ajax Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 PS "built in a zero emissions plant" czyli w Indianie Czyli pewnie nie dla starego kontynetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 To zależy, Tribeca tez była budowana w stanach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) a po co tu hybrid. juz sie odezwaly glosy, ze to be itp. Na miejscu Subaru przestalbym cokolwiek ponizej 200 KM sprzdawac w Europie tylko.Tu i tak sam malkontenci. Jedyne co sie liczy to 0-100 a spalanie rzedu 14 l/100 to pikus Juz dawno powinno wyjsc. Ciekawe jaka ma technike ? Edytowane 21 Marca 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 a po co tu hybrid. juz sie odezwaly glosy, ze to be itp. Na miejscu Subaru przestalbym cokolwiek ponizej 200 KM sprzdawac w Europie tylko.Tu i tak sam malkontenci. Jedyne co sie liczy to 0-100 a spalanie rzedu 14 l/100 to pikus Juz dawno powinno wyjsc. Ciekawe jaka ma technike ? Co do hybrydy mam nadzieję, że nie będzie taka jak w VIZIV concept z tego co zauważyłem nie ma tam wału napędowego a tylne koła napędza tylko elektryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 jeśli hybryda ma spowodować że będzie możliwe wprowadzenie benzynowych turbo do większej ilości modeli (poprzez obniżenie normy CO2) to czemu nie. Oby to tylko nie poszło w stronę powolnego montowania hybryd w kolejnych modelach bo Imprezy STI hybrid im nie wybaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 A jak hybyda będzie polegała na tym ze turbina jest napędzana elektrycznie? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Gdzieś po głowie mi się kołacze, że Toyota dlatego kupiła kilka akcji FHI by móc pociągnąć coś z ich eksperymentów nad napędem hybrydowym - a nie w drugą stronę Ale może to błędne skojarzenia albo tłumaczenia z japońskiego. Obstawiam, że hybryda prezentowana na salonie będzie bezkompromisowa - 2.0DiT + drugie tyle z prądu A to ciekawe.... Może jakieś szczegóły? Ja z kolei obstawiam, że Subaru toyocieje, a nowa hybryda to będzie Subyota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/CFB3D8B73817C1A6CA2570AE000B47F2 - coś w ten deseń, choć tutaj widzę też pewne sprostowanie, że to nie akumulatory były przyczyną zakupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) Nie były przyczyną zakupu, ale rzeczywiście próby ze strony FHI były. Trochę mnie to dziwi, że tak mały koncern w tak gigantyczne przedsięwzięcie, jakim są silniki hybrydy w ogóle wchodził. Uważam, że niepotrzebnie. Lepiej byłoby za tę kasę dopracować takie szczegóły jak wygodniejsze fotele, lepsza aerodynamik wyciszenie, sprzęt audio, itd. Edytowane 22 Marca 2013 przez ten_Typ_tak_ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 (edytowane) Jest już sporo informacji o nowym XV Hybrid. Polecam wchodzenie na stronę Japońską przez Google Chrome, która przetłumaczy nam "krzaczki". http://www.subaru.jp/xv/hv/ Subaru XV Hybrid będzie oparte na silniku 2.0 (150KM razem z elektrycznym) + CVT http://www.subaru.jp...ving/boxer.html Cen można się spodziewać w okolicach odpowiednio wyposażonego Forka + ok. 10000 zł (na moje oko) http://www.subaru.jp/xv/hv/grade/ Galeria http://www.subaru.jp/xv/hv/gallery/ Edytowane 10 Lipca 2013 przez FilipBB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Grunt żeby było niezawodne. A jechać na pewno będzie. Stawiam na 2.0 wolnossący z bezpośrednim wtryskiem. Jak pisać bzdury to pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krako Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Kurde wiedziałem że współpraca z Toyotą tak się skończy Hybryda wcale nie musi być złem koniecznym, Fakt - jest pozbawiona dźwięku (-) jeździ bezszumowo Miałem okazje testować Lexusa GS450h i wrażenia były niesamowite, rewelacyjny moment, dynamika (0-100 - 5,9) - trzeba się przejechać taką hybrydą aby zmienić zdanie. Jeżeli BMW buduje wspólnie z Toyotą super samochód z napędem hybrydowym, jeżeli mercedes pracuje nad SLRem z tym napędem to hybryda nie musi być kojarzona tylko z ekologią i ekonomią. Podwójna moc : silnik spalinowy + hybrydowy może się przyjąć również w Subaru. Skoro wprowadzony został diesel to dlaczego nie HSD. Uważam, to za dobry kierunek, w ofercie trzeba mieć szeroki wachlarz produktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się