Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Nowy Ford Focus ST :

 

5 cylindrów

2,5 l

Turbo

225 KM @ 6100 rpm

320 Nm @ 1600 rpm

niestety ośka...

 

Ponoć najszybszy (seryjny) Focus w historii - na Nurburgringu szybszy od poprzedniego RS o 10 sekund

Jest śliczny - ciekawe czy w planach jest jakaś wersja RS np. z prawdziwym 4x4 8)

 

Focus_czyli_kolejny_Hot_818623.JPG

 

Focus_czyli_kolejny_Hot_818628.JPG

 

Focus_czyli_kolejny_Hot_818640.JPG

 

Focus_czyli_kolejny_Hot_818630.JPG

 

 

Więcej zdjęć -KLIK-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam mieszane odczucia co do tego forda. Łączenie maski grila i lamp przypomina impreze, a sama maska jakby zdjęta z volvo. Grill z kii picanto i te ozdobniki wokół halogenów. Widać regres w stylistyce forda. Focus I to było cos świerzego i niczego nie miało udawać a teraz to twór przestraszonego księgowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, to jest promocyjna butelka ;)

 

autko mnie sie podoba ale nie zachwyca ani osiagami ani moca ani rozwiazaniami technicznymi... dzisiaj jest, jutro nikt nie wspomni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio chlopakom wyszlo srednio miedzy 4,9 - 5,1 do 60 mil, a z obydwoma do 100 ide przynajmiej rowno

 

Rozwin to OGS koniecznie :) jestem ciekaaaawy. Mierzyles G-techem?

I mam takie ogolne pytanko (nie to ze nie wierze) ale czy jest to mozliwe zejsc autem w dosyc znaczacy sposob z osiagami w porownaniu do danych producenta? Przyklad WRX 5.9 na 4.9? OGS to bylo tylko pytanie wiec sie nie nerwuj :!:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co potem... do 160 dalej ida rowno ;) ... ale pozniej juz straty na napedzie sa tak duze ze brakuje tej mocy co jest... i 300 konne jada dalej a ja slabne :(

 

Oni mierzyli G-Techem... i to nie jest tak jak Ty piszesz dokladnie...

 

Producent podaje 5.9 do 100 ... G-Tech podawal 4.9-5.1 do 60 mil... wiec biorac najbardziej pesymistyczny wynik i pod uwage ze 60 mil to nie cale 100 wiec trzeba przyjac 5.2 ... i to nie chodzi o blad producenta a raczej o rozbierznosc mocowa samochodow turbodoladowanych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sam tłumik końcowy przypadkiem nie dodaje trochę mocy, w porównaniu do seryjnego, WRXowi ?

 

Kiedys Grzesiek z VTG sprawdzal na hamowni ile daje odetkanie wydechu samym tlumikiem w WRX i STi. Sam bylem w szoku, ale ok. 20KM! Wzrasta rowniez warosc doladowania, tak cwany ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...