Skocz do zawartości

ksti

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kłodzko
  • Auto
    Impreza Sti

Osiągnięcia ksti

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Już jasne poprzedni właściciel źle poprowadził wężyki od sterowania turbiną i z tąd te cyrki.Swoją sprawą wyrobiony knock sensor alarmował spalanie stukowe którego nie było.
  2. Ściągnij wtyczke włóż do środka kabelki , abo przekręć kluczyk i podłącz się pod przwód masowy z masą bo plus już tam jest tylko nie pomyl kabelków.
  3. Selenoid wymontuj i podłącz na krótko z akumulatora , odepnij wężyki.Dmuchając sprawdzisz czy zaworek się otwiera i zamyka i czy robi to szczelnie.
  4. Panowie jest lipa pomocy Po włączeniu zapłonu przy elektrozaworze ster.turbo na wtyczce do elektrozaworu jest napięcie 12,6v czyli prawidłowo bo cewka podczas pracy na wolnych powinna się otwierać na dolot przed turbiną i wtedy ładuje poprawnie bez przedwczesnego upuszczania. Ale po podłączeniu wtyczki do elektrozaworu napięcie z 12,6 spada na 0,4v i niema siły otworzyć cewki .Konkretnie to masa znika. Dając mase na krótko cewka się otwiera prawidłowo ale czek też się zapala. Co odpowiada za sterowanie elektrozaworem bezpośrednio?? Komputer czy przekaźnik.A może przekaźnik w komputerze bo te pod maską wszystkie pozamieniałem i dalej to samo.
  5. Panowie jest lipa pomocy Po włączeniu zapłonu przy elektrozaworze ster. turb. na wtyczce do elektrozaworu jest napięcie 12,6 v czyli prawidłowo bo cewka powinna się otwierać na dolot przed turbiną i turbina wtedy ładuje poprawnie. Ale po podłączeniu do wyżej wspomnianej tejże wtyczki i napięcie na przewodzie spada na 0.05v i niema siły otworzyć cewki auto ładuje 0,5 bo obieg do kolektora jest otwarty. Sprawdzone że masy nie ma wystarczająco dużo aby ruszyć cewke. Teraz pytanie jakie ustroństwo steruje masą do zaworu????Czy prąd idzie bezpośrednio z komputera czy poprzez jakiś ukryty przekażnik bo te pod maską wszystkie pozamieniałem i dalej to samo Podłączając na krótko mase zapala czek
  6. Za przerywaniem stały kijowe przewody wn wymieniłem i się uspokoiło. Ale jest następny problem elektrozaworek sterujący zaciął się w pozycji otwartej do kolektora i otwiera aktuator.max bost 0.5.
  7. Panowie a jak podłączyć się do GC8 sti ver.IV 98r. Jaki i gdzie kupić przewód i jaki program żeby sprawdzić odczyt parametrów czujników oraz reszty pierdół ?? bo z tego co wiem to do starszych imprez przed 99r nie można się podłączyć normalnie ale nie wiem na ile to prawda.
  8. Tzn. sonda pokazuje wartości 0,6v przy stałych obrotach . Przy otworzeniu przepustnicy ubogiej mieszance spada na 0,1 lub pokazuje np. 0,9 . przy zbyt bogatej mieszance. Ktoś się orientuje jakie prawidłowe ciśnienie powinno być utrzymywane na listwie wtryskowej i czy sterownik pompy paliwa gdzie się znajduje czy to jest zwykły tylko przekażnik??
  9. Panowie mam podobny problem auto to sti 98r. Silnik przerywa na gorącym tz po przejechaniu np.12 km. chodzi dobrze ale po 14 zaczyna coraz mocniej przerywać mimo tego źe owe 90 stopni osiąga dużo szybciej Im bardziej go się depta tym bardziej przerywa postoi 30 min ostygnie i dalej jedzie aż zacznie znowu coraz mocniej przerywać.Z początku przerywa na max gazie po jakimś czasie jak ma obciążenie np.jazda pod góre przerywa tak że na delikatnym nie da rady jechać. Na nieprzerywającym doładowanie do 1,2bar jak zacznie przerywać to do 0,5 max i obroty falują 800-1600rpm. -swiece wymienione -cewka podmieniona -brak błędów ani podczas jazdy i w pamięci -restryktor włożony wcześniej nie było wcale -sonda utrzymuje napięcie ok o,6v -ładowanie ok 14,3 14,5v -czujnik temperatury zasysanego i temperatury płynu zmienia oporność w szerokim zakresie w jakim ma działać nie mama pojęcia - blow of hks -selenoid przeczyszczony wd- 40 -wężyki do sterowania turbo sprawdzone -filtr paliwa sprawdzony ciśnienie podczas jazdy nie sprawdzałem. -
×
×
  • Dodaj nową pozycję...