Jump to content

Krzyhu555

Użytkownik
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Krzyhu555 last won the day on December 7 2020

Krzyhu555 had the most liked content!

Community Reputation

245 Wspaniały

About Krzyhu555

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 09/10/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wrocław
  • Auto
    Tymczasowo Mini Cooper S r56 John Cooper Works
  • Zainteresowania
    RAJDY RAJDY RAJDY a w wolnych chwilach.... RAJDY

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Tomasz_555 ma racje, trzeba lakierować sąsiednie elementy i nie jest to naciąganie. Powiem Ci jak by to u mnie wyglądało a jestem lakiernikiem. Wszystko zależy od klienta, czy chce naprawiać czy wymieniać, jeśli naprawiać to wyciągam spoterkiem wgniota szpachluję lub cynuje (zależy od klienta) lakieruje z cieniowaniem drzwi naprawianych, jeśli wymieniać drzwi to oczywiście cieniowanie sąsiednich. Ale zdarzają się klienci, którzy chcą bez cieniowania, wtedy robimy natryski próbne,dobarwianie, odpowiednie ustawienie pistoletu,itd,itd ale to czasem cały dzień schodzi i klient płaci wtedy za robo
  2. To jest podstawa, elementarz, jestem lakiernikiem i bez natrysków próbnych nie wyobrażam sobie lakierowania elementu. skszydlatybog ja na twoim miejscu zostawił bym jednak "swobodę działania" fachowcom bo wykopią Cie z warsztatu
  3. Przez chwile nie wiedziałem o co Ci chodzi, z przyzwyczajenia myślałem że jest dobrze
  4. Krzyhu555

    Co sie stalo?

    Dokładnie, rozerwana guma na przegubie.
  5. Ale panowie, czy Vettel miał możliwość manewru czy nie to jest nie istotne, fakt jest taki że przez swój błąd wypadł z toru i wracając na niego prawie nie zgarnął Hamiltona, który był o centymetry od ściany. Czy to jest niebezpieczna sytuacja? To jest bardzo niebezpieczna sytuacja.
  6. Tak jak koledzy wyżej, najtaniej wyjdzie kupienie używek w dobrym stanie i oddanie autka do dobrego lakiernika, który porządnie zabezpieczy przed korozją. Ja jednak wszystko wole dorabiać samemu
  7. Wszystko standoxa, klar K9590 lub K9570, czasami produkty NFCC, pozdr.
  8. Witajcie, ja na co dzień zajmuję się blacharstwem-lakiernictwem, a renowacja zabytków to moja wielka pasja, te autka mają duszę i tak też trzeba do nich podchodzić i żeby dopieścić każdy element wiadomo potrzeba czasu a czas to pieniądz.Nie znam stanu Twojego Legasia więc ciężko wycenić, ale myślę że zmieścił byś się w kwocie do 20 tyś pln (piaskowanie, wstawki + cynowanie) jeśli miała by to być tylko odnowa powłoki lakierniczej to kwota 10 tyś jest jak najbardziej realna, czyli ''zjechanie'' do zera starej powłoki, wyspawanie ewentualnych ubytków i dalej odbudowa powłoki antykorozyjnej i lak
  9. Będzie na pewno, i to będzie życiowa rola Miśka Koterskiego
  10. Jako że na co dzień zajmuje się renowacją zabytków mogę polecić produkty Novol for classic car, z tym że to jest tylko zatrzymanie korozji na jakiś czas, po dwóch czy trzech latach i tak wylezie a czasem prędzej, dlatego najpewniejszym rozwiązaniem jest wycięcie i wstawienie nowej blachy plus cynowanie. Jeśli jednak nie chcecie aż tak ingerować w progi to; oczyścić z rdzy ile jesteście w stanie potem fertan (czytać instrukcje), podkład epoksydowy grubo i na pare lat spokój.
  11. Świetny wyścig Lewisa, natomiast Sebastian 9 sek. przewagi i pakuje się w żwir
  12. Niestety powtórne lakierowanie u ogarniętego lakiernika.
  13. Jako lakiernik mogę powiedzieć że da się zrobić fabrykę, jak ktoś nie ma doświadczenia i umiejętności tylko leci stale na tych samych ustawieniach pistoletu to potem takie kwiatki wychodzą. Druga sprawa kolor, lakiernik pewnie nie słyszał o czymś takim jak natryski próbne, nieraz trzeba pół dnia poświęcić na dobarwianie koloru, ustawieniami pistoletu i techniką aplikacji można diametralnie zmienić barwę, ale o tym to można książkę napisać. Jeśli widzimy że kolor mimo to ''nie siedzi'' to cieniujemy sąsiednie elementy i po sprawie,,, sory za mały off top
×
×
  • Create New...