Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

To czemu Enzo,GT2,GT3,Carrera GT,Zonda i Bóg wie co jeszcze nie mają 4x4 ? Ktoś sie pomylił i nie zajrzał na Forum.Subaru.Pl przed projektowaniem ? Nie sądze ;)
To teraz weź auta o porównywalnej mocy do STi i postaw je na mniej przyczepnej nawierzchni :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie do tej pory mówiliśmy o STi czy rajdówkach ?
Rozpędziłem się, co nie zmienia faktu, że stały napęd na cztery koła zapewnia lepsze warunki trakcyjne w gorszych warunkach. Dlaczego wszystkie Wurce mają awd ? :wink: BTW niektóre super samochody też mają napęd na cztery koła :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie do tej pory mówiliśmy o STi czy rajdówkach ?
Rozpędziłem się, co nie zmienia faktu, że stały napęd na cztery koła zapewnia lepsze warunki trakcyjne w gorszych warunkach. Dlaczego wszystkie Wurce mają awd ? :wink: BTW niektóre super samochody też mają napęd na cztery koła :wink:

 

Nie zapomieliśmy czasem o rozróżnieniu między samochodami rajdowymi, a wyścigowymi...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvester, bo WRC jeżdża po szutrach/śniegu ? A przytoczony Matiz który jak kolega Dyzio_d, jest autem strice wyścigowym więc nie potrzebuje 4x4.A powodem dla którego zapewne ciężko sie będzie prowadzić jest właśnie krótki rozstaw osi,i 4x4 nic by tu nie zmieniło.

 

 

Lamborghini, Veyron, 911 Turbo... mają AWD

 

 

Żadne z aut które wymieniłeś nie jest stricte sportowym autem,tylko luksusowymi autami GT o świetnych osiągach. Porsche ma w swojej ofercie zarówno Turbo jaki i GT3/RS,GT2 które są topowymi modelami i mają RWD. Jak ktoś tuninguje Turbo pierwszym modem jaki robi jest przeróbka 4WD na RWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslicie, ze kiedys Mitsu i Subaru wroca do rajdow?

 

Myślę, że tak - w gruncie rzeczy nie ma lepszego poligonu, a roziwjać się trzeba (kto stoi w miejscu ten się tak naprawdę cofa :wink: ), więc pewnie jest to tylko kwestia koniunktury.

Trzeba się uzbroić w cierpliwość :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś tuninguje Turbo pierwszym modem jaki robi jest przeróbka 4WD na RWD.

 

Pierwszy to jest program z GT2, poza tym Gemballa jest jednym z nielicznych tunerów co tak robi, TechArt np zostawia AWD...

 

poza tym jak ktoś z turbo chce zrobić GT2 to lepiej od razu kupić bo koszty są chyba nawet wieksze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW zrobiło kiedyś Golfa W12-650 czy coś takiego, silnik W12 z Bentleya i zostawili z napędem na tył. Jak to ktoś w jednym z angielskich programów telewizyjnych powiedział: "undriveable".

Pozdr.

Wystarczy wspomnieć CLio V6, które miało ledwie 250kucy i też zakręty brało tyłem nader łatwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wspomnieć CLio V6, które miało ledwie 250kucy i też zakręty brało tyłem nader łatwo

 

Pamiętam jak Hołek mówił, że prowadzenie tego wozu jest bardzo trudne i do niego trzeba naprawdę kozaka, aby ten wóz opanować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, ale to wstawiles filmik modelu po facelifcie, a ten się podobno już znacznie lepiej prowadził ;)

 

Najprawdziwsza prawda. Mialem okazje smigac obiema wersjami. Wersja pierwotna byla faktycznie dla twardzieli. Ale po facelifcie rowniez nie bylo najlepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...