Pitz Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 - do pierwszych 5000tys. kilometrów nie przekraczałem 3000tys. obrotów, bo to jest boxer - musi się dotrzeć!!!! Rety! 5000 tys to 5 milionów kilometrów! Już dotarłeś, czy jeszcze jesteś w takcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modmax Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 - do pierwszych 5000tys. kilometrów nie przekraczałem 3000tys. obrotów, bo to jest boxer - musi się dotrzeć!!!! Rety! 5000 tys to 5 milionów kilometrów! Już dotarłeś, czy jeszcze jesteś w takcie? Ale każdy nawet średnio inteligentny wie chyba o co chodzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Taka ich natura, że Japończycy wyślili coś dla Europejczyków na siłę.... nie na "siłę" tylko dla pieniędzy. oczywiście że tak... - do pierwszych 5000tys. kilometrów nie przekraczałem 3000tys. obrotów, bo to jest boxer - musi się dotrzeć!!!! Rety! 5000 tys to 5 milionów kilometrów! Już dotarłeś, czy jeszcze jesteś w takcie? Oczywiście że nie 5000tys, tylko 5tys. to po pierwsze...rozpędziłem sie z zerach..... Wiedziałem że zaraz ktoś będzie szukał jakiś "pomyłek...", a nie skupimy sie tu na meritum.. A po drugie po przejechaniu tych kilku tysięcy...auto sprawowało się b.dobrze! i dla mnie bez problemów! - do pierwszych 5000tys. kilometrów nie przekraczałem 3000tys. obrotów, bo to jest boxer - musi się dotrzeć!!!! Rety! 5000 tys to 5 milionów kilometrów! Już dotarłeś, czy jeszcze jesteś w takcie? Ale każdy nawet średnio inteligentny wie chyba o co chodzi . i tutaj cie zaskoczę... nie kazdy, oczywiście bez obrazy.... bo z wieloma osobami "zwykłymi użytkownikami..." pierwszego subaru rozmawiałem..... i przyznam,że Wielu osobom wydawało się że będą jeździć tak jak "każdym innym autem"... Nie każdy czyta forum..itp.... i dlatego moim zdaniem duzo jest "dziwnych przypadków" w dieslem... Pozdrawiam Bq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 i dlatego moim zdaniem duzo jest "dziwnych przypadków" w dieslem... znowu coś w stylu braku "kompatybilności użytkownika z samochodem", z taką argumentacją to można kazdą awarię i każej marki wtyłumaczyć i każdą wadę konstrukcyjną. Nawet jeśli jest w tym jakaś cześć prawdy to i tak w kontekscie ilości padniętych wałów SBD, mnie to nie przekonuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 silnik specjalnej troski http://otomoto.pl/subaru-outback-salon-rp-i-wl-max-opcja-serwi-C31992573.html ciekawe czy na jednym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 na dwóch.. razem 300 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Nawet jeśli jest w tym jakaś cześć prawdy to i tak w kontekscie ilości padniętych wałów SBD, mnie to nie przekonuje. ile silników Pan zmieniał w swoim aucie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 jaszyn powiedział: Nawet jeśli jest w tym jakaś cześć prawdy to i tak w kontekscie ilości padniętych wałów SBD, mnie to nie przekonuje. ile silników Pan zmieniał w swoim aucie żadnego i raczej nie zamierzam wymianiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 (edytowane) kurde, kupiłem ipreze, cieszyłem się z prowadzenia, z samochodu, wlazłem na to forum zacząłem czytać, teraz jak jadę to nasłuchuję tylko czy coś nie stuka a po nocach śnią mi się koszmary o ukręconym wale na wakacyjnym wyjeździe, zaczyna się robić jakaś paranoja z tymi silnikami, gdzie włażę na forum to ino piszą o uwalonych wałach https://www.subaru-community.com/subaru-foren/boxer-diesel/p1105239-boxer-diesel-2008-2009-wirklich-so-viele-motorprobleme/#post1105239 mało który samochód z przełomu 08/09 dojechał do 100kkm. Edytowane 18 Lutego 2014 przez slavok 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 żadnego i raczej nie zamierzam wymianiać juz myslalem , że to 8 sztuka na "forum".... