Panowie mam podobny problem auto to sti 98r.
Silnik przerywa na gorącym tz po przejechaniu np.12 km. chodzi dobrze ale po 14 zaczyna coraz mocniej przerywać mimo tego źe owe 90 stopni osiąga dużo szybciej Im bardziej go się depta tym bardziej przerywa postoi 30 min ostygnie i dalej jedzie aż zacznie znowu coraz mocniej przerywać.Z początku przerywa na max gazie po jakimś czasie jak ma obciążenie np.jazda pod góre przerywa tak że na delikatnym nie da rady jechać.
Na nieprzerywającym doładowanie do 1,2bar jak zacznie przerywać to do 0,5 max i obroty falują 800-1600rpm.
-swiece wymienione
-cewka podmieniona
-brak błędów ani podczas jazdy i w pamięci
-restryktor włożony wcześniej nie było wcale
-sonda utrzymuje napięcie ok o,6v
-ładowanie ok 14,3 14,5v
-czujnik temperatury zasysanego i temperatury płynu zmienia oporność w szerokim zakresie w jakim ma działać nie mama pojęcia
- blow of hks
-selenoid przeczyszczony wd- 40
-wężyki do sterowania turbo sprawdzone
-filtr paliwa sprawdzony ciśnienie podczas jazdy nie sprawdzałem.
-