Skocz do zawartości

Subaru vs reszta Świata


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm.....ośka i takie czasy....dziwnie tak skrzynia musi być zestopniowana. Chyba na wyglądzie wszystkie zalety tego auta się kończą.

Podejrzewam, że jest gorzej: kiepski przebieg momentu.

Moja lepsza połowa ma Hyndai'a i30 ze 109KM silnikiem. W porównaniu do Daewoo Lanosa 1.6 106KM, którym dawno temu jeździłem, Hyundai nie jedzie wcale.

Masa, masa i jeszcze raz masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

tja a to jest za to slicznotka

 

Design Subru nigdy nie był ich etutem ani najlepsza stroną. Ten model to potwierdza. Co za żenada :biglol::lol:;)

Z drugiej strony nikt nie kupuje Subaru dla wyglądu, tylko dla właściwości jezdnych, które bądż co bądż dla kierowcy są najważniejsze.

A co do tego,że marketing zrobił ludzią sieczke z mózgu to i tak większość ludzi kupuje samochody na wygląd...

 

PzDr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej w tym wątku była dyskusja o mozliwościach 2.0 TFSI, ale nie mogłem znaleźć tego wykresu i zakresu modów. Jedyna rzecz wymieniona w seryjnym motorze to korbowody :blink: Reszta zmian to osprzęt - większe turbo i kolektor do niego, delikatna poprawa głowicy, wtryski, pompa itp. Szkoda że silniki z STi nie sa tak podatne na mody, a i chyba w EVO nie obeszłoby się juz bez zakucia.

http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?55760-S3-2-0TFSI-BHZ-Modyfikowany-500ps-530nm-CompSport/page2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukass szkoda nawet czasu cos tutal pokazywac i tlumaczyc , byla tu tez dyskusja o 1.8 TSI ze stage 3 ale forumowi spece w dziedzinie VAG jego dlubania i mozliwosci ich silnikow gremialnie stwierdzili ze to niemozliwe wiec Compsport zajmujacy sie tymi silnikami juz od 10 lat pewnie sie myli i od 10 lat leca na farcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusji nie było czy można tylko ile to wytrzyma?

Myslę że baaaaaaaaardzo długo. Wystarczy połączyć w całośc kilka faktów, które tu padły.

Silnik 1.8TSI jest silnikiem bliźniaczym dla 2.0TSI/TFSi. Mają ten sam blok, tłoki i większośc bebechów, a róznica pojemności wynika tylko i wyłacznie ze zmienionego skoku tłoka. Jeżeli weźmiesz pod uwage że wystepuje seryjny motor 2.0T z mocą 270KM to wiadomo że program na 315 dla niego tyle co nic. Jeżeli tak jak w rzeczonym Superbie weźmiemy motor 1.8T z takimi samymi bebechami i dołożymy do niego odpowiedni osprzęt (większe tyrbo, wydech, wtryski, pompa paliwa) to osiągnięcie tych 315KM nie jest problemem także pod względem wytrzymałości. To wszystko zostało już wcześniej napisane po kawałku i wystarczyło czytając ze zrozumieniem złożyc to w całość.

 

Co do wklejonego przeze mnie motoru 500KM, to wiadomo że pewnie 300 tyś to on nie przelata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w S3 bardzo delikatny program na 300KM i 420NM. R-ka ma chyba lepszy dolot, ale generalnie te motory S3/TTS/R/CupraR samym softem bez wydechu dają około 300-330 KM i 400-440 NM. W czwartek robię program w "brzydalu" 2.0TSI (seria 211KM i 280NM + DSG) - zobaczymy co wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to szkoda ze nie czytales watku uwaznie, bo wklejalem link do wypowiedzi wlascicieli 2.0 T by VAG po modach w Compsporcie odnosnie dlugotrwalego uzytkowania i awaryjnosci ich aut

 

EDIT: to do postu

bukmacerek

podelesz ten link jeszcze raz bo przeoczylem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TrudziGT ja ciebie nie rozumiem. Mowisz, ze Subaru jest brzydkie i pokazujesz rownie brzydkie auto (Kia) :rolleyes: Juz Golf lepiej wyglada od Kia.