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 mało który samochód z przełomu 08/09 dojechał do 100kkm. Mój niegdysiejszy '08 dojechał ... na drugim short block'u wlazłem na to forum zacząłem czytać, teraz jak jadę to nasłuchuję tylko czy coś nie stuka a po nocach śnią mi się koszmary o ukręconym wale na wakacyjnym wyjeździe, zaczyna się robić jakaś paranoja z tymi silnikami, Mnie było mało SBD, więc kupiłem WRX 2.5 i też po lekturze Forum nic innego nie robię tylko nasłuchuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Mój - odpukać- ma dopiero 135tys i mam nadzieję, że jeszcze trochę pojeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 koszmary o ukręconym wale na wakacyjnym wyjeździe, też tak masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 (edytowane) Zastanawiam się czy nie pozwać subaru za utratę zdrowia psychicznego dzisiaj na noc muszę sobie setkę walnąć by zasnąć przed jutrzejszą wizytą w ASO nigdy nie wiadomo który tysiąc będzie trzeba z kieszeni wyciągnąć Edytowane 18 Lutego 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 mało który samochód z przełomu 08/09 dojechał do 100kkm. mój 205kkm i został sprzedany - dalej jeździ (silnik pierwszego montażu ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 mało który samochód z przełomu 08/09 dojechał do 100kkm. mój 205kkm i został sprzedany - dalej jeździ (silnik pierwszego montażu ) A jak z koszmarami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 pewnie dalej się budzi zlany potem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 mało który samochód z przełomu 08/09 dojechał do 100kkm. mój 205kkm i został sprzedany - dalej jeździ (silnik pierwszego montażu ) mój też z 2008 i 123 kkm, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 A jak z koszmarami? mam dobrą metodę.. czarny bushmills jest dobry (tylko bez lodu ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 mój też z 2008 i 123 kkm, Coś się zapuściłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Jeśli patrząc na koszty , niestety masz racje . Koszt jest zabójczy , ale nie można z drugiej strony powiedzieć ze FHI nic nie zrobiło , owszem zrobiło , i od 2010 sa zmodyfikowane czesci bloku , mało tego można kupić osobno czesci , więc to duży plus i remont tyle nie wyniesie . P.S. I to nie jest problem wału , mógłby byc nawet z tytanu to w czym problem? złe panewki wał dostaje luzu wzdłużnego? wibruje i w koncu pęka? czy to wina slabego alumionowego bloku który po pewnym przebiegu traci sztywność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 (edytowane) sądząc po fociach z netu to problem jest chyba gdzieś w panewce oporowej która się zużywa, pęka... whatever. Edytowane 18 Lutego 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Słyszałem że subaru zrobiło "super boksera-diesla"... i mimo tych 150KM jeżdził na prawdę fajnie... ale na co Ja zwracałem uwagę?.... i Tu pewnie teraz pojawi się zdziwienie Większości "normalnych uzytkowników subaru-diesli" - czyli prawie każdego przeciętnego posiadacze wcześniej np: VW pasata TDI -kombi... który zapragnął kupić coś "leprzego w podobnej promocyjnej cenie".... Po pierwsze..... każdy nowy użutkownik SUBARU... jeżdzący wcześniej samochodem napędzanym na jedną oś... musi przyzwyczaić się do sprzęgła, skrzyni biegów-man oraz napędu AWD... Zgadzam się. Po SJS diesla i kilku spotach mam podobne spostrzeżenia. Zauważam również, że najczęściej o SBD piszą na forum osoby, które nim nie jeżdżą - z całym szacunkiem dla nich. W moich Foresterach mam te rzekomo "najgorsze, najbardziej nietrwałe, awaryjne ponad miarę silniki świata": SBD i 2,5T. Jeździ się nimi super i z olbrzymią przyjemnością (w obu przebiegi 140k km bez kłopotów) - pewnie dlatego tak się sprawują, bo nie są "świadome swojej beznadziejności" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/subaru-legacy-kombi-2-0d-active-motorschaden-eisfeld/190216434.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=23500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO5&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED euro5 ale 178tysi przejechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 mało który samochód z przełomu 08/09 dojechał do 100kkm. mój 205kkm i został sprzedany - dalej jeździ (silnik pierwszego montażu ) mój też z 2008 i 123 kkm, dodajcie jeszcze jedno Legacy. Kilka dni temu jeździłem My08 150k km przebiegu na JEDNYM silniku Sprzęgło wymienione przy 120k km. Oryginalne amory a prowadził się bardzo ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się