Harvester Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 To czemu Enzo,GT2,GT3,Carrera GT,Zonda i Bóg wie co jeszcze nie mają 4x4 ? Ktoś sie pomylił i nie zajrzał na Forum.Subaru.Pl przed projektowaniem ? Nie sądze To teraz weź auta o porównywalnej mocy do STi i postaw je na mniej przyczepnej nawierzchni :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 A gdzie do tej pory mówiliśmy o STi czy rajdówkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Była mowa o Matize :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 To czemu Enzo,GT2,GT3,Carrera GT,Zonda i Bóg wie co jeszcze nie mają 4x4 ? ... Bo projektują je leszcze. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 nie leszcze tylko księgowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 karczochrulez, i całe szczęście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 A gdzie do tej pory mówiliśmy o STi czy rajdówkach ?Rozpędziłem się, co nie zmienia faktu, że stały napęd na cztery koła zapewnia lepsze warunki trakcyjne w gorszych warunkach. Dlaczego wszystkie Wurce mają awd ? :wink: BTW niektóre super samochody też mają napęd na cztery koła :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 A gdzie do tej pory mówiliśmy o STi czy rajdówkach ?Rozpędziłem się, co nie zmienia faktu, że stały napęd na cztery koła zapewnia lepsze warunki trakcyjne w gorszych warunkach. Dlaczego wszystkie Wurce mają awd ? :wink: BTW niektóre super samochody też mają napęd na cztery koła :wink: Nie zapomieliśmy czasem o rozróżnieniu między samochodami rajdowymi, a wyścigowymi... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 W tym przypadku bardziej chodzi o rozmiary auta. Przy tak krótkim rozstawie osi ponad 500KM jest nie do opanowania :roll: Skoro Clio V6 było kłopotem... A co do supersamochodów.... Lamborghini, Veyron, 911 Turbo... mają AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Harvester, bo WRC jeżdża po szutrach/śniegu ? A przytoczony Matiz który jak kolega Dyzio_d, jest autem strice wyścigowym więc nie potrzebuje 4x4.A powodem dla którego zapewne ciężko sie będzie prowadzić jest właśnie krótki rozstaw osi,i 4x4 nic by tu nie zmieniło. Lamborghini, Veyron, 911 Turbo... mają AWD Żadne z aut które wymieniłeś nie jest stricte sportowym autem,tylko luksusowymi autami GT o świetnych osiągach. Porsche ma w swojej ofercie zarówno Turbo jaki i GT3/RS,GT2 które są topowymi modelami i mają RWD. Jak ktoś tuninguje Turbo pierwszym modem jaki robi jest przeróbka 4WD na RWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ten Matiz to lipa. Ma to mniej-więcej tyle samo wspólnego z Matizem, co amerykańskie "stock cars" z samochodami seryjnymi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 W tym przypadku bardziej chodzi o rozmiary auta. Przy tak krótkim rozstawie osi ponad 500KM jest nie do opanowania :roll: Właśnie to miałem na myśli porównując do Golfa W12-650. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 http://www.autoklub.pl/23299,hotnews.html [moderator czuwa],coraz gorzej sie robi... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 http://www.autoklub.pl/23299,hotnews.html [moderator czuwa],coraz gorzej sie robi... :roll: No niestety, kryzys szaleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Myslicie, ze kiedys Mitsu i Subaru wroca do rajdow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Myslicie, ze kiedys Mitsu i Subaru wroca do rajdow? Myślę, że tak - w gruncie rzeczy nie ma lepszego poligonu, a roziwjać się trzeba (kto stoi w miejscu ten się tak naprawdę cofa :wink: ), więc pewnie jest to tylko kwestia koniunktury. Trzeba się uzbroić w cierpliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Jak ktoś tuninguje Turbo pierwszym modem jaki robi jest przeróbka 4WD na RWD. Pierwszy to jest program z GT2, poza tym Gemballa jest jednym z nielicznych tunerów co tak robi, TechArt np zostawia AWD... poza tym jak ktoś z turbo chce zrobić GT2 to lepiej od razu kupić bo koszty są chyba nawet wieksze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Widzieliscie nowe X1 w akcji? http://www.dziennik.pl/auto/article3119 ... gunie.html Mi sie podoba. Cos jak polaczenie starszego Forka z Impreza. Szkoda, ze z napedem a'la haldex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 VW zrobiło kiedyś Golfa W12-650 czy coś takiego, silnik W12 z Bentleya i zostawili z napędem na tył. Jak to ktoś w jednym z angielskich programów telewizyjnych powiedział: "undriveable". Pozdr. Wystarczy wspomnieć CLio V6, które miało ledwie 250kucy i też zakręty brało tyłem nader łatwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Wystarczy wspomnieć CLio V6, które miało ledwie 250kucy i też zakręty brało tyłem nader łatwo Pamiętam jak Hołek mówił, że prowadzenie tego wozu jest bardzo trudne i do niego trzeba naprawdę kozaka, aby ten wóz opanować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Wystarczy się nazywać Jean Ragnotti Pewnie w znacznym stopniu (obok krótkiego rozstawu osi) to wina kompromisowych ustawień zawiasu, myślę że wersje Trophy się znacznie lepiej prowadzą (w sumie to oczywiste ). No dobra...chociaż trochę lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 WRC fan, ale to wstawiles filmik modelu po facelifcie, a ten się podobno już znacznie lepiej prowadził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 FWD jest fe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 WRC fan, ale to wstawiles filmik modelu po facelifcie, a ten się podobno już znacznie lepiej prowadził Najprawdziwsza prawda. Mialem okazje smigac obiema wersjami. Wersja pierwotna byla faktycznie dla twardzieli. Ale po facelifcie rowniez nie bylo najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 320-konna Insignia OPC z pierwszym w historii OPC czteronapędem (Haldex) została przyuważona na Ringu. http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,4831 ... ignia.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się