Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Myslalem ze zaczekam na to nowe coupe Subaru/Toyoty, ale chyba jednak kupie w lecie to (2.0T R-Spec)

Obrazek

Obrazek

Mówcie co chcecie, ale Genesis jest Genialny. Coupetki Hyundaia od 1996 są stylistycznie bardzo ładne, niezbyt awaryjne. Oficjalna cena Genesisa w Stanach z tego co pamiętam bardzo atrakcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej te auta nie budzily wiekszego zainteresowania, ale nowe to co innego. Bylem niedawno na Chicago Auto Show i zeby sobie usiasc za kierownica w Genesis Coupe lub w duzym Genesis to trzeba bylo sie ustawic w kolejce. Za to nowej Elantry Touring (kombi) nikt nie ogladal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, w stanach ma byc juz dostepny na przelomie luty/marzec i ma kosztowac od $22k za 2.0T, $25k za V6 a najlepsza wersja ~$30k plus podatki.

Wersja R-Spec (sportowy zawias, Brembo, 19" i troche odchudzona) jest przewidzana na lato i ma kosztowac $23,750 plus podatki. Do tego 10lat/100 tysiecy mil gwarancji na naped i silnik. Tylko kto tak dlugo wytrzyma z gwarancja szczegolnie przy modelu turbo (...)

dobre ceny, no i ta gwarancja :shock:

ciekawe tylko, co dokladnie obejmuje...

 

jestem tez bardzo ciekaw, jak beda sie ksztaltowaly ceny Subajoty/Tojobaru w USA (bo na kontynencie, to jak zawsze, bedzie pewnie cenowy KOSMOS :evil: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ta gwarancja :shock:

 

 

nie oszukujmy się - ta gwarancja to GENIALNY marketing jest. Należy pamiętać, że by utrzymać gwarancję trzeba regularnie jeździć na przeglądy do ASO i zostawiać u nich określoną kwotę. Tak więc tania ta gwarancja nie będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz, nie trzeba jezdzic do ASO, tylko trzeba miec rachunki za czynnosci serwisowe wymienione w instrukcji, ktore i tak musisz wykonywac aby utrzymac auto w dobrym stanie. Nie mozna jezdzic 100k mil bez wymiany oleju.

Pozatym pieniadze za serwis zostaja w ASO, a za naprawy gwarancyjne placi producent/importer i on nie dostaje zadnych pieniedzy od ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietacie taka reklame jak zona Heikinena jedzie C-Klassa 4matic w Finnlandii i wszyscy mowia Mikka i pokazuja palcem.

Tak sie sklada ze moj kumpel pracuje w Mercedesie w rozwoju i opowiadal jak ta c-klassa wygladala od spodu po tej reklamie. To na temat skaczacych transporterow :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...