Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdę mówiąc jak widziałem okoliczności tej kontuzji to miałem obawy,że tak właśnie będzie. Nie potrafie sobie tylko wytłumaczyć dlaczego powstał w tej sytuacji tak poważny uraz u młodego człowieka,wkońcu to uderzenie było amortyzowne(wiem,że auto dobiło na siodle). Może miał jakiś niezaleczony uraz wcześniej lub jakiś inny problem z kręgosłupem i to jest efekt.

Problem mial ale nie kręgosłupem a z budżetem a kręgosłup to tylko zasłona dymna do utraty sponsora i słabych widoków na 2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem mial ale nie kręgosłupem a z budżetem a kręgosłup to tylko zasłona dymna do utraty sponsora i słabych widoków na 2014

Też mam takie wrażenie. Gdyby znalazła się ekipa i dobry wóz to rekonwalescencja przebiegłaby duuuużo szybciej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Onboard z testów :

 

https://www.facebook...&type=2

 

i z zewnątrz :

 

https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=537021836396459&set=vb.283342488431063&type=2&theater

Edytowane przez Bobej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzień dobry :)

volwo roberta po kolizji na zapoznaniu

http://static.blogs.sudinfo.be/media/114/1780845_10151679855862614_1521847942_n-thumb.jpg

 

Parę słów o zapoznaniu/A few words about recce

Jeśli chodzi o zapoznanie, to we wtorek było wszystko OK, za to w środę przeżyliśmy dzień smoka. Mieliśmy małą stłuczkę z autem, które jechało z naprzeciwka. Na dosyć wąskiej drodze, na zakręcie przez szczyt nie udało się zmieścić. Próbowałem uciec, ale droga była tak wąska, że nie było za bardzo miejsca. Później – bo to nie koniec naszych przygód – wsiedliśmy w inne auto, które miało zepsuty napęd. Został tylko na przód, nie działały dyfry. Pojechaliśmy więc następnym samochodem – cywilnym – i najpierw mieliśmy małe problemy z zawieszeniem, a potem na ostatnim, długim odcinku przez ok. 40 kilometrów jechaliśmy bez wspomagania kierownicy. Także było dużo przygód.
Odcinki są bardzo trudne. Jak każdy rajd mistrzostw świata, tak i ten jest wymagający. Z tego, co wiem, jest dużo OS-ów z poprzednich lat. Są to odcinki charakterystyczne i uważam, że jeśli się tu przyjeżdża po raz kolejny, to te odcinki może nie tyle są łatwe, co mają wiele charakterystycznych miejsc, dzięki którym dosyć łatwo się zorientować, gdzie się jest. Ale jeśli się jedzie pierwszy raz, to już tak łatwo nie jest. Te odcinki mają praktycznie wszystko – i bardzo szybkie partie, i wolne techniczne, śliskie, przyczepne, przez szczyty... – wymagające, ciężkie, techniczne OS-y.
Robert

 

 

Classement provisoire

Contrairement aux autres, les Hyundai sont revenues à l’assistance après un seul passage.

1 Ogier Polo R WRC 4’02’5 3’57’5

2 Latvala Polo R WRC 4’04’7 3’59’7

3 Meeke DS3 WRC 4’11’3 3’59’7

4 Ostberg DS3 WRC 4’03’6 4’00’5

5 Hirvonen Fiesta WRC 4’07’2 4’01’6

6 Mikkelsen Polo R WRC 4’05’8 4’01’8

7 Kubica Fiesta WRC 4’11’7 4’03’7

8 Neuville i20 WRC 4’05’6  

9 Atkinson i20 WRC 4’09’5  

10 Prokop Fiesta WRC 4’17’4 4’10’5

11 Evans Fiesta WRC 4’14’1 4’11’4

12 Guerra Fiesta WRC 4’11’9 4’07’9

Edytowane przez wojo02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...