Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

ale czy jest to mozliwe zejsc autem w dosyc znaczacy sposob z osiagami w porownaniu do danych producenta? Przyklad WRX 5.9 na 4.9?

 

trzeba pamietac, ze roznica (prawdziwa) w przyspieszeniu np 4,9 a 5,9 to nie to samo

co np 12 a 10 sekund. w pierwszym przypadku to przepasc, w drugim jedynie ciut lepsze osiagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy jest to mozliwe zejsc autem w dosyc znaczacy sposob z osiagami w porownaniu do danych producenta? Przyklad WRX 5.9 na 4.9?

 

trzeba pamietac, ze roznica (prawdziwa) w przyspieszeniu np 4,9 a 5,9 to nie to samo

co np 12 a 10 sekund. w pierwszym przypadku to przepasc, w drugim jedynie ciut lepsze osiagi.

 

No wlasnie.... i stad moje zaciekawienie/zapytanie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sam tłumik końcowy przypadkiem nie dodaje trochę mocy, w porównaniu do seryjnego, WRXowi ?

 

Obstawiam że podobną ilość do neonów na spryskiwaczach.

 

Gdzie kupić takie neony, bo 40 KM więcej w WRXie (zwłaszcza uzyskanych w tak prosty sposóB) jest bardzo kuszące. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michal a ten tlumik byl jakis "firmowy" czy no name?

 

Milek, nie pamietam.
Szkoda, ale sądząc po przykładnie OGSa, H&S też coś niecoś dodaje.

 

 

 

Kurde Neony to nie wiem ale wiem gdzie mozna nabyc blue diody +3KM :mrgreen:
Nie, nie. To muszą być neony dające 20 KM tak jak tłumik !

 

Sam pewnie też byś chciał ? I tak masz bardziej usportowioną, lżejszą wersję bez klimy :mrgreen:

 

P.S. +3KM za diody to straszna drożyzna, głupie naklejko to +5KM :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz moge Ci urwac tylno wycieraczke i znaczek z Chevyego to bedziesz mial "clean-look", co doda (muahahahaha! DODA!!! :lol:) min 15KM !

 

Żartu nie rozumiem.

 

Co do znaczek, myślałem, że 6 gwiazd oznacza plejady i nie ma nic wspólnego z "Chevyego". Mimo, że jest to akt wandalizmu chętnie pozwolę ci urwać tylną wycieraczkę, pod warunkiem, że znajdzie się jakaś widownia ( niech inni też się pośmieją).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś przekonujące informacje? Bo informacje prasowe mówiły wyraźnie o anulowaniu programu RSa.

 

nie wiem nigdzie nie słyszałęm o tym aby mieli anulować wporawdzanie RSa

http://www.autocar.co.uk/News_Article.asp?NA_ID=215449

http://www.channel4.com/4car/gallery/sp ... us-rs.html

http://forum.avtoindex.com/viewtopic.php?t=3911

http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=5363

http://forum.avtoindex.com/viewtopic.php?t=4317

 

nic nie szłyszałęm aby to już było niekataulane, jeśli postranowili nie wporawdzac co anprawdę skzoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy silnik od Volvo 6-cylindrowy 3 lub 3,2 litra

350KM i 446Nm

Napęd AWD (nie wiadomo czy będzie to Haldex czy stałe 4x4)

Do sprzedaży ma wejść w 2007 roku

 

Czyli szykuje sie konkurencja dla Golfa R32...dupowóz...blee :roll:

 

a ja głupi liczyłem na coś w stylu starego dobrego Cossiego...ale cóż, ja chyba już staroświecki jestem 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podaje brytyjska gazeta motoryzacyjna Autocar, w 2007 światło dzienne ujrzy pierwszy od 20 lat sportowy wóz marki Alpine. Renault, który jest właścicielem marki ma nadzieje, że zwycięstwa w Formule 1 przełożą się na sukces wskrzeszonej marki.

 

Francuski potentat nie ma obecnie samochodu, który w pełni wykorzystywałby technikę i inwestycje włożone w Formułę 1. Dlatego zamierza też wskrzesić nazwę znaną już z takich wozów jak A110 czy A610. Pierwszy nowy model ma być zaprezentowany za dwa lata.

 

W nowym superwozie silnik ma być usytuowany z przodu, co nie było do tej pory zbyt częstym rozwiązaniem dla tej firmy - wcześniejsze modele o takiej konfiguracji to Fregate i wcześniej wspomniany A610. Jednostka napędzać będzie tylną oś.

 

Podzespoły mają pochodzić od Nissana, w końcu obydwie firmy działają w ramach jednego koncernu. Nie zostało jednak jeszcze ustalone, czy za bazę posłuży Nissan 350Z czy też większy model, który nadal jest w rozwoju (patrz: GT-R Proto). Najważniejszy czynnik odgrywa cena - mniejszy model kosztowałby około 180 tys. złotych, przy czym większy wyniósłby już równowartość 250 tys. złotych.

 

Autocar informuje też, że szef Renault Carlos Ghosn jest pod wrażeniem, jak dużo dobrego zrobił dla Nissana model 350Z i chce jak najszybciej wprowadzić nowe sportowe modele.

 

http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=394

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Renault Clio - same zalety i jedna wada jaka dostrzegam .... profil podobny do Yarisa - sprawdzony i udany, ale nie lubie powielania...

Z wad to bym dodał, że urosło....... W przyszłym roku planowane jest wersja Sport, z 200 konnym sinikiem, ale chyba niestety znacznie większa waga spowoduje, że nie będzie on wiele szybszy od obecnego. A szkoda. Taki silnik w samochodzie wielkości dotychczasowej Clijówki to byłoby coś!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milek napisał/a:

chyba nie doczekamy sie predko, ze autem roku zostanie Subaru

 

 

Ja tam sie ciesze z tego powodu.Ferrari tez raczej nie jest wybierane jako auto roku.Wole jednak miec swiadomosc, ze Subaru jest blizej do Ferrari niz do np. Renault .

 

Zaskoczyles mnie w tym momencie, przyznam, ze o tym nie pomyslalem :) Ty to masz łeb

 

Bo już było ? Obecne Legacy było autem roku w Japonii...

 

eee tam Witek gadasz, to jest drugi koniec swiata i sie nie liczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...