skocz do zawartości

betun

Użytkownik
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Impreza GF '99 N/A AT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia betun

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

6

Reputacja

  1. Skoro bez MAF sensora silnik tak samo reaguje to rozwiązanie samo się nasuwa - walnięty MAF lub wiązka do niego idąca (styki).
  2. betun

    Zasilanie umarło.

    Sprawdź połączenie masy z akumulatora z karoserią i silnikiem, oraz zasilanie do rozrusznika, u mnie przewody były lekko zaśniedziałe - po wyczyszczeniu i dokręceniu problem znikł.
  3. Witaj, miałem to samo w imprezie GF. Na początek sprawdzenie i uzupełnienie czynnika chłodniczego, przy okazji sprawdzenie szczelności układu.
  4. Hej, ja używałem zawsze ATE plastilube i po czyszczeniu zacisków przy przebiegu 100kkm od mojej regeneracji nie zauważyłem negatywnego wpływu na tłoczek i uszczelnienia ;).
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Hej, miałem GF8 MY99 i pojawił się u mnie kilka razy ten problem. U mnie pomogło dolanie płynu hamulcowego do kreski MAX, jak się potem okazało ubytek pojawił się na połączeniu przewodu elastycznego z przednim zaciskiem. Problem pojawił się w okresie jesienno-zimowym gdy temperatury oscylowały w okolicy 0 stopni C. Pozdrawiam, Karol Klich.
  8. betun

    Scooby - Coupé 2.5RS

    Piękny RS! Gratulacje. PS - pierwsze zdjęcie przepiękne - podoba mi się kompozycja
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Miałem podobny problem w imprezie z 99r. Pewnie w Foresterze jest tak samo - czyli mechanizm na linkę. U mnie też sprężynował i nie dał się włączyć obieg zamknięty, 15minut bawiłem się suwakiem w lewo i w prawo - dość mocno i szybko przesuwając go. Po kilkunastu minutach usłyszałem klapkę jak się otwiera i zamyka - problem został rozwiązany, pewnie mechanizm był zastany.
  11. Mmmm kombi z charakterem :). Jak porównujesz te dwa samochody (Ford - Subaru)? Miłej i bezproblemowej eksploatacji życzę!
  12. betun

    AC i szarapnie 2.0 N/A

    Cześć, kiedyś miałem problem z szarpaniem - harpagan od klimatyzacji uzupełnił mi czynnik, jednak w jego maszynie skończył się olej przez co nie było środka smarującego sprężarkę. Po uzupełnieniu oleju (dodam że naprawdę całą budą trzęsło jak sprężarka zaczynała pracować) problem ustał.
  13. Temat znany i lubiany. Tulejka bądź tulejki w cięgnach ramion się posypały lub za niedługo się posypią;). W ASO można kupić cięgna za około 200zł, lub z amazon/ebay kupić zestaw dormana i samemu naprawić. Około 30-60minut zabawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...