eMTe Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Hmmm.....ośka i takie czasy....dziwnie tak skrzynia musi być zestopniowana. Chyba na wyglądzie wszystkie zalety tego auta się kończą. Podejrzewam, że jest gorzej: kiepski przebieg momentu. Moja lepsza połowa ma Hyndai'a i30 ze 109KM silnikiem. W porównaniu do Daewoo Lanosa 1.6 106KM, którym dawno temu jeździłem, Hyundai nie jedzie wcale. Masa, masa i jeszcze raz masa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 tja a to jest za to slicznotka Design Subru nigdy nie był ich etutem ani najlepsza stroną. Ten model to potwierdza. Co za żenada Z drugiej strony nikt nie kupuje Subaru dla wyglądu, tylko dla właściwości jezdnych, które bądż co bądż dla kierowcy są najważniejsze. A co do tego,że marketing zrobił ludzią sieczke z mózgu to i tak większość ludzi kupuje samochody na wygląd... PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Wcześniej w tym wątku była dyskusja o mozliwościach 2.0 TFSI, ale nie mogłem znaleźć tego wykresu i zakresu modów. Jedyna rzecz wymieniona w seryjnym motorze to korbowody Reszta zmian to osprzęt - większe turbo i kolektor do niego, delikatna poprawa głowicy, wtryski, pompa itp. Szkoda że silniki z STi nie sa tak podatne na mody, a i chyba w EVO nie obeszłoby się juz bez zakucia. http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?55760-S3-2-0TFSI-BHZ-Modyfikowany-500ps-530nm-CompSport/page2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Lukass szkoda nawet czasu cos tutal pokazywac i tlumaczyc , byla tu tez dyskusja o 1.8 TSI ze stage 3 ale forumowi spece w dziedzinie VAG jego dlubania i mozliwosci ich silnikow gremialnie stwierdzili ze to niemozliwe wiec Compsport zajmujacy sie tymi silnikami juz od 10 lat pewnie sie myli i od 10 lat leca na farcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 @turdziGt ty chyba cierpisz również na brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Dyskusji nie było czy można tylko ile to wytrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Dyskusji nie było czy można tylko ile to wytrzyma? Myslę że baaaaaaaaardzo długo. Wystarczy połączyć w całośc kilka faktów, które tu padły. Silnik 1.8TSI jest silnikiem bliźniaczym dla 2.0TSI/TFSi. Mają ten sam blok, tłoki i większośc bebechów, a róznica pojemności wynika tylko i wyłacznie ze zmienionego skoku tłoka. Jeżeli weźmiesz pod uwage że wystepuje seryjny motor 2.0T z mocą 270KM to wiadomo że program na 315 dla niego tyle co nic. Jeżeli tak jak w rzeczonym Superbie weźmiemy motor 1.8T z takimi samymi bebechami i dołożymy do niego odpowiedni osprzęt (większe tyrbo, wydech, wtryski, pompa paliwa) to osiągnięcie tych 315KM nie jest problemem także pod względem wytrzymałości. To wszystko zostało już wcześniej napisane po kawałku i wystarczyło czytając ze zrozumieniem złożyc to w całość. Co do wklejonego przeze mnie motoru 500KM, to wiadomo że pewnie 300 tyś to on nie przelata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) to szkoda ze nie czytales watku uwaznie, bo wklejalem link do wypowiedzi wlascicieli 2.0 T by VAG po modach w Compsporcie odnosnie dlugotrwalego uzytkowania i awaryjnosci ich aut EDIT: to do postu bukmacerek Edytowane 29 Stycznia 2013 przez QbaqBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 lukass - ile samym programem wyciagn w eRce z DSG zeby bylo bezpiecznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ja mam w S3 bardzo delikatny program na 300KM i 420NM. R-ka ma chyba lepszy dolot, ale generalnie te motory S3/TTS/R/CupraR samym softem bez wydechu dają około 300-330 KM i 400-440 NM. W czwartek robię program w "brzydalu" 2.0TSI (seria 211KM i 280NM + DSG) - zobaczymy co wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Większość bebechów to nie to samo co wszystkie. Czy wy naprawdę że VAG daje wszystkie te same części do tych motorów? Ta firma jest znana z oszczędności i niesolidności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 to szkoda ze nie czytales watku uwaznie, bo wklejalem link do wypowiedzi wlascicieli 2.0 T by VAG po modach w Compsporcie odnosnie dlugotrwalego uzytkowania i awaryjnosci ich aut EDIT: to do postu bukmacerek podelesz ten link jeszcze raz bo przeoczylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (...) W czwartek robię program w "brzydalu" 2.0TSI (seria 211KM i 280NM + DSG) - zobaczymy co wyjdzie. to juz dotarty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (edytowane) TrudziGT ja ciebie nie rozumiem. Mowisz, ze Subaru jest brzydkie i pokazujesz rownie brzydkie auto (Kia) Juz Golf lepiej wyglada od Kia. Rownie dobrze moge powiedziec ze Legacy jest boski a Audi dla lemingsow i co ? Jezdzi fajnie malo pali kosztuje 30 % mniej od pierwszego A4 Quattro, MTB w 22 " wwalam bez odkrecania kol i jade (w Audi A4 musialbym