PatLove Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) Mogą być jeszcze przewody WN albo tak, jak inni pisali przepływka. Obroty na biegu jałowym falują? Edytowane 13 Stycznia 2013 przez PatLove Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 ja bym jeszcze sprawdził cewkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksti Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Panowie mam podobny problem auto to sti 98r. Silnik przerywa na gorącym tz po przejechaniu np.12 km. chodzi dobrze ale po 14 zaczyna coraz mocniej przerywać mimo tego źe owe 90 stopni osiąga dużo szybciej Im bardziej go się depta tym bardziej przerywa postoi 30 min ostygnie i dalej jedzie aż zacznie znowu coraz mocniej przerywać.Z początku przerywa na max gazie po jakimś czasie jak ma obciążenie np.jazda pod góre przerywa tak że na delikatnym nie da rady jechać. Na nieprzerywającym doładowanie do 1,2bar jak zacznie przerywać to do 0,5 max i obroty falują 800-1600rpm. -swiece wymienione -cewka podmieniona -brak błędów ani podczas jazdy i w pamięci -restryktor włożony wcześniej nie było wcale -sonda utrzymuje napięcie ok o,6v -ładowanie ok 14,3 14,5v -czujnik temperatury zasysanego i temperatury płynu zmienia oporność w szerokim zakresie w jakim ma działać nie mama pojęcia - blow of hks -selenoid przeczyszczony wd- 40 -wężyki do sterowania turbo sprawdzone -filtr paliwa sprawdzony ciśnienie podczas jazdy nie sprawdzałem. - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Sonda nie powinna trzymać stałego napięcia ,lecz pływać 0 do 0.9. Przepływomierz daje różne dziwy też. Ale najlepiej to zdiagnozować ,bo dużo już zrobiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksti Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Tzn. sonda pokazuje wartości 0,6v przy stałych obrotach . Przy otworzeniu przepustnicy ubogiej mieszance spada na 0,1 lub pokazuje np. 0,9 . przy zbyt bogatej mieszance. Ktoś się orientuje jakie prawidłowe ciśnienie powinno być utrzymywane na listwie wtryskowej i czy sterownik pompy paliwa gdzie się znajduje czy to jest zwykły tylko przekażnik?? Edytowane 15 Stycznia 2013 przez ksti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ciśnienie 3 bary na wolnych obrotach, przy pełnym gazie ok 3,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Ciśnienie 3 bary na wolnych obrotach, przy pełnym gazie ok 3,5 O jakim cisnieniu tu piszesz ? bo chyba nie doładowanie Juz wiem bo nie doczytałem Jak dla mnie to trochę niskie to cisnienie paliwa Edytowane 15 Stycznia 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Padło pytanie o ciśnienie na listwie wtryskowej więc logiczne, że chodzi o paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Jak dla mnie to trochę niskie to cisnienie paliwa To sprawdź kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 no niby ESI podaje że od 2.2-2.6 bara na wolnych obrotach i 3-3,2 bara przy obciążeniu , ale cisnienie oleju podaje 1 bar przy 800obr i 3-4 bary przy 5tys obr a u mnie jest na wolnych przy temp oleju 90 3bary a przy 2000 wzwyż 6-7 barów wiec jak to sie ma to danych technicznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ciśnieniem paliwa steruje regulator. Co do ciśnienia oleju jest więcej zmiennych, od których to zależy. Np. lepkość użytego oleju. I tak się ma do danych technicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ciśnienie oleju to inny temat bo zależy w którym miejscu masz włożony czujnik. Co do esi - przy niemieckich autach jest genialne. Przy Subaru - nie do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 czujnik mam obok turbo w bloku zamiast zaślepki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksti Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Za przerywaniem stały kijowe przewody wn wymieniłem i się uspokoiło. Ale jest następny problem elektrozaworek sterujący zaciął się w pozycji otwartej do kolektora i otwiera aktuator.max bost 0.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 ja mialem proplemy z przekaznikiem pompy paliwa bo zalapala wilgoc i tak az do czasu kiedy wywalilem przekaznik wstawilem kablem pod mase i chodzi elegancko i tez mialem problemy z przerywaniem i falujacymi obrotami myslalem ze pompa ma juz dosc (ale byla sprawdzana kilka razy) byl to przekaznik pod deska rozdzielcza od pompy paliwa! warto sprawdzic:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksti Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 (edytowane) Panowie jest lipa pomocy Po włączeniu zapłonu przy elektrozaworze ster. turb. na wtyczce do elektrozaworu jest napięcie 12,6 v czyli prawidłowo bo cewka powinna się otwierać na dolot przed turbiną i turbina wtedy ładuje poprawnie. Ale po podłączeniu do wyżej wspomnianej tejże wtyczki i napięcie na przewodzie spada na 0.05v i niema siły otworzyć cewki auto ładuje 0,5 bo obieg do kolektora jest otwarty. Sprawdzone że masy nie ma wystarczająco dużo aby ruszyć cewke. Teraz pytanie jakie ustroństwo steruje masą do zaworu????Czy prąd idzie bezpośrednio z komputera czy poprzez jakiś ukryty przekażnik bo te pod maską wszystkie pozamieniałem i dalej to samo Podłączając na krótko mase zapala czek Edytowane 18 Stycznia 2013 przez ksti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Za przerywaniem stały kijowe przewody wn wymieniłem i się uspokoiło. Czyli moje przypuszczenia się sprawdziły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Mam pytanie tak na szybko, więc nie zakładam nowego tematu - jak spradzić czy selenoid działa poprawnie? Wiem, że powinien cykać jak się doda gazu, ale ja tam nic nie słyszę (nie wiem czy to dlatego że auto głośne, czy nie cyka). Jak to powinno cykać? Czy można jakoś inaczej spradzić czy działa poprawnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksti Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Selenoid wymontuj i podłącz na krótko z akumulatora , odepnij wężyki.Dmuchając sprawdzisz czy zaworek się otwiera i zamyka i czy robi to szczelnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 jak podłączyć go na krótko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksti Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Ściągnij wtyczke włóż do środka kabelki , abo przekręć kluczyk i podłącz się pod przwód masowy z masą bo plus już tam jest tylko nie pomyl kabelków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter_WRX Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 u mnie był podobny objaw i wymiana przepływki załatwiła sprawe Mam pytanie tak na szybko, więc nie zakładam nowego tematu - jak spradzić czy selenoid działa poprawnie? Wiem, że powinien cykać jak się doda gazu, ale ja tam nic nie słyszę (nie wiem czy to dlatego że auto głośne, czy nie cyka). Jak to powinno cykać? Czy można jakoś inaczej spradzić czy działa poprawnie ? jak coś to mam solenoid możesz podjechać i podmienić na chwile (Warszawa Mokotów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 No najchętniej to bym podmienił, bo przepływkę wymieniłem i jest poprawa ale boost dalej faluje między o,9 a 0,6 :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baru GT Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 witam jest dzisiaj spot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Selenoid wymontuj i podłącz na krótko z akumulatora , odepnij wężyki.Dmuchając sprawdzisz czy zaworek się otwiera i zamyka i czy robi to szczelnie. Zepnij kable do diagnostyki pod deska. Powinny być tam cztery wolne wtyczki w dwóch kolorach. Jak złączysz jedną parę, nie pamiętam koloru to solenoid zacznie cykać i będą włączać się wentylatory na chłodnicy. Tak możesz go sprawdzić. Jak auto jest wyłączone i dmuchając w jeden kruciec solenoidu to powietrze nie powinno przechodzić. Jak złączysz kable pod deska i zacznie cykać to powietrze powinno przechodzić przez niego bez oporów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się