Skocz do zawartości

modmax

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Outback 2.0 D

Osiągnięcia modmax

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. u mnie mają 92k i daleko im jeszcze do końca....Może przednie wymieniałeś Przednie będę wymieniał chyba teraz.
  2. Outback MY 2011 90 tys , wymiana tylnych klocków przy 60 tys , zeszłej zimy przymarzł spryskiwacz reflektorów - wymieniony na gwarancji , moduł świateł do jazdy dziennej się popsuł - wymiana gwarancyjna , reszta oryginalna ( sprzęgło + silnik ) , nawet żadna żarówka się jeszcze nie przepaliła tylko czasami szarpie podczas ruszania jak jest zimny. Pozdrawiam
  3. Rety! 5000 tys to 5 milionów kilometrów! Już dotarłeś, czy jeszcze jesteś w takcie? Ale każdy nawet średnio inteligentny wie chyba o co chodzi .
  4. Ale afera ze sprzęgłami nie była chyba pseudo
  5. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam
  6. Witam Chciałbym podzielić się swoim problem. Użytkuję SBD rocznik 2011 , przejechałem do tej pory 52 tys km i od jakiegoś czasu ( od ok 20 tys km ) odczuwam szarpanie podczas ruszania zimnym silnikiem , chociaż nie zawsze. W serwisie powiedzieli mi , że to początki zużycia sprzęgła , ale żebym się nie przejmował tylko jeździł dalej. Martwi mnie to jednak , bo objaw ten jest charakterystyczny dla zużycia dwumasy. Uszkodzona dwumasa może chyba prowadzić do opisanej tutaj awarii wału i panewek. Moje pytanie to : czy śpieszyć się z wymianą dwumasy ( ze sprzęgłem ? ) , czy jeszcze jeździć tak jak mówi serwis ? Czy wymiana dwumasy będzie na gwarancji , jeżeli nie uszkodziłem sprzęgła ( nie ślizga się ) ?. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam
  7. Witam wszystkich. Chciałbym dołączyć do forum. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...