wszystkie kola odkrecic ) Wczoraj oddalem auto do service i posiedzialem w nowej mazdzie 6. To jest naprawde ladne auto. Wykonczenie oraz jakosc i spasowanie materialow - 1 a. jakby mieli jeszcze mocny silnik i AWD to moze bym poszedl w tym kierunku ale mam wrazenie ze MTB tez sie nie miesci (boki strasznie zabudowane) Edytowane 30 Stycznia 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 jeździłem sportagem,dobra lekcja dla wszystkich którzy przedkładają piękną budę nad całą resztę. Mam taką śmiałą tezę:na dłuższą metę piękna buda jest do kłucia w oczy sąsiadów a w rezultacie my przez cały okres posiadania tegoż pięknego modelu przebywamy w nieruchawym i niejednokrotnie drogim bunkrze.Subaru ma kontrowersyjny wygląd ale za to żaden z modeli nie powoduje klaustrofobii i daje wolnośc łokciom a dodatkowo świetnie jeżdzi ma solidne silniki(w tym również D) które we wszystkich mi znanych testach wypadają lepiej niż podaje fabryka a nie odwrotnie jak to w przypadku większości producentów,doskonale wypada w testach niezawotności pozwala wyróżnić się z tłumu. Jestem za Subaru.Póki co PS. wytłumaczcie mi do czego potrzebne wam te wszystkie przeróbki a'la 500KM.To takie hobby?Czy na zawody? Pytam bez złośliwości.Promise. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 stach1111 to proste, size matters Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Potem jadą na hamownie i podniecają się wykresówkami i szybciutko do garażu wracają bo niewolno tym jeździć zadużo bo korbowody wypadają i troszkę licho z hamulcami i całą resztę. No ale 500KM siedzi i to w VAG-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (edytowane) Wcześniej w tym wątku była dyskusja o mozliwościach 2.0 TFSI, ale nie mogłem znaleźć tego wykresu i zakresu modów. Jedyna rzecz wymieniona w seryjnym motorze to korbowody Reszta zmian to osprzęt - większe turbo i kolektor do niego, delikatna poprawa głowicy, wtryski, pompa itp. Szkoda że silniki z STi nie sa tak podatne na mody, a i chyba w EVO nie obeszłoby się juz bez zakucia. http://www.a3-club.n...CompSport/page2 Nie każdy ma konto na forum A3:P możesz wkleić link tak, żeby można go było zobaczyć Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że w 2015 zobaczymy nowe STI z nowym silnikiem. Trzeba mieć nadzieje, że 2,5T jest wpadką konstrukcyjną Na chwilę obecną FA bardzo dzielnie znosi różne kosmiczne mody. Jak z trwałością przy większych przebiegach dowiemy się za jakieś 2 lata pewnie:) TurdziGT pamiętaj że jest coś takiego jak gust i jednemu bardziej się podoba córka ogrodnika a innemu ogórek. Tak trudno to pojąć? Kia mi się osobiście podoba ale jest bardzo krzykliwa i rozumiem ludzi który ona nie pasuje. Co do braku STI - naprawdę sądzisz, że procced GTI jest konkurencją dla STI? Oczywiście przez przypadek zapomniałeś o BRZ któremu dużo bliżej do nowej kijanki niż STI;) STI ma się dobrze i nie wycofują go z większości rynków na świecie więc spokojnie. Wersja dla urzędasów z Brukseli przyjdzie również. Więc nie wypisuj bzdur na podstawie informacji z Wysp Brytyjskich. W najgorszym wypadku czeka nas w EU czasowy odwyk jak jak w przypadku Forka Turbo. W czwartek robię program w "brzydalu" 2.0TSI (seria 211KM i 280NM + DSG) - zobaczymy co wyjdzie. A to tak wolno na gwarancji? Edytowane 30 Stycznia 2013 przez ajax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 PS. wytłumaczcie mi do czego potrzebne wam te wszystkie przeróbki a'la 500KM.To takie hobby?Czy na zawody? Pytam bez złośliwości.Promise. Do jawnego wspierania koncernów paliwowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 PS. wytłumaczcie mi do czego potrzebne wam te wszystkie przeróbki a'la 500KM.To takie hobby?Czy na zawody? Pytam bez złośliwości.Promise. Do jawnego wspierania koncernów paliwowych Bo zycie jest zbyt krótkie i piękne zeby jezdzic foresterem albo legacy dieslem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Bo zycie jest zbyt krótkie i piękne zeby jezdzic foresterem albo legacy dieslem ? No tak kto disela wybiera ten dobrego życia nie wspiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 To jeździj Skodzina 500KM od mistrzów z Comsportu z seryjnymi heblami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jak hardcore to do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 zycie jest za krotkie by sie podniecac samochodami. sa fajniejsze objekty pozadania i na zdrowiu to sie lepiej odbija jak sie uwaza i nie przesadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Hobby jak każde inne. Tylko trochę droższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Bo zycie jest zbyt krótkie i piękne zeby jezdzic foresterem albo legacy dieslem ? "Forek w dieslu" postacią kultową jak i zarazem wspaniałym samochodem jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się