Skocz do zawartości

przerywanie wrecz szarpanie podczas jazdy i przyspieszania


baru GT

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie mam podobny problem auto to sti 98r.

Silnik przerywa na gorącym tz po przejechaniu np.12 km. chodzi dobrze ale po 14 zaczyna coraz mocniej przerywać mimo tego źe owe 90 stopni osiąga dużo szybciej Im bardziej go się depta tym bardziej przerywa postoi 30 min ostygnie i dalej jedzie aż zacznie znowu coraz mocniej przerywać.Z początku przerywa na max gazie po jakimś czasie jak ma obciążenie np.jazda pod góre przerywa tak że na delikatnym nie da rady jechać.

 

Na nieprzerywającym doładowanie do 1,2bar jak zacznie przerywać to do 0,5 max i obroty falują 800-1600rpm.

-swiece wymienione

-cewka podmieniona

-brak błędów ani podczas jazdy i w pamięci

-restryktor włożony wcześniej nie było wcale

-sonda utrzymuje napięcie ok o,6v

-ładowanie ok 14,3 14,5v

-czujnik temperatury zasysanego i temperatury płynu zmienia oporność w szerokim zakresie w jakim ma działać nie mama pojęcia

- blow of hks

-selenoid przeczyszczony wd- 40

-wężyki do sterowania turbo sprawdzone

-filtr paliwa sprawdzony ciśnienie podczas jazdy nie sprawdzałem.

 

 

 

 

 

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. sonda pokazuje wartości 0,6v przy stałych obrotach . Przy otworzeniu przepustnicy ubogiej mieszance spada na 0,1 lub pokazuje np. 0,9 . przy zbyt bogatej mieszance.

Ktoś się orientuje jakie prawidłowe ciśnienie powinno być utrzymywane na listwie wtryskowej i czy sterownik pompy paliwa gdzie się znajduje czy to jest zwykły tylko przekażnik??

Edytowane przez ksti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie 3 bary na wolnych obrotach, przy pełnym gazie ok 3,5

O jakim cisnieniu tu piszesz ? bo chyba nie doładowanie :)

Juz wiem bo nie doczytałem :)

Jak dla mnie to trochę niskie to cisnienie paliwa

Edytowane przez ziarus007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby ESI podaje że od 2.2-2.6 bara na wolnych obrotach i 3-3,2 bara przy obciążeniu , ale cisnienie oleju podaje 1 bar przy 800obr i 3-4 bary przy 5tys obr a u mnie jest na wolnych przy temp oleju 90 3bary a przy 2000 wzwyż 6-7 barów :) wiec jak to sie ma to danych technicznych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem proplemy z przekaznikiem pompy paliwa bo zalapala wilgoc i tak az do czasu kiedy wywalilem przekaznik wstawilem kablem pod mase i chodzi elegancko i tez mialem problemy z przerywaniem i falujacymi obrotami myslalem ze pompa ma juz dosc (ale byla sprawdzana kilka razy) byl to przekaznik pod deska rozdzielcza od pompy paliwa! warto sprawdzic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest lipa pomocy

 

Po włączeniu zapłonu

przy elektrozaworze ster. turb. na wtyczce do elektrozaworu jest napięcie 12,6 v czyli prawidłowo bo cewka powinna się otwierać na dolot przed turbiną i turbina wtedy ładuje poprawnie.

Ale po podłączeniu do wyżej wspomnianej tejże wtyczki i napięcie na przewodzie spada na 0.05v i niema siły otworzyć cewki auto ładuje 0,5 bo obieg do kolektora jest otwarty.

Sprawdzone że masy nie ma wystarczająco dużo aby ruszyć cewke.

 

Teraz pytanie jakie ustroństwo steruje masą do zaworu????Czy prąd idzie bezpośrednio z komputera czy poprzez jakiś ukryty przekażnik bo te pod maską wszystkie pozamieniałem i dalej to samo

Podłączając na krótko mase zapala czek

Edytowane przez ksti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie tak na szybko, więc nie zakładam nowego tematu - jak spradzić czy selenoid działa poprawnie?

Wiem, że powinien cykać jak się doda gazu, ale ja tam nic nie słyszę (nie wiem czy to dlatego że auto głośne, czy nie cyka).

Jak to powinno cykać? Czy można jakoś inaczej spradzić czy działa poprawnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie był podobny objaw i wymiana przepływki załatwiła sprawe

 

Mam pytanie tak na szybko, więc nie zakładam nowego tematu - jak spradzić czy selenoid działa poprawnie?

Wiem, że powinien cykać jak się doda gazu, ale ja tam nic nie słyszę (nie wiem czy to dlatego że auto głośne, czy nie cyka).

Jak to powinno cykać? Czy można jakoś inaczej spradzić czy działa poprawnie ?

 

jak coś to mam solenoid możesz podjechać i podmienić na chwile (Warszawa Mokotów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Selenoid wymontuj i podłącz na krótko z akumulatora , odepnij wężyki.Dmuchając sprawdzisz czy zaworek się otwiera i zamyka i czy robi to szczelnie.

Zepnij kable do diagnostyki pod deska. Powinny być tam cztery wolne wtyczki w dwóch kolorach. Jak złączysz jedną parę, nie pamiętam koloru to solenoid zacznie cykać i będą włączać się wentylatory na chłodnicy. Tak możesz go sprawdzić.

Jak auto jest wyłączone i dmuchając w jeden kruciec solenoidu to powietrze nie powinno przechodzić. Jak złączysz kable pod deska i zacznie cykać to powietrze powinno przechodzić przez niego bez oporów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...