Rownie dobrze moge powiedziec ze Legacy jest boski a Audi dla lemingsow i co ? Jezdzi fajnie malo pali kosztuje 30 % mniej od pierwszego A4 Quattro, MTB w 22 " wwalam bez odkrecania kol i jade (w Audi A4 musialbym wszystkie kola odkrecic :P)

Wczoraj oddalem auto do service i posiedzialem w nowej mazdzie 6. To jest naprawde ladne auto. Wykonczenie oraz jakosc i spasowanie materialow - 1 a.

jakby mieli jeszcze mocny silnik i AWD to moze bym poszedl w tym kierunku ale mam wrazenie ze MTB tez sie nie miesci (boki strasznie zabudowane)

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem sportagem,dobra lekcja dla wszystkich którzy przedkładają piękną budę nad całą resztę.

Mam taką śmiałą tezę:na dłuższą metę piękna buda jest do kłucia w oczy sąsiadów a w rezultacie my przez cały okres posiadania tegoż pięknego modelu przebywamy w nieruchawym i niejednokrotnie drogim bunkrze.Subaru ma kontrowersyjny wygląd ale za to żaden z modeli nie powoduje klaustrofobii i daje wolnośc łokciom a dodatkowo świetnie jeżdzi ma solidne silniki(w tym również D) które we wszystkich mi znanych testach wypadają lepiej niż podaje fabryka a nie odwrotnie jak to w przypadku większości producentów,doskonale wypada w testach niezawotności pozwala wyróżnić się z tłumu.

Jestem za Subaru.Póki co ;)

 

PS. wytłumaczcie mi do czego potrzebne wam te wszystkie przeróbki a'la 500KM.To takie hobby?Czy na zawody? Pytam bez złośliwości.Promise.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej w tym wątku była dyskusja o mozliwościach 2.0 TFSI, ale nie mogłem znaleźć tego wykresu i zakresu modów. Jedyna rzecz wymieniona w seryjnym motorze to korbowody :blink: Reszta zmian to osprzęt - większe turbo i kolektor do niego, delikatna poprawa głowicy, wtryski, pompa itp. Szkoda że silniki z STi nie sa tak podatne na mody, a i chyba w EVO nie obeszłoby się juz bez zakucia.

http://www.a3-club.n...CompSport/page2

 

Nie każdy ma konto na forum A3:P możesz wkleić link tak, żeby można go było zobaczyć :)

 

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że w 2015 zobaczymy nowe STI z nowym silnikiem. Trzeba mieć nadzieje, że 2,5T jest wpadką konstrukcyjną :) Na chwilę obecną FA bardzo dzielnie znosi różne kosmiczne mody. Jak z trwałością przy większych przebiegach dowiemy się za jakieś 2 lata pewnie:)

 

TurdziGT pamiętaj że jest coś takiego jak gust i jednemu bardziej się podoba córka ogrodnika a innemu ogórek. Tak trudno to pojąć? Kia mi się osobiście podoba ale jest bardzo krzykliwa i rozumiem ludzi który ona nie pasuje. Co do braku STI - naprawdę sądzisz, że procced GTI jest konkurencją dla STI? Oczywiście przez przypadek zapomniałeś o BRZ któremu dużo bliżej do nowej kijanki niż STI;) STI ma się dobrze i nie wycofują go z większości rynków na świecie więc spokojnie. Wersja dla urzędasów z Brukseli przyjdzie również. Więc nie wypisuj bzdur na podstawie informacji z Wysp Brytyjskich. W najgorszym wypadku czeka nas w EU czasowy odwyk jak jak w przypadku Forka Turbo.

 

W czwartek robię program w "brzydalu" 2.0TSI (seria 211KM i 280NM + DSG) - zobaczymy co wyjdzie.

 

A to tak wolno na gwarancji? :P

Edytowane przez ajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. wytłumaczcie mi do czego potrzebne wam te wszystkie przeróbki a'la 500KM.To takie hobby?Czy na zawody? Pytam bez złośliwości.Promise.

 

Do jawnego wspierania koncernów paliwowych :lol:

Bo zycie jest zbyt krótkie i piękne zeby jezdzic foresterem albo legacy dieslem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...